21/3/12

"Σουφλέ" με Σπανάκι, Ανθότυρο και Γαρίδες



 Επισήμως λοιπόν μπήκαμε στην πολυπόθητη Άνοιξη. Την πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Τι πιο όμορφο από τον γλυκό καιρό, το ωραίο αεράκι, τα χρώματα της φύσης και τις μυρωδιές των λουλουδιών? Σε λίγο θα ανθίσουν και θα μοσχομυρίσουν οι υπέροχες πασχαλιές και εγώ θα πάρω το μικρό μου αυτοκόλλητο  και θα βγω να φωτογραφίσω τις ομορφιές!
Σήμερα σας έχω ένα πιάτο που σε μένα κάνει Ανοιξιάτικο με τα μυρωδικά του και την γεύση του. Να το φτιάξετε και αν πιείτε και ουζάκι να πιείτε ένα και για μένα...

Υλικά ( 8 άτομα - ένα μεγάλο πήλινο ή 8 ατομικά)


1 κιλό σπανάκι φρέσκο 
5 πράσα ψιλοκομμένα το λευκό και τρυφερό πράσινο μέρος
4 φρέσκα κρεμμυδάκια  ψιλοκομμένα το λευκό και τρυφερό πράσινο μέρος
3 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο άνηθο
400 γρ ανθότυρο
100 γρ θρυμματισμένη φέτα
16 μεγάλες γαρίδες καθαρισμένες
2 αυγά
200 ml γάλα
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Ζεματάμε το σπανάκι για λίγα λεπτά σε βραστό νερό, το στραγγίζουμε και το βάζουμε σε μπολ (το στραγγίζουμε όσο μπορούμε να μην έχει πολλά νερά). 
Βάζουμε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά και σοτάρουμε για 5 λεπτά τα πράσα με τα κρεμμυδάκια. Πασπαλίζουμε με τον άνηθο, αλατοπιπερώνουμε και τα προσθέτουμε στο μπολ με το σπανάκι.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Προσθέτουμε στο μπολ τις γαρίδες καθαρισμένες, τα τυριά και ανακατεύουμε. Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα και περιχύνουμε τα λαχανικά με τις γαρίδες.

Βάζουμε όλο το μείγμα σε πήλινο ή μοιράζουμε σε μπολάκια και ψήνουμε για 40 λεπτά.
Αφήνουμε να κρυώσει ελαφρώς πριν σερβίρουμε.



Καλή Όρεξη!


21 σχόλια:

  1. Καλημέρα Έρη μου!!!Τι ωραία συνταγή είναι αυτή;Μου αρέσει πολύ!!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελαφρύ και ανοιξιάτικο.
    καλημέρα Captain Cook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο μου φαίνεται.
    Στην υγεία μας, Έρη.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρον Καπετάνισσα μου το πιάτο σου! Συνδυασμός που τραβάει οινόπνευμα!
    Καλημέρααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το λατρεύωωω...φιλιααααααααα καλημερααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Έρη μου!
    Μέχρι εδώ μοσχοβόλησε, συνδυασμός ωραίος και αποτέλεσμα εξαιρετικό.
    Μου αρέσει και η πρότασή σου για το συνοδευτικό!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με "χτύπησες" αλύπητα κυρά μου!
    Χτύπημα "κάτω από τη ζώνη" είναι αυτό :-))) με υλικά που αγαπώ και φαγητό που θα το έτρωγα ευχαρίστως όλο μόνη μου (ακόμη και πράσσο θα έβαζα μέσα που δεν το συμπαθώ ιδιαίτερα).
    Πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει τα αγαπημένα μου υλικά, σπανάκι, αυγά, ανθότυρο, τι άλλο να ζητήσω;
    Τέλειο μου φαίνεται!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλενάδα μου γλυκιά δεν σε πειράζει να παραλείψω τις γαρίδες ε;;; Υπόσχομαι να μην αλλάξω τίποτα άλλο, το σουφλέ σου φαίνεται εξαιρετικό! Είναι τέλειο ορεκτικό και από αυτά που γίνονται ανάρπαστα σε δευτερόλεπτα!!
    Α! Και αντί για ούζο θα πιω κρασάκι στην υγειά σου!! :)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερη μου οι γαρίδες με το σπανάκι δίνουν υπέροχο συνδυασμό!
    Εγώ συνήθως φτιάχνω ζυμαρικά με γαρίδες και σπανάκι, και πραγματικά οι γεύσεις δένουν πολύ όμορφα, γι αυτό είμαι σίγουρη ότι το σουφλέ σου γίνεται πεντανόστιμο!
    Το ανθότυρο επίσης δένει υπέροχα με το σπανάκι, οπότε το ουζάκι στην υγειά σου θα το πιούμε οπωσδήποτε, δεν το γλιτώνεις;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Έρη μου!! Το πιάτο σου, τέλειο!!! Πολύ ωραίος συνδυασμός και πολύ γευστικός, είμαι σίγουρη γι αυτό!!!
    Πολλά Ανοιξιάτικα φιλιά λοιπόν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή ιδέα και γευστικότατο πιάτο!!!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο πιάτο!!! Καλησπερααα :) φιλιααααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχει δίκιο η Πηνελόπη! Μας χτυπάς αλύπητα!Όλα τα υλικά τα λατρεύω! Μόνη μου θα το έτρωγα μαζί με το πήλινο!
    Φιλάκιααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενδιαφέρον και πρωτότυπο! Το σουφλέ με γαρίδες δεν είναι και πολύ συνηθισμένο, όμως ακούγεται πολύ καλή ιδέα! Φαντάζομαι και με το ανθότυρο μαζί θα είναι τέλειο! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πιάτο σου μυρίζει Άνοιξη Έρη! Αν παραλείψουμε τα αυγά λες να έχει μεγάλη διαφορά; (Νηστεύω ...ιδιόρυθμα. Όλα πλην γαλακτοκομικών...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το λαχταρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειο το σουφλέ σου Έρη και οι γαρίδες νομίζω ότι του πάνε υπέροχα!!! Γεια στα χέρια σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ που είμαι της μπύρας τι να κάνω?
    Επίσης που δεν μπορώ να φάω γαρίδα από αλλεργία ... επίσης τί να κάνω?

    Το ζηλεύω αφάνταστα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Έρη πολύ καλό το σουφλέ σου αν και δεν το έχω φάει ποτέ μου τράβηξε το ενδιαφέρον σίγουρα θα το δοκιμάσω.Καλό βράδυ να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...