26/8/11

Αβγόφετες Πατουσάκια με Ανθότυρο και Μέλι ( French Toast )




Οι αβγόφετες αν και ειναι περισσότερο διαδεδομένες σαν French Toast, είναι ένα πιάτο το οποίο φτιάχνεται πραγματικά σε όλο τον  κόσμο σε διάφορες παραλλαγές και μαγειρεύεται είτε στο τηγάνι είτε στον φούρνο. Ειναι μια πολύ καλή επιλογή για πρωινό αλλά και απογευματινό γεύμα. Αγοράστε ενα κουπατ με όποιο σχήμα θέλετε, κόψτε τις φέτες του τοστ και φτιάξτε για τα βλασταράκια σας παιχνιδιάρικες θρεπτικές αβγόφετες!


Υλικά (2 άτομα)

4 φέτες ψωμί για τόστ
2 αβγά
1/2 φλιτζάνι γάλα
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο αν επιλέξετε τηγάνι και όχι φούρνο
2 κουταλιές της σούπας μαλακό ανθότυρο χτυπημένο με το πιρούνι
2 κουταλιές της σούπας μέλι
Λίγα φυστίκια Αιγίνης για πασπάλισμα
Λίγη κανέλα

Διαδικασία

Χτυπάμε σε ενα μπολ τα αβγά με το γάλα το αλάτι και την ζάχαρη. Αφου έχουμε κόψει τα σχήματα που θέλουμε απο τις φέτες του ψωμιού, τα βουτάμε στο μείγμα των αβγών και απο τις δυο πλευρές.
Ζεσταινουμε ενα τηγανάκι με λίγο ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά και ψηνουμε τις αβγόφετες και απο τις δυο πλευρές μέχρι να πάρουν αυτο το τέλειο χρυσοκαφέ χρώμα της νοστιμιάς!
Σερβίρουμε τις αβγόφετες σαν σάντουιτσάκι γεμιστό με τυρί, περιχύνουμε με το μέλι και πασπαλίζουμε τα φυστίκια και την κανέλα.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

12 σχόλια:

  1. Ερη μου, καλησπέρα από Θεσσαλονίκη. Υπέροχες οι αυγόφετες και πολύ ωραίο το κόλπο με τα κουπ πάτ!!! Μια που ήρθα πρώτη κερνάς; Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Έρη! Μου θύμισες πριν χρόνια όταν τρώγαμε αυγόφετες!Τώρα προσπαθώ να μην μπαίνω στον πειρασμό,αλλά πού και πού είναι τέλειο πρωινό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Έρη. Χαίρομαι για την επισκεψή σου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου κερνάω όσες θέλεις!
    Αθηνά ειναι τέλειο πρωινό, νομίζω ότι παλιότερα οι γονείς μας τις κάνανε με πολύ λάδι σχεδόν τις τηγανίζανε σε φρυτέζα που λένε..
    Δεν ειναι τοσο βαριά αλλά έτσι κ αλλιώς δεν ειναι για συνέχεια.. Και εγώ δεν τις έκανα σχεδον ποτέ πριν το παιδι αλλά τώρα με τον πιτσιρίκο μου το κάνω μια την εβδομάδα στανταρ!
    Κωνσταντίνα μου εγώ σ'ευχαριστώ!

    Φιλάκια κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πεθαίνω για τα πατουσάκια σου!!!
    Πολύ καλό για παιδιά!
    Τα φιλιά μου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέλασες καπταιν cook;;
    Ήρθα κι από δω να δω τι "ψήνεται" κι έπεσα πάνω στις αυγόφετες που χρόνια τώρα μεγαλώνουν ...γερά παιδια!
    Θα πάρω ένα μικρό κομματάκι για κέρασμα και πάω βόλτα να δω τι άλλα καλούδια έχουν φτιάξει τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΡΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟ ΤΥΡΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κωνσταντίνα μου σ'ευχριστώ! Εχω ενα ανταρτάκι στο σπίτι μου και προσπαθώ να φτιάχνω παιχνιδιάρικες συνταγές να τρώμε αλλά να διασκεδάζουμε κιολας..

    Νίκηηη <3 γέλασα λέει!! Πολύ!
    Αχ τι με κάνεις! Σου έρχομαι και εγω΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφάκι μου την επόμενη φορά! Τους πάει πολύ το ανθότυρο.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ λαχταριστές φαίνονται και ωραία η ιδέα σου με το κουπ πατ! Ποιος μπορεί να αντισταθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία ιδέα! Ψάχνω να ανανεώσω το μενού του πρωινού για τα παιδάκια μου και μόλις βρήκα την ιδέα! Μέχρι σήμερα έκανα τις κλασικές αυγόφετες με το τόστιμο brioche και ήταν τέλειες! Τώρα θα είναι απλά εκπληκτικές ! Ευχαριστώ για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...