23/3/12

Πανεύκολα, Νηστίσιμα Μπισκοτάκια με Φυστικοβούτυρο και Μαρμελάδα (Thumbprint Cookies)



Φτάσαμε και στην Παρασκευή και θα σας ευχηθώ να περάσετε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, να επισκεφθείτε αυτούς που γιορτάζουν (γιορτάζει η κολώνα του σπιτιού μου) και να το διασκεδάσετε. Εύχομαι ο καιρός να έχει στρώσει πια στην Ελλάδα και να ευνοήσει τα ξεπορτίσματα σας.
Η συνταγή που σας έχω σήμερα είναι καταπληκτική, μπορείτε να την φτιάξετε και να πάτε τα μπισκοτάκια αυτά δωράκι στο σπίτι που θα επισκεφθείτε για το τραπέζι της 25η Μαρτίου. Είναι πανεύκολα, νηστίσιμα, πέρα για πέρα θρεπτικά και πάνω από όλα πάρα μα πάρα πολύ νόστιμα!! 
Να σας πω ότι το ξεκίνησα σαν πείραμα να δω πως θα γίνουν και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε. Τα μπισκοτάκια γίνονται τραγανά εξωτερικά ενώ είναι μαλακά και αφράτα εσωτερικά. 

Υλικά

1 κούπα φυστικοβούτυρο
1/2 κούπα ζάχαρη
100 ml χυμό πορτοκάλι (ακόμη και εμπορίου αν έχετε, οποιοσδήποτε κάνει)
1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 κούπα αλεύρι ολικής άλεσης
1 κουταλάκι του γλυκού μπεικιν πάουντερ
1/2 κούπα μαρμελάδα της αρεσκείας σας  (χρησιμοποίησα φράουλα)
1/2 κούπα σοκολάτα κουβερτούρα σε κομμάτια

Διαδικασία

Σε ενα μπολ ανακατεύουμε τα αλεύρια (ή το αλεύρι αν χρησιμοποιήσουμε μόνο λευκό) με το μπέικιν πάουντερ.
Σε ένα άλλο μπολ χτυπάμε με μίξερ σε μέτρια ταχύτητα το φυστικοβούτυρο με την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν, προσθέτουμε τον χυμό και σιγά σιγά το μείγμα με το αλεύρι. Όταν η ζύμη αρχίζει να μαζεύεται σαν μπάλα (είναι όμως μαλακή) την τυλίγουμε σε μεμβράνη και την αφήνουμε να σφίξει για 30 λεπτά στο ψυγείο ώστε να μπορούμε να πλάσουμε τα μπισκότα.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Παίρνουμε ποσότητα από την ζύμη ίση με ένα καρύδι, την πλάθουμε σε μπαλάκι με τα χέρια μας, την τοποθετούμε σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και πιέζουμε με το δάχτυλό μας στο κέντρο ώστε να κάνουμε μια λακουβίτσα για να βάλουμε την μαρμελάδα.


Γεμίζουμε όλα τα μπισκοτάκια με λίγη από την μαρμελάδα



Βάζουμε στον φούρνο και ψήνουμε για 15 λεπτά. Μετά το πέρας του χρόνου αφήνουμε τα μπισκότα για 1 λεπτό στο ταψί και στην συνέχεια τα μεταφέρουμε σε σχάρα να κρυώσουν.
Αν τα θέλουμε πιο τραγανά (εγώ νομίζω ότι και έτσι είναι τέλεια), αφού κρυώσουν τα ξαναφουρνίζουμε για άλλα 10 λεπτά με ένα τέταρτο.
Όταν κρυώσουν λιώνουμε λίγη σοκολάτα σε μπεν μαρι, την μεταφέρουμε χλιαρή (μην την αφήσετε να κρυώσει πολύ και σκληρύνει εντελώς)  σε μια σακουλίτσα, κόβουμε λίγο την άκρη της σακούλας δοκιμάζουμε την ροή σε ένα ποτήρι
 

και κάνουμε γραμμές σοκολάτας πάνω από τα μπισκότα.
Τα αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει κ να σταθεί η σοκολάτα.


Καλή Επιτυχία και Καλό Σαββατοκύριακο!!


46 σχόλια:

  1. Δείχνουν καταπληκτικά!!!!
    Μπράβο Έρι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σας πολλά
    και να τον χαίρεστε τον μπαμπά σας.
    Νόστιμα τα κουλουράκια σου,
    έλα όμως που στα παιδάκια μου
    δεν αρέσει το φυστικοβούτυρο!!
    Το βαζάκι το αγοράζω για προσωπική κατανάλωση.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολύ Στέλλα μου!
      Και ο γιος μου δεν το τρώει το φυστικοβουτυρο αλλα τα μπισκοτάκια τα τσάκισε!

      Διαγραφή
  3. Έρη μου χρόνια σας πολλά να τον χαίρεστε, εύχομαι ότι καλύτερο!!!Τα μπισκοτάκια είναι σκέτη τρέλλα απο χθες που τα είδα περίμενα τη συνταγή!!!!Απίθανα μπράβο σου!!!Να περάσετε καλά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα. Μου θυμίζουν τα μπισκοτάκια με την μαρμελάδα της Lu, έτσι που τα έφτιαξες Eri μου. Σκεφτόμουν κάτι να κάνω με ταχίνι αντίστοιχο, καθώς χθες αγόρασα ένα βάζο, απλώς προσπαθώ μέσα στο μυαλό μου ακόμη να βρω την σχετική φόρμουλα και μου έδωσες κάποιες ιδέες.
    Καλό ΣΚ σας εύχομαι καλή μου. Και Πολλά και Χρόνια Καλά στην κολόνα του σπιτιού σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα το ταχίνι Πηνελόπη μου να τα φτιάξεις και μετά θα τα φτιάξω κ εγώ!

      Διαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι! Χρόνια πολλά!
    Τα μπισκοτάκια όνειρο! Μου αρέσει και το "αποτύπωμά" τους!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια του Πολλά!
    Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται.

    Ευχαριστώ για το κέρασμα. Αυτά τα εντυπωσιακά μπισκότα μοιάζουν επαγγελματικά.
    Εύγε σου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ πολύ Ζαμπία μου!

      Διαγραφή
  7. Ερη μου φοβάμαι ότι αυτά τα μπισκοτάκια αν τα φτιάξω, δεν θα τα πάω δωράκι στην επίσκεψη μου, αλλά θα τα φάω όλα μόνη μου, φαίνονται πολύ λαχταριστά!
    Να την χαίρεσαι την κολόνα του σπιτιού σου, και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αλήθει αειναι ότι ρισκάρεις αν τα κάνεις μονο για δώρο.. θα φαγωθούν αρκετά πριν πακεταριστουν!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχα ειναι Ερη μου!
    Να χαιρεσαι την ... κολωνα του σπιτιου σου! Πολυχρονος και γερος!
    Καλο Σαββτοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρομερά τα μπισκοτάκια και νηστίσιμα κιόλας! Είμαι σίγουρη ότι θα βγαίνουν σούπερ λαχταριστά, τα διακόσμησες και υπέροχα!
    Καλά να περάσετε και να γιορτάσετε όλοι μαζί, πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρχικά χρόνια πολλά! Να τον χαίρεσαι τον καλό σου!!

    Δευτερον τα μπισκότα μοιάζουν λες και είναι αγοραστά!!!
    ....Με την καλή έννοια!! Είναι όλα τόσο όμοια, τόσο ισομεγέθη και αρμονικά, λες και τα έχει φτιάξει εργοστάσιο μπισκότων!!
    Μπράβο σου μόνο και μόνο για την τόση καλλιτεχνία!!! Μου αρέσουν και οι φωτό που δείχνουν τα στάδια παρασκευής!!!

    Η συνταγή κλασσικά πολύ πετυχημένη, αλλά και πάλι θα πω ότι την παράσταση έκλεψε η εμφάνιση!!!

    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια Χρυσαυγή μου!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος23/3/12, 4:32 μ.μ.

    θα τα φτιαξω ΑΥΡΙΟ κιολας!!! Αρε ρε ΕΡΗ ρε ΕΡΗ!!! <3

    Να χαιρεσαι την κολωνα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/3/12, 4:33 μ.μ.

    Καλε εβαλα ΑΝΩΝΥΜΗ αλλα ξεχασα να υπογραψω την δηλωση...χμ...η ζαχαρενια ειμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια του πολλά!!!Τα μπισκοτάκια σου υπέροχα και θα δοκιμαστούν!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!

      Διαγραφή
  14. Απο εμφάνιση σκίζουν το ίδιο φαντάζομαι και απο γεύση και γιατί οχι άλλωστε.Τώρα λόγο νηστίας είναι ό,τι πρέπει.Χρόνια πολλά να χαίρεσαι την κολώνα του σπιτιού σου,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τη χαίρεσαι τη κολώνα του σπιτιού σου Έρη μου, να είναι πάντα καλά! Τα μπισκοτάκια φαίνονται μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά...υπέροχα φαίνονται τα άτιμα !!!! καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μια μου, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. πολυ ωραια φιλεναδα να χαιρεσε τη κολωνα σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί να πρωτοπώ, υπέροχα μπισκότα, σίγουρα πεντανόστιμα, υπέροχες φωτό κι εκείνο που σου λέω Έρη είναι ότι αύριο θα αγοράσω φυστικοβούτυρο!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωωωωωωχ!! Η ξεχασμένη είδα τα μπισκότα κι έπαθα πλάκαααα!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να την χαίρεσαι την...κολώνα του σπιτιού σου Έρη μου!! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου 'Ερη μου, να σου ζήσει ο αντρούλης σου!!Τα μπισκοτάκια σου πανεύκολα και πεντανόστιμα, σκοπεύω να τα φτιάξω αύριο,όχι όμως για επίσκεψη αλλά για προσωπική κατανάλωση..χιχι..Καλό Σ/Κ, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα κοριτσάκι!!! Να χαίρεστε την κολώνα του σπιτιού σας, πολύχρονος ο συζυγούλης με υγεία!
    Οι φωτογραφίες σου έχουν βελτιωθεί κατακόρυφα, μπράβο!! Αυτό ήταν το πρώτο που σκέφτηκα βλέποντάς τες, οπότε το έγραψα και πρώτο!!
    Ωραιότατα τα μπισκοτάκια σου, μ' αρέσει πολύ και το συγκεκριμένο "είδος" και τα υλικά που χρησιμοποίησες!! Αγόρασα χτες φιστικοβούτυρο από το σούπερ, οπότε είμαι πλήρως εφοδιασμένη!!
    Ο καιρός εδώ είναι πλέον υπέροχος! Ηλιόλουστες και ανοιξιάτικες μέρες καθημερινά (τουλάχιστον στην Αθήνα)! Σιγά-σιγά ετοιμαζόμαστε για τη σημερινή μας εξόρμηση στο εξοχικό!!
    Πολλά φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσατε καλά Ερμιόνη?
      Για τις φωτογραφίες που λες εντάξει προσπαθώ.. τον Γενάρη αγόρασα κάμερα (όχι dslr) και απο τότε βγάζω κάπως καλύτερες.. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα, Έρη, χρόνια πολλά και σ' εμάς που ζούμε μακριά από την πατρίδα! Όμως την αγαπάμε πολύ και τη σκεφτόμαστε.

    τα μπισκοτάκια σου υπέροχα! ¨ησουν μέσα στο μυαλό μου, ζητούσα μια συνταγή με φυστικοβούτυρο και νάτη! Είδα και μία άλλη, λίγο περίπλοκη στο Every Day Food. Η δική σου μου αρέσει και την καταγράφω.
    Φιλάκια, να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια μας πολλά Helen Μου! Φιλάκια σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  23. Τι ωραία μπισκοτάκια είναι αυτά όχι όμως για δωράκι δεν θα προλάβουν καν να μπουν σε συσκευασία! Να χαίρεσαι τον σύζυγο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  24. Να τον χαίρεσαι!!! Πάντα ευτυχισμένοι!!! Για τα μπισκότα, τι να πω!!! Φανταστικά!!! Θα πάρω μερικά και θα φύγω...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Έλενα μου!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  25. Γειά σου Ερη, φανταστικές οι συνταγές σου! Εσύ δεν μαγειρεύεις, εσύ ζωγραφίζεις, κοπέλα μου! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...