4/4/12

Πασχαλινές Φωλιές από Κανταίφι με Σπανάκι (Σπανακοταρτάκια)





 Οι γιορτινές μέρες είναι οι πιο δύσκολες όταν είσαι μακριά από τους δικούς σου ανθρώπους και το σπίτι σου.. Όλες αυτές τις μέρες το μυαλό μου ταξιδεύει και αναπολεί κάθε Πάσχα που πέρασε.
Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω μπροστά μου το τεράστιο μακρύ τραπέζι, φτιαγμένο από πολλά μικρότερα, που πιάνει από την μία πλευρά της αυλής ως την άλλη. Στρωμένο με λευκά τραπεζομάντιλα, περιτριγυρισμένο με παράταιρες καρέκλες στις οποίες κάθεται κόσμος πολύς. Ο πατέρας μου έχει 7 αδέρφια οπότε καταλαβαίνετε μαζί με τα παιδιά τους πόσοι είμαστε κάθε χρόνο το Πάσχα στο πατρικό σπίτι του στο Ιωνικό Ξάνθης. Αν λάβεις υπόψιν σου και τους πιο μακρινούς συγγενείς και φίλους που πάντα έρχονται, έχεις μια πλήρη εικόνα..
Δεν είχα καλύτερη μέρα από αυτή.. Χαρούμενες φωνές, τραγούδια και ο καθένας με την σειρά του να γυρίζει το αρνί στην σούβλα (εποχή προ μοτέρ), το γεμιστό κατσικάκι να ψήνεται στον πέτρινο ξυλόφουρνο παρέα με τους τζιγεροσαρμάδες που σερβίρονταν πρώτοι για μεζέ. Οι φρέσκες νύφες συναγωνιζόταν στην κουζίνα στο ποια θα κόψει πιο λεπτά το μαρούλι για τις σαλάτες.. Μια ντουζίνα παιδιά, τρέχαμε στην εξοχή σαν αλαφιασμένα, παίζαμε με σφεντόνες, με αεροβόλα και κάναμε τις μικρές μας διαρρήξεις στα εγκαταλελειμμένα σπίτια του χωριού, πάντα με την αγωνία κ έναν κρυμμένο φόβο στα μάτια μας.. Μια από εκείνες τις μέρες μπήκαμε και στο εγκαταλελειμμένο σχολείο με τον τεράστιο μαυροπίνακα και τα παλιά ξύλινα θρανία με το ενσωματωμένο παγκάκι. Εκεί είδαμε παλιά βιβλία της εποχής του 50 και περίεργα πλασματάκια κλεισμένα στην φορμόλη. Μέσα στην κύρια τάξη, ακούσαμε τιτιβίσματα πάνω από το κεφάλι μας.. Ξαφνικά σωπάσαμε,  σηκώσαμε τα μάτια και είδαμε φωλιές πουλιών... πολλές φωλιές!!
Σήμερα σας έχω άλλη μια πρόταση για το Πασχαλινό τραπέζι, εντυπωσιακή μα εύκολη και γίνεται πολύ γρήγορα. Θυμάστε το Εκμεκ Παγωτό που φτιάξαμε το περασμένο καλοκαίρι μέσα σε φωλιές απο κανταΐφι? Ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτές τις φωλιές όμορφα σπανακοταρτάκια...
Η ανάρτηση μου αυτή είναι η συμμετοχή μου στα Παιχνίδια της Κουζίνας για το Πασχαλιάτικο Θέμα του Απριλίου.. 

Υλικά (Για 6 ταρτάκια)


250 γρ κανταΐφι ξεπαγωμένο σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας
1 κουταλάκι του γλυκού ρίγανη 
1/2 κούπα ελαιόλαδο
Για την γέμιση
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 πράσο το λευκό και τρυφερό πράσινο μέρος ψιλοκομμένο
4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
300 γρ σπανάκι πλυμένο και ψιλοκομμένο
1/2 κούπα άνηθο ψιλοκομμένο
2 αυγά 
300 γρ φέτα θρυμματισμένη
6 ντοματάκια κομμένα στα δυο για το στόλισμα.

Διαδικασία

Τοποθετούμε ένα βαθύ τηγάνι σε μέτρια φωτιά, προσθέτουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε το πράσο με τα κρεμμυδάκια να μαλακώσουν. Μόλις μαλακώσουν, προσθέτουμε το σπανάκι και ανακατεύουμε να μαραθεί. Αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με τον άνηθο. Αφαιρούμε το τηγάνι από την φωτιά.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Απλώνουμε και "ξεμαλλιάζουμε" το κανταΐφι σε ένα ταψί, πασπαλίζουμε με την ρίγανη και ραντίζουμε με το λάδι. Ανακατεύουμε με τα χέρια μας να πάει παντού το λάδι.


 Επιστρέφουμε στην γέμιση και προσθέτουμε το τυρί και τα αυγά. Ανακατεύουμε καλά.
Λαδώνουμε ή βουτυρώνουμε καλά 6 πυρίμαχα μπολάκια και παίρνουμε ποσότητα από το κανταΐφι. Το στρώνουμε με τα χέρια μας, παίρνουμε κ άλλο κανταΐφι (αν χρειάζεται) για να κάνουμε τα τοιχώματα.



και το γεμίζουμε με την γέμιση



Ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 25 - 30 λεπτά. Στα 15 λεπτά ελέγχουμε τα ταρτάκια και αν δούμε ότι το κανταΐφι στο επάνω μέρος αρπάζει χρώμα, βάζουμε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο από πάνω από τα ταρτάκια χαλαρά και συνεχίζουμε το ψήσιμο.
Όταν είναι έτοιμα, τα αφήνουμε να κρυώσουν για 10 λεπτά, περνάμε ένα ίσιο μαχαίρι γύρω γύρω στα τοιχώματα και τα ξεφορμάρουμε με προσοχή χρησιμοποιώντας ένα κουτάλι.
Στολίζουμε με τα ντοματάκια σαν να να είναι κόκκινα αυγουλάκια και σερβίρουμε!





Καλή Όρεξη!!!

Μια από εκείνες τις μέρες...
 Το κοριτσάκι στην μέση με την στέκα και το  κόκκινο μπλουζάκι....
(Το σχολείο του χωριού ανήκει πλέον στην Υπηρεσία Αρχαιολογίας και έχει σουλουπωθεί.. Το έχουν βάψει, έχουν αντικαταστήσει τα παράθυρα, έχουν βάλει μια μεγάλη ωραία κλειδαριά κ το έχουν κλειδώσει..)

Βραβείο!

Η αγαπημένες μου Έλενα απο το Ότι μας αρέσει, Ερμιόνη απο το The one With All the Tastes, και Ελένη από το Μαγειρική με Φαντασία  μου χάρισαν το παρακάτω βραβείο και τις ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου


και εγώ με την σειρά μου το χαρίζω


1. Στην Χρύσα και τα Ζουζουνομαγειρέματα
2. Στον Νίκο και το Συνταγολόγιο
3. Στην Σπυριδούλα και το my Origami
4. Στην Βίκυ και το Cook Creations
5. Στην Μωβ και το Ειναι μιαμ ή μπλιαξ
6. Στην Χρυσαυγή και το Food for Thought
7. Στην Summertime Blues και το Summertime Blues
8. Στις Μαρία και Χαρά του Cook and Feed


Φιλιά πολλά!!!

55 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη πρόταση!! Μια πιτούλα ¨αλλιώς¨. Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα και σίγουρα πεντανόστιμο! Οτι πρέπει για το πασχαλινό μας τραπέζι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, γίνονται κ εύκολα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι φωλίτσες, αρπάζω μια και τρέχω στας εξοχάς να την απολαύσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σ'ευχαριστώ Λίλα μου!

      Διαγραφή
  3. καλημεραααααααααααα....τις είχα φτιάξει με σαντιγύ και φράουλες και μου άρεσαν, αλλά πιστεύω ότι οι δικές σου θα είναι υπέροχες!!!αλμυρή πρότααση κανταιφιου....μμμιαμμμμ..τέλεια!!!φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα σαντιγυ και φράουλες τι μου κάνεις!!! Φιλάκια Τάνια μου!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Ερη!
    Οι φωλιτσες σου ειναι ενα εργο τεχνης!
    Ομορφα και ξενοιαστα παιδικα χρονια... τωρα μου λες τι κανουμε, ειδικα εμεις που παραμεγαλωσαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλώνουμε αλλά γινόμαστε πιο νόστιμες σαν το παλιο κρασί!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Έρη μου οι φωλίτσες σου είναι εντυπωσιακότατες συγχαρητήρια!!!Πολύ συγκινητική η αναφορά σου σχετικά τις αναμνήσεις ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψετε και να ξαναμαζευτείτε σε εκείνο το τραπέζι.......
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Έρη μου!!! Όπως σου είπα και εχτές δεν έχω ξανά φτιάξει και χαίρομαι πολύ που έβαλες και φωτό για το πως γίνεται!!! Θα την φτιάξω σίγουρα την συνταγή σου... το Σαβ/κο μάλλον... Τέλειες όλες οι παιδικές αναμνήσεις... και στην φωτό και να μην έλεγες ποια είσαι πιστεύω πως θα σε ξεχώριζα... αχαχαχαχαχα
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις φτιάξεις Ελενάκι μου γλυκό, ειναι εύκολες και πολύ εντυπωσιακές!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες αγαπημένες οικογενειακές στιγμές μας περιέγραψες Ερη.

    Αλλά και οι Πασχαλινές φωλίτσες είναι μια ζωγραφιά. Πολυ νόστιμες αλλά και εμφανίσημες για ένα γιορτινό τραπέζι.
    Ωραία η συμμετοχή σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε κοριτσάκι μου... αυτές οι αναμνήσεις είναι πολύ γλυκές, αλλά μας γεμίζουν και μια μελαγχολία για εκείνες τις ανέμελες εποχές. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολο σου είναι να είσαι τόσο μακριά από τους δικούς σου... δεν προβλέπεται να έρθετε καμιά βόλτα πάσχα ή καλοκαίρι;
    Οι φωλίτσες σου είναι υπέροχες, απλά χαίρεσαι να τις βλέπεις και λυπάσαι να τις φας! Χίλια μπράβο για την εμπνευσμένη φωτογράφησή τους! Εγώ δουλεύω πάνω σε κάτι γλυκές φωλιές, θα τις ανεβάσω την άλλη βδομάδα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εντάξει Ερμιόνη μου ειναι γλυκιά η μελαγχολία των ευχάριστων αναμνήσεων.. Ευτυχώς που υπάρχουν!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φιλενάδα μου!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Έρη !! Εσύ δεν μαγειρεύεις...ΖΩΦΡΑΦΙΖΕΙΣ!!!
    Πολύ καλή πρόταση όχι μόνο για το στομάχι αλλά και για το μάτι και γιορτινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ'ευχαριστώ βρε Νικο, ειναι ωραίο όταν σκεφτόμαστε πράγματα και βγαίνουν τόσο ωραία στην πραγματικότητα!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Πεντανόστιμες οι φωλίτσες και τόσο όμορφες για το Πασχαλινό τραπέζι!Υπέροχη και η αναφορά σου στις αναμνήσεις!Συγχαρητήρια για όλα και για το βραβείο σου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες και το μοιράστηκες και μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Σπυριδούλα σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Νομίζω όλους μας συγκίνησες με τις αναμνήσεις σου Ερη μου!
    Εποχές που φαντάζουν σε όλους τόσο μακρινές, όχι μόνο σε σένα που ζεις έξω από την Ελλάδα, αλλά και σε όλους εμάς που ζούμε εδώ, και βιώνουμε μια δύσκολη πραγματικότητα.
    Νομίζω όμως ότι και πρίν από αυτές τις δυσκολίες, πάλι μακρινές φάνταζαν εκείνες οι εποχές, γιατί μαθημένοι σε έναν άλλο τρόπο ζωής είχαμε ξεχάσει την ομορφιά, την αγάπη, την δοτικότητα και την ανεμελιά που έκρυβαν!
    Ισως τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία να τις ξαναθυμηθούμε και γιατί όχι ... να τις ξαναζήσουμε!
    Παρασύρθηκα και ξέχασα να σχολιάσω τις υπέροχες φωλίτσες σου, που είναι μια πολύ όμορφη πασχαλινή πρόταση και που σίγουρα θα κλέψει την παρτάσταση στο πασχαλινό τραπέζι!
    Και φυσικά είναι μια πολύ πρωτότυπη συμμετοχή για τα Παιχνίδια Κουζίνας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δικιο έχεις Έλενά μου, η γλύκα και η ουσία της ζωής βρίσκεται στις σχέσεις και τις στιγμές που μοιραζόμαστε. Πουθενά αλλού.
      φιλάκια πολλά, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  13. Αν και δεν έχω παίξει στα παιδικά μου χρόνια παρά μόνο έφερνα σούβλες και σούβλες γύρω και έπλενα χιλιόμετρα από έντερα αυτές οι περιγραφές με τα ανέμελα γλέντια τα αφτιασίδωτα πολύ με συγκινούν και μου προκαλούν νοσταλγία.
    Τη συνταγή σου την περίμενα από τη φωτογραφία που είδα. Εκπληκτική!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση στο Πασχαλινό παιχνίδι.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Ξανθή μου, το χαίρομαι πολύ καθε μήνα το παιχνίδι. Μπορει να μην έπαιξες μικρή αλλά παιζουμε τώρα ε?
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. "'Άπαιχτο"...μια πασχαλίτσα του λείπει μόνον Eri μου για να πάρει κι' αυτή μέρος στο σκηνικό σου!
    Όσο για τις αναμνήσεις αυτές πάντα μας συνοδεύουν... αλλά είναι στιγμές που τις αφήνουμε πίσω, για να μπορέσουμε να δούμε με καθαρό βλέμμα αυτό που μας πηγαίνει μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν διάβασα μια πασχαλίτσα λείπει λέω παο μέσα μου "Αχ! Μα να μην έχω μια πασχαλίτσα!!" Μπροστά κοιτάμε Πηνελόπη μου, μπροστά.. Τα πόδια μας στηρίζονται στο πίσω..
      Φιλάκια πολλά, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Έρη μου, αχ γλυκιά μου, για να γιορτάζω Πάσχα διώχνω απ το μυαλό μου κάθε ανάμνηση! Διαφορετικά Πάσχα δεν θα κάνω το 2012 και δεν λέει!
    Οι αναμνήσεις είναι για να μας γεμίζουν τις μπαταρίες και να συνεχίζουμε! Φρόντισε να κάνεις τις γιορτινές αυτές μέρες υπέροχες για να γεμίσουν τις μπαταρίες της αγαπημένης σου οικογένειας!:))
    Και βλέπω ότι το κάνεις!
    Οι φωλίτσες σου είναι ΑΠΙΘΑΝΕΣ! Ότι και να πω είναι λίγο!
    Φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο Αγγελική μου, εξάλλου τις ίδιες ευχάριστες αναμνήσεις θέλω να δημιουργήσω και για τον γιο μου, να έχει να θυμάται..
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Οι φωλίτσες είναι απίθανες!! Μου θύμισες κάτι φωλίτσες για αυγουλάκια-σοκολατάκια που πέτυχα πριν μερικές μέρες κάπου στο διαδίκτυο. Α, για μεγαλύτερη ευκολία μπορείς να στρώσεις το κανταϊφι σε φόρμα για muffins και να βγάλεις περισσότερα κομμάτια!! Τέλειο για το πασχαλινό τραπέζι , μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες My home! Ναι ναι μπορεις να χρησιμοποιήσεις και φόρμες για μαφινς μονο που θα βγουν πιο μικρές οι φωλίτσες και θέλουν λιγότερο ψήσιμο.
      Καλό απογευμα, ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  17. Είναι δύσκολο να είσαι μακριά από τους δικούς σου,πέρασα δύο Πάσχα μακριά και το πρώτο ομολογώ ήταν πολύ ζόρικο!!!Οι γονείς μου μένουν Αλεξ/πολη κι εγώ ήμουνα στην Σαντορίνη στα 2 άκρα της Ελλάδας ήμασταν.Τώρα βέβαια μένω Θεσ/νικη και πάλι είμαστε μακριά αλλά το Πάσχα θα ανταμώσουμε.Εχω να τους δω απο τα Χριστούγεννα.Χαμογέλα,σκέψου όμορφες στιγμές ότι τους έχει δίπλα σου,μίλησε τους στο τηλ.που σίγουρα θα το κάνεις και θα νοιώσεις λίγο καλύτερα.Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσετε τέλεια τώρα που θα βρεθείτε γλυκιά μου Έλενα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Kathy & Callie!! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Φοβερη ιδεα φαινεται εντανοστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατρίνα μου, να το δοκιμάσεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Ουάουυυυυ!!! Τις λάτρεψα τις φωλίτσες σου Έρη μου και θα στολίσουν το πασχαλιάτικο τραπέζι μας, σίγουρα!! Είναι πανέμορφες όπως και η ανάρτηση που την ευχαριστήθηκα γραμμή γραμμή!!! Πράγματι, είναι δύσκολο το Πάσχα μακριά από την οικογένεια αλλά χαμογέλα και σκέψου το τώρα... έτσι, όλα είναι πιο εύκολα!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρεις κάθε βράδυ περιμένω το μηνυμά σου και μετά κλείνω το pc χαχα! συνήθεια μου έχει γίνει!
      Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κική!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Έρη μου, με κίνδυνο να γίνω βαρετή θα στο ξαναπώ! Τι όμορφη ανάρτηση! Όχι μόνο τις εξαιρετικές φωλίτσες σου αλλά και για τις όμορφες αναμνήσεις!
    Σου εύχομαι κάθε μέρα που περνάει να δημιουργείς καινούριες για σένα και την οικογένεια σου!
    Το μεζεδάκι σου λαχταριστό και πολύ εμφανίσιμο! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και ευχαριστούμε που σκέφτηκες και εμάς! Μουτς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, ξέρεις πόσο κοντά στη καρδιά μου σας έχω και σενα και την Χαρά. Φιλάκια πολλά, να περάσετε τέλεια!

      Διαγραφή
  22. Όμορφες αναμνήσεις.
    Όμορφη ταρτούλα.
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑΡΤΑΚΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΙΔΕΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία τα ταρτάκια σου και απο εμφάνιση αλλά φανταζομαι και απο γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το Πάσχα και για μένα κρύβει μια νοσταλγία. Η συνταγή είναι εξαιρετική και πρωτότυπη!! Μπράβο!! Φιλια και με γεια το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ouaou! prwth fora blepw mia toso prwtotuph suntagh me apisteuto stolismo! mpravo!!giam giam!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν έχω λόγια απλά υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ εντυπωσιακές οι φωλίτσες σου!!να περνάς καλά εκεί και οι αναμνήσεις να μην σταθούν εμπόδιο σ'αυτό, να είναι πάντα πολύ γλυκιές αναμνήσεις.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημέρα κοριτσάκι μου τι ομορφιές είναι αυτές!!! αυτά δεν τα τρώς! αυτά ειναι για μπιμπελό!!! φιλάκια πολλά μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα το ξαναπώ: Μοιάζουν με πασχαλινά καλαθάκια με αυγά! Φοβάμαι ότι ΚΙ ΑΥΤΗ τησ υνταγή θα την αποθηκεύσω! Μάλλον έχεις γίνει το αγαπημένο μου μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πασχαλινά καλαθάκια ή φωλιές,καταπληκτική η ιδέα σου για τα ντομαντίνια σαν κόκκινα αυγά!

    Σίγουρα μια πολύ νόστιμη ιδέα,θα την φτιάξω στο Ελληνικό Πασχαλινό μας Τραπέζι-πόσο νιώθω την πρώτη σου παράγραφο...

    Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ Έρη μου,για τη συνταγή,την παρουσίαση,το βραβείο!
    Καλό υπόλοιπο της Μεγαλοβδομάδας!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος22/4/12, 3:33 μ.μ.

    Πονάνε γλυκά αυτές οι αναμνήσεις, ειδικά όταν λείπουν αγαπημένα πρόσωπα!!! Τη συνταγή την βλέπω έξοχη!!! Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...