11/5/12

Τούρτα απο Σοκολατένιες Κρέπες και Κρέμα Φράουλας




Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά!

Αφιερωμένο το γλυκάκι σήμερα στην μανούλα μου και όλες τις μανούλες του κόσμου. Η γιορτή της μητέρας ήταν η μοναδική παγκόσμια ημέρα που γιορτάζαμε όταν ήμουν μικρή. Οπωσδήποτε, θα πηγαίναμε για φαγητό στην γιαγιά αφού πρώτα ο πατέρας μου θα έπαιρνε τον αδελφό μου και εμένα να πάμε μια "βόλτα" με το αυτοκίνητο όπου η βόλτα σήμαινε επίσκεψη στο ανθοπωλείο, να αγοράσουμε λουλούδια για τις μανούλες μαμά - γιαγιά - θεία..
Η συγκεκριμένη τούρτα που σας έχω σήμερα είναι πανεύκολη, είναι μια καινούρια τάση στις τούρτες, οπωσδήποτε πιο ελαφριά. Τις κρέπες αλλά και την κρέμα μπορείτε να τις κάνετε από την προηγούμενη μέρα και να συναρμολογήσετε την τούρτα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην ώρα σερβιρίσματος..

Υλικά

Για τις κρέπες
1 1/2 κούπα πλήρες γάλα
4 αυγά
1 1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/4 της κούπας κακάο κοσκινισμένο
1/4 της κούπας ζάχαρη
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
Μια τσιμπιά αλάτι
Λίγο βούτυρο για το βουτύρωμα του τηγανιού
Για την κρέμα φράουλας
1 λίτρο γάλα
1 κούπα ζάχαρη
1 φάκελο άνθο αραβοσίτου φράουλα
4 κουταλιές σιμιγδάλι ψιλό
1 κρόκος αυγού
Για την επικάλυψη
100 γρ κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σαντιγύ με 1 κουταλιά της σούπας άχνη ζάχαρη
10 φράουλες κομμένες στα 3-4 
100 γρ σοκολάτα κουβερτούρα ανακατεμένη με 100 γρ όσο πιο ζεστή κρέμα γάλακτος (γκανάς)

Διαδικασία

 Βάζουμε στο μπλέντερ όλα τα υλικά για τις κρέπες (εκτός από το βούτυρο) και τα χτυπάμε καλά. Τοποθετούμε το μείγμα για 30 λεπτά στο ψυγείο.
Όταν περάσουν τα 30 λεπτά βουτυρώνουμε ένα αντικολλητικό μεγάλο (25 εκατοστά) τηγάνι, τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά και χρησιμοποιώντας μια κουτάλα για σούπα ξεκινάμε να φτιάχνουμε τις κρέπες. Η πρώτη κρέπα είναι πάντα ο οδηγός μας, αυτή θα μας δείξει πόση ποσότητα πρέπει να βάζουμε στην κουτάλα για να έχουμε μια ωραία κρέπα. Μόλις στεγνώσει από την επάνω πλευρά, γυρίζουμε χρησιμοποιώντας μια σπάτουλα και ενα κουτάλι. Όταν βλέπουμε το τηγάνι μας να στεγνώνει τελείως από το βούτυρο ξαναπροσθέτουμε ενα κουταλάκι του γλυκού.
Βάζουμε τις κρέπες σκεπασμένες στο ψυγείο να παγώσουν.
Ξεκινάμε την κρέμα ανακατεύοντας όλα τα υλικά της μαζί, και βράζουμε σε μέτρια φωτιά ανακατεύοντας όσο πιο συχνά μπορούμε με το σύρμα να μην κολλήσει η κρέμα στον πάτο.
Κάνουμε λίγο υπομονή, η κρέμα θέλει 20-30 λεπτά, την θέλουμε αρκετά σφιχτή έτσι ώστε να κάθονται σταθερά τα στρώματα από κρέπες. Την παγώνουμε τουλάχιστον για 3 ώρες, σκεπασμένη με την μεμβράνη να εφάπτεται στην επιφάνειά της ώστε να μην κάνει κρούστα.
Αρχίζουμε και συναρμολογούμε την τούρτα μας, βάζοντας σε ενα μεγάλο πιάτο μια κρέπα κάτω, 1 γεμ΄ταη κουταλιά της σούπας απο την κρέμα, την απλώνουμε και συμπληρώνουμε με άλλη κρέπα. Συνεχίζουμε μέχρι να φτάσουμε στο ύψος που μας ικανοποιεί αλλά και που νομίζουμε ότι ειναι σταθερή η τούρτα.
Για την επικάλυψη, στρώνουμε επάνω στην τελευταία κρέπα την σαντιγύ, προσθέτουμε τις φράουλες και περιχύνουμε εδώ και εκεί με το σοκολατένιο γκανάς.



Χρόνια Πολλά Μανούλες!!!

31 σχόλια:

  1. geia σου έρη μου..χαχαχα την ιδια ακριβως διαδικασία είχα και εγώ...βολτούλα, που σήμαινε ανθοπωλείο...η τούρτα σου λαχταριστή...χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι υπέροχο γλυκάκι Έρη μου, χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλεναδα χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες του κοσμου....για τη τουρτα δεν εχω λογιαααα θεϊκη!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, αυτό πια με την τούρτα από κρέπες το έχω δει πολλές φορές και μου έχει μείνει τεράστιο αποθυμένο! Φαντάζομαι ότι θα είναι καταπληκτική!
    Χρόνια σου πολλά Ερη αφου κι εσύ είσαι στο club των μαμάδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/5/12, 2:45 μ.μ.

    πω πω ελεος ελεος θες να μας ξεκανεις τελειως!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι πανεμορφη!και ανταξια του σκοπου της :)
    σοκολατενιες κρέπες εχω κανει μα τα παιδια μου,ισως γιατι τις θελουν με σοκολατενια γεμιση τις προτιμουν λευκες...και ναι, η τούρτα με κρέπες είναι άλλο πραγμα...εγω έχω κάνει αλμυρη τουρτα,μα τωρα μου άνοιξες την ορεξη και για γλυκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι υπέροχο γλυκό Έρη μου,δεν έχω λόγια!Απιθανο!Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!!!! Να τις χαιρόμαστε!!!!Και με τέτοια τούρτα για κέρασμα η χαρά θα είναι διπλή Έρη!!! C'est tres agréable et tres léger goût!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτα από όλα να πω κι εγώ Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες για την Κυριακή...
    Τώρα για πες μου... τι να πω εγώ;;;; Όχι πες μου, τι;;;;
    Υπέροχο, φανταστικό και πολύ εντυπωσιακό!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά Έρη μου και καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eri, ωραιότατη η τούρτα. Εμφανίσιμη, θα ευχαριστήσει τις μανούλες, που θα τους προσφερθεί. Πολύ βολικό, να ετοιμάσουμε τις κρέπες και την κρέμα από την προηγούμενη ημέρα, κυρίως για όσους δεν διαθέτουν πολύ χρόνο.
    Χρόνια Πολλά στις μανούλες!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ερη μου χρόνια πολλά σε σένακαι σε όλες τις μανούλες!!!Είναι καταπληκτικό το γλυκάκι, εντυπωσιακότατο και σίγουρα απολαυστικότατο χωρις καμία αμφιβολία!!! Καλό Σ/Κ!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο το γλυκάκι σου Έρη μου! Χρόνια πολλά σε σένα και όλες τις μανούλες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά, το γλυκάκι σου φοβερό, δεν έχω λόγια!
    Οχι μόνο νόστιμο, αλλά και άκρως εντυπωσιακό!!
    Θα σου πω κάτι απίστευτο!
    Τον τελευταίο μήνα έχουν εξαφανιστεί από τα σούπερ μάρκετς τα Ανθος αραβοσίτου φράουλα.
    Εψαχνα να αγοράσω ένα για να φτιάξω ένα παγωτό φράουλα, γύρισα 5-6 σούπερ μάρκετς και πουθενά.
    Ελπίζω να είναι προσωρινή η έλλειψη.
    Να ευχηθώ κι εγώ Χρόνια πολλά σε σένα αλλά και σε όλες τις μανούλες, που κάθε μιας τους είναι μοναδική και αναντικατάστατη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα και μπυ αρέσουν και οι σοκολατένιες κρέμες! Γιαμ γιαμ!!!
    Να χαίρεσαι και τη μανούλα σου! Φιλιά!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουάου!!!!!! Κολάζομαι και κάνω δίαιτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Έρη μου! Όντως οι τούρτες με κρέπες παίζουν πολύ τελευταία!
    Αυτό που μου αρέσει στη δική σου είναι καταρχήν ο συνδυασμός υλικών, αγαπημένος και πολύ πετυχημένος, αλλά και το γεγονός ότι βλέπω πλούσια την κρέμα να ξεχειλίζει από την τούρτα!!
    Πολλά φιλάκια και χρόνια μας πολλά για αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.
    Έτσι θυμάμαι αυτή την μέρα και εγώ.
    Η τούρτα είναι πολύ όμορφη και σίγουρα πολύ νόστιμη. Ωραίος συνδυασμός υλικών, αγαπημένος από τα παιδικά χρόνια.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωπω η τούρτα σου είναι άλλο πράγμα!!!! Χρονια πολλά σε όλες τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά μ'εχεις ενθουσιάσει,τι τούρτα με κρέπες απίστευτη είναι αυτή?Λατρεύω τις κρέπες.......Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστέ μου πρωί-πρωί τι είδαν τα ματάκια μου ένα γλυκό κόλαση να μου φωνάζει 'φάε με'.Καλά τέλειο το σημείωσα αμέσως δεν το συζητώ,φιλιά καλή Κυριακή και χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά, έπαθα Έρη μου με το φοβερό σου γλυκάκι και το είδα τώρα που πίνω τον καφέ μου! σου φοβερό, δεν έχω λόγια!
    Νόστιμο και απίστευτα εντυπωσιακό!!
    Γίνεται νε έχω ένα κομμάτι, παρακαλώ;
    Φιλάκια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΤΟΥΡΤΑ. ΝΑ ΖΗΣΕΤΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά Έρη. Σε εσένα και στη μανούλα σου!
    Η τούρτα φοβερή και πολύ εντυπωσιακή.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να προσθέσω τις ευχές μου, για όλες τις μάνες του κόσμου, που πάντα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, θέλω να πιστεύω για τα παιδιά τους, αν και έχω δει περιπτώσεις που δείχνουν το αντίθετο δυστυχώς :-((

    Eri μας "άπαιχτη" η τούρτα σου! Ευτυχώς που έκανα μέρες να μπω στα bloggs γιατί ενδεχομένως να ήθελα και αυτήν να φτιάξω και ο χρόνος μου ήταν κάπως μαζεμένος το τελευταίο 4ήμερο.
    Χαιρετισμούς πολλούς και καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αρχικά χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου...και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που για τον σημαντικό τους ρόλο στη ζωή μας!!! Το γλυκάκι φαίνεται τέλειο και επειδή αγαπώ πολύ και τις κρέπες, θα το φτιάξω σίγουρα!!!

    New follower
    http://innikolskitchen.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραίτα και πρωτότυπη τούρτα Ερη μου
    Ωραία ιδέα για κάτι εύκολο και εντυπωσιακό.

    Χρόνια πολλά για χθες

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ksereis giati einai teleia i sintagi (pera apo ton evnoito logo)?? giati ksefevgei apo to kathieromeno pantespani-sokolato-tourto thema!!! prepei na tin dokimaso amesa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μου τρέχουν τα σάλιααααααα !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το είδα στο φβ και μου έτρεξαν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι τουρτα ειναι αυτη ?
    επαθα πλακα θελω να φαω την οθονη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...