6/4/12

Ντομάτες Γεμιστές (Ο μεζές του ψήστη)




Μεζεδάκι για τον ψήστη σας έχω σήμερα. Μπορεί να μην γυρίζει πλέον χειροκίνητα την σούβλα αλλά είναι εκεί και ελέγχει, να μην αρπάξει το αρνάκι, να μην πέσει από την σούβλα,  να μη σωθούν τα κάρβουνα και τα λοιπά.. Αξίζει τον κόπο αφού εκ των πραγμάτων θα τσιμπήσει πρώτος το μεζεδάκι από το κρέας.. Ε φυσικά και το δικαιούται εξάλλου πως θα ελέγξει αν ψήθηκε?
 Παρέα με το κρασάκι λοιπόν λίγο πριν βγει το αρνάκι εσείς μπορείτε να ετοιμάσετε αυτό το πανεύκολο απολαυστικό μεζεδάκι και να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα του τραπεζιού. Η συνταγή μπορεί να αλλάξει και να έρθει στα γούστα σας αφού μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην γέμιση ότι υλικό αγαπάτε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάπαρη με φέτα κ ελιές παραδείγματος χάριν..  Η γέμιση που σας προτείνω όμως εγώ ένα θα σας πω, είναι πεντανόστιμη! Οι ντομάτες παραμένουν φρέσκες και ζωντανές και όλο το έδεσμα συνδυάζει μεζεδάκι και σαλάτα μαζί.
Την Μεγάλη Δευτέρα θα σας έχω το γλυκό που προτείνω για το Πασχαλινό Τραπέζι και από εκεί και πέρα ότι προλάβω μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη. Του χρόνου πάλι!

 Υλικά (Για 2 ολόκληρες ντομάτες )


3 φέτες μπέικον
2 ολόκληρες ντομάτες
4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 κουταλιά της σούπας βασιλικό φρέσκο ψιλοκομμένο
1/3 της κούπας blue cheese ή ροκφόρ θρυμματισμένο
1/3 κούπας φρυγανιά ή τρίμματα από παξιμάδι
Πιπέρι
Λίγο ελαιόλαδο


Διαδικασία


Τοποθετούμε ενα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά και ξαπλώνουμε σε αυτό τις φέτες απο το μπέικον. Ψήνουμε μέχρι να ψηθεί καλά από την μια πλευρά και γυρίζουμε τις φέτες να ψηθούν καλά και απο την άλλη.
Ψιλοκόβουμε το μπέικον, και ανακατεύουμε με τα ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια, το τυρί και τα ψίχουλα. Προσθέτουμε και λίγο πιπεράκι.
Ανάβουμε το grill στο δυνατό (έχουμε λίγο ανοιχτή την πόρτα του φούρνου όταν χρησιμοποιούμε grill)
Κόβουμε τις ντομάτες μας στην μέση και βάζουμε από πάνω όσο μπορούμε περισσότερο από την γέμιση. ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο,  τις τοποθετούμε σε ταψάκι και ψήνουμε στο καυτό grill για 3-5 λεπτά να ροδοκοκκινίσει η γέμιση.

Λογάκια
Αν θέλετε τις ντομάτες πιο ψημένες μπορείτε να τις ψήσετε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά.



Καλό Σαββατοκύριακο!!

44 σχόλια:

  1. Εγώ μπορεί ψήστης να μην είμαι αλλά μεζέ από αυτό το δροσερό και πικάντικο ορεκτικό θα πάρω σίγουρα! Πολύ ωραία τα πικάντικα υλικά που έχεις βάλει και σε συνδυασμό με τη δροσερή τομάτα γεμίζουν με γεύσεις το στόμα! Πολύ καλή έναρξη για το πασχαλινό τραπέζι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Χρυσαυγή μου!

      Διαγραφή
  2. καλημερααααααααα..απίθανος μεζές...δροσερός και πικάντικος...μ αρέσει πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νόστιμες και τσαχπίνικες βαρκούλες!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ νόστιμος και δροσερός μεζές!Ιδανικός για το πασχαλινό τραπέζι!Μου αρέσει πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι Σπυριδούλα μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπος και γευστικός μεζές για ένα ψήστη και όχι μόνο!!και με ένα ποτηράκι κρασί δίπλα να συμπληρώνει το γευστικό αποτέλεσμα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Έρη! Ευχαρίστως κάνω τον ψήστη αν είναι να με κεράσεις τις νόστιμες ντοματούλες!!!!
    Και όποτε θέλεις να βάλεις κάτι στην σχάρα φώναξε και τρέχω!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και σιγά μην τις δώσουμε μόνον στον ψήστη!!!
    Γιατί εμείς που θα έχουμε κάνει όλη την υπόλοιπη δουλειά, δεν είμαστε παιδάκια; Δεν έχουμε ψυχούλα;
    Καλό ΣΚ Eri μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά εννοείται Πηνελόπη μου! Έχουμε και τα τυχερά μας!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια ιδέα και θα τις φτιάξω σίγουρα, χωρίς να ψήσω.. αχαχαχαχαχαχα
    Τρελαίνομαι και για το ροκφόρ!!!! Μμμμμμμμμ
    Καλό Σαβ/κο Έρη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό Πάσχα!!!Μια παραλλαγή τους έχω κάνει νηστίσιμη με πλιγούρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα Ξανθή μου! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μα και ο βοηθός ψήστη (δηλαδή εγώ που συνήθως κάνω τις ... χαμαλοδουλειές) δεν δικαιούται μεζέ??
    Και αφού έχει και ροκφόρ, διπλοδικαιούται νομίζω!
    Υπέροχο μεζεδάκι Ερη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως ναι Έλενα μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Φανταστική ιδέα για μεζεδάκι και όχι μόνο για το πασχαλινό τραπέζι αλλά για όλο το χρόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο Λίλα μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Έρη μου καλημέρα!!!Καταπληκτικό μεζεδάκι, αλλά μόνο για τον ψήστη εμείς δε δικαιούμαστε λιγάκι;;;;;;Μήπως πρέπει να κάνω τον ψήστη για να το φάω εγώ ή να μην το δώσω καθόλου στο ψήστη χιχι!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και το δικαιούμαστε Ελένη μου, ευτυχώς είμαστε τυχερές!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα! το τσίπουρο το βάζω έγώ!!!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσα μου σ'ευχαριστώ πολύ! Το δέχομαι!

      Διαγραφή
  14. Κυρία κυρία θέλω να είμαι ψήστης, μπορώ;;;
    Πάρα πολύ ωραίο μεζεδάκι και για μπουφέ και για συγκεντρωσούλα με φίλους!!
    Μ' αρέσουν τα χρώματα στις φωτογραφίες σου αλλά και το βάθος πεδίου! Πρέπει να πήρες καλή compact για να έχει τέτοιες δυνατότητες!
    Φιλάκια, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχ, και εγώ ψήστης θα ήθελ ανα είμαι αλλά μου φαίνεται είναι απο τα τελευταία απόρθητα αντρικά προνόμια.. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον..
      Ερμιόνη μου ειναι η PEN - olympus. Όχι η καινούρια.. η παλιά...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. να μια ωραία πρόκληση
    θα το δοκιμάσω.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μμμμμ!! Πολύ ωραίο μεζεδάκι!!!! Ό,τι πρέπει για το πασχαλινό τραπέζι!!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πεντανόστιμο φαίνεται και ότι πρέπει για να έχεις και κάτι διαφορετικό στο τραπέζι!!!Περιμένω το γλυκό.....που θα ποστάρεις...!!!φιλιά!!!καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένας τέτοιος μεζές θα με έκανε ψήστη άμεσα!
    Υπέροχος Ερη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Αγγελική μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Eri μου, πανέμορφες οι γεμιστές σου τομάτες!!!
    Σ ευχαριστώ για την συνταγή!
    Σου εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Μάγδα μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. ¨Ενας τέτοιος μυρωδάτος και νόστιμος μεζές δεν είναι μόνο για τον ψήστη! Οι άλλοι εμείς θα βλέπουμε; Δεν νομίζω . . .
    Σε ευχαριστούμε για τη συνταγή Έρη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εμείς δικαιούμαστε Helen! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραιος μεζες! Γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...