15/8/12

Top 10 Γλυκών για τον δεύτερο χρόνο του Captain Cook







































Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας και να σας θυμίσω ότι την Δευτέρα θα γίνει η κλήρωση για τα δωράκια για τον δεύτερο χρόνο του Captain Cook.  Έχετε χρόνο να πάρετε μέρος μέχρι την Κυριακή το βράδυ.

Φιλιά πολλά!!!   
**************************************
Χρόνια Πολλά!!! Ελπίζω να περάσατε τέλεια τον Δεκαπενταύγουστο!
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος, σας έχω τα πιο δημοφιλή γλυκά για τον δεύτερο χρόνο του Captain Cook. Συμπεριέλαβα και τον Ιούνιο - Ιούλιο του 2011 αφού υπέθεσα ότι αυτές οι αναρτήσεις θα ήταν κάθε χρόνο αδικημένες αν τις άφηνα απ' έξω.. Δεν συμπεριέλαβα όμως τα εορταστικά γλυκά και μπισκότα. Πάμε μια γλυκιά βόλτα?

25 σχόλια:

  1. Εγώ ψηφίζω με τα δικά μου γούστα για νουμερο ένα την τουρτα που εσύ έχεις στο νούμερο δέκα ,καταπληκτική, χρόνια πολλά Ερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω μπορώ να τα ψηφίσω όλα;;;
    Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να διαλέξω!!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως δεν μπορώ να διαλέξω... όλα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!! Τα λάτρεψα ένα προς ένα και θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα!!!! Όχι δεν θα τα φάω ολόκληρα γιατί μπήκα σε διατροφή αλλά από 1-2 μπουκιές θα τις ήθελα τώρα... Ξελιγώθηκα Έρη μου!
    Και του χρόνου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!Θα έλεγα ότι είναι πολύ ωραίο να συγκεντρώνεται η δουλειά ενός έτους και να δείχνεται.Μπράβο tante kiki. Πολύ ωραία προσπάθεια!!Να σαι καλά και να συνεχίζεις έτσι!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχμ και φυσικά έβλεπα το απο πάνω όνομα και έγραψα λάθοοοοος!!χιχιχιχι **captain cook!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίρνω όλα τα σοκολατένια, σας ευχαριστώ πολύ και... γειά σας! Πάω να τα φάω μόνη μου! :P
    Συμφωνώ με τη Neli, η τούρτα με τις κρέπες Νο 1!!! Γούστα είναι αυτά!
    Καλή σου μέρα Έρη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω ζημιά!Τι να πρωτοδώ!Τι να πρωτοκάνω!Ευχαριστούμε που θα βάλουμε κάνα κιλάκι με αυτά που μας έδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Ερη μου
    Οταν αντικρυζεις μια αναρτηση με ενα λαχταριστο γλυκο,το θαυμαζεις,κανεις παζαρια με τον εαυτο σου για τον χρονο πραγματοποιησης του συγκεκριμενου γλυκου,σχεδον το γευεσαι μεσα απο τις ολοζωντανες φωτογραφιες!Οταν ομως αντικρυζεις στα ξαφνικα ΔΕΚΑ προκλητικου περιεχομενου γλυκα,τι αντιστασεις μπορεις καποιος να εχεις?Δεκα φωτογραφιες εισεβαλλαν διεκδικητικα στο σπιτι μου,αλυπητα με κλονησαν,με ραπισαν με τη νοστιμαδα τους και χωρις να ξερω που να πρωτοακουμπησω το βλεμμα μου,παραδοθηκα στη ζαχαρενια απολαυση!Ευχαριστουμε Ερη μου για την συμπυκνωμενη νοστιμια!!!Φιλια πολλα,πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eri, καλημέρα. Πίνω τον καφέ μου αυτήν την ώρα και σκεφτόμουν ότι θα ήθελα ένα γλυκάκι για συνοδεία. Άνοιξα το λάπτοπ, δεν έχω αρχίσει τις δουλειές ακόμα, και έπεσα στην ανάρτηση σου με τα γλυκάκια, που μου έχει έρθει στον blogger. Ξεχώρισα το cheese cake, τις γαλοτόπιτες, την τούρτα παγωτό, αυτή ήταν η πρώτη που διάλεξα και το παγωτό με το καταϊφι! Μόλις γυρίσαμε από τις διακοπές και με έχει πιάσει μια υπογλυκαιμία!! Να είσαι καλά που επανέφερες το σάκχαρο στον οργανισμό μου, στα φυσιολογικά του επίπεδα!!
    Χαχαχά!
    Και στα γενέθλια των εκατόν δύο χρόνων του μπλογκ σου εύχομαι. Να είμαστε καλά να μας ξανατρατάρεις τα ωραία σου γλυκά.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα κι ένα όλα!! και το λέω εγώ που δεν τα πάω καλά με τα γλυκά, θα δοκίμαζα από όλα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααααα, γιατί δεν έβαλες το αγαπημένο μου γλυκό ψυγείου με λευκή σοκολάτα, ε??
    Το οποίο είναι το πρώτο που θα φτιάξω μόλις επιστρέψω από τις διακοπές (αύριο φεύγω επιτέλους)
    Καλά, θα κεραστώ από τα υπόλοιπα, τα οποία είναι βέβαια ένα κι ένα, δεν το συζητάμε!!!
    Εύχομαι πολλά πολλά γλυκά κεράσματα ακόμη Ερη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. They look very delicious and I love all of them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλά...τώρα πήρα είδηση την ομάδα στο Φέις...μιλάμε για πολύ ξανθιά...λολ
    σου έστειλα αίτημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενώ ήρθα ξαναήρθα, σαγηνεύτηκα με τα υπέροχα γλυκά, έφυγα βιαστικά χωρίς να πω μια γλυκιά κουβέντα για την επέτειο του blog σου Έρη μου.

    Να είσαι πάντα καλά να μας χαρίζεις όμορφες δημιουργίες, φτιαγμένες με κέφι!

    Φιλιά σου πολλά!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Που είναι η γιαγιά να μου τα φτιάξει;
    Γιατί εγώ αμφιβάλλω αν θα τα πετύχω.
    φιλάκια,καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας τσάκισες, μας αποτελείωσες, μας εξολόθρευσες με τα γλυκά σου Ερη!!

    Το ένα καλύτερο από το άλλο, αλλά όλα εξίσου καταπληκτικά!!

    Μπράβο κοριτσάκι!! Κάνεις φοβερή δουλειά!!

    Και του χρόνου με τα υπόλοιπα !!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παχαίνω μόνο που τα κοιτάζω!!! Τι μου κάνεις βραδιάτικα;;; Θέλω γλυκό οπωσδήποτε τώρα!! Α! Θέλω την κρεπότουρτα νούμερο ένα παρακαλώ! Και 2 την τούρτα παγωτό! Εκτός αν δεν είναι με σειρά.. νοστιμιάς οπότε ας είναι!! χαχα! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η πιο χορταστική ανάρτηση ever !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κόλαση η ανάρτηση!!!! Ένα κι ένα όλα θα συμφωνήσω!!! Πολυ καλη συνέχεια εύχομαι και να σαι πάντα καλα!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θέλω την τούρτα παγωτό- μπισκότο.
    Τη θέλω, και μ' αρέσει και την ψηφίζω και πώς το λένε;;;ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σου ευχομαι τα καλυτερα!! με πολλη εμπνευση!! πολυ παθος για μαγειρικεςς!! και πολλες επιτυχιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Me encanta todo se ve muy delicioso,el crepé es un deleite a las papilas,abrazos hugs,hugs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♡¸.°.¸♫♫♪

    Delícia! Delícia!
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.

    ♡彡♫♪°.¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θέλω λίγο από όλα.. γίνεται????????????????????

    φιλάκια... να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...