31/10/12

Έυκολη Τάρτα με Σπανάκι και Μπέικον



Υλικά

1 φύλλο έτοιμη σφολιάτα
1 μάτσο σπανάκι (περίπου 300 γρ φύλλα)
5 φέτες μπέικον
Λίγο ελαιόλαδο
3 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 πορτοκαλί πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
300 γρ φέτα τριμμένη
4 αυγά
1 κούπα γάλα
2 κουταλιές της σούπας καλαμποκάλευρο χοντρό ή σιμιγδάλι
1/2 κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

 Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα μπόλικο νερό και το βάζουμε να βράσει. Πλένουμε το σπανάκι μας (θέλουμε μονο τα φύλλα). Μόλις βράσει το νερό ρίχνουμε το σπανάκι και το αφήνουμε να ζεματιστεί για 2 λεπτά. Το βγάζουμε και το στραγγίζουμε ρίχνοντας άφθονο κρύο νερό. Κρατάμε στην άκρη.
Σε ενα τηγανάκι βάζουμε λίγο λάδι και σοτάρουμε το μπέικον ψιλοκομμένο να γίνει τραγανό. Στραγγίζουμε και κρατάμε στην άκρη.
Λαδώνουμε ενα ταψάκι και στρώνουμε την σφολιάτα μας. Την τρυπάμε με πιρούνι σε διάφορα σημεία και την ψήνουμε μόνη της για 10 - 12 λεπτά. Την βγάζουμε από τον φούρνο και χαμηλώνουμε την θερμοκρασία στους 180. 
Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά με το γάλα, προσθέτουμε την φέτα, το μπέικον, τα κρεμμυδάκια, την πιπεριά το μοσχοκάρυδο, αλάτι πιπέρι. Στίβουμε καλά και ψιλοκόβουμε το σπανάκι και το προσθέτουμε επίσης. Ανακατεύουμε καλά. Προσθέτουμε το καλαμποκάλευρο και ανακατεύουμε για τελευταία φορά. 
Ρίχνουμε το περιεχόμενο πάνω στην σφολιάτα και επιστρέφουμε το ταψάκι στον φούρνο. Ψήνουμε για 50 λεπτά.



 Καλή Όρεξη!
*******************************************
Οπως σας είπα την Δευτέρα, εδώ έχουμε το Halloween το οποίο κορυφώνεται σήμερα. Είχα πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες και γι αυτο δεν έχω προλάβει να σας επισκεφθώ και να σας αφήσω σχόλια αν και περνάω και βλέπω τις συνταγές. απλά δεν προλαβαίνω να σχολιάσω. Σήμερα όμως τελειώνει αυτη η ιστορία οπότε απο αύριο θα γυρίσω στην καθημερινή μου ρουτίνα. Προς το παρόν έχω να φτιάξω περι τα 150 cupcakes για την γιορτή της πολυκατοικίας και να τα διακοσμήσω  κατάλληλα, καταλαβαίνετε τώρα... 
Σήμερα λοιπόν σας έχω μια πολύ απλή τάρτα με σπανάκι και μπέικον η οποία γίνεται στο πι και φι λόγω της χρήσης σφολιάτας και με υλικά που όλοι πάνω κάτω έχουμε στο ψυγείο μας.

33 σχόλια:

  1. Εράκι πολύ ωραία φαίνεται η τάρτα και όπως το λες, πανεύκολη! Χαρά στο κουράγιο σου για να φτιάξεις 150 cupcakes! Νομίζω πως τα παιδάκια θα κάνουν ουρά στην πόρτα σου για trick or treat! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε θαυμάζω, χίλια μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως ζηλεύω που θα γιορτάσεις αυτό που εμείς βλέπουμε από την τηλεόραση. Θα περάσετε πολύ ωραία. Θα κουραστείς αλλά θα είναι τόσο δημιουργικό!!!
    Η συνταγή φαίνεται super! Θα την δοκιμάσω το Σ/Κ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά στο κουράγιο σου Ερη με τις δραστηριότητες που αναλαμβάνεις συνεχώς. Και μόνο που ακούω 150 cup cakes κουράζομαι... Φαντάζομαι θα βγάλεις φωτογραφίες από όοοολα μαζεμένα, ε???

    Η τάρτα σου εξαιρετικά εύκολη και με υλικά νόστιμα και καθημερινά.
    Ετσι μπράβο, χρειαζόμαστε αυτές τις συνταγές, ειδικά αν τρέχουμε σε υποχρεώσεις όπως εσύ!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία ιδέα η γρήγορη τάρτα σου .... !!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. trick or treat?
    καλά να περάσετε!!
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 150 cupcakes και μάλιστα διακοσμημένα;;; :)
    Ουάου, μπράβο βρε φιλενάδα καλά κουράγια εύχομαι!
    Με τόσο ψήσιμο, πάλι καλά που πρόλαβες και έκανες και την τάρτα! Και παρόλο που είναι τόσο εύκολη, δείχνει πεντανόστιμη με υλικά που οι περισσότεροι από εμάς αγαπάμε!
    Ένα κομμάτι τώρα θα το ήθελα να σου πω την αλήθεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρη μου σπανάκι από τον κήπο μου έχω μπόλικο και ψάχνω συνεχώς καινούργιες ιδέες!!!
    Είναι τέλεια η συνταγή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια συνταγή! Ευχαριστούμε για την ιδέα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έρη μου δεν έχω λόγια για την ευκολία της παρασκευής αυτής της υπέροχης τάρτας,για τη νοστιμάδα που κρύβεται μέσα της,την εκπληκτική της εμφάνιση αλλά και και τα τόσο απλά υλικά της!Μπορεί να αντικαταστήσει άνετα μία χορτόπιτα και να συνοδεύσει τον απογευματινό καφέ ή το κρασάκι σε μί φιλική συγκέντρωση.
    Όσο για τα 150 cupcakes τι μπορώ να πω...να είσαι πάντα άξια και γερή να προσφέρεις χαρά μέσα από τις καταπληκτικές δημιουργίες σου!!!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 150 cupcakes??? Πολύ θα ήθελα να σε είχα γειτόνισσα βρε Έρη μου!
    Όσο για την τάρτα σου, μου αρέσει πολύ γιατί είναι γεμάτη χρώματα και αρώματα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία και έυκολη η τάρτα? 150 cupcakes??? ε ρε γλεντια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια ακόμη υπέροχη τάρτα σου Ερη μου!!!
    Μια λαχταριστή τάρτα, με νόστιμα υλικά!
    Καλό κουράγιο με τα cupcakes, δεν σε φοβάμαι καθόλου εσένα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μία μέρα στο φούρνο με την Έρη δηλαδή! Καλή επιτυχία στο Halloween!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να ήμουνα μαζί σου ήθελα και να κάναμε cupcakes παρέα!!!!
    Ε,δεν έχω λόγια πλέον!!!!!
    Και το απλό το κάνεις ξεχωριστό!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια Ερη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έρη, χαρά στην υπομονή σου να ετοιμάσεις εκατον πενήντα κεκάκια. Το στόλισμα μου φαίνεται το πιο χρονοβόρο κομμάτι. Αλλά μάλλον δεν πρόκειται να μείνει κανένα στο τέλος!! Καλά να περάσετε!!
    Η τάρτα σου ωραιότατη, μου θυμίζει την κις λοραίν, με διαφορετική βάση. Πολύ ωραία και χορταστική.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερη μου η τάρτα σου είναι καταπληκτική, εύκολη και με ωραία εμφάνιση!!!Κουράγιο με τα cupcakes (αν και θα τα καταφέρεις μια χαρά εσύ, είμαι σίγουρη για αυτό).
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω καμια αμφιβολία πως θα τα καταφέρεις και με τα cupcakes όπως και με την υπέροχη τάρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ερη μου η τάρτα σου δείχνει υπέροχη και εύκολη!!!
    Φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχη ακομα μια φορα η συνταγη σου
    www.nanas-gastromageies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη συνταγή!!! Την λιμπίστικα όσο δεν λέγεται. Καλό κουράγιο με τα κεκάκια. Ελπίζω να είστε εντάξει με τον τυφώνα Σάντυ!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ti είναι 150 καπ κέικ για την Ερη μας? Κάθε μέρα φτιάχνει μοναδικά αριστουργήματα και μας τρελαίνει!
    Υπέροχη η τάρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και του χρόνου να είσαι καλά. Έρη μου!
    Είσαι χρυσοχέρα και δημιουργική, θα τα καταφέριες με τα 150!
    Η τάρτα σου φαίνεται υπέροχη με αγαπημένα υλικά.
    Καλό μήνα, γλυκό και χαρούμενο.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έρη μου φαίνεται τόσο λαχταριστή η συνταγή σου!
    (Και το καλύτερο είναι ότι γίνεται και στο πι και φι!)
    Περιμένουμε φωτογραφίες και συνταγή απ'τα κεκάκια!
    Μ αρέσουν πολύ οι συνταγές σου..σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο σου 150 cupcakes για την πολυκατοικία!!! Τυχεροί οι γείτονές σου. Νοικιάζεται κανά διαμέρισμα εκεί να έρθω να γεύομαι τις δημιουργίες σου???
    Καλό μήνα Έρη γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα Ερη μου!Χαρά στό κουράγιο σου!Μπράβο!150???Αυτήν τήν συνταγή τήν έψαχνα πολύ καιρό!Πολύ γευστική η τάρτα σου!Τό Σ/Κ σίγουρα θά τήν δοκιμάσω!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μήπως υπάρχει κάτι άλλο πράσινο, που να μπορεί να αντικαταστήσει το σπανάκι; Φαίνεται τόσο όμορφη αυτή η τάρτα, αλλά δεν τρώω το σπανάκι. Εδώ που τα λέμε όλα τα υπόλοιπα υλικά μου αρέσουν πολύ, οπότε αν δεν βάλω κάτι πράσινο δεν χάθηκε ο κόσμος! Βέβαια δεν θα είναι σπανακοταρτα, αλλά τέλος πάντων! :) :)
    Πω πω! Χαρές που θα κάνουν στην πολυκατοικία σου! Χαρά στο κουράγιο σου και γεια στα χεράκια σου!
    Καλό μήνα Έρη μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 150 cupcakes??? Μα θα μπορούσες να ανοίξεις και catering business με αυτά τα νούμερα! Καλό κουράγιο σου εύχομαι!
    Η τάρτα σου τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι λες βρε παιδάκι μου;
    Την τροφοδοσία της πολυκατοικίας έχεις αναλάβει; Άκου 150 cupcakes...
    Μάλλον σε έχουν "εκτιμήσει" καλά.
    Ίσως περισσότερο από ότι και συ η ίδια θα φαντάζεσαι :-)))
    Χρόνια Πολλά για το επερχόμενο Halloween και πολύ θα "εκτιμούσα" ένα κομματάκι της σπανακό-ταρτά σου τούτη την ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλα καλε τι πολυκατοικια ειναι αυτη, τοσο ς ειναι ο πλυθησμος του χωριο μου...
    Λοιπον τελεια η ταρτα σου μο υα ρεσουν ολα τα υλικα, θα την δοκιμάσω για την κορη μου που δε τρωει πρασινο ουτε σε τουρτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα Ερη ,πολύ ωραία συνταγη,θα τη δοκιμάσω,150 ε?για ένα ολόκληρο μαγαζί θα φτιάξεις εσύ πράγματα,αντε καλη ευκολία.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ναταλία2/11/12, 9:55 π.μ.

    Τέλεια η τάρτα, την έφτιαξα και είναι πεντανόστιμη!! Την τσάκισαν μικρός και μεγάλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ωραία τάρτα Ερη. Εύκολη και νόστιμη.
    Φούσκωσε ωραία και με ακόμα πιο ωραία υλικά.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...