16/11/11

Αυγά μάτια με λαχανικά και σάλτσα φέτας στον φούρνο




Hellooo!!! Τι κάνετε? Εγώ δεν ξέρω γιατί, δεν έχω κανέναν συγκεκριμένο λόγο δηλαδή αλλά είμαι πολύ στα πάνω μου.. Ειναι και ότι ανακάλυψα το pinterest ( αργά το ξέρω) και έχω χαθεί μέσα σε αυτη τη σελίδα.. Εδώ και μια εβδομάδα, έχω φέρει το σπίτι μου άνω κάτω, έχω διακοσμήσει δωμάτια, έχω μεταλλάξει υλικά που τα κρατούσα και καθόταν μέσα σε κουτιά.. Σας το λέω πρέπει να μπείτε και να φτιάξετε τον λογαριασμό σας σε αυτην την σελίδα μέσα στην οποία φτιάχνετε pinboards με πράγματα που σας ενδιαφέρουν.. Βλέπετε τους πίνακες των άλλων χρηστών και διαλέγετε τα πράγματα που σας αρέσουν, σας εμπνέουν ή απλά σας φτιάχνουν την μέρα. Οι κατηγορίες ειναι πολλές, διακόσμηση σπιτιού, ομορφιά, συνταγές, χειροτεχνίες, παιχνίδια και κατασκευές που μπορείτε να κάνετε με το παιδι, κηπουρική και χίλια μυρια άλλα! Ειμαι ενθουσιασμένη σας λέω! Πρέπει να μπείτε! Οποιος θέλει πρόσκληση, μπορεί να μου στείλει ενα mail με το email του για να του στείλω πρόσκληση. Για να καταλάβετε περι τινος πρόκειται, δείτε τους δικούς μου πίνακες, με πράγματα που με ενδιαφέρουν (δεν θέλω γελάκια) και αποφασίστε! Μπορείτε να δείτε τον πίνακα μου εδώ!  Πάντα πίστευα ότι οι πραγματικά δημιουργικοί άνθρωποι έχουν την ανάγκη να μοιραστούν τα πράγματα που φτιάχνουν. Και αυτο το site έρχεται να επιβεβαιώσει την σκέψη μου..
Πάμε τώρα στην πανεύκολη συνταγή για σήμερα, τέλεια για να χρησιμοποιήσουμε γενικά λαχανικά που μας έχουν μείνει στο ψυγείο ή για να την φτιάξουμε ενα βράδυ που δεν έχουμε μαγειρέψει κάτι απο πριν.
Η συνταγή είναι της Μυρσίνης Λαμπράκη και μοιάζει με την Ανοιχτή ψευτόπιτα που φτιάξαμε πέρσι.


Υλικά


4 φλιτζάνια του τσαγιού μπρόκολο, κουνουπίδι κτλ
12 ντοματίνια
1-2 φέτες ψωμί σε κομμάτια
4 αυγά
1 φλιτζάνι του τσαγιού φέτα σκληρή θρυμματισμένη
1 φλιτζάνι του τσαγιού γιαούρτι
5-6 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1/2 κουταλάκι ρίγανη
Αλατι - Πιπέρι


Διαδικασία


Ρίχνουμε τα λαχανικά σε αλατισμένο νερό που βράζει και τα βράζουμε 8 λεπτά σε δυνατή φωτιά. Τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα και τα μεταφέρουμε σε ευρύχωρο λαδωμένο ταψί. Προθερμαίνουμε τον φουρνο στους 180 βαθμούς.
Προσθέτουμε στο ταψί τα ντοματίνια, το ψωμί και σπάμε προσεχτικά τα αυγά σε σημεία που δεν εχουμε βάλει λαχανικά. Ανακατευουμε την φέτα με το γιαούρτι και απλώνουμε το μείγμα πάνω στα λαχανικά και όχι στα αυγά.  Περιχύνουμε με το ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε την ρίγανη.


 Ψηνουμε για 10-12 λεπτά. Σερβίρουμε με μια τηγανιά πατάτες!


Καλή όρεξη!!

15 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Έρη:-) Πολύ νόστιμη, πρακτική και εύκολη η συνταγή!! Μου αρέσει ιδιαίτερα που έχει αυτή τη σάλτσα με φέτα, σίγουρα θα τη φτιάξω το Σάββατο. Φιλιά:-))
    Υ.Γ. Δεν γνώριζα το pinterest να είμαι ειλικρινής αλλά ακούγεται ενδιαφέρον, θα σου γράψω για την πρόσκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρη μου σου ξαναέγραψα αλλά δεν ξέρω τι απέγινε το μήνυμα, ουφ! Η google μ' εκνευρίζει!
    Τι ιδιαίτερο φαγητό! Πρέπει να το δοκιμάσω!
    Αλλά ξετρελάθηκε με τους πίνακές σου! Θέλω να μου στείλεις πρόσκληση στο fworld.lc@gmail.com και εξήγησέ μου σε παρακαλώ τι ακριβώς πρέπει να κάνω (μέσες άκρες). Φαίνεται πολύ δημιουργικό!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά διαφορετικό φαγητό αλλά αξίζει να δοκιμαστεί...είναι και εύκολο...Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νόστιμο, πρωτότυπο, εμφανίσιμο!!
    Τι άλλο θέλουμε!
    Τέλειο!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια παιδιά, ειναι φαγητό εκτάκτου ανάγκης που λέμε χαχα, ειδικά στις γιορτές που συννήθως τρέχουμε να ετοιμάσουμε τα γιορτινά γεύματα και την τεευταία στιγμή σκεφτόμαστε "Ωχ! Τι θα φάμε σημερα?"
    Λίτσα μου σου εστειλα πρόσκληση απλά θα αργήσει λίγο να έρθει, αν θυμάμαι καλά η δικιά μου έκαε κοντά στην εβδομάδα να έρθει.. Οχι δεν την στέλνουν με κουριερ χαχα απλά το pinterest έχει τρομερή ζήτηση και προσπαθούν να το κοντρολάρουν έτσι για να μην κρασάρει το σύστημα..
    Αννα μου το έχω το mail σου, θα σου στείλω και σένα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εριάκι, ευχαριστώ! θα περιμένω Φιλιά και καλό βράδυ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά τα εύκολα φαγητά αξιοποίησης υλικών είναι πάντα σούπερ! Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει και πολύ όμορφα χρώματα!
    Thank u που θυμήθηκες τη γιορτή της μικρούλας μου!
    Όσο για το Pinterest πας να με καταστρέψεις ε; προσπαθώ καιρό να το αποφύγω για να μη φάω σκάλωμα και διαβάζω τώρα την ανάρτησή σου... Είναι η μοίρα μάλλον, χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νόστιμη και εύκολη! Οπωσδήποτε πρέπει να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, τι νόστιμο!!!
    Καταπληκτική ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και δεν είμαι πολύ των αυγών δείχνει πεντανόστιμο! Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια χαρούλα είναι το φαγάκι!
    Λαχανικά έχει, πρωτεϊνη έχει, τυράκι έχει... Όλα τα καλά δηλαδή Eri μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερό αγαπητή μου!! Εγώ το χτύπαγα και για πρωινό! Να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία τα αυγουλάκια!!!! Και εγώ όταν ανακάλυψα το pinterest χάθηκα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...