5/12/11

Pizza Muffins για το Party!!!


Την ιδέα την πήρα απο συνταγή της  Rachael Ray


Υλικά (για 12 μεσαία  muffins)

1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι baking powder
1 κοφτό κουταλάκι ξερό βασιλικό
3/4 κούπας γάλα (χρησιμοποίησα 2%)
1 αυγό
1 κούπα τριμμένα τυριά της αρεσκείας σας (χρησιμοποιήσα mozzarella,  γραβιέρα και λίγο cheddar
2 κουταλιές της σούπας τριμμένο σκληρό αλμυρό κεφαλοτύρι ή παρμεζάνα
3/4 κούπας κομμένο σε κομματάκια αλαντικό της αρεσκείας σας (χρησιμοποίησα καπνιστή γαλοπούλα και λίγο μπεικον)
2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένη κόκκινη πιπεριά

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 190 βαθμούς.
Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπείκιν και τον ξερό βασιλικό. Προσθέτουμε το αυγό ελαφρώς χτυπημένο και το γάλα. Χτυπάμε με πιρούνι και προσθέτουμε τα τυριά, το αλαντικό και την πιπεριά. Το μείγμα θα δείτε πως θα είναι υγρό, έτσι πρέπει να είναι!
Λαδώνουμε καλά ένα ταψάκι για muffins και μοιράζουμε το μείγμα με κουτάλι.
Ψηνουμε 20-25 λεπτά ή μέχρι μπήγοντας μια οδοντογλυφίδα στο κέντρο τους να βγαίνει στεγνή.

Καλή Όρεξη!!

Λογάκια
Η σάλτσα που τα συνοδεύει είναι 1/2 κούπα γιαούρτι ανακατεμένο με 1 κουταλάκι πέστο βασιλικού.


*****************
Καλή μας εβδομάδα φίλοι μου, μπήκαμε στην τελική ευθεία για τις γιορτές, για πότε θα έρθουν  τα Χριστούγεννα και θα φύγει το 11 ούτε που θα το καταλάβουμε!
Οι bloggers δηλώσατε συμμετοχή στο παιχνίδι που βλέπετε στα δεξιά της σελίδας? Σε αυτο το παιχνίδι όλοι οι συμμετέχοντες θα κληρωθούν και θα τους τύχει ένα άλλο food blog απο το οποίο θα επιλέξουν να μαγειρέψουν 1 εώς 3 συνταγές. Αντίστοιχα τις δικές μας συνταγές απο το δικό μας blog θα τις μαγειρέψει ένας άλλος blogger! Όλοι μαζί θα φωτογραφίσουμε τα πιάτα που φτιάξαμε και θα κάνουμε την σχετική ανάρτηση στα blogs  μας!  Εγώ πάντως είμαι ενθουσιασμένη γιατί αγαπώ όλα τα Ελληνικά food blogs και περιμένω με αγωνία να δω ποιο θα μου τύχει, να το εξερευνήσω και να αποφασίσω τι θα φτιάξω! Ειναι καταπληκτικό το παιχνίδι αυτό, για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ πατήστε στην φωτογραφία με τον τροφαντούλη Αγιοβασίλη μάγειρα που βλέπετε πάνω δεξιά στο blog.
Στην συνταγή της Δευτέρας τώρα, σας έχω μία πεντανόστιμη, πανεύκολη συνταγή για pizza muffins, ότι πρέπει για μπουφέ ή πάρτυ! Ειναι πανεύκολα, δεν θέλουν μίξερ και γίνονται πολύ γρήγορα!


32 σχόλια:

  1. Τέλεια δείχνουν και πολύ πρωτότυπα!!!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφα,χαριτωμενα,για καθε εκδηλωση,ωραια ιδεα!!!
    Καλημερα και καλη εβδομαδα Ερι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο,Έρη!Το Σάββατο έχει γενέθλια η μικρή μου.Θα τα εκτελέσω!:)Φιλάκια!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Ερη, πολύ ωραία ιδέα για μπουφέ και όχι μόνο... Φαίνονται πεντανόστιμα. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνταγή express Eri μου, ειδικά αν θέλεις να φτιάξεις διάφορα "μικρούλικα" για μπουφέ και ο χρόνος είναι πολύτιμος βοηθός στην προσπάθεια αυτή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα καλημέρα!!!Μικρούλια και νοστιμούλια κεκάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύκολα και νοστιμούλια! Καμιά φορά κάνω παρόμοια αλλά μόνο με τυρί, αντί για ψωμάκι.
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΤΑΚΙΑ !!!!!!!!!! ΝΟΣΤΙΜΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραιος μεζες για μπουφε και φυσικα αφου εχει τη λεξη... πιτσα μεσα μ αρεσει τρελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρετε, χαίρετε και καλή σας εβδομάδα!! Χαίρομαι που βλέπω κι άλλους να ανυπομονούν για το μπλογκοπαιχνίδι μας! Τι ωραία ιδέα της Μωβ!!
    Αυτά τα πιτσάκια είναι τέλεια! Ότι πρέπει για το πάρτυ ή για μάζωξη με φίλους! Κάτι τέτοια "ευκολάκια" μας λύνουν τα χέρια και μας σώζουν! Φιλιά, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπα και νόστιμα!!!
    Είναι μια ωραία ιδέα για τα Χριστούγεννα!
    Σ'΄ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. OK, let's party:))
    Πολύ ωραία ιδέα Ερη μου τα μαφινο-πιτσάκια!!
    Οσο για το παιχνιδάκι της Μωβ, ανυπομονώ να δω ποιο blog θα μου τύχει χα χα χαα!
    Ευκαιρία να ... παίξουμε!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Captain Cook μου λύνεις τα χέρια!
    Πλησιάζει το πάρτι γενεθλιων των μικρών μου και προσπαθώ να βρω ευκολες και νοστιμες ιδέες για τους μικρούς ,χωρίς να μου βγει η ψυχή εν μέσω γιορτών,δουλειάς και προετοιμασίας για τη γιορτή του σχολείου...
    Μήπως έχεις και καμιά ιδέα για σνακ που καταψύχονται και απλά ψήνονται τη μέρα εκείνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα...με έκοψε η πείνα και ναμαι...σας παρακολουθώ χορταίνω αλλά δεν σας προλαβαίνω....συγχωρέστε με...(για τα σχόλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πιτσάκια ταχύτητας! Πεντανόστιμα! Ωραία και για σνακ στο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έρη μου καλή, μπορεί να άργησα αλλά τα πρόλαβα!! Αυτά είναι η χαρά μου ...μάφινς με γεύση πίτσας! Λατρεμένο δίδυμο! Θα τα φτιάξω και για το πάρτυ της ανιψιάς μου και θα σου πω νέα αν και είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελλαθούν. Γεια στα χέρια σου και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σλουρπι σλουρπ!
    Τέλεια είναι, τα είχα στα υπόψην μου για τα γενέθλεια του Λάβη.
    Έρη μου τα δικά σου πεντανόστιμα φαίνονται!θα δοκιμάσω και τη συνταγή σου...

    σ΄ευχαριστώ για τη διάδοση :))))
    Μεγάλωσε η παιχνιδοπαρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι τέλεια muffins?????Φανταστικάαα!!!!Καλό βράδυ Έρη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Ερη......
    τέλεια η συνταγή σου θα την δοκιμάσω σίγουρα αυτές τις μέρες,καλή ιδέα για την γιορτή του μικρού μου...
    ελπίζω να τα λέμε συχνά!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχει μπει κι αυτό στην λίστα της εβδομάδας....εγώ κάνω κάτι ανάλογο με σφολιατάκια εξωτερικά και μέσα μια παρόμοια γέμιση!
    Μπράβο σου γαι την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ερι ειλικρινα φαίνονται τελεια!
    Να σε ρωτήσω όμως γιατι τα θέλω για πάρτυ και δε μπορώ να τα κάνω όλα την ίδια μέρα, καταψύχονται και αν ναι σε ποια φάση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρτσι μου αυτά δεν καταψύχονται μπορείς όμως να κρατήσεις στο ψυγείο το μείγμα, να τα έχεις έτοιμα με την διαφορά ότι θα προσθέσεις το baking powder στο μείγμα πριν τα ψήσεις. Να ξέρεις έτσι κ αλιως δεν φουσκώνουν πολύ, γίνονται όπως τα βλέπεις. Μια άλλη λύση είναι να τα ψήσεις και να τα καταψύξεις αφού έχουν κρυώσει τελείως. Πάντως είναι πολύ ωραία και κρύα οπότε μπορείς να τα κάνεις απο την προηγούμενη, ν ατα κρατήσεις σε τάπερ στο ψυγείο και ν ατα βγάλεις σε θερμοκρασία δωματίου αρκετή ώρα πριν σερβίρεις. Σε αυτη την περίπτωση επειδή θα χάσουν την λίγο (έτσι κ αλλιώς) τραγανή επικάλυψη, μπορείς να τα ζεστάνεις λιγάκι σε δυνατό φούρνο (όχι κρύα απο θερμοκρασία δωματίου). Φιλιά κ πάλι σέυχαριστώ!

      Διαγραφή
  22. Πολύ νόστιμα, τρώγονται μετά μανίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νικολέττα Σωτηροπούλου2/10/12, 1:24 μ.μ.

    Έρη μου αν γίνει η συνταγή σε ταψι και όχι σε μορφή muffins θα έχει διαφορά πιστεύεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέτα μου θα γίνει σαν κέικ και θέλει περισσότερη ώρα ψήσιμο. Αν χρησιμοποιήσει ςφόρμα για κέικ, 10 λεπτά παραπάνω (κάνε το τεστ με την οδοντογύφίδα για να είσαι σίγουρη). Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Μιαμ μιαμ! Πολύ ωραία Muffins Έρη!!! Εξαιρετική ιδέα για πάρτυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ νόστιμα. Είχα όμως ένα πρόβλημα, άλλα δεν ξεκολούσαν από τις φόρμες και άλλα δεν μπορούσα να βγάλω τα χαρτάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τάνια μου, αυτά τα κεκάκια όπως και τα καινούρια τα τυρομαφινάκια που έχω είναι καλύτερα να γίνονται στο ταψάκι χωρίς χαρτάκι κατευθείαν στις θήκες για να κάνουν κρούστα γύρω γύρω. Αρα θέλει λαδωμένο ταψάκι. Επίσης αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις θήκες τότε λάδωσε τις και αυτές και θα βγαίνει εύκολα το χαρτάκι :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Εγώ Έρη μου χρησιμοποιώ τις αλουμινένιες θήκες που κυκλοφορούν στα σουπερ μάρκετ... Δεν θέλει καθόλου λάδωμα και βγαίνουν σχεδόν αμέσως τα κεκάκια (είτε αλμυρά είτε γλυκά) χωρίς καθόλου κόπο.... Απλά παίρνω το ψαλίδι, κόβω λίγο άκρη της θήκης και αντί να ξεκολλήσω το κεκάκι σιγά σιγά ξεκολλάω τη θήκη!!!!
      Τα έχω φτιάξει τα συγκεκριμένα στα πάρτυ των κοριτσιών μου και ειλικρινά οι καλεσμένοι (μικροί και μεγάλοι) ξετρελάθηκαν!!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος29/9/13, 2:57 μ.μ.

    μπορω να τα κάνω κ να τα βάλω κατάψυξη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...