23/10/11

Λαχανιά κοκκινιστή με τουρσί κουνουπίδι και τραγανό φιλέτο ψαριού



Καλή εβδομάδα να έχουμε πάει τελειώνει και ο Οκτώβρης το καταλάβατε?
Για την λαχανιά τα έχουμε ξαναπεί, μαγειρεμένη με λάχανο τουρσί ειναι ένα αρκετά δυνατό και πικάντικο πιάτο που σίγουρα δεν μπορουν να το απολαύσουν όλοι. Απο την άλλη, η λαχανιά μαγειρεμένη με φρέσκο λάχανο δέν έχει αυτη την σπιρτάδα που την βρίσκεις στο λάχανο τουρσί... 

Αυτή τη φορά λοιπόν συνδύασα το γλυκό φρέσκο λάχανο με λίγο απο το πικάντικο τουρσάκι κουνουπίδι, ενίσχυσα κ άλλο την γλύκα με μικρά καροτάκια και σας εγγυώμαι ότι το αποτέλεσμα είναι πάρα μα πάρα πολύ καλό. Το ψαράκι απλά το έψησα ξεχωριστά και συνόδεψε την λαχανιά μου. Της ταίριαξε γάντι! 


Υλικά ( 4 - 5 άτομα)


1 κρεμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
2 καρότα κομμένα σε πολύ μικρά κομματάκια
2 κλωνάρια σέλερι ψιλοκομμένο
1 λάχανο κομμένο σε κομμάτια και πλυμμένο
6 μπουκετάκια κουνουπίδι τουρσί πλυμμένα
4 κουταλιές έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ( συν λίγο ωμό στο σερβίρισμα)
1 κουταλιά της σούπας ντομάτα πελτέ διαλυμένο σε 1/2 ποτήρι νερό ή ζωμό λαχανικών
Αλάτι - Πιπέρι - Λίγη Ρίγανη
Λίγη ζάχαρη (προαιρετικά) 


Για το ψάρι


4 - 5 φιλέτα ψαριού
1/2 κούπα σιμιγδάλι ψιλό
Αλάτι - Πιπέρι
Λίγο ελαιόλαδο


Διαδικασία


Σε κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά σοτάρουμε στο ελαιόλαδο το κρεμμύδι με το σκόρδο, τα καρότα και το σέλερι. Αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε το λάχανο. Ανακατευουμε να μαραθεί λίγο το λάχανο και προσθέτουμε τον πελτέ με τον ζωμό. Ανακατεύουμε και μόλις το φαγητό μας πάρει βράση χαμηλώνουμε την φωτιά και σκεπάζουμε. Σιγοβράζουμε ανακατεύοντας το λάχανο που και που για 20 λεπτά και προσθέτουμε το τουρσί. Συνεχίζουμε να σιγοβράζουμε για άλλα 15-20 λεπτά ή μέχρι το λάχανο να μαλακώσει αρκετά. Τέλος προσθέτουμε την ρίγανη και σερβίροντας ραντίζουμε με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.


Για το ψάρι
Ανακατεύουμε το σιμιγδάλι με λίγο αλάτι και πιπέρι σε ενα ρηχό πιάτο.
Πλένουμε και σκουπίζουμε τα φιλέτα μας, τα αλείφουμε με λίγο ελαιόλαδο και τα περνάμε στο σιμιγδάλι. Ψήνουμε σε δυνατό  φούρνο για 15 λεπτά ή τηγανίζουμε σε λάδι μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.


Καλή Όρεξη!!!





15 σχόλια:

  1. αυτη τη λαχανια την εβαλα στο ματι και δε θα μου ξεφυγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελαίνομαι για λάχανο, ωμό σε σαλάτα ή μαγειρεμένο!
    Και σκέτο χωρίς το ψάρι, το λαχανο-πιάτο σου θα είναι πολύ νόστιμο έτσι όπως το μαγείρεψες. Ίσως για μερικά στομάχια λίγο βαρύ, αλλά ε, ο καθένας ξέρει τι τον πειράζει και τρώει με μέτρο.
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορώ να πω ότι το πιάτο σου με εντυπωσίασε!
    Νόστιμο και υγιεινό, συνδύασες πολύ όμορφα νόστιμα υλικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παράξενος συνδυασμός, δεν τον έχω ξαναδεί... Εσείς στη Βόρεια Ελλάδα ξέρετε να κάνετε από τα καλύτερα τουρσιά κι όσον αφορά στο λάχανο είστε πρώτοι!:-) Εντυπωσιάστηκα από το συνδυασμό, πραγματικά!! Φιλιά:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρόταση σου Έρη μου!!!
    Μου αρέσει πολύ το λάχανο τουρσί, έχει πολύ ιδιαίτερη γεύση...

    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η λαχανιά είναι από τα απόλυτα χειμωνιάτικα φαγάκια που δεν το βαριέμαι ποτέ, το κουνουπιδάκι επίσης! Θα φτιαχτεί οπωσδήποτε όπως το προτείνεις γιατί με παραξένεψε το ψάρι σαν συνοδευτικό!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τη λαχανιά Έρη μου αλλά έτσι με κουνουπίδι τουρσί δεν την έχω ξανακούσει! Σίγουρα θα την δοκιμάσω έστω και χωρίς το ψαράκι αλλά ίσως με λίγο λουκάνικο!!! Τέλειο το πιάτο σου νόστιμο και αρωματικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ένας καλός και νόστιμος συνδυασμός!Καπετάνισσα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ενδιαφερον συνδυασμος και πραγματικα με παρακινει πολυ να το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο πιάτο με τα αγαπημένα μου υλικά και μάλιστα μου θυμίζει Γερμανία, εκεί τρώνε πολύ το λάχανο τουρσί μαγειρεμένο!
    Σ ευχαριστώ για την νόστιμη ιδέα σου!
    Καλή και...νόστιμη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ νόστιμο και αρκετά εύκολο το φαγητό σου σήμερα Έρη! Μπαίνει στο πρόγραμμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ERI ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΚ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΡΙΝ!
    Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια παιδιά!
    Δοκιμάστε την μια κρύα μέρα και θα καταλάβετε.. νομίζω ότι ειναι μια ισορροπημένη και πολύ νόστιμη συνταγή.
    Εφάκι μου ειναι ο γιος μου! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tι περιεργο φαγητο...και ποσο νοστιμο συγχρονως φαινεται!!! Αυτη η λαχανια πολυ μου κανει κλικ να τη δοκιμασω... αν και το λαχανο με φουσκωνει απιστευτα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιδιαίτερο αλλά νόστιμο φαγητό, με πολύ ωραίους συνδυασμούς, θα το δοκιμάσουμε.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...