11/11/11

Τα πιο εύκολα Brownies απο πραλίνα φουντουκιού (3 υλικά)



'Εφτασε και η Παρασκευή και φτάσαμε σχεδόν στα μέσα του Νοέμβρη! Ο χρόνος τρέχει πραγματικά και δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να μουτρώσω! Το γλυκάκι της Παρασκευής λοιπόν σήμερα, το πιο απλό αλλά και πιο νόστιμο απο όλα, τουλάχιστον για τα παιδιά και τους λάτρεις της πραλίνας. Ξέρω ότι έχω κάνει πολλές συνταγές με πραλίνα τον τελευταίο καιρό αλλά τι να κάνω η μάνα αφου εκεί που ο γιος μου δεν έτρωγε πραλίνα ποτέ, ξαφνικά την ζητάει! 
Αυτά τα πανεύκολα brownies θα πρέπει να τα φτιάξετε στην θήκη για muffins όπως τα έφτιαξα εγώ τώρα, αλλά τα Χριστουγεννα θα κάνω μια παραλλαγή, θα τα φτιάξω στις πολύ μικρές θήκες να γίνουν σαν μπουκίτσες σοκολατάκια.. 


Υλικά (Για 6 κανονικά brownies ή για 12 μπουκίτσες)


1/2 κούπα πραλίνα φουντουκιού
5 κουταλιές της σούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 αυγό


Διαδικασία


Προθερμαίνουμε τον φουρνο μας στους 180 βαθμούς.
Βάζουμε σε ενα μπολάκι την πραλίνα και προσθέτουμε το αυγό. Ανακατευουμε καλά και στην συνέχεια προσθέτουμε το αλεύρι ανακατεύοντας..
Βάζουμε τα ειδικά χαρτάκια στο ταψάκι για muffins και με κουτάλι προσθέτουμε το μείγμα. μέχρι το μισό ύψος της θήκης. Ψηνουμε για 15 λεπτά αν κάνουμε τα κανονικά muffins, για 10 λεπτά αν κάνουμε τις μπουκίτσες. Τα βγάζουμε αμέσως απο τον φουρνο και τα αφηνουμε να κρυώσουν.




 Καλό και γλυκό Σαββατοκύριακο!


ΥΓ Εγώ έβαλα στο κέντρο τους και ενα φουντούκι.


ΥΓ2 Η φίλη μου η Αναστασία τα έφτιαξε κιόλας (Αναστασία σ'αγαπώ!) και όπως θα δειτε στα σχόλια, έκανε τις μπουκίτσες και φαινεται οτι τα 10 λεπτά ειναι πολλά. Αυτό έγινε επειδή χρησιμοποίησε αέρα. Πάντα όταν χρησιμοποιείτε αέρα να υπολογίζετε λιγότερο χρόνο. Στην περίπτωση του αέρα λοιπόν, αφηστε τισ μπουκίτσες 8 λεπτά και τα ολόκληρα brownies 12.

32 σχόλια:

  1. Φοβερό! Στο πι και φι! Συνταγή έκτακτης ανάγκης Έρη...τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια!!! Μου τρέχουν τα σάλια και μόνο από τη photo :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναστασια Μ.11/11/11, 4:01 μ.μ.

    Ερη τα εφτιαξα!Μολις εφαγα το 3ο!!!!
    Τα εκανα σε μικρα σχετικα χαρτακια(νομιζω 7εκ διαμετρο).Τα 10 λεπτα ειναι πολλα για τα μικρα,ειναι στεγνα μεσα αλλα παραμενει μια τελεια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ευκολία πραγματικά! Και πόση ανάγκη έχω τώρα από γλυκό η ψυχούλα μου το ξέρει!! Αλλά θα κρατηθώ! Θα τα φτιάξω τα Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια φτιάξτε τα ειναι τέλεια!

    Αναστασία μου κοριτσάκι μου χιλια ευχαριστώ βρε τι κορίτσι σίφουνας εισαι εσυ! Χωρις αέρα τα έβαλες ε? Το έγραψα και μέσα στην συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ έχω να πω ότι δεν είναι σωστά πράγματα αυτά! Ξέρεις ότι έχω αδυναμία στην πραλίνα φουντουκιού! Τουτέστιν, καλά-καλά δεν πρόλαβα να τελειώσω την ανάγνωση και με ελαφρά πηδηματάκια βρέθηκα στην κουζίνα! Τα δικά μου 6 ψήνονται as we speak! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι είπες τώρα???
    Δος μου εμένα εύκολη και νόστιμη συνταγή και δεν θέλω τίποτε άλλο!
    Εφυγα για να τα φτιάξω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tι υπέροχη ιδέα Έρι! Κι αν βάζαμε και το berry στο μίγμα δεν θα δυσκόλευε και θα απογείωνε έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειααααα! Μαφινάκια της στιγμής, γεμάτα σοκολάτα και μ΄ένα φουντούκι ή ένα βυσσινάκι στο κέντρο!!! Πωπωωω Έρη μου θα αρχίσω να παραμιλάω...η γυναίκα!!! Θα τα φτιάξω αύριο πρωί πρωί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έρη μου οι μαγικές λέξεις πραλίνα φουντουκιού είναι αρκετές για να με σηκώσουν από τον καναπέ!!!!! Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά είναι για τις μεγάλες κρίσεις...όταν δεν υπάρχει τίποτε άλλο γύρω...τα φτιάχνεις και τα καθαρίζεις σε χρόνο dt.
    Μπράβο Eri με τις express ιδέες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελεια ειναι ερι μου,μπραβο...φιλια καλο σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη η συνταγή σου!!! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τόσο εύκολο! Δεν μπορώ να το πιστέψω! Δεν έχω πραλίνα στο σπίτι γενικά, τα παιδιά μου μεγαλώσανε και αν την έχω, εγώ θα τη φάω. Θα πάρω όμως για να φτιάξω τις μπουκίτσες, μου φαίνεται πολύ ωραία ιδέα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα, σ' ευχαριστούμε Έρη!!!
    Εγώ τα έφτιαξα με αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (κατά λάθος)και έγιναν Super Ουάου!!!
    Ενθουσιαστήκαμε!!!
    Η μόνη διαφορά απ' αυτά της φωτογραφίας σου είναι στο φούσκωμα, φούσκωσαν λίγο περισσότερο...

    Ευχαριστούμε και πάλι
    Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ με φαρινάπ τα κάνω, φουσκώνουν λίγο περισσότερο. Εξυπνο το φουντουκάκι μέσα, θα τα κάνω έτσι την άλλη φορά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Geia sou Eri,irtha htes sto blog,diavasa ti syntagi kai xanafyga trehontas gia tin kouzina..Eftiaxa tis boukitses,vgikan apithanes,t'agoria mou tis dielysan,ekana alli mia dosi kai piga simera se mia fili..Poly efkoli kai nostimotati syntagi!!!Kalo weekend,XO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναστασια Μ.13/11/11, 9:32 π.μ.

    Ερη σε αερα τα εψησα.Βασικα παντα,αν δε λεει κατι αλλο η συνταγη,ψηνω σε αερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απλά υπέροχα!! Και μεγάλη αδυναμία η πραλίνα! Σε ευχαριστούμε καλή μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α!!!!!μπραβο Ερη!πεντανοστιμα!θα τα κανω κ για τη βαφτιση του γιου μου!μιας που δεν θελει κ πολλα υλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια!
    Αναστασάκι μου, όλες οι συνταγές όταν δεν αναφέρουν αέρα υπολογίζουν τον χρόνο με βάση τον συμβατικό φούρνο. Στον αέρα ο χρόνος ψησίματος ειναι πάντα λιγότερος..
    Τώρα για το "αλεύρι που φουσκώνει μόνο του" που λέτε, εδώ δεν υπάρχει, θα μπορουσα όμως να προσθέσω μπείκιν και να έχω το ίδιο αποτέλεσμα ε? Αλλά τότε θα ήταν πιο πολύ κεκάκια παρά brownies ε?
    Καλά η ιδέα με το σμέουρο μέσα αλλά και με το κερασάκι με ξετρέλανε! Το σμέουρο πιο πολύ γιατι νομίζω ότι ισορροπεί την γλύκα..
    Φιλάκια πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε??? Φοβερή και πανεύκολη συνταγή, θα τη φτιάξω αύριο κιόλας! (γιατί δεν έχω μερέντα τώρα στο σπίτι)
    Λέω να τολμήσω να βάλω ένα λεπτό κομματάκι κουβερτούρας στο κέντρο τους, να βγουν φουλ σοκολατένια -θα σε ενημερώσω για τις εντυπώσεις μου!
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίο και εύκολο...στα υπ΄όψιν. Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγνώμη σίγουρα δεν ξέχασες να γράψεις τα υπόλοιπα υλικά Έρη μου??μόνο αυτα??φανταστικάάάάά!!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλιάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τρελαίνομαι για brownies και διάβασα πραλίνα και τρελάθηκα ακόμα πιο πολύ! Πολύ όμορφα φαίνονται με τα raspberries δίπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eρη .. την κάνω και εγω αυτή τη συνταγούλα .. είναι πανεύκολη.

    Τέλεια σου βγήκαν !!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΜΠΟΛΓΚ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ!! ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΣΥΝΑΤΓΕΣ & ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΝΗΣΤΙΣΙΜΗ ΕΚΔΟΧΗ? ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εντάξει, η φώτο τα λέει όλα. Εγώ ειδικά έχω αδυναμία σε οτιδήποτε σοκολατοειδές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μιση κουπα νουτελα ποσα γραμμαρια ερη μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος18/2/14, 7:01 μ.μ.

    κριμα γιατι η φωτο δεν εχει καμια σχεση με την σχεση.χαλιααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος18/2/14, 7:03 μ.μ.

    παιδια χαλια αλλα πολυ χαλια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...