13/1/12

Πανεύκολα Tαρτάκια με Πραλίνα και Μπανάνα κάτω απο καπελάκι Μαρέγκας




Οι συνταγές που βγάζω απο το κεφάλι μου φαίνονται απο τους μακροσκελείς και περίεργους τίτλους..! :)
Δεν ήξερα τι γλυκό να κάνω για σήμερα Παρασκευή, σας είπα και την προηγούμενη εβδομάδα είμαστε ακόμη μπουχτισμένοι απο τις γιορτές.. Ετσι δεν ήθελα να κάνω όλόκληρο ταψί - θέλω εδώ και καιρό να φτιάξω ένα γαλακτομπούρεκο - διότι 2μισι άνθρωποι είμαστε σε αυτο το σπίτι και κανέναν δεν ξέρω ωστε να μοιράσω. Και άντε πες σημασία δεν έχει που δεν ξέρω κανέναν, φαντάζεστε μια τρελή  να χτυπάει τις πόρτες των γειτόνων κάθε Παρασκευή και να μοιράζει γλυκά? Ασε που μπορει να υποψιαστούν ότι πάω να τους δηλητηριάσω..
Οπότε καταλαβαίνετε.. στις στρουμπουλές μας κοιλίτσες θα πήγαινε το γλυκό για μια ακόμη φορά...
Ειχα στην κατάψυξη έτοιμες θηκούλες για ταρτάκια και έτσι έφτιαξα 8 μικρά ταρτάκια ίσα ίσα να γλυκαθούμε και να φάμε μέσα στο Σαββατοκύριακο.. Αυτό που δεν υπολόγισα είναι πως θα φαγωθούν όλα σήμερα!!!



Υλικά (για 8 μικρά ταρτάκια)


8 έτοιμες μικρές θήκες για ταρτάκια (στα ψυγεία του σουπερ μαρκετ)
8 κουταλιές του γλυκού πραλίνα φουντουκιού
1 μπανάνα σε φέτες (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι φρουτο σας αρέσει, νομίζω ότι θα ταιριάζει πολύ το αχλάδι)
1/3 κούπας τριμμένο καρύδι ή άλλο ξηρό καρπό.
2 ασπράδια αυγού
1/3 κούπας πολύ ψιλή ζάχαρη (δειτε διαδικασία)
2-3 σταγόνες λεμόνι
μια τσιμπιά αλάτι
λίγο επιπλέον πραλίνα φουντουκιού για το στόλισμα της μαρέγκας.

Διαδικασία

Βγάζουμε τις θήκες απο την κατάψυξη και τις ξεπαγώνουμε σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Βάζουμε σε κάθε θήκη απο μια κουταλιά του γλυκού πραλίνα φουντουκιού και συμπληρώνουμε με 1 φέτα μπανάνας και πασπαλίζουμε απο πάνω με λίγο τριμμένο καρύδι.



Βάζουμε απλή κρυσταλλική ζάχαρη στο μουλτι και την χτυπάμε για ένα λεπτό να γίνει λεπτή.
Προθερμαίνουμε τον φουρνο μας στους 200 βαθμούς.
Σε ενα ανοξείδωτο εντελώς στεγνό σκέυος χτυπάμε την ζάχαρη με τα ασπράδια, τις σταγόνες λεμονιού και το αλάτι, με ηλεκτρικό μίξερ σε δυνατή ταχύτητα για περίπου 7 λεπτά ή ωσπου η μαρέγκα μας να γίνει γυαλιστερή και να κάνει κορυφές.
Με ενα κουταλάκι παίρνουμε ποσότητα απο την πραλίνα και σέρνουμε το κουτάλι πάνω στην μαρέγκα να κάνουμε λεπτές γραμμές (δεν ανακατεύουμε).



Παίρνουμε ποσότητα απο την μαρέγκα ίση με ενα γεμάτο κουταλάκι του γλυκού και τοποθετουμε επάνω απο τα ταρτάκια.
Ψηνουμε για 20 λεπτά και αφηνουμε να κρυώσουν ελαφρώς πριν σερβίρουμε.





Καλό Σαββατοκύριακο!


Λογάκια
Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σφολιάτα αντι για ζύμη τάρτας, απλά προσέξτε να μην είναι αλμυρή σφολιάτα..

39 σχόλια:

  1. Μια λέξη θα πώ....ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!Έρη μου..έγραψες,είναι φανταστικά!!!!!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρη τι να πω!!!!!!!Να μπορούσα να είχα 1,2,3...5 δεν ξέρω!Τέλεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία φαίνονται! αλλά εμάς που δεν μας πολυαρέσει η μπανάνα μπορούμε να την αντικαταστήσουμε με κάποιο άλλο φρουτάκι?? τι προτείνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου τρέχουν τα σάλια!!!και πολύ εύκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Eleni μου σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    @ ΕΛΕΝΗ αχ Ελένη μου δεν είμαστε κοντά να σε κεράσω! Σ'ευχαριστώ πολύ!

    @ Pela Sofi κορίτσια σας νοιώθω, σκεφτόμουν ότι την επόμενη φορά θα τα κάνω με αχλάδι γιατι νομίζω η γλυκόξινή του γεύση θα απογειώσει τα ταρτάκια.. Ο γιος μου όμως προτιμά μπανάνα!

    @ peps Ειναι πανεύκολα Πέπη μου, βάλτα μπρός! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θεϊκό γλυκό,
    αυτά τα "δημιουργήματα" μας βγαίνουν πολλές φορές καλύτερα από τις έτοιμες συνταγές.

    έφτιαξα ένα παρόμοιο σε ταψί τάρτας, πριν μερικά καλοκαίρια,ακόμη θυμάμαι τέλειο τον συνδιασμό σοκολάτας/μπανάνας/μαρέγκας/φρέσκας κρέμας

    μόλις καλοκαιριάσει θα φτιάξω τα μικράκια σου,θα τα λατρέψουμε σίγουρα!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ERI ΜΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΕΣ! ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι Μωβ μου έχεις δίκιο, φιλιά πολλά!!!

    Εφη μου σ'ευχαριστώ πολύ, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταρτάκια με καπελάκια!!!!Ενδιαφέρουσα συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, εξαφανίζονται δια μαγείας!

      Διαγραφή
  10. Α πα πααααα!!!
    Αυτά είναι σκέτος πειρασμός!!
    Κάνω πως δεν τα βλέπω, αλλιώς θα τα πάρω και τα οκτώ φεύγοντας μαζί μου χα χα χαα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα πάρτα όλα Έλενά μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. ΑΧ δεν μας λυπασαι καθόλου,τα θελω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφοδιάσου με τα υλικά φιλενάδα και όρμα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πωπω βραδυάτικα τι μας κάνεις? Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο Βάσω μου, θα το ευχαριστηθείτε!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικο φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύκολο, γρήγορο, νόστιμο, ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μας σ'ευχαριστώ που πέρασες, καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  15. Μια χαρά σας βρίσκω... Αλλά κάνε παιδί μου P.R. με δυο-τρεις γείτονες, έτσι ώστε να μπορείς να κεράσεις ότι σου περισσεύει! Είναι πολύ καλή λύση που συχνά εφαρμόζω με τα συγγενικά μας σπίτια, μιας και είναι σε μικρή ακτίνα γύρω μας!
    Καλό βράδι από εμάς εδώ...και καλό ξημέρωμα εκεί νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο Πηνελόπη μου, μου είναι δύσκολο να κάνω την αρχή.. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Μμμμμμμ!!! Λαχτάρισα βραδιάτικα Έρη μου!!! Στείλε μερικές!!!! Πρέπει να έγινα πεντανόστιμες!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σου στείλω Κική μου, αλλά μέχρι να φτάσουν.. Αντε έλα στο Μόντρεαλ να μου είναι πιο εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν νομιζω ότι θα με ενοχλήσει ο μεγάλος τίτλος.... μμμμμμ!!!!και είναι και βράδυ...

    γλυκές καληνύχτες.. με λίγωσες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έρι είναι τέλεια! Και σε εμφάνιση βέβαια, αλλά με τέτοιο συνδυασμό υλικών κάτι πάθανε οι σιελογόνοι μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα δεν πειράζει βρε Vita μου, τα δικά σου γλυκά είναι καλύτερα!

      Διαγραφή
  20. Κόλαση λέμε!!! Πάει η δίαιτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα καπελάκια μαρέγκας φανταστικά.
    Φοβερά τα γλυκάκια σου Ερη. Πως να μεινουν..αυτά τρώγονται στο λεπτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μάριον, έχω αδυναμία στις μαρέγκες!

      Διαγραφή
  22. Φιλενάδα εγώ πρωτίστως υποκλίνομαι στον γιο σου, διότι αν και μικρούλης ξέρει να τρώει! Πραλίνα και μπανάνα! Αυτός είναι συνδυασμός! Τα γλυκάκια σου σκίζουν σε γεύση και εμφάνιση! Θα μου άρεσαν πολύ και με μπισκότο αντί για καρύδι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Ερμιόνη μου θα το δεις και εσυ οσονούπω το κατα πόσον ξέρουν να τρώνε τα μικρά!! Με οτιδήποτε πράσινο έχουμε ενα θεματάκι...

      Διαγραφή
  23. Πάντα εντυπωσιακές και λαχταριστές οι προτάσεις σου!!!! καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά φάγατε 8 ταρτάκια σε μία μέρα και το κάνεις θέμα; Που να δεις εδώ τι γίνεται, χαχα!!!!
    Τέλεια κοριτσάκι! φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος16/12/12, 4:01 μ.μ.

    Φανταστικά!
    Σούπερ!
    Τέλεια!
    ΑΠΕΡΗΓΡΑΠΤΑ!!!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος16/12/12, 4:02 μ.μ.

    ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!'!!'!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...