5/7/12

Γλυκό Ψυγείου με Λευκή Σοκολάτα και Μικρά Φρούτα




Υλικά

1 1/4 της κούπας ( 300 ml) μπισκότα πτιμπερ ολικής αλέσεως περασμένα στο μουλτι (μην τα κάνετε εντελώς σκόνη)
1/4 κούπας  (50 ml) λιωμένο βούτυρο
3 κρόκοι αυγών
1/3 της κούπας (75 ml)  ζάχαρη
3 κουταλιές της σούπας (45 ml) αλεύρι
1 1/2 κούπα (375 ml)  κρέμα γάλακτος
Ελάχιστο αλατάκι
125 γρ λευκή σοκολάτα κομμένη σε κομματάκια
Για την επικάλυψη φρούτων
2 κούπες (500 ml) blueberries - μύρτιλλα ή κομμένες φράουλες ή κομμένα κεράσια
2 κουταλιές της σούπας (30 ml) ζάχαρη
2 κουταλάκια του γλυκού (10 ml)  κορν φλάουρ
Ξύσμα από μισό πορτοκάλι
1 κουταλιά της σούπας χυμό πορτοκάλι

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε τα τριμμένα μπισκότα με το βούτυρο και ανακατεύουμε καλά να τραβήξουν λίγο υγρασία. Βουτυρώνουμε ελαφρώς ένα ταψάκι και στρώνουμε από πάνω αντικολλητικό χαρτί (αυτό το κάνουμε για να μην πηγαίνει πέρα δώθε το χαρτί όταν εμείς στρώνουμε την βάση) και στρώνουμε το μπισκότο πιέζοντας με τα χέρια μας να καλυφθούν όσο γίνεται και τα τοιχώματα. Ψήνουμε την βάση για 10 λεπτά και την αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου να κρυώσει.
Ξεκινάμε την κρέμα μας. Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι την κρέμα γάλακτος σε μέτρια φωτιά. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τους κρόκους των αυγών με την ζάχαρη, ελάχιστο αλάτι και το αλεύρι. Μόλις η κρέμα γάλακτος φτάσει σε σημείο βρασμού την αφαιρούμε από την εστία, μετράμε μέχρι το 10 και σιγά σιγά την προσθέτουμε στο μείγμα με τους κρόκους ανακατεύοντας ζωηρά. Επιστρέφουμε όλο το μείγμα ξανά στο κατσαρολάκι και το ξαναβάζουμε στην εστία. Προσθέτουμε την σοκολάτα σε κομμάτια και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει.  Σιγοβράζουμε ανακατεύοντας συχνά για 5 - 7 λεπτά μέχρι να πήξει ελαφρώς η κρέμα μας. Απλώνουμε την κρέμα πάνω στην κρύα βάση και βάζουμε στο ψυγείο τουλάχιστον για 1 ώρα (εγώ το άφησα όλο το βράδυ).
Πάμε στα φρούτα μας. Σε ένα κατσαρολάκι ανακατεύουμε 1 1/2 κούπα από τα φρούτα με την ζάχαρη, το κορν φλάουρ, το ξύσμα και τον χυμό πορτοκαλιού. Ανακατεύουμε και τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά. Ανακατεύουμε για 1 - 2 λεπτά και αφαιρούμε από την φωτιά. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα φρουτάκια και ανακατεύουμε. Στρώνουμε την επικάλυψη των φρούτων πάνω από την κρύα κρέμα και αφήνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον 1 ώρα πριν σερβίρουμε.


Καλή σας απόλαυση!!!

Λογάκια
μην σας τρομάζουν τα κομματάκια μπισκότου που βλέπετε στις φωτογραφίες μου, το δικό μου ταλαιπωρήθηκε καθώς το σήκωσα με σπάτουλα για να το μεταφέρω στο ξύλο για την φωτογράφιση. Η βάση δένει μια χαρά, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.
Σύμφωνα με την διατροφική ανάλυση που έκανε το περιοδικό το συγκεκριμένο γλυκό περιέχει, φυτικές ίνες, βιταμίνες Β1, Β2, Β12, βιταμίνη C. D και Ε ενώ είναι πηγή ασβεστίου και σιδήρου. Κοινώς βουρ στο γλυκό!

Συνταγή Longos Experience
*****************************************************************
Εκτάκτως, το γλυκάκι της Παρασκευής μεταφέρεται για Πέμπτη και σήμερα σας έχω ένα πανεύκολο γλυκό ψυγείου που θα συγκλονίσει οποιονδήποτε το δοκιμάσει. 
Την προηγούμενη Δευτέρα είχα καλεσμένους για τραπέζι στο σπίτι μας και έφτιαξα αυτό το γλυκάκι το οποίο το βρήκα σε ένα περιοδικό τοπικού καταστήματος τροφίμων.. 
Φτιάχνοντάς το, το δοκίμασα βεβαίως αλλά όχι σαν σύνολο,  δηλαδή δοκίμασα την κρέμα και την επικάλυψη με τα μικρά φρούτα όσο τα έφτιαχνα. Μόλις λοιπόν το τελείωσα, έβαλα το γλυκάκι στο ψυγείο μέχρι που ήρθε η ώρα να σερβίρω. Αφού λοιπόν φάγαμε τον αγλέωρα μετά συγχωρήσεως και πιστεύω ότι οι καλεσμένοι μας ευχαριστήθηκαν το φαγητό, ήρθε η ώρα του γλυκού.. Σέρβιρα στην αρχή δυο κομμάτια και γύρισα στην κουζίνα για να κόψω τα υπόλοιπα ώσπου ακούω τα βογγητά στην τραπεζαρία..
"Μμμμμ Όου μάι Γκαντ δις ιζ ντελίσιους!!"
"Όοοου μάι γκουντνες γουατ ιζ δις σταφ?!!"

Τι έγινε ρε παιδιά, λέω από μέσα μου, μπέρδεψα τα μπουκάλια?
Ακόμη και ο γιος μου άφησε τον shirtless avenger για να φάει το γλυκό του, πράγμα απίθανο! Ώσπου δοκίμασα κ εγώ κ κατάλαβα.... Το γλυκό είναι Θεϊκό! 
 Πάνω στο τραγανό μπισκότο κάθεται η βελούδινη κρέμα και τα μικρά φρούτα έρχονται να κόψουν την πολύ γλυκιά γεύση της λευκής σοκολάτας αφήνοντας μια αίσθηση στο στόμα.. "Ο μάι Γκαντ" επαυξάνω!
Φτιάξτε το οπωσδήποτε, είναι ένα παιχνιδάκι, θέλει τον χρόνο του να κρυώσει στο ψυγείο ώστε να είναι απολύτως απολαυστικό, και δεν θα το μετανιώσετε. Εγώ έκανα την βάση και την κρέμα από την προηγούμενη μέρα, κράτησα το γλυκό στο ψυγείο και το πρωί έκανα την επικάλυψη από τα φρούτα, το συμπλήρωσα και το επέστρεψα στο ψυγείο μέχρι την ώρα του σερβιρίσματος. Όλο το γλυκό μπορεί να διατηρηθεί χωρίς πρόβλημα μέχρι 2 μέρες στο ψυγείο αρκεί να είναι καλά καλυμμένο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι μικρά φρούτα θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κομμένες φράουλες, βατόμουρα ή κομμένα κεράσια ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και κατεψυγμένα φρούτα.
***************************************

Η αγαπημένη μου Κική από το Tante Kiki με κάλεσε να παίξω σε ένα καινούριο καλοκαιρινό παιχνιδάκι και είναι χαρά μου να συμμετέχω..


 1) Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση?
-- Γενικά μου αρέσουν οι φράσεις και τα γνωμικά, δεν έχω αγαπημένη αλλά τώρα τελευταία τριγυρνάει στο μυαλό μου το " *$%$ ψηλά κ αγνάντευε " καθώς και το " ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται" (So true..)
2) Αγαπημένο χρώμα?
-- Το μπλε και όλες οι αποχρώσεις του
3) Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
-- Τα πάντα αρκεί να έχουν ενδιαφέρον. Είμαι βιβλιοφάγος.
4) Πότε έχεις γενέθλια?
-- 28 Σεπτέμβρη. Εγώ κ η Μπριτζιτ Μπαρντώ χαχα
5) Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα?
-- Ε, κλισέ η γέννηση του γιου μου και απο εκεί κ πέρα ότι έχει σχέση με τον γιο μου.
6) Τι σημαίνει αγάπη για σένα?
-- Τα πάντα όλα. εμείς οι άνθρωποι πρέπει να θυμηθούμε ότι αυτή είναι η ουσία.
7) Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου?
-- Η αμεσότητα
8) Και το πιο αδύναμο?
-- Η αμεσότητα
9) Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις?
-- Παπάς
10) Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
-- Στη ζωή...
11) Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα? Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν?
-- Το σπίτι μου. Ότι είναι δυνατόν να γίνει από έναν απλό πολίτη.


Καλώ κ εγώ με την σειρά μου όποιο blog δεν έχει παίξει στο συγκεκριμένο παιχνιδάκι και θέλει, να το κάνει! 



61 σχόλια:

  1. Eρη μου το γλυκο σου οπως παντα αλλωστε,φαινεται τελειο!!!!!τρελαινομαι μ'αυτα τα φρουτα!!!!!θα το δοκιμασω συντομα!!!!πολλα πολλα φιλακια χρυσοχερα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Ελπιδάκι!

      Διαγραφή
  2. Με πείθει η φωτογραφία αλλά πιο πολύ με πείθουν τα λεγόμενά σου και τα "oh my gΑΑΑΑd" ξεφωνητά. Ψήνομαι να τη φτιάξω σαν 2ο γλυκό για το πάρτυ μου το Σάββατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ αν δεν το κάνεις γι αυριο, κάντο κάποια στιγμή Τζενούλα μου! φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα φιλενάδα!!
    Με τέτοια διατροφική ανάλυση, νομίζω επιβάλλεται να ετοιμάσουμε αυτό το γλυκάκι! Κάνουμε καλό στον οργανισμό μας αλλά και στους συνδαιτυμόνες μας άλλωστε!
    Η κρέμα λευκής σοκολάτας πρέπει να είναι άπαιχτη, η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχει ανέβει η εκτίμησή μου για το συγκεκριμένο είδος σοκολάτας!
    Το συγκεκριμένο γλυκό είναι ένας εξαιρετικός επίλογος για το γεύμα μας!
    Γέλασα πολύ με τις απαντήσεις σου! Ειδικά με την πρώτη αλλά και την ένατη!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, χρειαζόταν η διατροφική ανάλυση για να σε πείσει φιλενάδα?
      σ'ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Το ζήλεψα με αυτά τα φρούτα όμως που εδώ μόνο κατεψυγμένα έχει.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμαθα ότι έχουν βγει και Ελληνικά Blueberries Ξανθή μου, ίσως τα πετύχεις. Πάντως ενναλακτικά και με τα υπόλοιπα φρουτάκια που ειναι πιο εύκολο νατα βρεις στην Ελληνική αγορά θα ειναι τέλειο!

      Διαγραφή
  5. Νομίζω πως με τόσα επιφωνήματα ευχαρίστησης επιβάλλεται να το δοκιμάσουμε και να μη περάσει απαρατήρητο (πράγμα αδύνατο βέβαια με τέτοια εμφάνιση).Η κρέμα φαίνεται σούπερ αλλά και αυτά τα υπέροχα φρούτα απο πάνω το έχουν απογειώσει τελείως!!!
    Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Ελένη!

      Διαγραφή
  6. Σαφώς και το γλυκάκι σου είναι
    για επιφωνήματα τύπου "Ο μάι Γκαντ" Έρη μου. Δεν το συζητώ "Ω, Θεέ μου"!!! Χθες έκανα κι εγώ μια παρόμοια κίνηση, φτιάχνοντας λίγα αγριοβύσσινα (που μου έφερε ο πεθερός από το χωρίο) γλυκό-σαλτσα. Και τα φυλώ "ως κόρη οφθαλμού" για ένα τέτοιο γλυκάκι.
    Αλλά θα το κάνω μάλλον στις διακοπές για να το απολαύσω με την ησυχία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελαίνομαι για βυσσινα και τα αγριοβυσσινα μου ακούγονται φανταστικά Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  7. Από μένα να δεις τι βογγητά θα άκουγες χα χα χααα!
    Η άσπρη σοκολάτα ταιριάζει πολύ σε τέτοιου είδους γλυκάκια και η ξινούτσικη επίγευση από τα φρουτάκια θα έδωσε το τέλειο αποτέλεσμα!
    Φιλιά Ερη μου χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Έλενα!

      Διαγραφή
  8. axaxaxaxaxa!! τέλεια η φράση που τριγυρνάει στο μυαλό σου αλλά έχει και συνέχεια..."και χαμηλά κατού@@"!!
    Οουυυυυ μαι γκάντ είπα κι εγώ βλέποντας τις φωτογραφίες σου Έρη μου!! κι αφού κι εγώ και ο σύζυγος τρελλαινόμαστε για λευκή σοκολάτα μπαίνει στα υπόψιν! φιλάκια και καλημεροκαλησπέρες!!! μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα καλέ το "ψιλό" το είχα ξεχάσει!!
      φιλάκια κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  9. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο και δροσιστικό!Πολύ ωραίο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά πολύ όμορφο το γλυκό σου Έρη μου! Η λευκή σοκολάτα αρέσει πολύ στην κόρη μου! Σκέφτηκα ότι μπορώ να βάλω και γλυκό κουταλιού βατόμουρο αλλά μάλλον θα είναι πολύ γλυκό, τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου νομίζω ότι θα είναι πολύ γλυκό αλλά ίσως αν παρέλειπες εντελλώς την ζάχαρη στην κρέμα να γινόταν μια χαρά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τι γλυκό!!!!Τι να πρωτοδοκιμάσω με σένα!!οι περιγραφές σου τέλειες!!!!!!! "ο μαι γκοντ"!!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Όου μάι Γκαντ δις ιζ ντελίσιους! Αυτό έχω να πω κατ αρχάς!:))
    Γελάω που ανησυχείς, Ερη μου, μήπως και μας τρομάζουν τα κομματάκια μπισκότου, που βλέπουμε στις φωτογραφίες σου!!!! Τα βρίσκω ιδιαίτερα θελκτικά, γιατί στις βάσεις που δεν ξεφεύγουν τέτοια λαχταριστά μπισκοτο-τεμαχιάκια κρύβονται... 8 κιλά βούτυρο τουλάχιστον!
    Άλλωστε στα φωτογραφικά στούντιο, που ασχολούνται με φωτογραφίσεις φαγητών, υπάρχουν εργαλεία (συχνά οδοντιάτρου), που αποδομούν το προς φωτογράφηση γλυκό, για να γίνεται πιο πραγματικό και ευχάριστο στο μάτι!
    Φιλάκια από την άλλη πλευρά του ωκεανού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τρελάθηκα με τα εργαλεία του οδοντιάτρου ίου!
      Φιλάκια Αγγελική μου, σέυχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Κάτσε να ανοίξω λίγο το βλέφαρο γιατί ακόμα νυστάζω , μετά να πάρω τα υλικά και να το κάνω, μετά να καλέσω τους φίλους μου "μετά φόβου Θεού πίστεως και αγάπης προσέλθετε" και μετά θα σού εγώ τι Ohhh my Gooood" θ' ακούσω απ' το στόμα τους!!!Να'σαι καλά κυρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Μάρθα μου, ελπίζω να τους αρέσει!

      Διαγραφή
  14. Το γλυκό σου με έχει ξελιγώσει απίστευτα! Νομίζω πως πρέπει να το δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Βάσω!

      Διαγραφή
  15. Τα μπουκάλια δεν μπερδεύτηκαν,τα επιφωνήματα και οι φωτογραφίες όμως μας ξετρέλλαναν!
    Θ Ε Ϊ Κ Ο γλυκό,τρελλή αγάπη καλοκαιρινή!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έρη και μόνο η περιγραφή των αντιδράσεων των ευτυχών συνδαιτημόνων του τραπεζώματός σου, με βάζουν στην διαδικασία να το δοκιμάσω. Είναι και εύκολο στην παρασκευή του, φαίνεται πολύ δροσερό, έρχονται και κάτι ζέστες βαρβάτες από αύριο, που δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσουν, ότι πρέπει να δροσιστούμε!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Ειρήνη μου κ να μου πεις πως σας φάνηκε. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  17. Έρη κούκλα μου πεθαίνω για οτιδήποτε σχετικό με blueberries και αφού τα συνδυάζεις και με την αγαπημένη μου άσπρη σοκολάτα δεν υπάρχει περίπτωση, το γλυκό θα το φτιάξω άμεσα! Τώρα μάλιστα έχουμε επιτέλους ντόπια Ελληνικά blueberries!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον το πόσο χαιρομαι που ξεκίνησαν να βάζουν μυρτιλα στην Ελλάδα κ το έμαθα απο εσένα Ελεάννα μου δεν το ήξερα!

      Διαγραφή
  18. Γλυκό βλέπουν τα ματάκια μου και θέλω να το κατεδαφίσω κι εκείνα τα ψιχουλάκια να τα φάω ένα ένα, καθότι έχω μήνα να φάω γλυκό, ένεκα διαίτης!!
    Αχ τι τραβάω!! με το απίθανο γλυκό σου!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, υπομονή Μαράκι μου, θα τελειώσει κ αυτη η ριμαδοδίαιτα!
      σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  19. Κι εγώ έτσι θα έκανα με το γλυκό σου Ερη μου.
    Φαίνεται πολύ καλό και είναι δηλαδή...
    Ωραία η τάρτα και πρωτότυπη. Μας τσάκισες κοινώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρελαίνομαι για τέτοιου στυλ γλυκά! Ειδικά το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δείχνει αφράτο, αέρινο, δροσερό.... μμμμ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι παιδι μου δεν κάνει να φας? Φοβάσαι το ζάχαρο? Μια στο τόσο??

      Διαγραφή
  22. Ουάαοοοουυυυυυυυυυυυ!! Πράγματι φαίνεται μοναδικά θαυμάσιο και λαχταριστό! Εάν είχα τώρα ένα κομμάτι... το τσάκιζα ευχαρίστως!!!!!!!!! Γεια στα χέρια σου Έρη και μην ανησυχείς δεν με τρομάζουν τα κομματάκια παρά μόνον για να μην μείνουν χωρίς να τα φάω!!!
    Όσο για τις απαντήσεις, καλά κι ύστερα λες εμένα...άκου παπάς!!!!!!!!!!!!! Με ξεπέρασες φιλενάδα...να σε δω να ψέλνεις και τί στον κόσμο...χαχαχαχα
    Πάντως, ένα έχω να πω, ότι η περιγραφή σου είναι απερίγραπτα υπέροχη...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, σ'ευχαριστώ πολύ Κική μου, κι όμως παπάς!

      Διαγραφή
  23. Δεν εχω λογια φιλεναδααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βικάκι μου αγαπημένο!

      Διαγραφή
  24. ΑΑΑ που πήγε το δικό μου σχόλιο?
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια μου καμιά φορά τις κάνει τις βολακειούλες του ο blogger, προφανώς χάθηκε. γίνεται καμια φορά. Εψαξα αλλά δεν το βρηκα..
      Φιλάκια, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  25. Αχ ο δαίμων του ιντερνΕτ... το έχω γράψει 15 φορές (από pc, laptop και smartphone) και αυτοκαταστρέφεται στο τέλος.....
    λαχταριστό γλυκάκι, δεν λέω άλλα γιατί θα σβηστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρελαίνομαι για κόκκινα φρούτα και τέτοια γλυκά. Τέλειο χρώμα και γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eίναι υπέροχο!Το αγαπημένο μου και μου άνοιξες και την όρεξη!:P
    Λεω να δοκιμάσω να το φτιάξω:) καλή μου επιτυχία μιας που θα είμαι μόνη μου στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος1/8/12, 11:24 μ.μ.

    Δοκίμασα τη συνταγή, με δυσκόλεψε η αναφορά σε ml αντί γραμμάρια όταν μετράμε στερεά... Η κρέμα είναι πολύ λίγη σε σχέση με τη βάση, θα σας πω αύριο για τη γεύση. ήταν η πρώτη συνταγή που δοκίμασα από ιστοσελίδα μετά από καιρό! Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σας αρέσει, η κρέμα δεν έχει πολύ ύψος καλύπτει την μπισκοτένια βάση αλλά εξαρτάται απο το μέγεθος του ταψιού που θα χρησιμοποιήσετε. Δεν είναι πολύ η ποσότητά της γιατι είναι αρκετά γλυκιά. Πάντως πιστεύω ότι θα σας ικανοποιήσει στην γεύση. Θα περιμένω τις εντυπώσεις σας, σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος6/8/12, 4:43 μ.μ.

    Αγαπητή Έρη, τελικά έφτιαξα ακόμα μια δόση κρέμας, το ταψί μου ήταν μεγάλο και η πρώτη δόση μόλις που κάλυψε τα μπισκότα. Η γεύση της ήταν απίστευτη, γλυκόξινη, καλοκαιρινή, δροσιστική, φρουτένια και υπέροχη! Μπράβο και ευχαριστώ! Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πω πω τι έφτιαξες παλι? εγω λοιπόν δεν τρελαίνομαι για γλυκά αλλά απο αυτό θα χτύπαγα ένα κομματι αλύπητα,φιλάκια πολλά πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/6/13, 5:42 μ.μ.

    Καλησπερα,Ερη μου!!!Εφτιαξα χθες το γλυκακι σου και ηταν θ ε ι κ ο!!!Η κρεμα του υπεροχη,δροσιστικοτατο γλυκο και η εμφανιση του απαικτη!!!Το ετοιμασα για ενα οικογενειακο κυριακατικο γευμα στους γονεις του καλου μου και δεν εμεινε ψιχουλο!5 ατομα το τσακισαμε!!!Υπεροχη συνταγη!!!
    Πολλα πολλα φιλια!!!
    Μαργαριτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Fenete katapliktiko!!!Tha to dokimaso sigoura!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα. Σήμερα έφτιαξα το γλυκό.. ειμαι πολύ δυσαρεστημένη απο τη συνταγή, καθώς η αναλογίες των υλικών είναι τελείως λάθος!! Αρχικά τα 50μλ βούτυρο για τη βάση είναι ελάχιστα καθώς τα μπισκότα δε δέσανε καθόλου με αποτέλεσμα κόβοντας το γλυκό να διαλύονται. Δεύτερον οι αναλογίες για την κρέμα είναι άλλα ντάλλων! έφτιαξα την κρέμα με τις αναλογίες της συνταγής (χρησιμοποίησα και ζυγαριά για να είμαι σίγουρη) δεν την 'αφησα 5-7 λεπτά που λές να σιγοβράσει αλλά λιγότερο και βγάζοντας την από το μάτι μαζεύτηκε και έγινε ένας κόμπος και γύρω γύρω έβγαλε κάτι σαν λάδι. Ευτυχώς που είχα κι'άλλη κρέμα γαλακτος (χρειάστηκε άλλο ένα κουτί!) και έδεσε η κρέμα. Τέλος, λες για την επικάλυψη να το αφήσουμε σε μέτρια φωτιά 1-2 λεπτά. Αν το αφήσεις μόνο τόσο νιώθεις φούλ το κορν φλάουρ και είναι μία αηδία. Ευτυχώς το άφησα και πήρε 2 καλές βράσεις σε δυνατή φωτιά και σταμάτησα να νιώθω το κορν φλάουρ. Απορώ δεν τις δοκιμάζεις τις συνταγές??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πότισμα έγινε κάποιο λάθος με την συνταγή σας, αυγά βάλατε? δεν χρησιμοποιείται corn flour στην συνταγή. Κατα την άποψη μου μόνο αν χρησιμοποιήσουμε μεγάλο σκεύος τότε θα συναντήσουμε προβλήματα, θα θέλει περισσότερη κρέμα και περισσότερο μπισκότο και βούτυρο.
      Λυπάμαι που δεν σας βγήκε, ευχαριστώ για το μήνυμα!

      Διαγραφή
  34. Συγνωμη αλλά η συνταγή λέει δύο κουταλάκια corn flour για την επικάλυψη. Βεβαίως και έβαλα τρεις κρόκους αυγών. Ήμουν πάρα πολύ προσεκτική όσον αφορά τις αναλογίες για να είμαι σίγουρη ότι θα πετύχει. Αφότου έγιναν αυτές οι αναποδιές ( κυρίως με την κρέμα) και που εν τέλη βρήκα λύσεις αλλάζοντας τις αναλογίες, γευστικά το γλυκό σου ήταν πολύ νόστιμο. Και σαν ιδέα πολύ καλή. Αλλά οι αναλογίες είναι λάθος! Και στο βούτυρο για τα μπισκότα και στην κρέμα! Το σκεύος που χρησιμοποίησα δεν ήταν μεγαλό, μπορεί και λίγο πιο μικρό απο την φωταγραφία σου. Δεν είχε να κάνει με το στήσιμο αλλά με τις αναλογίες των υλικών και τις οδηγίες που δίνεις για την επικάλυψη , που χρειάζεται παραπάνω χρόνο από τα 1-2 λεπτά που δίνεις . Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγνώμη δεν κατάλαβα ότι αναφερόσουν στα φρούτα, το κορν φλάουρ πήζει αμέσως μόλις ζεσταθεί, δεν πρέπει να βράζει για ώρα, παρόλαυτα όταν η σάλτσα μας είναι αραιή τότε την σιγοβράζουμε μέχρι να συμπηκνωθεί όσο χρειάζεται. Η λευκή σοκολάτα τώρα, στο συγκεκριμένο γλυκό πρέπει να είναι λεπτή στρώση. Εχω κάνει το γλυκό 3 φορές ως τώρα αλλά θα την κατεβάσω την συνταγή και θα το ξαναφτιάξω! Και πάλι ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα :)

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...