11/12/14

Γλυκά Χριστούγεννα κ Πρωτοχρονιά

Αγαπημένη Βασιλόπιτα




Μπισκοτάκια, κέικ κ ενα Χριστουγεννιάτικο στεφάνι, είναι οι προτάσεις απο τα περασμένα χρόνια, μέχρι να βρούμε τον χρόνο να φτιάξουμε κ φέτος!
Οι γιορτές πλησιάζουν γρήγορα και λίγο πολύ όλοι έχουμε ξεκινήσει τις δοκιμές για μπισκότα, μελομακάρονα και πάσης φύσης γιορτινά γλυκά.
Καλή εορταστική περίοδο!















Εύκολα Μελομακάρονα


Η νικήτρια του διαγωνισμού για το βιβλίο "Μαγεοιρεύοντας για τον άλλο άνθρωπο" είναι η Νίκη Δαμοπούλου! Συγχαρητήρια!

Καλά να περνάτε! 

23 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές!! Τα φιλιά μου ιδιαίτερα στον μικρό σας πρίγκηπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές!!!Όλες οι συνταγές σου φαίνονται τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω ένα απ'όλα παρακαλώ!!!! καλές γιορτές!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες οι προτάσεις σου Ερη μου

    Καλή εορταστική περίοδο και σε σένα και καλά μαγειρέματα.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με ζάλισες όλα μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου Εράκι!!! Ειδικά το gingerbread cake, το fudge, τα μπισκοτάκια σου που τα έχουμε φτιάξει και τα άλλα τα σοκολατένια!!!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά!!!!
    Καλές γιορτές να έχεις κοριτσάρα!! Φιλιά στα αντράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολες οι προτασεις σου ειναι υπεροχες!!!!
    Καλες γιορτες με αισιοδοξια και χαρα!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές Ερη μου!
    Να περάσεις τέλεια, και να ετοιμάσεις για τους αγαπημένους σου πολλές πολλές νοστιμιές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mmmm το fudge μου φωνάζει από μακριά! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έρη μου, σ΄ευχαριστώ για τις πρωτότυπες Χριστουγεννιάτικες συνταγές σου!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά στην οικογένεια σου!
    Πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πως θα αρχιζα να πιστευω στον Αι Βασίλη... αν έβρισκα στην πόρτα μου ενα κομμάτι απ όλα τα παραπάνω γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες όλες σου οι προτάσεις Έρη μου!Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!!Να περάσετε καλά, πολλά φιλάκια στο αστεράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλές γιορτές να έχεις Έρη μου! Οι προτάσεις σου νόστιμες και δελεαστικές!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο όλο το project των προτάσεων σου και πολή καλη και η φωτογράφηση του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα Έρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές γιορτές φιλενάδα! αυτά τα σοκολατένια μπισκότα νομίζω θα τα τιμήσω!!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νόστιμες συνταγές Έρη, καλά Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες και γιορτινές προτάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ εμφανίσιμες και εύγευστες οι προτάσεις σου, Έρη μου! Χαρούμενα Χριστούγεννα, με υγεία και χαρά, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλές γιορτές να έχεις και εσύ και η οικογένειά σου!!!
    Ολόψυχες ευχές για υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Χρονιά 'Ερη μου για σένα κι όλη την οικογένεια!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλή χρονιά με υγεία και πολλές νοστιμιές!!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...