29/2/12

Το Απλό και Τέλειο Κοτομπέικον




Το Σαββατοκύριακο είπαμε να γυρίσουμε μερικά  χρόνια πίσω και να θυμηθούμε  αυτο το πεντανόστιμο, ζουμερό και χαρούμενο σουβλάκι. Στην απλή εκδοχή του ήταν απο τα πρώτα "φαγητά" που έφτιαξα και στα φοιτητικά μας χρόνια πρωταγωνίστησε σε ουκ ολίγες συγκεντρώσεις και οινοποσίες.  Παράπονο μου, ήταν πως στα πρωινάδικα-σαντουιτσάδικα που καταλήγαμε νωρίς το πρωί μετά απο την τεράστια βραδυνή μας έξοδο (πολύ κούραση), ποτέ κανείς δεν είχε κοτομπέικον.  Μα τι κρίμα! Το είχα πραγματικά τεράστια ανάγκη ενα κοτομπέικον μετά απο τόση ταλαιπωρία :)
Σήμερα σας έχω μια παραλλαγή του απλού η οποία εμάς τουλάχιστον μας ενθουσίασε.

Υλικά ( 6 σουβλάκια)

3 - 4 φιλέτα κοτόπουλο κομμένα σε κομμάτια - μπουκιές (όχι πολύ μικρά, θα μαζέψουν στο ψήσιμο)
12 μακρόστενες φέτες μπέικον κομμένες στην μέση
1 κοκκινη πιπεριά κομμένη σε κομμάτια
1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε κομμάτια
1 κουταλιές της σούπας γεμάτη μέλι (προαιρετικά)
1 κουταλιά της σούπας γεμάτη μουστάρδα
6 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κουταλάκι του γλυκού κοφτό ρίγανη
1 κουταλάκι του γλυκού κοφτό αλάτι
1/2 κουταλάκι πιπέρι

Διαδικασία

Μουλιάζουμε τα ξυλάκια που θα χρησιμοποιήσουμε σε νερό για 30 λεπτά πριν τα χρησιμοποιήσουμε.
Σε ενα μπολ ανακατεύουμε το μέλι με την μουστάρδα το ελαιόλαδο, την ρίγανη, αλάτι πιπέρι.
Προσθέτουμε το κοτόπουλο κομμένο σε κομμάτια, ανακατεύουμε και βάζουμε το μπολ στο ψυγείο για μισή ώρα τουλάχιστον.



Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς.
Παίρνουμε ένα ξυλάκι και καρφώνουμε ενα κομμάτι πιπεριάς, τυλίγουμε κάθε κομμάτι του κοτόπουλου με μια κομμένη φέτα μπέικον και το περνάμε στο ξυλάκι.



Συνεχίζουμε εναλλάξ με πιπεριά και στην συνέχεια άλλο κομμάτι κοτομπέικον.
Νομίζω ότι καλή μερίδα είναι σε κάθε ξυλάκι 4 κομμάτια κοτομπέικον (Φυσικά μπορείτε να τα κάνετε μικρότερα για πάρτυ, δυο κομμάτια είναι ιδανικά).
Ψήνουμε για 30 - 35 λεπτά γυρίζοντας τα αν θέλουμε μια φορά στα 20 λεπτά.


Σερβίρουμε με λαχτάρα!
Καλή Όρεξη!

50 σχόλια:

  1. Πρώτη ήρθα δικαιούμαι διπλή μερίδα!!!! Θα φτιαχτεί το Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαιούσαι Λίλα μου δικαιούσαι!

      Διαγραφή
  2. Μμμ, δεν λέμε ποτέ όχι σ'ένα κοτομπεικονοσουβλάκι. Eri, why did you soak the sticks; Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου και εγώ δεν μπορώ να πω όχι με τίποτα!

      Διαγραφή
    2. Αχ Ξέχασα να σου πω, τα ξυλάκια τα μουλιάζω για να μην μαυρίσουν Στέλλα μου!

      Διαγραφή
  3. Τι μου θύμησες τώρα Ερη μου!!! Χρόνια έχω να φάω κοτομπέικον! Απλό και υπέροχο φαγητό! Πεντανόστιμο! Καλή η σκέψη σου να το αναρτήσεις. Πολλές φορές τα εύκολα και αυτά που είναι μπροστά στη "μύτη" μας που λέμε, δεν τα σκεφτόμαστε!
    Φιλιά πολλά και ελπίζω να τα ευχαριστηθήκατε τα σουβλάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ευχαριστηθήκαμε Χρυσαυγή μου και με το παραπάνω!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. καλημερααααααααααα Έρη.....απλά τέλειο το κοτομπέικον σου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ μ' έπιασε λαχτάρα μόνο που τα είδα, σκέψου να τα είχα και μπροστά μου χα χα χαα!!!
    Υπέροχα Ερη μου, πραγματικά λαχταριστά!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Έλενα μου! γι αυτο το έκανα χαχα.. για να σας λαχταρίσω!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν αρχίζω να αναθεωρώ για σένα... παλιοκόριτσο είσαι τελικά!! Τι φωτογραφίες είναι αυτές βρε κακούργα;;; Δεν μας λυπάσαι ούτε λίγο;;
    Πόσο το ζήλεψα αυτό το σουβλάκι... με το ζουμερό κοτόπουλο και την ροδοψημένη πιτούλα! Θεσπέσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, θεσπέσιο δεν θα πεις τίποτα! Ναναι καλά η πρωτεινική διατροφή Ερμιόνη μου! χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Έρη μου το λατρεύω!!!Είσαι υπέροχη, έχω να φάω κοτομπέικον δε θυμάμαι και γω απο πότε!!!Μου αρέσει πολύ το μέλι με τη μουστάρδα που έβαλες!!!πωπω... θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Ερμιόνη δε μας λυπάσαι;;;;;;;;;;;;;;Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά Ελενάκι μου, να το φτιάξεις!

      Διαγραφή
  8. τα σαλια μου πεφτουν κ πειναω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα και εγώ!!! Φιλενάδα φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Απαράδεκτο!! να μας τρέχουν τα σάλια μεσημεριάτικα και δεν έχω φάει τίποτα από το πρωί!!τώρα σκοτώνω άνθρωπο για ένα μόνο σουβλάκι!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα εχεις δικιο για την ώρα Μαρία μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το κοτομπεικον παχυντικό αλλά κόλαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μοναδικό να είσαι καλά που μου τθ θύμησες...χρόνια έχω να φάω και εγώ!!!!στα άμεσα μαγειρέματα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω κι εγώωωωωωω... Μου αφήσατε τίποτα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι γίνεται Χρυσα μου, ευτυχώς ειναι χορταστικό! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Φοβάμαι ότι άργησα και φαγώθηκαν! Έρη μου δεν λαχτάρησα μόνο την συνταγή σου, αλλά και την ξεγνοιασιά των χρόνων, που μπορούσαμε μετά την τεράστια, κουραστική, βραδινή μας έξοδο να ξεποδαριαζόμαστε τα άγρια χαράματα, ψάχνοντας στα πρωινάδικα σαντουσιτσάδικα, μήπως και κανένα είχε κοτομπέικον! :))
    Φιλάκια από την άλλη άκρη του ωκεανού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Αγγελική μου και εγώ τέτοιες λαχτάρες έχω όλο σκέφτομαι πίσω... πάει... γέρασα!!! Φιλιά πολλά σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Αυτό ήταν... με αποτελείωσες!!! Καταπληκτικό Έρη μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  15. Μμμ...μ'αρέσει,παέι και με το κόκκινο κρασί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ που πέρασες Αλμύρα!

      Διαγραφή
  16. Όπως το είπες!!! με λαχτάρα!!!!!! καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πωπωωωωω! Τέλειο σπιτικό κοτομπέικον. Λατρεμένο με την πίτα ...η απόλυτη νοστιμιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το πως μου αρέσει αυτό το σουβλάκι δεν μπορώ να σου το περιγράψω Eri μου! Κάθε φορά που τυχαίνει να πέφτω πάνω στην επιλογή του σε αντιπαραβολή με το κλασσικό γυρό-πιττο...γίνεται μάχη στα μέσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα το ίδιο παθαίνω και εγώ Πηνελόπη μου! Φιλάκια, περαστικά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  19. Eri, ta photos, h syntages..ola ta telefteia einai poly nostima. Bravo gia to blog mexri tora. Ksero oti kathe mera tha perimenoumai alles nostimies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Peter me sigkineis para poly, s'eyxaristo poly pou perases!

      Διαγραφή
  20. καλό μήνα φιλεναδίτσα!! εγώ πάντως το κοτόμπέικον δεν το ξεχνώ ποτέ!! αχ καλέ πόσο το λιμπίστηκα!!! σλουρπ!!! τα παίρνω όλα και φεύγω! φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κοριτσάκι μου γλυκό, για σένα όλα!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  21. καλησπέρα! απλά να πω πως είσαι η blogoπρότασή μου γι αυτή την εβδομάδα...φιλιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου δεν έχω λόγια, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  22. Όπως το λες ΤΕΛΕΙΑ!!!Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ειχα σταμπαρει εδω και καιρο.Σημερα θα το κανω εκπληξη στην οικογενεια.Φιλακια πολλα και σε ευχαριστω για τις προτασεις σου. Με βοηθανε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ερι μπορούμε φαντάζομαι να τα έχουμε έτοιμα στη κατάψυξη και να τα ψήσουμε μόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι Μάρτσι μου, ισχύει το ίδιο, τα βγάζουμε απο την κατάψυξη 30 λεπτά πριν τα ψήσουμε.

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...