8/2/12

Λουκανικοπιτάκια Καλαμποκιού on a stick!


Στην Βόρεια Αμερική, ένα απο τα δημοφιλέστερα φαγητά στο δρόμο (όπως έχουμε εμείς το σουβλάκι) είναι τα Corn Dogs.. Τα Corn Dogs είναι μεγάλα λουκάνικα Φρανκφούρτης, περασμένα σε ξυλάκι, βουτηγμένα σε ζύμη απο αλεύρι καλαμποκιού τα οποία τηγανίζονται σε φριτέζες και σερβίρονται με διάφορες σάλτσες, μουστάρδες κέτσαπ και ότι μπορείτε να φανταστείτε.. Σημερα σας έχω μία συνταγή εμπνευσμένη απο αυτά τα Corn Dogs του δρόμου, προσαρμοσμένη όμως στα δικά μας δεδομένα, πεντανόστιμη, εύκολη και φυσικά περισσότερο υγιεινή. Δεν σας κρύβω ότι όταν βρήκα την συνταγή στο Food Network την φοβήθηκα λιγάκι, φοβήθηκα ότι ίσως να είναι μπελαλίδικη. Οταν την έκανα όμως ξαφνιάστηκα ευχάριστα γιατι πραγματικά δεν είναι καθόλου μπελαλίδικη. Γενικότερα είναι διασκεδαστική η διαδικασία ειδικότερα αν αποφασίσετε να τα φτιάξετε με παιδιά. Θέλει οπωσδήποτε τον χρόνο της επειδή η ζύμη περιέχει μαγιά αλλά απο την στιγμή που θα φουσκώσει η ζύμη μέσα σε ελάχιστη ώρα θα έχετε στο τραπέζι σας ζεστά, τραγανά, λαχταριστά, καλαμποκένια λουκανικοπιτάκια σε ξυλάκι!

Υλικά (για 18 λουκανικοπιτάκια)

1 κούπα γάλα 1% (1 κούπα = 250 ml)
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
2 κουταλιές της σούπας καστανή ζάχαρη
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 κούπα καλαμποκάλευρο 
1 κούπα και επιπλέον 3 κουταλιές της σούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια του γλυκού αλάτι
Μια τσιμπιά μαγειρική σόδα
1/2 κουταλάκι πάπρικα γλυκιά ή καυτερή
9 μεσαία λουκάνικα Φρανκφούρτης
9 ξυλάκια για σουβλάκια
1 αυγό
Λίγο σουσάμι

Διαδικασία

Ζεσταίνουμε ελαφρώς το γάλα απλά να ζεσταθεί να μην καίει ( να είναι τόσο ζεστό όσο το νερό για ένα μπανάκι μωρού, ωραία ζεστό αλλά να μην καίει καθόλου) και το αδειάζουμε σε ενα μπολ. Προσθέτουμε την μαγιά, την μια κουταλιά της ζάχαρης και την αφήνουμε να "ξυπνήσει" για 2 λεπτά μέχρι να ετοιμάσουμε τα στερεά υλικά μας. Ανακατεουμε σε ενα μπολ, το καλαμποκάλευρο με το σταρένιο αλέυρι, το αλάτι, την σόδα και την πάπρικα.
Επιστρέφουμε στο μπολ με το γάλα και ελέγχουμε να δούμε αν η μαγιά έχει αφρίσει. Αν η μαγιά δεν έχει αφρίσει καθόλου αυτό πιθανόν σημαίνει ότι έχει λήξει, έχει χάσει τις ιδιότητές της. Αφου λοιπόν δουμε την μαγιά να έχει αφρίσει στο γάλα, προσθέτουμε σε αυτό την υπόλοιπη ζάχαρη και το ελαιόλαδο. Ανακατεουμε με κουτάλι για λίγο και προσθέτουμε το μείγμα με τα αλεύρια ανακατεύοντας με κουτάλι.


Ανακατεύουμε με το κουτάλι όλα τα υλικά μαζί για λίγο δεν χρειάζεται πολύ ανακάτεμα.

Ζύμη πριν το φουσκωμα

Σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε την ζύμη να διπλασιαστεί σε όγκο (μακριά απο κρύο και ρεύματα) για 45 λεπτά με μία ώρα.
Παίρνουμε τα λουκάνικα, τα κόβουμε στην μέση και σπάμε στην μέση και τα ξυλάκια. Περνάμε τα ξυλάκια στα λουκάνικα και τα αφήνουμε στην άκρη.


Μόλις φουσκώσει η ζύμη μας,

Ζύμη μετα το φουσκωμα

την αναποδογυρίζουμε σε αλευρωμένη επιφάνεια, πασπαλίζουμε λίγο αλέυρι απο πάνω και την διπλώνουμε 2-3 φορές. Δεν θέλει ζύμωμα. Την χωρίζουμε σε 18 κομμάτια.


Παίρνουμε και πλάθουμε κάθε μπαλάκι σε όσο μεγαλύτερο κορδόνι μπορούμε,


κρατάμε το λουκάνικο απο το ξυλάκι και τυλίγουμε το κορδόνι της ζύμης γύρω απο το λουκάνικο. Θα δείτε ότι γίνεται πανεύκολα, σχεδόν τυλίγεται μόνο του!


Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 230 βαθμούς και τοποθετούμε τα λουκανικοποτάκια σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.
Τα περνάμε με το χτυπημένο αυγό, τα πασπαλίζουμε με σουσάμι,


Και τα ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά.
Σερβίρουμε με κέτσαπ, μουστάρδα ή ότι άλλο θέλετε!


Καλή Όρεξη!!!

Λογάκια
Για να μην ξεκολάει το λουκανικάκι απο την ζύμη μετά το ψήσιμο, Τότε πρίν το ψήσιμο, πασπαλίστε με λίγο κορν φλάουρ τον κορμό του λουκάνικο στο σημείο που θα είναι μέσα στην ζύμη.

102 σχόλια:

  1. Καλημέρα ...τα έβλεπα στο φούρνο της γειτονίας και δεν ήξερα πως να τα φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το κορδόνι λέτε Δήμητρά μου ε? Ναι και εγώ το είχα δεί και δεν είχα σκεφτεί ότι γίνεται έτσι.. Ειναι πολύ απλό!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  2. Η συνταγή αποθηκεύτηκε για τα γενέθλια του γιόκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά ότι πρέπει Λίλα μου! φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίοοοοο!!
    Το καλαμποκάλευρο μου αρέσει πολύ σε ζύμες. Δείχνουν και είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ νόστιμα. Λαχταριστά!..Τελικά ναι, δεν φαίνονται και τόσο δύσκολα!
    Ωραία συνταγή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εμένα μου αρέσει πολύ Χρυσαυγή μου, ειδικά στην ζύμη για πίτσα! σ'ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία ιδέα και εμφανίσιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία συνταγή! Φαίνονται πολύ λαχταριστά! Το ζουζούνι σου το ευχαριστιέται από ότι βλέπω. Δώσε του ένα φιλάκι στο μαγουλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου αγαπημένο, του έδωσα!! Αλλο που δεν θέλει! Ειναι πολύ χουχουλιάρης!

      Διαγραφή
  6. Καλά δεν το συζητάω φιλενάδα... είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Μόλις αντέγραψα τη συνταγή και θα το κάνω στο πάρτυ της ανιψιάς μου!!! ΤΕΛΕΙΑΑΑ!!! Καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κικίτσα! Ελπίζω να σας αρέσουν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. καλημερααααααα.....μμμμ απίθανη συνταγή!!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...Όσο για τον μικρό σου είναι "όλα τα λεφτά", έχεις ΥΠΕΡΟΧΟ βοηθό!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Έρη μου!!!!Απίθανα είναι, συγχαρητήρια!Η συνταγή καταγράφηκε εννοείται!Έχεις τον πιο γλυκό βοηθό!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη μου σέυχαριστω πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  10. Τα πιο γλυκά λουκανικοπιτάκια από τα πιο γλυκά χεράκια!!
    Ελα μια βολτίτσα από το blog μας,έχεις βραβειάκι:)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέλι σου λέω!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενά μου!

      Διαγραφή
  11. Ω ρε καπετάνισσα... με πέθανες πρωί πρωί! Τι είναι πάλι τούτα τα θεσπέσια λουκανικοπιτάκια;;;
    Ο γιος σου είναι τρελή φάτσα!! Ψήνεσαι να κάνουμε κονέ με τη δικιά μου, να συμπεθεριάσουμε κιόλας;;; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!! Συμπεθεραααααααα!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία συνταγή και σίγουρα και ο γιος μου θα ξετρελαθεί με αυτά. Το παιδάκι σου είναι πολύ χαριτωμένο, να το χαίρεσαι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και εσυ να τον χαίρεσαι!

      Διαγραφή
  13. Απίθανα!! Αποθηκεύθηκε και θα ετοιμαστούν με την πρώτη ευκαιρία! Ο μικρός βοηθός είναι όλα τα λεφτά:) Να τον χαίρεσαι!!
    Φιλιά κ καλημέρες..**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε ακόμη χρόνο μπροστά μας μέχρι να μεγαλώσει και να μας φτιάχνει μονος του υπέροχα φαγάκια σαν τον δικό σου Μαρία μου! Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Τι ωραία που πλάθει το χρυσό μου! είναι γλύκας!!! για τα λουκανοπιτάκια τι να πω....από χθες τα περιμένω και ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!! φιλούρες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πέλα μου! Θα σου έστελνα αλλάαα.. θα στα φτιάξω όταν θα βρεθούμε στην Βόρεια Ελλάδα!

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν δεν νομίζω πως θα υπάρξει αγοράκι στην οικογένεια μου, που δεν θα τα φάει!!!
    Μπράβο Eri μας, έδωσες πολύ ωραία ιδέα για την επερχόμενη γιορτή εγγονού και παππού!
    Φιλάκι στο μικρό αντράκι κι'από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου, ελπίζω να σας αρέσουν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτικα λουκανοπιτακια, θα τα κανω σιγουρα! Ο μικρουλης τι τελειος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελπινίκη μου, να μου πείς πως θα σου φανούν!

      Διαγραφή
  17. Ααααα! Τι καλά που περνάς που τα κάνεις και με παρεά!!! Θα τα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία σίγουρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες παιδί μου, εχω τον προκομένο μου! Ζάχαρη περνάμε! Σ'ευχαριστώ πρασινάδα μου!

      Διαγραφή
  18. όλα τα λεφτά χωρίς να θέλω να αδικήσω την συνταγή είναι ο μικρός ΣΕΦ!!!!!Τώρα πάμε και στην συνταγή που νομίζω ότι θα είναι μοναδικά σε γεύση!!!μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/2/12, 3:36 μ.μ.

    ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
    ΓΚΟΛΦΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Γκόλφω μου!

      Διαγραφή
  20. Μπράβο Ερη! Ειχα δει κι εγώ κάπου αυτά τα λουκανικοπιτάκια (ειχα κάνει save την εικόνα)αλλά δεν κρατήσει που το είχα δει.
    Είναι φανταστικά και για ένα μπουφέ ή παιδικό παρτυ τέλεια.
    Πιο υπέροχος όμως είναι ο μικρός σου βοηθός. Κούκλος!

    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μάριον, είναι γλυκούλης το ομολογώ! χαχα!

      Διαγραφή
  21. Εξαιρετικά παιχνιδιάρικη συνταγή. Γουστάρω. Μπράβο στο μικρό, ναζιάρικο μπομπιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι παιχνιδιάρικη και διασκεδαστική! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  22. Τα έχω σταμπάρει Έρη, από χθες που ανέβασες τη φωτογραφία στο fb!!!!
    Όλο το "ζουμί" είναι στο στριφράρι και όλα τα λεφτά στο μάστορα που καμαρώνει!!!! Να τον χαίρεσαι :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  23. Από εχτές την περιμένω την συνταγή και άξιζε η αναμονή!!!Έχεις και έναν βοηθώ,τρέλα!Τρελαίνομαι που ο μπόμπιρας βοηθάει την μαμά...και σίγουρα έγιναν ακόμη πιο ωραία!Μπράβο Έρη μου,η συνταγή γράφτηκε...Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου, το επόμενο βήμα είναι να πλύνει κανα πιάτο χαχα!!

      Διαγραφή
  24. ο!!ε!!κι αλλα λουκανικα στα μπλογκς!!
    καλα δεν το συζητω,είναι η τοπ συνταγη!!πεθαινω να τα κανω,σκεφτομαι και τη χαρα του γιου μου καθως θα τα βλεπει :)φιλω στα μαγουλακια τον τζουνιορ σεφ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου, να μου πείς πως σου φάνηκαν!

      Διαγραφή
  25. Έρη μου πέρασε απο το σπιτικό μου σου έχω βραβειάκι!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινε Ελενάκι! Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτεσαι!

      Διαγραφή
  26. Εντυπωσιάστηκα γιατί νόμιζα πως είχαν έτοιμη ζύμη! Τη σημειώνω! Τέλεια για πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κική μου, χαιρομαι πολύ που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  27. Μας εντυπωσίασαν Έρη τα δημιουργήματά σου για τη απλότητα, την ομορφιά, και την ευκολία τους σε κατασκευή και...φάγωμα.
    Ο sous chef αφοσιωμένος στο έργο του!
    Τι απίθανα χεράκια αφρατούλια!

    Εύγε!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτα τα αφρατουλια τα χεράκια, δεσποτικά που τα λέει και η γιαγιά μου! Φιλάκια Ζαμπία μου, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  28. Καταρχην ο γιος σου είναι καταπληκτικός! Οσον αφορά τα λουκανικοπιτακια δεν έχω λόγια και έρχονται και τα γενέθλια της κόρης μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Βάσω σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, να τα φτιάξεις οπωσδήποτε, έχουν πολύ πλάκα! Φιλάκια

      Διαγραφή
  29. νομίζω οτι και εγω θα τα κανω στα γενέθλια της μικρής!!!! φιλακια στο παλλικαρι μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το μικρό σου το αντράκι είναι ένα κουκλάκι- όριστε, έκανα και ρίμα. Τα corn dogs σου, τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καταπληκτικη ιδεα και πολυ ωραιο ζυμαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλέ, τι φατσάκι είναι αυτό που πλάθει ζυμαράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τσουπ! να μαι πάλι! σου λείψα?? είμαι σίγουρη!! για πέρνα για βραβειάκι! και γρήγορα τη συνταγή για το γλυκόοοοοοοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ εντυπωσιακή παρουσίαση.... Πολλά συγχαρητήρια, με ενθουσίασαν πολύ. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σας παρακολουθώ καιρό αλλά δεν έχω σχολιάσει ποτέ. Τα έφτιαξα σήμερα και ήταν τέλεια!! Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για το μπλογκ σας! Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεια σου Έρη μου,αφράτα, πεντανόστιμα και πολύ εμφανίσιμα τα μεζεδάκια σου!!!Όσο για την εκπληκτική και γεμάτη ενθουσιασμό μουρίτσα,αξίζει πολλά φιλάκια κι αγκαλίτσες!!Να σου ζήσει και να το χαίρεσαι!!!ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ερη μου θα τα κάνω μία δοκιμή σήμερα μάλλον και αν δεν με δυσκολέψουν θα τα φτιάξω για το αποκριάτικο του μικρού μου στο νήπιο, να τους τα πάω! Υπέροχα μου φαίνονται! Θα σου πω τι έκανα! Ευχαριστώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι στα υπόψιν! Θα σου πω όταν τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ερη μου τα έφτιαξα, θα τα είδες και στο φέης μάλλον. Απίστευτα εύκολα, γρήγορα και νόστιμα! Η θερμοκρασία μόνο ήταν υψηλή αλλά τα χαμήλωσα εγκαίρως, τα πρώτα λίγο σκούρα μου βγήκαν αλλά οκ! Τα επόμενα τα έβαλα στους 190 και ήταν πιο ανοιχτόχρωμα. Σίγουρα θα τα κάνω για το πάρτυ των παιδιών! Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ερη μου!!!!!!!Μολις τα εφτιαξα για το αυριανο παρτυ του παιδικου σταθμου!!Τέλεια!!Αναμένονται φωτογραφίες και οι...γνωμες των παιδιων!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος15/3/12, 2:14 μ.μ.

    Εγώ λίγο μπερδεύτηκα...λες 4 λουκάνικα και 4 ξυλάκια που το κόβουμε στη μέση άρα 8..γιατι κόβουμε τη ζύμη σε 18 μπαλάκια...8 δεν πρέπει?

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι 4 (τέσσερα)... ειναι 9 (εννιά)... Η γραματοσειρά το κάνει και φαινεται περίεργα..

      Διαγραφή
  42. καλημερα,πριν λιγο καιρο τα ειχα φτιαξει και ηταν υπεροχα καιπολυ ευπαρουσιαστα.τωρα θελω να τα φτιαξω για την γιορτη του συζυγου και τα γενεθλια μου,αλλα επειδη φτιαχνω και βαζω καταψυξη οτι μπορει να μπει,θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να κανω και με αυτα το ιδιο,εννοειται αψητα,και αν ναι μετα θα ξεπαγωσω και θα τα ψησω η κατευθειαν???ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ντέπη, καταψύχονται κανονικά και ψήνονται κατευθείαν απο την κατάψυξη. Το μονο που πρέπει να προσέξεις είναι να είναι καλά προθερμασμένος ο φουρνος σου. Καλή επιτυχία και καλά να περάσετε στην γιορτή! Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα! Φαίνονται πολύ ωραία! Αν τα ετοιμάσω κ τα βάλω άψητα στην κατάψυξη ποια διαδικασία ακολουθώ μετά ; Τα ξεπαγώνω πρώτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοιβη μου γεια σου! ψηνονται κατευθείαν απο την κατάψυξη. απλά ίσως χρειαστουν λίγο χρόνο παραπάνω στο ψήσιμο, θα δείς ότι είναι έτοιμα απο το χρώμα. Επίσης θα το προσθέσω και στην συνταγή, για να μην ξεκολάει το λουκανικοποτάκι απο την ζύμη, μπορείς να πασπαλίσεις ελαφρώς τον κορμό του λουκάνικου (όχι στο σημείο που είναι έξω απο την ζύμη) με λίγο κορν φλάουρ. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντησή σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Έρη μου, καλησπέρα! Πες μου σε παρακαλώ, τα καταψύχω με το αυγό κ το σουσάμι;Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. Όχι όχι Φοίβη μου, το αυγό το βάζεις πριν τα ψήσεις, έστω παγωμένα δεν πειράζει. Απο πάνω πασπαλίζεις το σουσάμι. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    5. Μόλις έφτιαξα για την κατάψυξη και έψησα δύο για να τα δοκιμάσω.ΤΡΟΜΕΡΑ!!!!Ο άντρας μου τρελάθηκε! Τα υπόλοιπα στα γενέθλια του μικρούλη μας! Σ'ευχαριστώ και πάλι!Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    6. Πολύ χαίρομαι Φοίβη μου, να περάσετε τέλεια στο παρτάκι σας! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  44. τέλειο φαίνεται ....θα το δοκιμάσω σίγουρα ..νομίζω είναι πολύ καλη εκδοχη του corn-dog (..τα οποία τα έφτιαξα αλλά πήραν πολύ λάδι βρε παιδί μου...), οπότε καλύτερα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κ ΕΓΩ ΤΑ ΕΚΑΝΑ Κ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.Η ΖΥΜΥ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Κ ΚΟΛΛΟΥΣΕ ΓΙΆΥΤΟ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΕΥΡΙ.Κ ΕΓΩ ΧΑΜΗΛΩΣΑ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΡΠΑΞΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΟΜΩΣ Κ ΕΜΦΑΝΙΣΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν, γενικά δεν βάζω πολύ αλεύρι γιατι το κανονίζω μετά στο κάθε κομμάτι που θα κάνω κορδόνι. για τον φουρνο καλά έκανες γιατι έχουν διαφορά γενικά οι φούρνοι μεταξύ τους. Απλά να αποφεύγεις τον αέρα.
      φιλια πολλά, σέυχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  46. Eri πάρα πολύ ωραία, πραγματικά όμως δε περίμενα να είναι τόσο εύκολα!
    Η ζύμη ήταν μαλάκη αλλά μετά στα κορδόνια πρόσθετα αλεύρι και το πήρα το κολάι. η αλήθεια είναι όμως ότι στο ψήσιμο μου άρπαξαν λίγο μάλλον θέλουν λιγότερο χρόνο ή θερμοκρασία, εγώ τα έψησα στον αερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σας άρεσαν Μα΄ρτσι μου, γενικά να ξέρεις ότι όλες οι συνταγές αναφέρονται σε συμβατικούς φούρνους. Απο την στιγμή που χρησιμοποιείς αέρα τότε θα κατεβάζεις την θερμοκρασία κάθε φορά.
      Φιλιά πολλά, ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα!

      Διαγραφή
  47. Είδα σήμερα τη συνταγή και αμέσως τα έφτιαξα! Γρήγορα,αφράτα λαχταριστά!!! Τη συστήνω άνετα!!! Απίθανη συνταγή και βάζετε ότι γέμιση θέλετε.. εγώ έβαλα και τυράκι σε μερικά... η ζύμη αφράτη λαχταριστή... και μου θύμισε αρκετά τα σαντουιτσάκια φούρνου...
    Ευχαριστώ πολύ για τη συνταγούλα!!!!! Θα επιχειρήσω και άλλες συνταγές σου σύντομα captain!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος29/9/12, 7:58 μ.μ.

    Τωρα τα τελειωσα και τα ψηνω αλλα η ζυμη μου εγινε πολυ μαλακη και αναγκαστικα να αλειψω τα χερια μου με λαδι για να μπορεσω να φτιαξω τα κορδονια εκανα κατι λαθος?Θα αλλαξει κατι στη γευση γιατι τα εφτιαξα για το παρτυ της κορης μου για αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου δεν πιστεύω ότι θα έχεις πρόβλημα, μια χαρά πιστέυω ότι θα γίνουν. Επειδή στα αλεύρια παρατηρούνται διαφορές που εξαρτώνται απο το πόσο σκληρό ή όχι έιναι το κάθε αλεύρι μπορεί να χρειαστεί περισσότερο ή λιγότερο αλεύρι. Καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  49. Καλησπερα σας εφτιαξα κι εγω τα corn-dog και βγηκαν εκπληκτικα μεγαλη επιτυχια οπως και τα ζαμπονοπιτακια (λουλουδακι).
    Ειμαι σιγουρη οτι θα φτιαξω κι αλλες πολλες απο τις εκπλικτικες συνταγες σας, καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα χαιρομαι πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος9/12/12, 11:35 μ.μ.

    Τα έφτιαξα στα γενέθλια του γιου μου και ήταν υπέροχα.Σκίσανε και σε εμφάνιση αλλά και σε γεύση.Η ζύμη είναι καταπληκτική και η διαδικασία να τα φτιάξεις πολύ παιχνιδιάρικη..
    Ευχαριστούμε για τη συνταγή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ ειλικρινά αύριο θα τα φτιάξω κ εγώ ξανα να μπουν στην κατάψυξη για την Παρασκευή που έχω τα γενέθλια του μικρού μου!

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος10/12/12, 10:03 μ.μ.

    Αποφάσισα να τα συμπεριλάβω στο μπουφέ του Σαββάτου για τη γιορτή μου. Φαίνονται τέλεια και πολύ νόστιμα! Καθότι εργαζόμενη όμως, ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Μπορώ να τα φτιάξω αύριο, να τα καταψύξω και να τα ψήσω το Σάββατο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι μπαινουν κανονικά στην κατάψυξη και όταν ειναι να τα ψήσουμε, τα βγάζουμε 30 λεπτά πριν το ψήσιμο απο την κατάψυξη. Χρονια πολλά!
      Ευχαριστώ για το μηνυμα!

      Διαγραφή
  52. Καλησπέρα σας!!
    Ανακάλυψα το υπέροχο blog σας σχετικά πρόσφατα και ομολογώ πως μου άρεσε πολύ. Μεγάλη ευκολία για τις εργαζόμενες μητέρες και νοικοκυρές. Είναι τόσο απλά δομημένο και τόσο πλούσιο ταυτόχρονα που δεν το χορταίνω. Δοκίμασα μόλις τα λουκανοπιτάκια και, αν και ακολούθησα πιστά τις οδηγίες, η ζυμή μου βγήκε πιο σκληρή απ΄ ότι φαίνεται η δικιά σας. Παρόλα αυτά, τυλίχτηκαν όμορφα και περίμενω να βγουν από το φούρνο για να τα δοκιμάσουμε.Το σχόλιο για τη γεύση άλλη φορά!! Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καταψύχονται; Κι αν ναι, δεν ξεκολλάει η ζύμη από το λουκάνικο ή και το λουκάνικο από το καλαμάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγαπητή Eri,
    συγχαρητήρια για τη ιστοσελίδα σου.Δημιούργησα αυτή την συνταγή και είχε απόλυτη επιτυχία στα γενέθλια του γιου μου. Πολλές ευχές στην οικογένεια σου και να χαίρεσαι τον γιο σου.
    Με εκτίμηση
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος25/12/14, 12:03 μ.μ.

    καλημερα και Χρονια Πολλα!εκανα χθες την συνταγη σου και βγηκαν ΤΕΛΕΙΑ!τα περισσοτερα τα εβαλα στην καταψυξη για να τα ψησω σημερα που γιορταζει το ζουζουνι μου!ελπιζω να βγουν και αυτα καλα..!καλη χρονια, Βικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος18/4/15, 4:55 μ.μ.

    Απλά έλειααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος8/6/15, 12:13 π.μ.

    Καλησπερα!Μπορω να τα φτιαξω 2-3 ημερες(αψητα εννοειται) νωριτερα και να τα διατηρησω στην καταψυξη μεχρι να τα χρειαστω?Τρωγονται ευχαριστα και κρυα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος8/6/15, 12:15 π.μ.

    Καλησπερα!Μπορω να τα φτιαξω 2-3 ημερες(αψητα εννοειται) νωριτερα και να τα διατηρησω στην καταψυξη μεχρι να τα χρειαστω?Τρωγονται ευχαριστα και κρυα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Έρη μου σ' ευχαριστώ για την υπέροχη συνταγή .Κατοχυρώνεται .Πολλά φιλιά στον υπέροχο βοηθό σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ειναι τελεια. Τα εφτιαξα για το Χριστουγεννιατικο δειπνο του σχολειου του γιου μου και τωρα μου τα ξαναζητανε για την γιορτη του σχολειου αυριο. Εννοειται θα τα ξαναφτιαξω. Ειναι ευκολα και ωραια να τα κανεις με παιδια. Ευχαριστω για την συνταγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...