27/1/12

Μπισκότα Ελαιολάδου με μέλι και σοκολάτα


Χαιρομαι πολύ που τα περσινά μπισκότα με βρώμη και σοκολάτα αλλά και τα μπισκότα "Κουκουβάγια" πηγαίνουν τόσο καλά και απο ότι μου λέτε είστε πολύ ευχαριστημένοι απο τις συγκεκριμένες συνταγές.. Τι λέτε να δοκιμάσουμε μία λίγο πιο υγιεινή μια και τα σημερινα μπισκότα δεν περιέχουν βούτυρο?
Λόγω του ότι έχω στο σπίτι μικρό παιδί, ψάχνω και συνεχώς δοκιμάζω συνταγές για μπισκότα, κουλούρια και τα λοιπά. Έτσι όταν μίλησα με την φίλη μου Βενετία και την ρώτησα αν ξέρει κάποια συνταγή για μπισκότα για τον μικρό μου,  εκείνη μου έδωσε μία πολύ ωραία για μπισκότα πορτοκαλιού με ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς. Τέλεια? Για μένα ναι. Για τον μικρό μου όμως ένα μπισκότο που δεν περιέχει σοκολάτα αντικρύζει μια 99% πιθανότητα απόρριψης....
Ετσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα να κάνω δυο μικρές αλλαγές στα μπισκότα της Βενετίας.. Πρόσθεσα μέλι στην συνταγή και μερικές σταγόνες μαυρης σοκολάτας.. Έτσι μείναμε όλοι ευχαριστημένοι!

Υλικά (20 - 24 μπισκότα)

1/2 ποτηρι ελαιόλαδο
4 κουταλιές της σούπας ζαχαρη καστανη
2 κουταλιές της σούπας μέλι

1 αυγο
2 κουταλιές της σούπας κανελλα
χυμο και ξυσμα απο ενα πορτοκαλι
μισο κουταλάκι του γλυκού  αλατι
2 κουταλάκια του γλυκού μπεικιν
1 κουπα αλευρι ολικής ή λευκό
1 κουπα νιφάδες βρωμης
1/3 κούπας δάκρυα σοκολάτας
1/2 κουπα ξηροι καρποι μικρα και μεγαλα κομματια


Διαδικασία

Χτυπαμε ελαφρα την ζαχαρη και το μέλι με το λαδι και στην συνέχεια προσθέτουμε το αυγό. συνεχίζουμε με την κανέλα, το ξύσμα τον χυμό, ανακατεύουμε. 

Στην συνέχεια προσθέτουμε την βρώμη, τους ξηρούς καρπούς, την σοκολάτα και τέλος το αλέυρι ανακατεμένο με το αλάτι και το μπείκιν.
Θα έχουμε μία κολλώδη ζύμη την οποία θα αφήσουμε στο ψυγείο σκεπασμένη για μια ώρα.
Μετά το πέρας της ώρας πλάθουμε με αλευρωμένα χέρια ή χρησιμοποιούμε ενα κουτάλι (εγώ χρησιμοποίησα κουτάλι) μπαλάκια απο την ζύμη και τα στρώνουμε σε αντικολλητικό χαρτί πατώντας τα να πλατύνουν.

Ψήσιμο.. Η Βενετία μου είπε ότι ψήνει τα δικά της 20-25 λεπτά στους 180 με αέρα..
Τα δικά μου τα έβαλα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς και στα 12 - 15 λεπτά ήταν έτοιμα χωρίς αέρα. Τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά σε σχάρα (όταν τα βγάλετε θα ειναι μαλακά αλλά μόλις κρυώσουν θα σφίξουν).



Βενετία μου σ'ευχαριστώ πολύ!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!



52 σχόλια:

  1. Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοοκίμασε τα Λίλα μου, νομίζω ότι θα σου αρέσουν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Φαινονται τελεια! Αν και δεν φτιαχνω σχεδον ποτε μπισκοτα καθως δεν τα πολυτρωμε, ευχαριστως θα τρωγα από αυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Ελπινίκη μου εγώ πριν τον μικρό δεν έκανα ποτέ μπισκότα! Ειναι ωραία όμως! Φιλάκια, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Βρε συ Eri, "φόρτωσε" ένα πακετάκι πάνω στο πλοιάριο που είναι στο φόντο σου...και βάλτο στην θάλασσα για να μας έρθει!
    Πω-πω τέλεια σου έγιναν.

    Δεν φαντάζομαι να μου τα φάνε οι γλάροι, πριν καν φτάσουν :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Πηνελόπη μου και που να την βρώ την Θάλασσα!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  4. 'Ερη μου είναι φοβερά και υγιεινά, μπράβο!Σίγουρα η μικρή μου θα τα λατρέψει και όχι μόνο!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Ευχομαι να τα ευχαριστηθείτε! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία μπισκότα! Υγιεινά και πολύ θρεπτικά! Το πειρατικό όλα τα λεφτά!! Φιλάκια Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  6. Ωραία τα μπισκότα και το styling!!
    Για την ακρίβεια θέλω να τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!
    Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/12, 9:07 μ.μ.

      μπραβο

      Διαγραφή
  7. Ερη μου ακριβώς αυτά ψαχνουμε ολες οι μαμάδες για τα παιδάκια μας. Η συνταγή έχει πολύ υγιεινά υλικά και το αποτέλεσμα φαίνεται λαχταριστό!
    Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!
    Μόνο που μου φαίνονται πολλές οι δυο κουταλιές της σούπας κανέλα, μήπως εννοείς κουταλάκια του γλυκού;
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου γενικά την έχουν έντονη την κανέλα, αν σε ενοχλεί η ιδέα βάλε 2 κουταλάκια του γλυκού.. Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Φαίνονται τραγανά, σοκολατένια και νόστιμα!
    Ιδανικά και για πιο μεγάλα παιδάκια (εμένα εννοώ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρη μου φαίνονται πολύ ωραία, τραγανά, λαχταριστά και με πολύ υγιεινά κι αγαπημένα υλικά!!! Μπαίνουν στα υπόψιν! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έρη κάτι έχω για σένα...πέρνα να δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eri μου και Βενετία
    Σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνταγή!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαγδα μου, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Οτιδήποτε περιλαμβάνει σοκολάτα και πορτοκάλι είναι αγαπημένο!! Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου πανέμορφο!

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικά τα μπισκότα σου Έρη μου!!!Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Έρη μου!! τα μπισκοτάκια σου φαίνονται τραγανά και πεντανόστιμα!! παίρνω μερικά για τον καφέ μου!! φιλούρες πολλές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πέλα μου, πάρε όσα θέλεις! Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Ερη!!!!τα μπισκότα σου είναι και υγιεινά και γευστικά!!!τα δοκίμασα προχθές!!!!συνέχισε να μας δίνεις πρωτότυπες συνταγές!!!καλό βράδυ!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ'ευχαριστώ πολύ βρε Τάνια μου, σ'ευχαριστώ πολύ που τα δοκίμασες!

      Διαγραφή
  16. Bonjour!!! Τα μπισκότα φαίνονται υπέροχα, ό,τιπρέπει για το καφεδάκι μου που μόλις ετοιμάστηκε :)
    Φιλιά και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Reine μου, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Να μαι παλι! Σου χω ενα βραβειο...
    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Έρη μου!!!!!!!!!!!για πέρασε για βραβειάκια!!!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος31/1/12, 7:30 μ.μ.

    Καλησπέρα . Όταν λέτε μισό ποτήρι λάδι , πόσα ml εννοειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! 125 ml είναι το μισό ποτήρι λάδι. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/12, 9:20 μ.μ.

      125ml λαδι. ΚΑΛΥ ΕΠΥΤΥΧΙΑ

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος1/2/12, 10:18 π.μ.

    Ευχαριστώ πολύ! Φαίνεται τέλεια συνταγή. Θα τη δοκιμάσω το συντομότερο δυνατό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος14/2/12, 1:44 μ.μ.

    Λοιπόν τα έκανα, νόστιμα, αλλα δεν μου βγήκαν τραγανα, ή μαλακά ειναι το σωστό!! Help

    Sofi
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σοφη μου, Στην αρχή όταν βγαίνουν είναι μαλακά, αλλά όταν τα αφηνουμε να κρυώσουν σκληραίνουν και γίνονται τραγανά. Οχι όμως πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος6/9/12, 4:40 μ.μ.

    καλησπέρα και από εμένα,
    σχετικά με τη συνταγή με τι μπορώ να αντικαταστίσω το πορτοκάλι με το χυμό γιατί δεν μπορώ να βρω?
    ευχαριστώ
    ράνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου βάλε 80 ml γάλα και το ξύσμα απο μισό λεμόνι. Ελπίζω να σου γίνουν ωραία. οταν τα βγάλεις θα είναι τραγανά γύρω γύρω και μαλακά μέσα. Αν θέλεις να τα συντηρήσεις τότε αφού κρυώσουν. Προθέρμανε τον φουρνο στους 180, μόλις προθερμανθέι βάλε τα μποισκότα μέσα, κλείσε τον φούρνο (την θερμοκρασία ) και αστα εκεί για καμια ώρα ή και παραπάνω. Θα παραμείνουν τραγανά για πολύ καιρό.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/9/12, 11:55 μ.μ.

      ευχαριστώ πολύ θα επανέλθω με εντυπώσεις
      ράνια

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος23/10/12, 5:04 μ.μ.

    Μολις τα εφτιαξα! Εξαιρετικα, μοσχομυρισε το σπιτι! Εγω δεν εβαλα ξηρους καρπους, γιατι τα διδυμακια μου ειναι 3 χρονων, μην εχουμε κανενα ατυχημα, και βγηκαν εξισου νοστιμα! Να σαι καλα!
    Φιλικα
    Αριστεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολύ που σας άρεσαν Αριστέα μου, να είσαι καλά σέυχαριστώ για το feedback.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος16/9/13, 8:52 π.μ.

    Καλημέρα ‘Ερη,
    Ήθελα να σε ρωτήσω για αυτήν την συνταγή και για την συνταγή «Pizza Muffins για το Party!!!», τι μέγεθος κούπα χρησιμοποιείς;
    Φιλιά
    Τόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος22/8/14, 5:19 μ.μ.

    Πολλή ωραία συνταγή! Αν δε βάλουμε τη ζάχαρη, γίνεται; Με πόσες κουταλιές μέλι υποκαθιστάται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...