16/5/12

Μεσογειακή Σαλάτα με Κριθαράκι



Καλοκαίριασε νωρίς. Αν και δεν έχει φτάσει ακόμη η εποχή που δεν θέλω να δω φούρνο μπροστά μου (βλέπε μέσα Καλοκαιριού), ο καιρός είναι τόσο καλοκαιρινός που ο οργανισμός μας τραβάει σαλατούλες. Έτσι σήμερα σας έχω μια απλή αλλά πεντανόστιμη σαλάτα με κριθαράκι η οποία είναι ιδανική ως ενα ελαφρύ γεύμα από μόνη της αλλά συνοδεύει άριστα ψητό κρέας ή ψάρι. Εκτός από το γεγονός ότι είναι πολυ γευστική και κοντά στην δική μας χωριάτικη σαλάτα, μπορείτε να την φτιάξετε και να την συντηρήσετε στο ψυγείο 1-2 μέρες. 

Υλικά ( 6 - 8 μερίδες)

2 κούπες μέτριο κριθαράκι
1 κίτρινη γλυκιά πιπεριά κομμένη σε κομματάκια
1 μέτριο αγγούρι κομμένο σε κομματάκια
8-10 ελιές Καλαμών κομμένες σε κομματάκια
1/2 κούπα λιαστές ντομάτες (ή 1 φρέσκια ντομάτα) ψιλοκομμένες
1/2 κόκκινο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
100 γρ θρυμματισμένη φέτα
2-3 κουταλιές της σούπας μαϊντανό ψιλοκομμένο και λίγο δυόσμο
Για την βινενγκρετ
1/2 ζουμερό λεμόνι - τον χυμό του
1 κουταλιά της σούπας ξύδι απο κόκκινο κρασί
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι 
6 - 8 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
Μια τσιμπιά ρίγανη ξερή 
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Ανακατεύουμε σε ένα μπολ την πιπεριά με το αγγούρι, τις ελιές, τις ντομάτες, το κρεμμύδι και την φέτα.
Βράζουμε το κριθαράκι σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας του. Το στραγγίζουμε και το ενσωματώνουμε στα υπόλοιπα υλικά.
Ανακατεύουμε σε ένα ποτηράκι όλα τα υλικά της βινεγκρέτ, δοκιμάζουμε για αλατοπίπερο και περιχύνουμε την σαλάτα.
Πασπαλίζουμε με λίγο δυόσμο και μαϊντανό.


 Καλή Όρεξη!

21 σχόλια:

  1. Έρη μου είναι υπέροχη, για μένα που δεν πολυτρώω κρέας είναι ιδανικό γεύμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα το ξαναπώ...μ αρεσουν οι σαλατες και σιγουρα θα τη δοκιμάσω το καλοκαίρι....φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πιο ωραίο(!!!!) μέσα σ' ένα ζεστό μεσημέρι ή απογευματάκι (τότε που συνήθως τρώω προσωπικά) από ένα τέτοιο δροσερό και γευστικό πιάτο Έρη μου καλή :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Ερη!
    Μ'αρεσουν πολυ οι σαλατες ζυμαρικων και η προταση σου συνδυαζει πολλα απο τα αγαπημενα μου υλικα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία πλούσια σαλάτα!!! Τώρα που σφίγγουν οι ζέστες ότι πρέπει!!! Την καλημέρα μου Καπετάνισσα!!!! βλέπε...(Captain Cook).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία Έρη μου όσο κοντεύει το καλοκαιράκι οι σαλάτες είναι ιδανικές για τη ζέστη!!!Θα τη τιμήσουμε!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερη μου εκεί καλοκαίριασε, εδώ ... ξαναχειμωνιάζει!
    Εντάξει, μην γίνομαι υπερβολική, δροσούλες έχουμε, που προσωπικά τις βρίσκω ευχάριστες, γιατί και οι ζέστες που είχαμε πριν λίγες μέρες ήταν λίγο πρόωρες!
    Το πιάτο σου είναι απίστευτα δροσερό και νόστιμο, συνδυάζει ένα σωρό αγαπημένα υλικά, και άνετα τρώγεται ως κυρίως γεύμα!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και εδώ μου φαίνεται πως ξανά χειμώνιασε, εγώ θα την κάνω και θα την φάω με χαρά! Η σαλάτες είναι ότι πρέπει...
    Φιλιά Έρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα το καλοκαίρι οι σαλάτες είναι πολύ ευπρόσδεκτες Έρη μου!
    Έχω δει αρκετές σαλάτες ζυμαρικών αλλά νομίζω με κριθαράκι πρώτη φορά!
    Και τα χρώματα μου αρέσουν και οι γεύσεις και τα αρώματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λαχταριστή η σαλάτα Έρη μου, πολύ την ζηλεύω!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαλατούλα μούρλια Ερη μου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα το καλοκαιρί οι σαλάτες είναι ότι πρέπει! Πρέπει να είναι πολύ νόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος16/5/12, 9:11 μ.μ.

    ααα!την φτιαχνω πολυ συχνα κ ξετρελαινομαστε ολοι οικογενειακως!ακομη κ ο μικρος!κ φυσικα την τρωμε ως κυριως γευμα!!!επισης,βαζω κ μια κουταλια σουπας μουσταρδα στη σως κ αντι για ξερο κρεμμυδι,φρεσκο!!τελειααα!!φιλακι απολλα ερη μου!!ιουλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι ωραία και δροσερή σαλάτα!!!μου αρέσουν οι σαλάτες με ζυμαρικά!!Μπράβο Έρη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσουν οι σαλάτες-γεύματα! Και τι ωραία εμφάνιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία σαλάτα, τέλειαααα!!! Γεια στα χέρια σου Έρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σαλατούλα μμμμμμ!!!Τέλεια τι κι αν δρόσισε θα ξαναρθουν οι ζέστες πάλι οπότε θα γευτούμε την δροσερή σαλάτα σου,να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πεντανόστιμη σαλάτα και πολύ δροσερή, τέλεια για αυτή την εποχή!!! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν και εδώ ξανάρθε ο χειμώνας (ή έστω το φθινόπωρο), ψηφίζω σαλάτες και μάλιστα νόστιμες και θρεπτικές όπως αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με λιγο κοτόπουλο μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...