23/1/12

Ζεστή σαλάτα με ψητές πατάτες και γαρίδες




Υλικά (4 άτομα)

500 γρ γαρίδες μέτριες ή μεγάλες καθαρισμένες χωρίς τα κελύφη
2 μέτριες πατάτες κομμένες κυδωνάτες
1/2 κόκκινη πιπεριά κομμένη σεκομμάτια
1/2 κίτρινη πιπεριά κομμένη σε κομμάτια
4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
1 κουταλάκι του γλυκού ρίγανη
1/2 κουταλάκι του γλυκού πάπρικα γλυκιά
1 μέτριο μαρούλι
2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμονιού
100 γρ φέτα θρυμματισμένη
1 φρέσκο κρεμμυδάκι μόνο το τρυφερό πράσινο μέρος
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς, αραδιάζουμε τις πατάτες μας σε ενα ταψάκι, αλατοπιπερώνουμε και ραντίζουμε με 1 κουταλιά ελαιόλαδο. Ψηνουμε τις πατάτες για 15 λεπτά και εν τω μεταξύ σε ενα μπολ ανακατεύουμε τις γαρίδες, τις χρωματιστές πιπεριές, με το ψιλοκομμένο σκόρδο, την ρίγανη, την πάρπικα, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε μια κουταλιά ελαιόλαδο.
Αφου περάσουν τα 15 λεπτά οπου ψήνονται οι πάτάτες, βγάζουμε το ταψάκι απο τον φουρνο, προσθέτουμε το μείγμα με τις πιπεριές και τις γαρίδες, ανακατεύουμε και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 15 λεπτά.
Προσθέτουμε σε μια σαλατιέρα το μαρούλι κομμένο σε κομμάτια ραντίζουμε με τον χυμό λεμονιού και τις υπόλοιπες 2 κουταλιές ελαιόλαδο. Μόλις είναι έτοιμες οι γαρίδες και οι πατάτες τις προσθέτουμε στο μαρούλι, απλώνουμε απο πάνω την θρυμματισμένη φέτα και πασπαλίζουμε το πράσινο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε!


Καλή Όρεξη!
**********************************
 Καλή εβδομάδα να έχουμε, τι κάνετε? Εγώ είμαι άρρωστη.. Οχι βαριά, μην ανησυχήσετε.. γρίπη έχω.. όχι την καραμπινάτη, την κοινή.. Τι να κάνουμε, χειμώνα έχουμε και αν δεν αρρωστήσουμε τώρα πότε ε?  
Σήμερα λοιπόν (Δευτέρα μη ξεχνιόμαστε) σας έχω άλλη μία σαλάτα η οποία άξια μπορεί να πάρει την θέση ενός γεύματος με λίγες θερμίδες (η κάθε μερίδα έχει λιγότερες απο 400 θερμίδες).  Σας έχω μία ζεστή σαλατούλα με ψητές πατατούλες και γαρίδες μαζί με λίγο μαρούλι και θρυμματισμένη φέτα. Ειναι πανεύκολη και πεντανόστιμη.

40 σχόλια:

  1. Καλημέρα Έρη μου και καλή εβδομάδα!Σου εύχομαι περαστικά και γρήγορα!!!Η σαλάτα σου είναι τέλεια πραγματικά, μπράβο σου!Καταπληκτικές γεύσεις με το μοναδικό δικό σου τρόπο συνδυασμένες!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, είναι πολύ νόστιμη και χορταστική!

      Διαγραφή
  2. Εμένα αρρώστησε ο γιος μου ελπίζω να μην μας πιάσει και τους υπόλοιπους! Υπέροχη πατατοσαλάτα, με γαριδούλες δεν έχω φτιάξει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάστικά στο παιδί Λίλα μου, δοκίμασέ την είναι πολύ ωραία! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τι ομορφη χρωματιστη σαλατα!
    Περαστηκα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελπινίκη μου!

      Διαγραφή
  4. Μια από τα ίδια, από πλευράς υγείας Eri μου, ίσως λίγο πιο βαρειά εγώ μέσα στο ΣΚ που μας πέρασε, μιας και η μεταφορά του μικροβιού μας ήρθε από τον παιδικό σταθμό. Αντε και περαστικά μας καλή μου!
    Την βρίσκω τέλεια τη σαλατούλα, από κάθε άποψη. Γεύση, υλικά που μου αρέσουν και χρόνο παρασκευής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ περαστικά σας Πηνελόπη μου! Να γίνεις γρήγορα γρήγορα καλά! Ναι έχεις δίκιο, η σαλάτα έχει απλά αγαπημένα υλικά και σε μισή ωρίτσα έχουμε ενα περαν απο ικανοποιητικό πιάτο!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Περαστικά εύχομαι από καρδιάς!
    Ωραία σαλάτα και θρεπτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Χρυσαυγή!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Τέλειες δεν θα πεις τίποτα Βασούλα!

      Διαγραφή
  7. Έχεις δίκιο Βασούλα, είναι τέλειες! Πεντανόστιμες, μαγειρεύονται γρήγορα και δεν είναι λιπαρές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νοστιμότατη και εύκολη!!
    Περαστικά σου Έρη μου, να έχουμε μία όμορφη εβδομάδα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ kate μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Περαστικά βρε κοπελιά... Εύχομαι μια γρήγορη ανάρρωση...
    Η σαλατούλα μου αρέσει πολύ, αλλά χωρίς τις γαρίδες :)
    Δεν τα πάω καλά με τα θαλασσινά και νομίζω ότι και χωρίς τις γαρίδες μια χαρά θα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, μωρέ τι έχουν οι γαρίδες?? Θα χάσεις στο λέω!

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσουν πολύ οι σαλάτες!!!Πολύ ωραία η δική σου και εύκολη!!Θα γραφτεί,μιάς και το βράδυ τρώμε σαλάτες και δεν γίνεται να τρώμε συνέχεια τις ίδιες...Πολλά φιλιά Έρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου, να την δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Ίριδα!

      Διαγραφή
  12. πολυ νοστιμη φιλεναδα!!περαστικααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ φιλενάδα να την φτιάξεις!

      Διαγραφή
  13. Πολύ θα ήθελα να την είχα αυτή τη σαλατούλα τώρα, φαίνεται πεντανόστιμη! Περαστικούλια Έρη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  14. Περαστικά, ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό!
    Εγώ πέρισυ πέρασα την άλλη, την καραμπινάτη γρίππη, μιλάμε τα είδα όλα!
    Αλλά μην μου πεις ότι με μια πηρουνίτσα από αυτήν την υπέροχη σαλάτα δεν νοιώθεις λίγο καλύτερα??
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχου Έλενά μου ταλαιπωρήθηκες πέρσι ε? Εγώ σημερα είμαι καλα! Σ'ευχαριστώ πολύ Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. iperoxi i salata!!!! polla perastika euxomai!!! kali evdomada! kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Έρη μου κατάλαβες ότι κάνω δίαιτα εεεεε;;;; Υπέροχη σαλάτα κι από αύριο αρχίζω τις σαλάτες και τα ψητά (από χθές άρχισα δηλαδή)!!!
    Περαστικούλια σου κι ευτυχώς που έχεις την απλή γρίππη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κική μου εγώ πρέπει να το ράβω που και που γιατι παρασύρομαι! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. μου αρέσει πολύ η ιδέα σου.. η σαλάτα πρέπει να είναι απίστευτα γευστική..

    περαστικά !!! καλημέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε την Ζαχαρούλα μου ειναι πολύ νόστιμη!

      Διαγραφή
  18. Captain cook για που σαλπάρουμε;
    Μολις σε βρήκα και άνοιξε η όρεξη!
    Περαστικά σου by the way και να μαγειρεύεις πάντα τόσο λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαλπάρουμε για όπου τραβάει η ψυχή μας! Σ'ευχαριστώ πολύ Show Girl μου!

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ νόστιμη η ιδέα σου!!!
    Είναι και χορταστική και θρεπτική, τέλεια!
    Περαστικά σου, πολλά φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περαστικά σου Ερη μου ...

    Φάε μια σουπίτσα εσυ να γιάνεις και φέρε μου εμένα τη σαλατούλα να την περιποιηθώ ..

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Σ'ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...