15/2/12

Μαριναρισμένο Kοτόπουλο στα γρήγορα με dip απο Aβοκάντο


Τον προηγούμενο μήνα κέρδισα το τελευταίο βιβλίο του Jamie Oliver σε ενα giveaway του Food Network Canada. Στο νέο βιβλίο "Jamie Oliver's Food Escapes" ο Jamie ταξιδεύει στην Ισπανία, Ιταλία, Σουηδία, Μαρόκο, Ελλάδα, Γαλλία και παρουσιάζει υπέροχες συνταγές ενώ όλο το βιβλίο περιέχει υπέροχες φωτογραφίες απο τις συγκεκριμένες χώρες. Αν εξαιρέσουμε το κεφάλαιο της  Σουηδίας (το οποίο όμως είναι πολύ ενδιαφέρον), το βιβλίο είναι γεμάτο "θησαυρούς" της μεσογειακής κουζίνας και συνοδεύεται με μικρά αφιερώματα για τα τοπικά προϊόντα κάθε χώρας. Είναι πραγματικά μία πολύ καλή δουλειά και αξίζει να το έχει ο καθένας στην συλλογή του.
 Η σημερινή συνταγή έρχεται απο το Μαρόκο, είναι πανεύκολη, γίνεται πολύ γρήγορα και είναι πεντανόστιμη.

Υλικά ( 4 άτομα )


4  φιλέτα κοτόπουλο κομμένα σε κομμάτια μπουκιές
4 πίτες για το σερβίρισμα (προαιρετικά)
1 λεμόνι για το σερβίρισμα
Για την μαρινάδα
1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ (Το τζίντερ μπορείτε να το διατηρήσετε στην κατάψυξη και να το τρίβετε στον ψιλό τρίφτη όποτε θέλετε να το χρησιμοποιήσετε.)
1 κουταλιά της σούπας πάπρικα γλυκιά ή καυτερή
1 κουταλάκι του γλυκού τουρμερίκ
1 κουταλάκι του γλυκού κόλιανδρο τριμμένο
4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι - Πιπέρι
Για το Αβοκάντο dip
2 ώριμα αβοκάντο ( τα ώριμα αβοκάντο είναι ελαφρώς μαλακά όταν τα πιάνετε, να μην είναι τελείως νιανιά αλλά όταν τα πιέζετε ελαφρώς πρέπει να τα αισθάνεστε μαλακά)
1 κουταλάκι κύμινο τριμμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
Μια χουφτίτσα ψιλοκομμένο μαιντανό
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Ο χυμός απο ένα λεμόνι.

Διαδικασία

Χρησιμοποιώντας ένα γυάλινο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά της μαρινάδας και προσθέτουμε το κοτόπουλο. ανακατεύουμε καλά και αφηνουμε το κοτόπουλο στο ψυγείο τουλάχιστον για μισή ώρα.
Ετοιμάζουμε την σάλτσα, καθαρίζουμε τα αβοκάντο και λιώνουμε την σάρκα τους με πιρούνι, προσθέτουμε το κυμινο, το σκόρδο, τον μαιντανό, το ελαιόλαδο και το λεμόνι. Αλατοπιπερώνουμε, ανακατεύουμε καλά και αφηνουμε στην άκρη.
Τοποθετούμε ενα τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και ρίχνουμε μέσα το κοτόπουλο με την μαρινάδα. Ανακατεύουμε για 10 -15 λεπτά και σερβίρουμε το κοτόπουλο σε πίτες με την σάλτσα!

Καλή Όρεξη!


Βραβεία!!

Καθυστέρησα να αναρτήσω τα βραβεία που με τόση χαρά παρέλαβα αλλά εδώ είμαι!!
Οι αγαπημένες μου Κική απο το Tante Kiki,  η Ελένη απο το Μαγειρική με Φαντασία, η Ελπινίκη απο το Η μαγειρική μου, η Μαρία απο το Mari Plateau, η Ελένη απο το Cook with Elena,
μου χάρισαν τα βραβεία Versatile και Kreative Blogger



Για το πρώτο βραβείο πρέπει να αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για μένα

1. Περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο με χαρακτηρίζει η αμεσότητα. 
2. Πετάω την σκούφια μου για φιλικές συγκεντρώσεις, τραπέζια, γιορτές.
3. Πιάνουν τα χέρια μου και είμαι καλός τεχνίτης
4. Δεν πιάνουν τα χέρια μου και δεν μπορώ να ζωγραφίσω 
5. Με τον σύντροφό μου είμαστε 11 χρόνια μαζί
6. Τρελαινομαι να ακούω τον μικρό μου να τραγουδάει
7. Λειτουργώ στο μάξιμουμ κάτω απο πίεση

Για το δεύτερο βραβείο πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις

1. name your favorite song - Magnificent Seven - The Clash
2. name your favorite dessert - Δεν έχω, όλα ωραία είναι
3. what ticks me off - Η ελειψη αλληλεγγύης μεταξύ των ανθρώπων, η αγένεια
4. When I'm upset - Κάνω ταβανοθεραπεία
5. What's your favorite pet - Η γάτα μου η Σιλβυ που τώρα είναι στον πατέρα μου.
6. Black or White - Black
7. Biggest Fear - Να μην συμβεί κάτι άσχημο στους ανθρώπους μου
8. everyday attitude - Smile
9. What is perfection - Οικογένεια
10. Guilty pleasure - Ναταν μόνο ένα...

7 τυχαίες σκέψεις

1. Πότε θα έρθουμε στην Ελλάδα οεο?
2. Τι project να φτιάξω με τον μικρό?
3. Αραγε θα έχει στρώσει η κατάσταση στην Ελλάδα σε 2-3 χρόνια?
4. Πότε θα αρχίσει το Game of Thrones?
5. Θέλω να έρθει η Ανοιξη για να βγω στην γειτονιά να βγάλω φωτογραφίες τα λουλούδια.
6. Θέλω να δω τους γονείς και τους φίλους μου
7. θέλω να πάω βόλτα στην λίμνη..

Η αγαπημένη μου Ερμιονη απο το The one with all the tastes, μου χάρισε το βραβείο με το δέντρο της ζωής το οποίο συμβολίζει, την οικογένεια, την παρέα..


Και η επίσης αγαπημένη μου Βάσω απο το Οι ιστορίες της μαμάς μου και του μπαμπά μου, αλλά και η Ελένη απο το Μαγειρική με φαντασία, μου χάρισαν το μουσικό βραβείο


 5 αγαπημένα τραγούδια

Διαλέγω τυχαία γιατι τα αγαπημένα μου τραγούδια είναι παρα μα πάρα πολλά

Queen - You're my best friend ( Το τραγούδι που χαρακτηρίζει την σχέση μου με τον άντρα μου, το τραγούδι του γάμου μας) 
Skatalites - Latin goes Ska
Siouxsie and the Banshes - Happy House
Madness - Baggy Trousers
Bauhaus - Ziggy Stardust
Dub Incorporation - Metissage

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΛΟΥΣ!!! (Ακούω την αγάπη)




35 σχόλια:

  1. Μπράβοοοοοοοοοοο Ερη αρχικά για το υπέροχο φαγητό που μας προτείνεις σήμερα και για τα βραβεία!!!!τ αξίζεις και με το παραπάνω....φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειοοοοο το φαγητό σου Έρη μου!!! Ξέρεις την αδυναμία μου για κοτόπουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωχχχχχ! Πάλι γκάφα έκανα!!! Τις τελευταίες ημέρες με όλα όσα συμβαίνουν εδώ... δεν ξέρω τί μου γίνεται!!!...Ξέχασα να σου πω συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Τα αξίζεις!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική συνταγή, μπράβο Έρη μου!!!!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία!Μου αρέσαν πολύ όλα αυτά που έγραψες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Έρη μου...μας έδειξες πάλι ένα πολύ ωραίο φαγητό!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου...τα αξίζεις και με το παραπάνω!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  6. αχ τι μου κανεις βραδυατικα!!!!!!!!!!!συγχαρητηρια φιλεναδα για τα βραβειαααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο το κοτόπουλο!!! Πολλά μπράβο για τα μπόλικα βραβεία!! όσο για τα παιχνίδια θα σταθώ στο Game of Thrones και θα σου πω πως ξεκινά η δεύτερη σεζόν 1/4!!! καλό απόγευμα!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφοκλή μου, αχ το ξέρω ότι ξεκινάει τον Απρίλιο.. Το πότε που γράφω δηλώνει περισσότερο την ανυπομονησία μου..

      Διαγραφή
  8. πραγματικά λατρεύω Jamie Oliver, πάντα με βγάζει ασπροπρόσωπη!! θα το δοκιμάσω στάνταρ! φιλάκια φιλενάδα!! μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ κ εγώ τον αγαπώ πολύ! Φιλάκια Πέλα μου!

      Διαγραφή
  9. Αφού θα το ξαναφτιάξεις για να το φωτογραφίσεις (εγώ πάντως μια χαρά την βρίσκω την φωτό σου) παίρνω την πιατελίτσα, εσύ να φτιάξεις άλλο;-)
    Συγχαρητήρια και για τα όμορφα βραβεία σου Ερη μου!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Έρη μου, πάντα τέτοια!
    Το φαγητό σου φαίνεται νοστιμότατο και εύκολο! thanks:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  11. To κοτόπουλο πρέπει να είναι πολύ νόστιμο! Τον παρακαλουθώ τον Jamie Oliver στην τηλεόραση αρκετά συχνά! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Βασω μου, που μου έδωσες το μουσικό!

      Διαγραφή
  12. Χα χα χα, τι ακριβώς είναι η ταβανοθεραπεία;;;
    Game of thrones κι εσύ ε;;; Το φινάλε του πρώτου κύκλου ήταν πολύ εντυπωσιακό, άντε να δύμε τι μέλλει γενέσθαι!
    Αυτός ο Jamie είναι σωτήριος τελικά!! Φτιάχνει τέλεια πιάτα στο πι και φι!! Έχω βάλει κι εγώ στο μάτι το βιβλίο με τα 30λεπτα γεύματα, με την πρώτη ευκαιρία θα το πάρω!
    Φιλάκια κοριτσάκι, πάω για ύπνο γιατί ξύπνησα στις 6.30 το πρωί σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ερμιόνη μου, η ταβανοθεραπεία είναι πως κάθεσαι στο κρεβάτι και κοιτάς το ταβάνι!
      Να το πάρεις το βιβλιαράκι, είναι καλό!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια Ερη!! Νόστιμη πολύ η πρότασή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Εφη σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Με το αβοκάντο, πολύ καλά δεν τα πάω Έρι μου, αλλά το κοτοπουλάκι έτσι μαγειρεμένο είναι φανταστικό.

    Είχα κι' εγώ μια πρόσκληση για το παιχνίδι των τραγουδιών που με χαρά βλέπω πως έχεις παίξει.
    Καλημέρες πολλές και καλή Τσικνοπέμπτη εκεί στα ξένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσείς καλά να περάσετε σήμερα Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!! Πολύυ ενδιαφέρουσα συνταγή, θα την δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλωσήρθες, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Ρε παιδια τι ειναι τουρμερικ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάνο Τουρμερικ είναι ο κουρκουμάς ή αλιώς κιτρινόριζα. Πολυτιμο μπαχαρικο απο υγιεινής απόψεως..

      Διαγραφή
  17. Γεια σου Eri μου,συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!Πολύ γευστικό ακούγεται το πτηνό και δανείζομαι τη συνταγή για μια πικάντικη κοτοβραδιά στο σπιτικό μας..Η Ταβανοθεραπεία..πολύτιμη!!!χιχιχι Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συνταγούλα όλο αρώματα, βιταμίνες και καλά λιπαρά. Καταχωρήθηκε!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...