28/12/12

Συνταγές για την Πρωτοχρονιά

Σπιτικοί Στρουμπουλοί Λουκουμάδες




Σπιτική Μπουγάτσα με Κρέμα



Ρολά Κανέλας με Μήλο



Σαλάτες 

Ανάμικτη Σαλάτα με Φουντούκια και vinaigrette blue cheese 


Πολύχρωμη Σαλάτα με κοκκινο λάχανο, φουντούκια και βερίκοκα



 Σαλάτα Πλιγούρι με χρωματιστές πιπεριές και ψητό χαλούμι



Μακαρονοσαλάτα




Ορεκτικά Για μπουφέ

Μανιτάρια γεμιστά με τυρί κρέμα και λουκάνικο

 Τυρόψωμο με φόρμα

Dip Τυριού με αγκιναράκια (μπορείτε να αντικαταστήσετε τα αγκιναράκια με ζεματισμένο σπανάκι ή ψιλοκομμένα σοταρισμένα μανιτάρια)


Τάρτα με πράσα και μανιτάρια



Κυρίως Πιάτα

Μελωμένο Χοιρινό Κότσι στην γάστρα


Σουηδικά Κεφτεδάκια με gravy και cranberry jam



Τρυφερό αρνάκι στον φούρνο με πατατούλες



Λαχανοντολμάδες



Χοιρινό Πρασοσέλινο



Γλυκά

Κλασσική Βασιλόπιτα Αφράτο Κέικ



Εύκολη Βασιλόπιτα Κέικ με cranberries



Τούρτα Σοκολάτα Νουτέλα με Rasberries



Boston Cream Pie



Μέσα απο την καρδιά μου σας εύχομαι υγεία και ευτυχία. Καλό υπόλοιπο εορτών.

Με αγάπη

Έρη

****************************************************
Χρονια πολλά και ευτυχισμένα. Εύχομαι να περάσατε καλά τα Χριστούγεννα με τους κοντινούς σας ανθρώπους.
Αν και το 12 τελειώνει με άσχημα, θλιβερά γεγονότα εγώ κλείνω τα μάτια μου και εύχομαι αυτός ο χρόνος που έρχεται σε λίγες μέρες να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο. Καινούριος. Γυαλιστερός νέος χρόνος για όλους τους ανθρώπους αυτού του κόσμου.

Για ένα γλυκό, γιορτινό πρωινό του φρέσκου χρόνου, μαζέψτε τους δικούς σας γύρω απο το τραπέζι και καλημερίστε τους αισιόδοξα.. 

37 σχόλια:

  1. Άριστη επιλογή όλων των εδεσμάτων!!!

    Καλή Πρωτοχρονιά να έχετε και να διασκεδάσετε με τους φίλους σας.

    Ειληκρινή υγεία για όλο τον κόσμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρη μου ας ελπίσουμε ότι τα τελευταία γεγονότα δεν θα επαναληφθούν πουθενά στη γη.
    Πάω να ρίξω μια ματιά στη βασιλόπιτα σου με τα Cranberries για να αλλάξω φέτος τα καθιερωμένα.
    Πολλά φιλιά κι ευχές από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Πρωτοχρονιά, Έρη! Ας αφήσουμε όλα τα άσχημα πίσω μας. Κοιτάμε μπροστά, προσδοκώντας ένα καλύτερο μέλλον! Για την ώρα ας φτιάξουμε ένα όμορφο, γιορτινό τραπέζι, επιλέγοντας από τα νόστιμα πιάτα που μας προτείνεις και ας χαρούμε μια όμορφη Πρωτοχρονιά!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμην Ερη μου Αμην!
    Θα ηθελα να τα αφησω πισω ολα, αλλα δυστυχως συνεχιζουν να με κυνηγανε....
    Παρ'ολα αυτα ας ευχηθουμε οτι καλυτερο για τον Καινουργιο Χρονο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Πρωτοχρονιά Έρη σε σένα και την οικογένεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι Έρη μου οι τόσο εγκάρδιες ευχές σου να υλοποιηθούν!!!Και η γνήσια ντελικάτη νοστιμιά των γεύσεων που επέλεξες για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι μας ,να χαρίσει θαλπωρή και χαρά ,ευφροσύνη και ευεξία.
    Ας προσπαθήσουμε να σκηνοθετήσουμε το μέλλον μας με τα δικά μας χέρια και ας σταματήσουμε να εμπιστευόμαστε την τύχη των παιδιών μας, στους παραχαράκτες της ζωής μας.
    Εύχομαι και ελπίζω για καλύτερες μέρες,προσεύχομαι για το καλό του τόπου και των κατοίκων του.Προσδοκώ για όλον τον κόσμο να έχει υγεία,δύναμη και κουράγιο.
    Έρη μου να περάσεις πολύ καλά το υπόλοιπο των γιορτών και η καινούργια χρονιά να σας βρει με αγάπη,δημιουργικότητα,χαρά και ελπίδα.Να χαίρεστε ενωμένοι το παιδάκι σας και να το βλέπετε να προκόβει!Φιλιά πολλά,πολλά και Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μμμμμ.....θελω να τα κανω αλλα κυριως θελω να τα φαω ολαααα!!!!χρονια πολλα με υγεια και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας κάλυψες για όλες τις περιπτώσεις καλεσμένων Έρη!!! Παραδοσιακούς, απαιτητικούς, τσαχπίνικους, απλούς!!! Ορεκτικά, σαλάτες, κυρίως, γλυκά!!! Τι να πρωτοδιαλέξω! Έχω κολλήσει με τα κεφτεδάκια είναι η αλήθεια γιατί ήθελα πάντα να βρω τη συνταγή και με σώνεις Έρηηηηη!!!
    Χρόνια πολλά κουκλίτσα μας γλυκιά!!! Όλα θα πάνε καλά. Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο, για το μέλλον των παιδιών μας. Ελπίδα υπάρχει. Καλή διάθεση υπάρχει. Που θα πάει, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!!!
    Να είστε γεροί και ευτυχισμένοι, να μας δίνετε υπέροχες γευστικές ιδέες και η ζωή θα είναι πιό όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ένα καλύτερο από το άλλο! Σου εύχομαι μια πολύ καλή χρονιά και να περάσετε όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yπέροχα όλα Έρη μου! Για όλους υπάρχει κάτι νοστιμότατο!!!
    Χρόνια πολλά, καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Μακάρι το 2013 να είναι καλύτερο από το 2012 για όλους! Να περάσετε καλά και να ξεκουραστείτε!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι είπα πως δεν θα φάω τίποτα το βράδυ!!! Αρχίζω και σταματώ λοιπόν στα στρουμπουλά λουκουμαδάκια, κι εύχομαι ο νέος χρόνος να έχει τη γλύκα τους!
    Τις καλύτερες ευχές μου σ'εσένα και στην οικογένειά σου, κι ένα "ευχαριστώ" για τις γευστικές προτάσεις που μας χαρίζεις καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλές οι προτάσεις σου! Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσα καλά Έρη μου. Πάντα φροντίζεις να μας ξεκουράζεις το μυαλό!!!! Η τάρτα μανιτάρια και πράσα έγινε τη δεύτερη μέρα Χριστουγέννων. Πολύ ωραία, ανάλαφρη, για πολλές επαναλήψεις. Το τυρένιο ζεστό ντιπ θα γίνει την παραμονή Πρωτοχρονιάς. Μία μία μου αποκαλύπτονται οι απλές και όμορφες συνταγές σου. Τα ρολάκια με το μήλο μπαίνουν στη σειρά!!!!
    Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να περάσετε όμορφη Πρωτοχρονιά, και ό,τι επιθυμείται για την νέα χρονιά να πραγματοποιηθεί. Να είστε γεροί και ευτυχισμένοι με τον μικρό σας Κωστή!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ καλές προτάσεις,η μία καλύτερη απο την άλλη,μπράβο Ερη μου,καλή χρονιά σου εύχομαι και με πολλές πολλές ευτυχισμένες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο σου Έρη μου με το ωραίο τραπέζι σου!
    Η αλήθεια είναι ότι φορτώθηκε το κλίμα τις τελευταίες μέρες του χρόνου, βαραίνουν οι άνθρωποι και μαυρίζει η διάθεσή τους, αλλά χρειάζεται εμείς να μένουμε συγκεντρωμένοι στο φως και όλοι μαζί να διώχνουε το μαύρο.
    Ευχομαι μια καλή, φωτεινή χρονιά με αγάπη όλων για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο τραπέζι έστρωσες, Έρη μου!
    Η επιλογή που έκανες είναι εξαιρετική, μπράβο!
    Όμορφη κι ευτυχισμένη εύχομαι να είναι η νέα χρονιά, με υγεία και πολλή αγάπη!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πωπω επιλογές! Τα πρωινά κόλαση αλλά το ίδιο και τα κυρίως! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς απ αυτή την πεντανόστιμη λίστα. Καλή χρονιά με υγεία ευτυχία και δημιουργικότητα Έρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Ερη μου,χρόνια πολλά!Τί νά πρωτοδιαλέξω!!Φοβερές οι προτάσεις σου!Καλή Χρονιά μέ υγεια αγάπη καί πολύ ευτυχία στό σπιτάκι σου!Καλά νά περάσετε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έρη μου σου εύχομαι η νέα χρονιά να σου δώσει απλώχερα ότι σου στέρησε η προηγούμενη! Να έχεις και εσύ και η οικογένειά σου υγεία, αγάπη και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα θέλω όλα αλλά έτοιμα μαγειρεμένα από τα χεράκια σου!!!!
    Να ευχηθώ Καλή Χρονιά από καρδιάς, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές νοστιμιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλη και ηρεμη χρονια να εχουμε. Οι συνταγες ειναι ολες πολυ ξεχωριστες και μολις σκεφτομουν τι ναφτιαξω την πρωτοχρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έρη μου για μια ακόμη φορά μας λιγούρεψες.
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, με υγεία και ευτυχία ο καινούργιος χρόνος, για σένα και την οικογένειά σου!

    Πολλά φιλιά
    Γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίες προτάσεις Έρη μου! Ο νέος χρόνος θα είναι πολύ γευστικός αν κάνουμε τόσο λαχταριστό ξεκίνημα...
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη για σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έρη είσαι καταπληκτική!!!!!!!!
    Οι συνταγές σου είναι μοναδικές και πολύ λαχταριστές!
    Οι σαλάτες σου είναι εξαιρετικές!
    Καλή χρονιά και καλές δημιουργίες σου εύχομαι, υγεία σ' εσένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να κάτι τέτοια βλέπω πρωί πρωί και με πιάνει πείνα! Όλα φαίνονται εξαιρετικά, δεν ξέρω τί να διαλέξω!
    Έρη μου σου εύχομαι καλή χρονιά! Το 2013 να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη και δημιουργικότητα. Τα καλύτερα και τα ωραιότερα για 'σένα και την οικογένειά σου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Έρη μου, με υγεία και αγάπη!
    Οι προτάσεις σου υπέροχες! Μπορούν να αξιοποιηθούν σε κάθε γιορτινό τραπέζι!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχες πραγματικά προτάσεις!!! Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά! Με υγεία αγάπη και ευτυχία!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά κυρία μου !
    όλα τα αναρτημένα τα κατασπάραζα με τη μία !
    Υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έρη μου έκανα τη μακαρονοσαλάτα και έκλεψε την παράσταση!!!Θα προσπαθήσω και κάτι από τα υπόλοιπα!Να είσαι καλά!Και πάλι Χρόνια πολλά!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tέλειες όλες οι προτάσεις σου Έρη μου αλλά ειδικά η τούρτα με νουτέλα με ξελίγωσε!!!!
    καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και γαστρονομικές εμπνεύσεις!!!
    φιλούρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωραιότατες προτάσεις!!!
    Καλή Χρονιά να έχουμε Έρη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Happy New Year Eri!! Wishing you and your family a New Year filled with health, love and prosperity! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά! η boston cream pie χθες έσκισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή χρονιά με υγεία και πολλές λαχταριστές συνταγές!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ερη, καλη χρονια επισημως μιας και αυτο το σχολιο μου στο αφηνω 2 του γεναρη.ηθελα να σου πω πως στο πρωτοχρονιατικο τραπεζι στης αδελφης μου, εφτιαξα το χοιρινο μελωμενο κοτσι και πηρα τα ευσημα....βγηκε τελειο και εφαγαν ολοι με μεγαλη ορεξη.οι οδηγιες σου με βοηθησαν πολυ μιας και επειδη εγω με το κρεας δεν τα παω πολυ καλα, ειχα αμφιβολιες για το ψησιμο....καλα, εκθειαστηκε το κοτσακι!!!σ'ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. That is such a great Festivity Menu! So yummy and crispy!Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...