6/2/12

Αρνάκι με κρούστα μπαχαρικών και σιρόπι ροδιού



Καλή εβδομάδα! Σήμερα σας έχω μια πολύ εύκολη και απλή συνταγή για κοτολέτες απο αρνάκι με μια υπέροχη μοσχομυρωδάτη κρούστα μπαχαρικών και μία σάλτσα απο ρόδι όνειρο! Δοκιμάστε την!

Υλικά (για 4 άτομα)

12 κοτολέτες απο αρνάκι όχι πολύ λεπτά κομμένες
2 κουταλάκια του γλυκού κόλιανδρο τριμμένο
1 κουταλάκι του γλυκού κύμινο τριμμένο
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα τριμμένη
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι
1-1/2 κούπα χυμό ρόδι
2 κουταλιές ελαιόλαδο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
Λίγα σπόρια ροδιού για το σερβίρισμα

Διαδικασία

Ξεκινάμε ανακατεύοντας σε ενα μπολ όλα τα μπαχαρικά και το αλάτι. Τρίβουμε τα κομμάτια του αρνιού με το μείγμα.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Βάζουμε ενα τηγάνι σε μέτρια φωτιά και προσθέτουμε το ελαιόλαδο. Μολις ζεσταθεί καλά το λάδι ροδοκοκκινίζουμε ελαφρώς το αρνάκι. Το μεταφέρουμε σε γάστρα ή πυρίμαχο με καπάκι.
Αφου ροδοκοκκινίσουμε όλα τα κομμάτια, προσθέτουμε στο ταψάκι μας και το σκόρδο. Κλείνουμε το καπάκι και ψηνουμε το κρέας για 15-20 λεπτά.
Σε ενα κατσαρολάκι βάζουμε τον χυμό απο το ρόδι και τον βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να μείνει ο μισός και να γίνει σιρόπι.
Σερβίρουμε το αρνάκι με το σιρόπι ροδιού και τα ρόδια..

Καλή Όρεξη!!

36 σχόλια:

  1. Μ΄αρέσει το ρόδι που έβαλες!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ξανθή μου, σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. αγαπω ρόδι στα φαγητα!και μου αρεσει πως γινεται ετσι ευκολα το σιροπι,φυσικό χυμο υποθετω και καθολου ζαχαρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι οχι καθόλου ζάχαρη Αναστασία μου, συμπυκνώνεται και καραμελώνει μόνος του ο χυμός όπως γίνεται και το σιρόπι απο μπαλσάμικο..
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Ολο το πιάτο είναι υπέροχο, αλλά κι εγώ στον χυμό κόλλησα.
    Η σαλτσούλα φαίνεται ονειρεμένη.
    Αλλά δεν κατάλαβα (είμαι και ξανθιά), έβαλες φυσικό χυμό?
    Εστυψες ρόδια δηλαδή?
    Γιατί ξέρω ότι υπάρχει και χυμός ρόδι που τον αγοράζεις, έχω πολύ κοντά στο σπίτι μου ένα μαγαζάκι με αραβικά-συριακά προϊόντα και συχνά παίρνω από εκεί χυμό ρόδι για τις σάλτσες μου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου εγώ έχω αποχυμωτή και κάνουμε συχνά χυμό απο ρόδια. υπάρχει και ετοιμος ναι, υπάρχει και Ελληνικός χυμός απο ρόδι συσκευασμένος..

      Διαγραφή
  4. aaaaaaaaaaaaaa!! έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα κολλημένη στην οθόνη!! τι ναι αυτό μανούλα μου?? θα με κάνεις να τρέχω στον μανάβη βραδιάτικα για ρόδια!! Μπράβο Έρη μου! φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα τρελοκόριτσο μου αγαπημένο, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Πωπώ..θα'ναι φοβερό! Το ρόδι θα του πηγαίνει τέλεια, μ'αρέσουν τα πειραματάκια στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη μαμά κουκουβάγια, έχω τρελή αδυναμία στις κουκουβάγιες!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτικό πιάτο Έρη μου!Φαντάζομαι μυρωδιά...αλλά και γεύση!Η σάλτσα όμως που έχει καραμελώσει είναι τέλεια, μπράβο σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, απλή και νόστιμη σαλτσούλα ροδιού!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίος συνδυασμός Έρι! Υπέροχο δείχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρη μου τί υπέροχη συνταγή!!!! Και η σάλτσα ροδιού είναι ...μμμμμμμ!!!! Το σύνολο πρέπει να είναι τέλειοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι είναι Κίκή μου! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. παλι δημιουργησες φιλεναδα,μπραβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο το αρνάκι.
    Με ρόδι δεν το έχω δοκιμάσει αλλά "ψήνομαι" πολύ!
    Φαίνεται εξαιρετικό στη φωτογραφία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Χρυσαυγή σ'ευχαριστώ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπο! Μπράβο Έρη μου, η σαλτσούλα φαντάζομαι θα είναι καταπληκτική! Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν διαβάζοντας τον τίτλο της ανάρτησης σκιάχτηκα λίγο! Φαντάστηκα ένα χρονοβόρο και ζόρικο πιάτο... στη συνέχεια βέβαια ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα! Από τη φωτογραφία φαίνεται απλά υπέροχο! Ερώτηση τώρα... επειδή με το αρνί δεν έχουμε και τις καλυτερότερες σχέσεις, τι άλλο κρέας μπορώ να χρησιμοποιήσω εναλλακτικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολύ απλή πραγματικά Ερμιόνη μου, κοίταξε το αρνάκι έχει ενα δικό του άρωμα που ταιριάζει πολύ με τα συγκεκριμένα μπαχαρικά. Αυτο όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι τέλειο το πιάτο και με χοιρινές μπριζολίτσες!

      Διαγραφή
  13. Αυτη η σαλτσα ροδι με αποτελειωσε... μ αρεσει πολυ και νομιζω θα μ αρεσει και ο συγκεκριμενος συνδυασμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ νομίζω ότι θα σου αρέσει Ελπινίκη μου! σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Αυτό πρέπει να το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Το αρνάκι είναι νόστιμο όπως και να το φτιάξεις, αλλά η σάλτσα ροδιού πολύ μου κάνει "κλίκ" εδώ, όπως και ο συνδυασμός των μπαχαρικών που του έβαλες Eri μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου, νομίζω ότι θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσει το ρόδι Έρη μου...τέλειο το φαγητό σου!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι καλό!!! Θα το δοκιμάσω με πετιμέζι ροδιού που έχω φτιάξει.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο θα είναι και με το πετιμέζι νομίζω! Ευχαριστώ που πέρασες Μανουσίνα!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα...Πολύ νόστιμο κ ωραίο φαγητο...Θέλω να ρωτήσω αν την ίδια συνταγή μπορώ να την κάνω με κατσικάκι...Φιλιά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία, γίνεται ακι με κατσικάκι, ευχαριστώ για το μήνυμα, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα ΄Ερη μου...Πολύ χαίρομαι που είμαι στην παρέα σας...Οι συνταγές είναι υπέροχες...Ευτυχώς που υπάρχεις κ μας φτιάχνεις τη μέρα αλλα κ την κουζίνα με τα δημιουργικά φαγητά σου...Τι να πω...ΜΠΡΑΒΟ!!!Εύχομαι Καλα Χριστούγεννα , Υγεία κ πολλές πολλές ακόμη δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ και πάλι Μαρία μου, Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...