29/6/12

Γρανίτα Λεμόνι με άρωμα Βασιλικού



Υλικά

2 κούπες νερό
1 κούπα ζάχαρη
1 κούπα χυμό λεμόνι (περίπου 3 ζουμερά λεμόνια)
Το ξύσμα απο ενα λεμόνι
15 φύλλα πλατύφυλλου βασιλικού

Διαδικασία

Βάζουμε σε ενα κατσαρολάκι την ζάχαρη με το νερό και τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά. Ανακατεόυμε μέχρι να λιώσει τελείως η ζάχαρη. Μόλις λιώσει η ζάχαρη και πάρει μια βράση το σιρόπι, αποσύρουμε απο την φωτιά και προσθέτουμε τα φύλλα του βασιλικού και το ξύσμα. Αφήνουμε σκεπασμένο σε θερμοκρασία δωματίου το σιρόπι για 15 λεπτά. Μετά τα 15 λεπτά προσθέτουμε τον χυμό λεμονιού, "ψαρεύουμε" και αφαιρουμε τα φύλλα του βασιλικού και βάζουμε το κατσαρολάκι στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες να κρυώσει εντελλώς. Αφου κρυώσει, αν έχουμε μηχανή ακολουθούμε τις οδηγίες της μηχανής μας, αν δεν έχουμε, βάζουμε το σιρόπι σε ενα πλαστικό δοχείο, το αφήνουμε για μια ώρα στην κατάψυξη και απο εκεί και πέρα το βγάζουμε και το χτυπάμε άλλες δυο φορές ανα μισάωρο. 




******************************
Η Λίλα απο το blog "Τα Λιλά της Λίλας" με κάλεσε να παίξω σε ένα παιχνίδι που λέγεται "Τι βλέπω απο το παράθυρο μου". Συμφωνα με τον κανόνα του παιχνιδιού πρέπει να διαλέξω και να φωτογραφίσω ένα παράθυρο, μπαλκονόπορτα ή φεγγίτη. Διάλεξα λοιπον να φωτογραφίσω το πρώτο παράθυρο που βλέπω κάθε πρωί όταν ξυπνάω. Οταν ξυπνάω, οι περσίδες στην κρεβατοκάμαρα δεν είναι οι πρώτες που ανοίγουν και έτσι η πρώτη ματιά που ρίχνω στον έξω κόσμο είναι στον δρόμο μου προς την κoυζίνα για το πρωϊνό..  αυτο που βλέπω μέσα απο το παράθυρο είναι μια ευχάριστη εικόνα, μου αρέσει που δεν περιορίζεται το βλέμα μου και δεν σκοντάφτει πουθενά. Aυτο που απολαμβάνω είναι οι ανοιχτοί ορίζοντες που τόση σημασία έχουν στην ζωή ενός ανθρώπου κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά..
Διάλεξα όμως να μην σας δείξω απλά το παράθυρο, αλλά να φτιάξω κ μια γρανίτα ή σορμπέ ότι θέλετε κρατήστε και να το απολαύσουμε μαζί, κοιτάζοντας πιο προσεκτικά αυτό που βλέπω εκεί έξω κάθε πρωί..

Η γρανίτα γίνεται πανεύκολα, η συνταγή υπήρχε στο βιβλιαράκι της παγωτομηχανής μου αλλά μπορείτε πολύ ευκολα να την φτιάξετε και χωρίς να έχετε παγωτομηχανή. Εξάλλου γρανίτα είναι και επιτρέπονται και μερικά κρυσταλλάκια. Είναι απίθανα δροσιστική κ ελαφριά ενώ μπορεί να προσφερθεί και σαν ενδιάμεσο επιδόρπιο μεταξύ μικτών γευμάτων (περνώντας απο θαλασσινά σε κρέας)..
Το παράθυρο...



Και απο το μπαλκόνι



Με την σειρά μου θα ήθελα κ εγώ να καλέσω τα παρακάτω blogs να συμμετέχουν στο παιχνίδι "Tι βλέπω απο το παράθυρο μου"

1. Την Κική και το "Tante Kiki"
2. Την Τάνια και το "The Green Mixer" 
3. Την Ξανθή και το "Συνταγές της Ασπρούλας"
4. Την Ερμιόνη και το "The One With All the Tastes"
5. Την Taelia και το "Taelia 88"

Καλό Σαββατοκύριακο!!

23 σχόλια:

  1. Έρη μου σε ευχαριστώ πολύ.
    Θα ανταποκριθώ όμως σε λίγες μέρες μιας και το θέμα στην Αθήνα δεν είναι εύκολο εν μέσω πολυκατοικιών.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Τρελαίνομαι για γρανίτα λεμόνι!!! Και όμορφη η θέα από τα παράθυρά σου!!! Αμεεεε!! Πολλά φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρη μου πανέμορφη μέρα ξημέρωσε στα παραθύρια σου. Όσο για τη γρανίτα δροσερή και απολαυστική, θα δοκιμαστεί σήμερα κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, εγώ κι αν τρελαίνομαι για γρανίτες και σορμπέ! :)
    Ειδικά στην πρώτη φωτο, φαίνεται πραγματικά άψογη και ο βασιλικός της πάει πολύ, όπως και ο δυόσμος!
    Πανέμορφη και η πράσινη θέα, το ακριβώς αντίθετο δυστυχώς βλέπω εγώ από το δικό μου παράθυρο!
    Την καλημέρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο "οργανωμένο" πράσινο παρτέρι, να το βλέπεις κάθε μέρα και να ξεκουράζεται το μάτι σου! Τα καλά των μεγάλων χώρων των πόλεων του εξωτερικού.
    Όσο για την γρανίτα σου καλή μου, από τις ωραιότερες γεύσεις του καλοκαιριού :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπράσινη η θέα από το παράθυρό σου, Έρη. Προσελκύει και ξεκουράζει το μάτι.
    Αλλά και γρανίτα που έφτιαξες, δεν προσελκύει μόνο την όρασή μας, αλλά και τη γεύση μας και αν ήταν δυνατόν θα έλεγα και την όσφρηση, με το άρωμα του βασιλικού και του λεμονιού. Σε δροσίζει μόνο που το βλέπεις!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κλασσική θέα από παράθυρο του εξωτερικού. Γκαζόν όμορφα κομμένο και πεντακάθαρα πεζοδρόμια! Ωραίο και ξεκούραστο για το μάτι και την ψυχή.

    Το λεμόνι είναι το πλέον αγαπημένο υλικό για καλοκαίρι. Η γρανίτα σου είναι πολύ εύκολη και πολύ νόστιμη!!!

    Καλή σου μέρα Ερη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α πολύ ωραία θέα έχετε εσείς στην ξενιτιά!
    Ωραία και η γρανιτούλα, δροσιστική και ελαφριά.
    Challenge accepted!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας δρόσισες με την υπέροχη γρανίτα σου και μας έφτιαξες την διάθεση με την πανέμορφη θέα σου!!!
    Φιλάκια Ερη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή είναι θέα από παράθυρο!!!
    Οσο για τη γρανίτα σου ξέρεις πια και εσύ την αδυναμία μου στα λεμονογλυκάκια και δη παγωτάκια! Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έρη μου η γρανίτα σου καταπληκτική και πολύ δροσιστική!!!Όσο για τη θέα τι να πω πανέμορφη!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία θέα Ερη μου.
    Σου φτιάχνει την διάθεση, σε ηρεμεί.

    Η γρανίτα σου, δροσερή κι εύκολη.

    Καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με μπέρδεψε ο τίτλος κι έψαχνα τα παράθυρα, μετά κόλλησα στο σορμπέ και πάλι δεν έβλεπα τα παράθυρα!!! Μπράβο και για τα πεντακάθαρα παράθυρα, μπράβο και για το κρυστάλλινο σορμπέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Λίλα, πεντακάθαρα δεν τα λες γιατι απο έξω δεν μπορώ να τα καθαρίσω.. ειναι όποτε θυμηθεί η εταιρεία καθαρισμού που είναι υπέυθυνη.. σχεδόν ποτέ!
      Φιλάκια καλό Σαββατοκύριακο, ευχαριστώ που με κάλεσες να παίξω!!

      Διαγραφή
  14. Βλέπεις πράσινο, τι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε ξαναβρίσκω γλυκειά μου Έρη!! θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε τη γρανίτα σου γιατί απ΄ότι έχω ακούσει βοηθάει και στις καούρες..!
    Υ.Γ. πολύ ωραία η θέα από το μπαλκόνι σου τυχερούλα!
    Φιλάκια πολλάαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΧΧΧΧΧΧΧ.... Μας δρόσισες Έρη μου με τέτοια ζέστη που έχει!!!
    Πολύ ωραίο!!!
    Και τρέλάθηκα με αυτό που βλέπεις έξω από το παραθυρό σου.... Τέλειαααααααα φωτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παίρνω το πολύ δροσιστικό κέρασμα, και σε καλώ να παραλάβεις ένα βραβείο από το blog μου. Απολαυστική η θέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έρη μου καλησπέρα! Μόλις επέστρεψα από το χωριό μου, όπου κάτι έγινε και δεν είχα Ιντερνετ, οπότε ήμουν γενικά εκτός... Μου άρεσε πολύ η γρανίτα λεμόνι ...είναι άκρως δροσιστική και νόστιμη!!! Κερνάς;;;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πρόσκληση και θα την κάνω αύριο πρωί πρωί και θα την ανεβάσω στο επόμενο ποστ... Χαλαρωτική η θέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Έρη μου!
    Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι ζηλεύω την υπέροχη θέα σου! Μια ματιά και μόνο, είναι αρκετή για να ηρεμήσεις και να πάρεις δύναμη! Τι τυχερός που είναι και ο μικρούλης σου που μεγαλώνει σε τέτοιο περιβάλλον!
    Και τρώει και τις ωραίες γρανίτες σου!
    Στο λεμόνι έχουμε αδυναμία άλλωστε! Και είναι και τόσο όμορφη με τις άψογα σχηματισμένες μπάλες!
    Ευχαριστώ πολύ και για την πρόσκληση! Θα ανταποκριθώ άμεσα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι θέα είναι αυτή βρε Ερη ? Τυχερούλα και περισσότερο ο μικρος να ζει σε τόσο πράσινο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος8/6/13, 1:16 μ.μ.

    Sеems like my tablet has decided to ωогκ
    as it ѕhould this time, I cаn finallу reрlу.
    If I сan sаy, I woulԁn't do it myself.

    My website; long term loans bad credit uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος23/7/15, 10:31 π.μ.

    Υπέροχη συνταγή και υπέροχο μέρος διαμονής! Ήθελα να ρωτήσω με τι ποτό μπορεί να συνδυαστεί γιατί θα την φτιάξω για τα γενέθλια μου σε λίγες μέρες και θα ήθελα να το κερνάω σαν απεριτίφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...