16/3/12

Φλούδες Πορτοκαλιού βουτηγμένες στην Σοκολάτα



 Πορτοκάλι και Σοκολάτα... Ξέρω ότι αυτό τον συνδυασμό ή τον αγαπάς ή τον μισείς. Εγώ ανήκω σε αυτούς που τον αγαπούν και γι αυτό όταν βρήκα την συγκεκριμένη συνταγή δεν έκανα δεύτερες σκέψεις.. Εκτός αυτού σκέφτηκα ότι είναι ένας ενδιαφέρων τρόπος να αξιοποιήσω τις φλούδες από τα πορτοκάλια που χρησιμοποιώ για να φτιάξω τον χυμό του μικρού κάθε μέρα. 
Φτιάξτε λοιπόν και εσείς αυτές τις τρισχαριτωμένες λωριδούλες όλο γεύση και άρωμα και βρείτε την εναλλακτική σας στο γλυκό του παιδιού ή συνοδέψτε με αυτά το καθημερινό σας καφεδάκι.
Να πω ότι η κανονική συνταγή ανέφερε να βράσω τις φλούδες μόνο μια φορά για ένα τέταρτο αλλά εγώ άκουσα την γλυκιά μου την μανούλα και τις έβρασα 3 φορές από 15 λεπτά. Έτσι ξεπίκρισαν τελείως και ήταν πανέτοιμες για το χαλαρωτικό μπανάκι στο σιρόπι...
Η ανάρτησή αυτή είναι η συμμετοχή μου στα Παιχνίδια της Κουζίνας, στο εικονίδιο που βλέπετε λίγο πιο κάτω δεξιά, για το θέμα του Μαρτίου "Πορτοκάλια, Λεμόνια, Μανταρίνια"

Υλικά (για 40 λωρίδες)

φλούδες από 4 πορτοκάλια
2 κούπες ζάχαρη + 1/2 κούπα για το πασπάλισμα
2 κούπες νερό
1 κούπα σοκολάτα κουβερτούρα σε κομμάτια

Διαδικασία

Κόβουμε τις φλούδες πορτοκαλιού σε λωρίδες βγάζοντας όσο μπορούμε απο το λευκό μέρος τους (όχι εντελώς).
Τις βάζουμε σε κατσαρολάκι σε κρύο νερό και φέρνουμε σε βράση. Χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά. Στραγγίζουμε και επαναλαμβάνουμε την διαδικασία άλλες 2 φορές.
Προσθέτουμε σε κατσαρολάκι τις 2 κούπες νερό με τις δυο κούπες ζάχαρη και τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά. Μόλις λιώσει η ζάχαρη, προσθέτουμε τις φλούδες, χαμηλώνουμε την φωτιά στο χαμηλό και σιγοβράζουμε το σιρόπι για 30 λεπτά.
Μόλις περάσει ο χρόνος στραγγίζουμε τις φλούδες (μπορείτε να κρατήσετε το σιρόπι για να σιροπιάσετε ένα κέικ) και τις τινάζουμε καλά. Τις απλώνουμε σε ταψάκι και τις πασπαλίζουμε με ζάχαρη. Τις απλώνουμε σε σχάρα και τις αφήνουμε να στεγνώσουν τουλάχιστον 8 ώρες (εγώ τις άφησα για ένα βράδυ).
Την επόμενη λιώνουμε την σοκολάτα σε μπεν μαρί και βουτάμε τις φλούδες στην σοκολάτα. Τις αφήνουμε σε σχάρα να κρυώσει καλά η σοκολάτα και απολαμβάνουμε!


Λογάκια
Μια άλλη ιδέα είναι μετά το σιρόπιασμα να κόψετε τις φλούδες κομματάκια, να πάρετε θήκες σιλικόνης για παγάκια και να βάλετε λίγη ποσότητα λιωμένης σοκολάτας, τα κομματάκια πορτοκαλιού και να συμπληρώσετε με επιπλέον σοκολάτα. Τα αφήνετε να κρυώσουν καλά και έχετε σοκολατάκια πορτοκαλιού! 
Επίσης να σας πω ότι μπορείτε να αρωματίσετε το σιρόπι με δυόσμο και συνεχίζετε κανονικά την διαδικασία και στο τέλος έχετε πορτοκάλι, μέντα σοκολάτα συνδυασμός φοβερός!

Καλή Επιτυχία!!




68 σχόλια:

  1. καλημεραααα Ερη...ω ναι...σοκολάτα και πορτοκάλι αξεπέραστο δίδυμο!!!μπράβο!!!φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τάνια μου! Καλο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Μ΄αρέσει, μ΄αρέσει, μ΄αρέσει πολύ!!!!!!!!!
    Μ΄ αρέσει ο συνδυασμός πορτοκαλιού με σοκολάτα!
    Μ΄ αρέσει το είδος του γλυκού. Ένα μικρό κομματάκι γλυκόπικρης γεύσης μαζί με τον σκέτο καφέ μου!!
    Μ΄ αρέσει που είναι τόσο απλή η συνταγή και με τόσο εύκολα υλικά!
    Μ΄ αρέσει τρελά η φωτογράφιση και το ντεκόρ!!!
    Μ΄ αρέσει τέλος το περιποιημένο σου νυχάκι και το ζηλεύω γιατί εγώ τα δικά μου τα τρώω!!!

    Μ΄ αρέσουν τα πάντα! Την χάρηκα αυτή την ανάρτηση για την απλότητά της !
    Την κρατώ φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μ'αρέσεις εσυ! Και κάτω το χέρι απο το στόμα! Ο μικρός μου το έχει αυτο το συνήθειο..
      σ'ευχαριστώ φιλενάδα καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Πω πω, κάπου είχα δει και εγώ κάτι παρόμοιο και ήθελα πολύ να το φτιάξω! Πολύ ωραία και η πρόταση σου σήμερα Έρη μου και η ιδέα για τα σοκολατάκια.
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες, έχει δίκιο η Χρυσαυγή σε όλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτο Μαράκι μου, είναι πολύ ευκολα και πολύ ωραία! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. hello Captain!
    πάει το πορτοκάλι με τη σοκολάτα και πολύ μάλιστα.
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello!!! Σ'ευχαριστώ καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Ερη! Οι σοκολατενιες φλουδες ειναι απο τα αγαπημενα μου γλυκακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμε΄να μου άρεσαν πολύ τώρα που τις έκανα! Δεν τις είχα ξαναφάει! φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Να μου στείλεις ένα πακετάκι με ταχυδρομικό περιστέρι;
    Μου αρέσουν πολύ αλλά τις έχω φτιάξει μόνον μια φορά. Ίσως δεν έχω την "πειθαρχία" που χρειάζεται για την αναμονή της παρασκευής τους :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, και εγώ τις έκανα τις κλεψιές μου ενδιάμεσα.. Ευτυχώς είχα κάνει πολλά!
      Φιλάκια Πηνελόπη μου, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Από τα καλύτερά μου Έρη! Και γενικά ο συνδυασμός, και ειδικά το συγκεκριμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολύ που αρέσουν vita μου! Φιλιά πολλά καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Μα υπάρχει κάποιος που μισεί αυτόν τον συνδυασμό????
    Εγώ πάντως τον λατρεύω!!
    Τις έφτιαξες τέλειες, δεν χωρά αμφιβολία!!
    Μόνο που τις βλέπει κανείς, θέλει να απλώσει το χέρι του να πάρει μία (το λιγότερο!)
    Φιλάκια Ερη μου, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως ναι ναι Ελενά μου γνωρίζω κόσμο που δεν του αρέσει καθόλου!
      Τελος πάντων εμείς τον λατρεύουμε οπότε όλα καλα!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Χμμμμ!!!!!!!!! Τέλειο!!! ΚΑι περιμένω κόσμο το σκ!!!! Πάω να αρχίσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία! Και καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο γλύκισμα!Εξαιρετικός συνδυασμός!!!Και η παρουσίαση πάρα πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιλια ευχαριστώ!! Καλό Σαββατοκύριακο, ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  11. Ο συνδιασμός πορτοκάλι σοκολάτα σκοτώνει!! Τι να πει κανείς γι αυτή τη λυχουδιά!!! οι φώτος καταπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενη και σ'ευχαριστώ που πέρασες! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Έρη μου!Το λατρεύω το συνδυασμό αυτό, με τρελαίνει!!!Είναι υπέροχη η συνταγή, το Σαββατοκύριακο θα τη φτιάξω μου μένουν και μένα οι φλούδες απο τα πορτοκάλια που στύβω για το χυμό της μικρής!Και τα σοκολατάκια που προτείνεις στο τέλος τέλεια ιδέα!Μπράβο σου!Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ αγαπημένη μου Ελένη! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα ‘Ερη, έχεις απόλυτο δίκιο για τον συνδυασμό πορτοκάλι – σοκολάτας, είναι ένας συνδυασμός που κάποιοι τον «αγαπούν» (βλέπε εμένα) και κάποιοι άλλοι τον «μισούν» (βλέπε ο άντρας μου) . Εμένα μου αρέσει η ιδέα αυτού του γλυκού , εύκολο και νόστιμο. Καλό Σ/Κ. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δικιο Έλενα μερικοί άνθρωποι τον βρίσκουν περίεργο συνδυασμό.. Φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία η πρόταση σου φαίνεται νοστιμότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Σπυριδουλα μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Είναι όχι απλά υπέροχες.......
    Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ε Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκιά μου Λίλα, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Πολύ πολύ ωραία η συνταγή σου!!!
    Ελπίζω να έχεις όρεξη και για ένα παιχνιδάκι,γιατί σε προσκαλώ να παίξεις το παιχνίδι των ερωτήσεων! http://lightsintages.blogspot.com/2012/03/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο και απο εδώ!

      Διαγραφή
  17. Και μένα μ αρέσει πολυ πολυ πολυ!!!! Να σαι καλα!!! Πολλα φιλια και καλο Σαββατοκύριακο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ημουν σίγουρη! Το ΣΚ θα ξεκινήσω και το τρίτο κομμάτι της ιστορίας σου Σοφοκλή μου χαρισματικέ! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Τι ωραίο γλυκάκι!! Ναι, είμαι κι εγώ λάτρης του συγκεκριμένου συνδυασμού!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες, πολύ ζωντανές και λαχταριστές!
    Συνταγή φουλ αξιοποίησης μιας που χρησιμοποιούνται οι φλούδες από τα στυμένα πορτοκάλια και το σιρόπι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να "ποτίσουμε" κέικ! Εντάξει έγραψες φιλενάδα!
    Και για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ο κανόνας που θέλει τη μανούλα να έχει πάντα δίκιο... άντε, τις περισσότερες φορές έστω!
    Φιλιά πολλά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε συ Ερμιόνη μου ευχαριστώ πολύ, να εισαι καλά! Ξέρεις τι λένε " Mothers... even when they're wrong, they're right!" χαχα!
      Καλό Σαββατοκύριακο φιλενάδα μου!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχα, τα φτιάχνει η κουμπάρα μου και μας κερνάει. Χτες φάγαμε το τελευταίο κι αμέσως έδωσα παραγγελία.
    Υπέροχες φωτογραφίες!!
    Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή στα παιχνίδια κουζίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ βρε συ Ξανθή μου, πραγματικά το απολαμβάνω να παίρνω μέρος στην ιδέα σας! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. τελειο φιλεναδα ωραιες φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ μωρό μου ατελείωτο!!!

      Διαγραφή
  21. Τι λαχταριστά και πανεύκολα!! Ό,τι πρέπει και για δίαιτα! Θα τα φτιάξω όταν επιτέλους αρχίσω... χαχαχα
    Φιλιά κουκλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Λίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  22. Με τρέλανες!!!!! Τέλειες!!!!!!!!!!! Μπράβο σου Έρη μου!!!
    Καλό Σαβ/κο!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου κοριτσάκι, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  23. Έρη μου είμαι κι εγώ λάτρης αυτού του συνδυασμού...πορτοκάλι και σοκολάτα ό,τι καλύτερο! Άσε που οι πορτοκαλόφλουδες με σοκολάτα είναι ένα τέλειο γλυκό για τη δίαιτα! Οι φωτό σου ...απίθανες!!! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω Κική μου δεν το είχα σκεφτεί γαι την δίαιτα.. αλλά πάλι το θεωρώ λίγο επικίνδυνο γιατί δεν θα μπορουσα να φάω μονο 2-3..!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Έρη! Για να πω την αλήθεια, ο συνδυασμός πορτοκάλι-σοκολάτα δεν ήταν ποτέ αγαπημένος μου, αλλά επίσης είναι αλήθεια πως έχω να τον δοκιμάσω αρκετά χρόνια. Καμιά φορά κολλάμε στο ότι δε μας αρέσει κάτι και ξεχνάμε να το ξαναδοκιμάσουμε. Με έπεισες! Ειδικά με τις όμορφες φωτογραφίες σου!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια δοκιμή ίσως σε πείσει Μάγδα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες!

      Διαγραφή
  25. Να πω τελειο να πω υπεροχο τι να πω !!!!!Μπραβο Ερη μου!!!!Καλο Σ/Κ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατρίνα μου!

      Διαγραφή
  26. Αγαπημενος συνδυασμος και πολυ ομορφα σου βγηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μιαμ μιάμ!!
    Καλησπέρα!Έχω δωράκι-παιχνιδάκι για σένα στο blog μου!Πέρνα μια βόλτα!http://mamadoparea.blogspot.com/2012/03/tag-tag11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αρωματικές και με σοκολάτα!! τέλεια επιλογή!!και πολύ αγαπημένος συνδυασμός!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσαν Μαράκι μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Τί ωραία συνταγή.....τέλεια ιδέα,τα έχω δει σε ζαχαροπλαστείο....μπράβο είμαι πολύ χαρούμενη που θα μπορώ να τα κάνω τώρα στο σπίτι.Πραγματικά πολύ ωραία η συνταγή σου!!!Ανυπομονώ να την δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαιρομαι και εγώ Έλενα! Σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  30. θα την φτιαξω κ εγω, ειναι ευκολη η συνταγη σου.οι φωτογραφιες υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!

      Διαγραφή
  31. Nunca pensei nessa combinação de sabores...
    mas deve ser ótima.

    º°❤ Boa semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿ ✿⊱╮Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. you should try it my friend!
      Thank you for visiting!

      Διαγραφή
  32. Από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς!
    Και δείχνουν τόσο μα τόσο .....μμμμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Eri είναι τόσο όμορφη συνταγή αυτή ! Την λατρεύω!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Eri,δεν έχω λόγια, διότι οι σιελογόνοι αδένες μου είναι σε έξαρση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος13/11/13, 11:13 π.μ.

    sto siropi vrazo me anikti tib katsarola? giati malakosana poli oi floudes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος19/11/14, 8:21 μ.μ.

    Πολύ αγαπημένος συνδυασμός! Ομολογώ ότι μου άρεσε η ιδέα με το τριπλό βράσιμο για να φύγει η πικράδα αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ μαλακό.... Εμένα προσωπικά μου αρέσουν λίγο πιο τραγανές. Στο σιρόπι τις άφησα μόνο 5 λεπτά από φόβο μήπως λιώσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...