29/9/11

Η πιο νόστιμη σπιτική Πραλίνα Φουντουκιού! (fail-proof)





Την συνταγή την είχα πολύ καιρό, απο τότε που η παιδική μου φίλη Βιβή με ρώτησε αν έχω κάτι τέτοιο και ξεκίνησα να ψάχνω.. 
Πρόσφατα με ξαναρώτησε η μαμαδοφίλη Λένα και το θυμήθηκα! Εκανα τις δοκιμές μου και κατέληξα σε αυτην που σας παρουσιάζω με πολύ χαρά! Μετάνιωσα που το καθυστέρησα!
Απολαύστε λοιπόν την πιο εύκολη, την πιο υγιεινή, την πιο λαχταριστή σπιτική Πραλίνα!!!




Υλικά (για ένα βαζο 400 ml)


150 gr φουντουκια
2 κουταλιές της σούπας σησαμέλαιο ( το σησαμέλαιο ειναι πιο υγιεινό και ταιριάζει στην συνταγή. Αν δε έχετε, χρησιμοποιήστε σπορέλαιο ή ηλιέλαιο.. δεν έχω ιδέα αν ειναι το ίδιο πράγμα, δεν χρησιμοποιώ αυτά τα λάδια..)
250 γρ σοκολάτα γάλακτος κομμένη σε κομματάκια (υπάρχουν και έτοιμα δάκρυα)
2 κουταλιές της σούπας άχνη ζάχαρη
1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
1 κουταλάκι του γλυκού γεμάτο κακάο σκόνη

Διαδικασία

Ψήνουμε τα φουντούκια σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμους για 10 λεπτά. Οταν βγούνε τα ξεφλουδίζουμε (ξεφλουδίζονται πανεύκολα μετά τον φούρνο)  και αν θέλουμε τα ξαναβάζουμε στον φούρνο για άλλα 5 λεπτά.  Το ελαφρύ ψησιμο στον φούρνο θα "αναγκάσει" τα φουντούκια να βγάλουν τα ελαιά τους. Τα βάζουμε στο μουλτι και τα χτυπάμε ζεστά, να γινουν μια πηχτή κρέμώδης σκόνη. Χτυπάμε αρκετές φορές.  Προσθέτουμε  το σησαμέλαιο, την άχνη ζάχαρη, την βανίλια και το κακαο  και ξαναχτυπάμε να γίνουν όλα ένας πολτός.
Λιώνουμε σε μπεν μαρι την σοκολάτα και ξεκινάμε να την προσθέτουμε και αυτη στο μείγμα σιγα σιγα ωστε να έχουμε την σύσταση και την γεύση (δοκιμάζουμε) που μας αρέσει..
Σχετικά με την πυκνότητα, αν θέλουμε την πραλίνα πιο αραιή προσθέτουμε σησαμέλαιο κουταλιά κουταλιά και χτυπάμε..

Σας εγγυώμαι ότι δεν θα ικανοποιηθείτε... θα ενθουσιαστείτε!!


Καλή επιτυχία


21 σχόλια:

  1. Καπετάνισσα μου θα την δοκιμάσω γιατί αυτή που φτιάχνω εγώ θέλει μέσα γάλα και βούτυρο.Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά timing έχεις...τώρα που αρχίζουν οι δροσούλες είναι το καλύτερο πράγμα η σπιτική πραλίνα! Εγώ με τις ζέστες δεν την πολυθέλω τη σοκολατα, στο μυαλό μου την έχω συνδέσει πιο πολύ με κρύο! Υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύκολη η συνταγή, ωραία τα υλικά...Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε. Σ' ευχαριστώ Εri.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να 'σαι καλά!!!! θα την δοκιμάσω σήμερα κιώλας που έχω τα υλικά!!!! Ευχαριστούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ η συνταγή σημειώθηκε! Τρελαίνομαι για πραλίνα φουντουκιού και προφανώς αυτή που είναι σπιτική θα είναι άπαιχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία φαίνεται...λιγουρεύομαι από τώρα...Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η σπιτική πραλίνα είναι πάντα καλύτερη από την έτοιμη, πολύ καλή η συνταγή σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται πολύ καλή...αξίζει μια δοκιμή...καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I love anything with hazelnuts. This looks delicious!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να "στρωθώ" και να δοκιμάσω να την φτιάξω Έρη, μιας και τα αγόρια μου την τρώνε με το κουτάλι και την "χάνω" πιστεύοντας δε, πάντα ότι έχω όταν την χρειάζομαι.
    Αστεία πράγματα δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή μου Έρη, η συνταγή σου σώθηκε, το επόμενο κιλό που θα πάρω, θα στο αφιερώσω.....
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την δοκιμάζω τώρα αμέσως τη συνταγή σου!! φτιάχνω κι εγώ πραλίνα φουντουκιού αλλά με άλλο τρόπο, θα δοκιμάσω λοιπόν και αυτή για να δω τη διαφορά.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επανέρχομαι για να σου πω ότι την έφτιαξα την πραλίνα(είδες ταχύτητα;)και έγινε πολύ νόστιμη!!
    Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τη δικιά μου να την δοκιμάσεις.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραία συνταγή! Κι εγώ ψηφίζω το σησαμέλαιο εδώ. Ταιριάζει πολύ το σουσάμι με τη σοκολάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έρη μου τέλειααα! Ένα σου λέω μόνον ... προχθές έψαχνα κάποια που να μην έχει γάλα (ούτε ταχίνι όπως η δικιά μου) και σκεφτόμουν ν΄αρχίσω τα πειράματα!!! Την ερχόμενη εβδομάδα θα την φτιάξω για τις ανιψούλες μου!!! Είσαι καταπληκτική!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια για τα σχόλια, ειναι μια καλή και όσο το δυνατόν υγιεινή παραλλαγή της αγαπημένης πραλίνας..
    Μαρι μου ναι θα δοκιμάσω και την δική σου όπως και της Κικής!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία η συνταγή σου! Ευτυχώς δε θα χρειαστεί να φτιάξω γιατί δε μου χρειάζονται άλλα κιλά, μου φτάνουν αυτά που έχω, χιχι!
    Καλό μήνα Έρη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Teleia Eri mou....eyxaristw polu polu!!!!to weekend exei pralina loipon!!!!!tha sou pw entypvseis,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπωπω κοριτσακι εσυ θες να μας αποτελειωσεις :)))) super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/9/16, 10:40 μ.μ.

    Καλή!!!!!!!!!!!!!!! ����������������

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...