28/3/12

Σολομός με Μαραθόριζα, Ντοματίνια και Ψητά Λεμόνια



 Ένα εύκολο χαρούμενο πιάτο σας έχω σήμερα, αρωματικό και ελαφρύ. Δεν θα πιστεύετε πόσο υπέροχα και ζουμερά θα γίνουν τα λεμόνια με τα οποία θα περιχύσετε το ψάρι σας στο πιάτο..
 Αν το συγκεκριμένο ψάρι δεν είναι του γούστου σας μπορείτε να το αντικαταστήσετε με όποιο σας αρέσει.  Είναι τέλεια λύση αν βιαζόμαστε αλλά είναι και μια συνταγή την οποία μπορεί να φτιάξει ακόμη και κάποιος ο οποίος δεν έχει μαγειρέψει ποτέ.. Είμαι σίγουρη ότι θα σας ικανοποιήσει.
Έχω ξεκινήσει και φτιάχνω το πρόγραμμα των συνταγών για το Πάσχα το οποίο ξεκινάει την Παρασκευή μια και από τότε έως το Πάσχα θα δημοσιευθούν 7 συνταγές. Είμαι ενθουσιασμένη έχω  αγωνία να γίνουν όλα όπως εύχομαι και αυτός είναι και ο λόγος που έχω καθυστερήσει να απαντήσω σε κάποια emails και με "χάσατε" από τα σχόλια στα blog σας.. Σας ζητώ συγνώμη και υπόσχομαι ότι θα επανέλθω..  Εσείς έχετε αρχίσει και σκέφτεστε τι θα φτιάξετε για το Πάσχα? Εγώ πάντως περιμένω πως και πως τις σχετικές βόλτες στην blogoγειτονιά!

 Υλικά ( 4 άτομα)

4 μερίδες φιλέτο σολομού
1 μαραθόριζα (βγάζουμε τα δυο εξωτερικά φύλλα και κόβουμε σε φέτες τις οποίες πλένουμε)
12 ντοματίνια
4 σκελίδες σκόρδο με την φλούδα
1 - 2  λεμόνια κομμένα στα τέσσερα
100 ml λευκό ξηρό κρασί
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1/3 κούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς.
Πλένουμε τα φιλέτα, τα σκουπίζουμε με χαρτί κουζίνας και τα αλατοπιπερώνουμε. Λαδώνουμε ένα πυρίμαχο ή ταψάκι με 2 κουταλιές της σούπας λάδι και απλώνουμε τα φιλέτα μας. Πάνω από κάθε φέτα βάζουμε τις ολόκληρες φέτες της μαραθόριζας. Πατάμε με το χέρι μας τις ολόκληρες σκελίδες σκόρδου με την φλούδα να σπάσουν και τις σκορπίζουμε στο ταψί. Αραδιάζουμε τα ντοματίνια, τα λεμόνια και τέλος πασπαλίζουμε τον ψιλοκομμένο μαϊντανό. Περιχύνουμε με το κρασί, το υπόλοιπο λαδάκι και ψήνουμε για 20 - 25 λεπτά.


Καλή Όρεξη!!


44 σχόλια:

  1. Κι εγώ μαγειρεύω το σολομό με μαραθόριζα, του ταιριάζει πάρα πολύ το άρωμα και η γεύση της. Τα ψητά λεμόνια κάνουν τη διαφορά και πιστεύω ότι έδωσαν εξαιρετικό άρωμα!

    Εύχομαι μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο Helen, αυτο με τα ψητά λεμόνια θα το ακολουθώ απο εδώ και πέρα και στα υπόλοιπα ψητά. Θα προσθέτω τα λεμόνια 2- 30 λεπτά πριν το τέλος!
      σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Telei xromata!!!!! Kai teleies gefseis!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Telei xromata!!!!! Kai teleies gefseis!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Telei xromata!!!!! Kai teleies gefseis!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σολωμό έχω δοκιμάσει με σάλτσα λεμονιού.
    τώρα μου ακούγεται και σ αυτήν την παραλλαγή τέλειο πιάτο.
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις ειναι πολύ νόστιμο! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μια πολύ ωραία πρόταση, θα τη δοκιμάσω!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο τέλειος συνδυασμός για σολομό!!!!
    Μπράβο Έρη φαίνεται τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ τον σολωμό τον κάνω και ψαρόσουπα, Έρη.
    Γούρλωσες τα μάτια; Το ίδιο και η μαμά μου, όταν της το είπα.
    Είναι ..ενδιαφέρων.
    Όπως τον έκανες εσύ πρέπει να είναι πολύ νόστιμος.
    Συνοδεία ριζάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου και εγώ τον χρησιμοποιώ γιατι εδώ που ειναι δεν εχω μεγάλη ποικιλία ψαριών.. Σολομούς και μπακαλιαρόψαρα επι το πλείστον..
      Εγώ το πιάτο το συνόδευσα με μια τεράστια σαλάτα πράσινη και μπόλικο φρέσκο ψωμί. Το ρυζάκι νομίζω ότι του πάει!
      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Το χαρακτήρισες χαρούμενο πιάτο, και πραγματικά είναι ένα πιάτο που σου φτιάχνει την διάθεση και μόνο που το βλέπεις!
    Με άψογα συνδυασμένες γεύσεις!!!
    Τα ψητά ντοματίνια και λεμόνια, εξαιρετική προσθήκη στο πιάτο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Έλενά μου! φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Fotografias maravilhosas.
    Temperos deliciosos.
    Fiquei com água na boca.
    Boa quarta-feira recheada de coisas boas:
    saúde, paz e muitas alegrias.
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•✿⊱╮
    (✿◠‿◠)
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφο πιάτο Έρη μου!! Πολύ λαχταριστό με χρώματα που χαίρεσαι να βλέπεις!
    Είμαι σίγουρη ότι οι πασχαλινές προτάσεις σου θα είναι απίθανες, τις περιμένω πώς και πώς! Εγώ περνάω μια φάση έλλειψης έμπνευσης :)
    Ένα γλυκάκι έχω σκεφτεί όλο κι όλο!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Ερμιόνη μου, πέρσι δεν ειχα κάνει τίποτα το σπουδαίο οπότε είπα φέτος να μαζέψω μερικές Πασχαλινές.. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Έρη μου πολύ ενδιαφέρων πιάτο μας προσφέρεις... Πολύ ωραίο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου Ελενάκι!

      Διαγραφή
  13. Χρώματα και αρώματα στο πιάτο σου σήμερα Έρη !!

    Πολύ υγειηνή η πρότασή σου! Με ενδιαφέρει πολύ!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά Χρυσαυγή μου, χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα όπως πάντα Έρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και χθες καθώς ψώνιζα διάφορα ζαρζαβατικά, κοντοστάθηκα στην μαραθόριζα Eri μου. Μετά άλλαξα γνώμη, μιας και έβγαζα απο μνήμης το μενού της εβδομάδας και δεν την πήρα. Τώρα, το μετανοιώνω φυσικά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την επόμενη φορά βούτα την Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  16. Το πιάτο σου φαίνεται καταπληκτικό! Παρόλο που δεν μου αρέσει ο σολωμός μόνο και μόνο επειδή βλέπω την φωτογραφία πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια δοκιμή θα σε πείσει Βάσω μου!

      Διαγραφή
  17. Ερακη μου τρεχουν ηδη τα σαλια...θα εφτιαχνα κλασσικα τον σολωμο στονατμο μελαχανικα..αλλα επιδει τυγχανει να εχω και φινοκιο..θα το εφτιαξω ετσι...
    τελεια ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσε Χρυσουλάκι μου, είδα ότι το έκανες κιολας, φιλάκια πολλά!! <3

      Διαγραφή
  18. Kαλησπερούδια Έρη μου! τι χρωματιστό-λαχταριστό πιάτο είναι τούτο!!!! τρελαίνομαι για σολωμό οπότε η συνταγή μπήκε στα προσεχώς! φιλούρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Έρη μου!!! Λαχταριστό πιάτο και με τον σολωμό θα είναι υπέροχο!!! Έχω όμως ένα πρόβλημα... άρχισαν να μου αρέσουν κάποια ψάρια και θαλασσινά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τί σου κάνει η μπλογκοπαρέα!!!!!! χαχαχα Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!!! Οι κακές παρέες Κική μου! Οι κακές παρέες! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Φαίνεται πολύχρωμο, ακούγεται νοστιμότατο και υγιεινότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και αευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  21. ΕΡΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΚΑΤΙ ΝΤΟΜΑΤΙΝΙΑ ΠΡΑΣΙΝΑ. ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΝΕ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ. ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν τα ξέρω Εφη μου αλλά πολύ ενδιαφέρον ακουγεται! Θέλω να τα δοκιμάσω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Μου αρέσει πολύ η μαραθόριζα, το φαγητό σου φαίνεται πεντανόστιμο και αρωματικό! Ωραίο το πρόγραμμα σου, περιμένω πως και πως τις συνταγές σου! Εγώ πάλι ούτε που έχω αρχίσει να σκέφτομαι το Πάσχα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα Μαρία μου, εγώ πέρσι δεν ειχα κάνει και τίποτα σπουδαίο Πασχαλινό, μόνο το τσουρέκι οπότε λέω φέτος να βάλω μερικές συνταγές..
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Αποθησκεύω ΚΑΙ αυτή (καθ΄βς καταπίνω τα σάλια μου) και να ξέρεις ότι θα ευθύνεσαι για τα κιλά μου! Χαχα! Τι χρώματα! Τι γεύση! Τι φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...