Το δικό μου αγαπημένο φαγητό!



Κοτόπουλο με τα κρεμμύδια! 





Ναι ναι ναι, μην το κοιτάτε με απορία..! Το αγαπημένο μου ever φαγητό είναι το κοτόπουλο με τα κρεμμύδια της γιαγιάς μου!
Οταν έφυγα απο το σπίτι μου για να σπουδάσω, κάθε φορά που ερχόταν ο καιρός να επισκεφθώ τους δικούς μου κατα την διάρκεια των φοιτητικών διακοπών, η γιαγιά μου είχε πάντα έτοιμο την πρώτη μέρα το φαγητό μου.. Το πιο απλό και νόστιμο του κόσμου..



Υλικά

10 μεγάλα κρεμμύδια κομμένα σε χοντρές φέτες
8 κοπανάκια κοτόπουλο
2 δαφνόφυλλα
5 κοκκοι μπαχάρι
5 κόκκοι πιπέρι
2 κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι
1 κουταλιά πελτέ ντομάτας
5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι

Διαδικασία


Ροδοκοκκινίζουμε στο λάδι σε μέτρια φωτιά τα μπουτάκια και τα βγάζουμε στην άκρη.
Ρίχνουμε στην κατσαρόλα τα κρεμμύδια χαμηλώνουμε την φωτιά και τα φέρνουμε μερικές βόλτες να γυαλίσουν. Προσθέτουμε τα δαφνόφυλλα, τα μπαχάρια και τα πιπέρια,το ξύδι και τον πελτέ, αλατοπιπερώνουμε, ανακατέβουμε καλά και σιγοβράζουμε το φαγητό για ενα τέταρτο. (Δεν βάζουμε καθόλου νερό).
Μετά το τέταρτο προσθέτουμε το κοτόπουλο, ανακατεύουμε και συνεχίσουμε το σιγοβράσιμο για μισή ώρα.
Σερβίρουμε το φαγητό με μπόλικο πιπέρι συνοδεία φρέσκιου ψωμιού και χωριάτικης σαλάτας!

Καλό σας Σαββατοκύριακο!
Την Δευτέρα σας θέλω όλους στο πόστο σας!

Λίγα λόγια για τα μαγειρεμένα κρεμμύδια


Τα κρεμμύδια ειναι απο τα λίγα λαχανικά που δεν χάνουν την διατροφική τους αξία όταν μαγειρεύονται. Διατροφικά ειναι πλούσια σε βιταμίνες Α, Β, C, έχουν φολικό οξύ, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο και φυσικά φυτικές ίνες. Έχουν ισχυρή αντισηπτική δράση ενώ ο συνδιασμός με το ξύδι θεωρείται ότι βελτιώνει δερματολογικά προβλήματα.