12/3/12

Ελαφρύ Stir Fry - Μοσχαράκι με Σπαράγγια και Ντοματάκια



Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Άργησα σήμερα να κάνω την ανάρτηση μου αλλά πραγματικά δεν πρόλαβα να την γράψω νωρίτερα. Περάσαμε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και πολλές πολλές βόλτες. Ξέρω ότι στην Ελλάδα συνεχίζεται η αστάθεια του καιρού αλλά μην απογοητεύεστε! Σε λίγο θα έρθει η Άνοιξη στ'αλήθεια, ο καιρός θα φτιάξει και θα αργήσει πολύ να ξαναχαλάσει!  Χαμογελάστε λοιπόν!
Σήμερα σας έχω ένα Ανοιξιάτικο πιάτο, μια ελαφριά συνταγή, ετοιμάζεται γρήγορα, είναι γεμάτο φρεσκάδα και εξωτικό άρωμα.
Υλικά

3 κουταλιές της σούπας σάλτσα σόγιας
1 κουταλιά της σούπας τριμμένο τζίντζερ
1 σκελίδα σκόρδο περασμένη στην πρέσα
1 κουταλιά της σούπας σέρυ ή κονιάκ
2 κουταλιές της σούπας ξερά βερίκοκα πολύ ψιλοκομμένα
1 κουταλιά της σούπας σησαμέλαιο ή ελαφρύ ελαιόλαδο
1/2 κουταλάκι του γλυκού Κινέζικο μείγμα μπαχαρικών 5 spice*
500 γρ μοσχαράκι νουά κομμένο σε λεπτές λωρίδες
3 κουταλάκι του γλυκού ελαφρύ ελαιόλαδο

12 σπαράγγια κομμένα στα 3
1 κουταλιά της σούπας σουσάμι
 12 ντοματάκια

Διαδικασία

Βάζουμε σε μπολ ή σακούλα την σάλτσα σόγιας, με το τζιντζερ, το σκόρδο, το Σέρυ, τα βερίκοκα, το σησαμέλαιο, το κρέας κομμένο σε λεπτές λωρίδες και το αφήνουμε να μαριναριστεί στο ψυγείο 1 εώς 4 ώρες.
Ζεσταίνουμε λίγο λαδάκι σε αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, ρίχνουμε το μισό μοσχαράκι, μαγειρεύουμε για 2  λεπτά, Το βγάζουμε και συνεχίζουμε προσθέτοντας λίγο λαδάκι ακόμη και βάζοντας το υπόλοιπο κρέας να ψηθεί πάλι για 2 λεπτά.
Προσθέτουμε το τρίτο κουταλάκι απο το λάδι και σοτάρουμε τα σπαράγγια και το σουσάμι. Σοτάρουμε για 3 λεπτά και προσθέτουμε τα ντοματάκια. Συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 1-2 λεπτά, προσθέτουμε και πάλι το κρέας και σβήνουμε την φωτιά. Σερβίρουμε αμέσως!


 * Τα κινέζικα 5 Μπαχαρικά είναι ένα μείγμα μπαχαρικών που χρησιμοποιείται ευρέως και πλέον έχει εξαπλωθεί η χρήση του και σε συνταγές που δεν έχουν Ασιατική επιρροή. Ο συνδυασμός των υλικών βασίζεται στην φιλοσοφία της Yin and Yang ισορροπίας.  Αποτελείται απο αστεροειδή γλυκάνισο, γαρίφαλο, κανέλα, μαραθόσπορο και πιπέρι Σετσουάν.


Καλή Όρεξη!!!

22 σχόλια:

  1. μμμιαμμμ...ωραία και αυτή η εκδοχή του stir fry!!!!θα δοκιμαστει!!!καλη εβδομαδα Έρη μου!!!φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Έρη μου!!!Υπέροχη συνταγή μας έχεις σήμερα, δεν έχω δοκιμάσει κάτι ανάλογο αλλά κρατώ τη συνταγή σου γιατί πολύ θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω!!!Εδω δυστυχώς ο καιρός είναι τελείωςςςς χάλια, περιμένω πως και πως να έρθει επιτέλους η άνοιξηηηηηηη!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ που πέρασες Ελένη μου, να το δοκιμάσεις! Ειναι φρέσκο, ανοιξιάτικο, ωραίο! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η συνταγή σου! Ο καιρός στην Αθήνα είναι χάλια!!!! Αντε να δούμε πότε επιτέλους θα φύγει αυτός ο χειμώνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βασουλα μου, υπομονή και θα έρθει σε λίγο η Άνοιξη!

      Διαγραφή
  4. Υ-πε-ρο-χο!!!
    Λατρεύω φαγάκια αυτού του στυλ, βρίσκω την συνταγή σου απολύτως του γούστου μου!
    5 spices βρίσκουμε εύκολα κι εδώ, τα μεγάλα ΣΜ το έχουν όλα!
    Φιλιά Ερη μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο βρε συ Έλενα σ'ευχαριστώ που μου το είπες και το είχα ενα αγχος γιατι εγώ δεν το θυμάμαι να το έβλεπα πριν φυγω απο την Ελλάδα!
      Φιλάκια πολλά, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία χρώματα είναι αυτά!
    Άντε να ξεφύγουμε λίγο από το γκρι της Αθήνας!
    Λοιπόν αυτό που με προβληματίζει σε πιάτα που έχουν μαγειρευτεί με αυτόν τον τρόπο είναι ο μικρός χρόνος ψησίματος... το μοσχαράκι δεν είναι σκληρό; έχω πάρει το wok εδώ και χρόνια και το έχω στο ντουλάπι να κάθεται...
    Την πρόσκλησή μου την είδες νομίζω! Αναμένω τις απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ερμιονάκι, τα κρέατα αλλά και τα θαλασσινά μαλάκια περνάνε απο 3 χρονικές φάσεις. Στην πρωτη φάση οπου δεν τα ψηνεις πολύ, διατηρουνται μαλακά, δεν προλαβαινουν να χάσουν την υγρασία τους. Στην δευτερη φάση, ειναι μεν μαγειρεμένα αλλα πολύ σκληρά γιατι χάνουν την υγρασία τους και δεν έχουν "σπάσει" οι ίνες απο το μαγείρεμα και η τρίτη φάση όπου έχουν ψηθεί αρκετή ώρα, έχουν "σπασει" οι ίνες τους, εχουν απορροφήσει ξανά το ζουμί στο ψήσιμο και έχουν μαλακώσει. Η αλήθεια ειναι ότι την πρώτη με την δεύτερη φάση τις χωρίζει μι αλεπτή γραμμή και αν την περάσεις τότε θα βγει το κρέας σκληρό. Στην συγκεκριμένη συνταγή όμως το κρέας ειναι μαριναρισμένο και κομμένο σε πολύ λεπτές λωρίδες οπότε είναι λίγο δύσκολο να σου γίνει σκληρό. Το είδα το παιχνίδι!!! αχ αχ αχ!!!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η συνταγή σου Έρη μου... και με πολύ ωραία και ζωντανά χρώματα.
    Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου Ελενάκι!

      Διαγραφή
  7. Μας αρέσουν τα κινέζικα.
    Αυτό το πιάτο θα ήταν ωραίο ανακατεμένο με νουντλς ή όχι;
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ Στέλλα μου μπορεις να το φτιάξεις με νουντλς.
      Σ'ευχαριστώ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μετακόμισε καλή μου η Άνοιξη στο Μόντρεαλ και μας άφησε αμανάτι τον γερό Χειμώνα ...μέχρι να μας ξετινάξει!!!
    Άστα χιονόνερο και θερμοκρασία στους 4 βαθμούς αυτή τη στιγμή, με το ζόρι!

    Ωραίο και χρωματιστό πιάτο! Αλλά ο μικρός μου μόνον τις ντοματούλες θα έτρωγε με χαρά νομίζω Eri μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω σπαράγγια και δε βρίσκω παρά μόνο βάζο που δεν μ' αρέσουν!!
    Τυχερή έχετε άνοιξη κι εδώ πουντιάζουμε πάλι χιόνι έριξε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρωματα και αρωματα ειναι το φαγακι σου!!!!!Τελειο πιατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο Έρη μου!!!! Λατρεύω αυτού του είδους τα φαγάκια...αν και δεν έχω γουόκ!!! Τί ωραία που είχατε καλό καιρό...άντε να δούμε πότε θα έχουμε κι εδώ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααααααααααα.........φαίνεται πολύ ωραίο!!!! Είναι αρκετά μαλακό;;;;;;;
    Αν και μάλλον για αυτό βάζεις νουά έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιότατο πιάτο. Γευστικότατο και με χρώμα.
    Μας έφτιαξες τη διάθεση, γιατί με τον καιρό που έχουμε εδώ θέλουμε λίγο ανοιξη έστω και στο πιάτο μας.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίο πιάτο Έρη μου αν και λίγο μακρυά από τις Ελληνικές συνήθειες που θέλουν το φαγητό πολύ μαγειρεμένο μέχρι του σημείου να λιώνουν τα υλικά!
    Εμένα πάντως μου αρέσει! Θα το έτρωγα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενδιαφέρον πιάτο Έρη μου, μου αρέσουν πολύ τα σπαράγγια, κάνω υπομονή να μαζέψω άγρια σπαράγγια που θα βγουν τον επόμενο μήνα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...