Σοκολατένιο Fudge Σάντουιτς με Παγωτό, Κεράσια και Σιρόπι



 Έκανα λοιπόν κ εγώ την κίνηση μου και αγόρασα παγωτομηχανή. Αυτό ήταν το πρώτο μου παγωτό που έφτιαξα σε αυτήν και έχω να σας πω ότι αξίζει μια επένδυση σε μια παγωτομηχανή γιατί πρώτον δεν είναι ακριβή και δεύτερον σας δίνει την δυνατότητα να φτιάχνετε σπιτικά παγωτά και παγωμένα επιδόρπια όποτε θέλετε, με ότι υλικά σας καπνίσει, εντελώς ακούραστα!
Το σημερινό γλυκάκι το έφτιαξα για την γιορτή του πατέρα έχοντας στο μυαλό μου τον δικό μου πατερούλη αλλά και τον άντρα μου. 
Ο πατέρας μου είναι για μένα πάντα το πιο ισχυρό μου πρότυπο, ο αγαπημένος μου ήρωας και όπως λέει κ η μητέρα μου, όλα του τα πήρα!
Ο άντρας μου από την άλλη, αυτό το άτυχο το παιδί που με πήρε (χαχα) είναι κ αυτός ένας σπουδαίος πατέρας που τον χαρακτηρίζει πάνω από όλα η καλοσύνη, η μεγαλοψυχία και η υπομονή απέναντι στον γιο του.

Γι αυτούς λοιπόν και για όλους του πατέρες του κόσμου το σημερινό γλυκάκι!
Εσείς αν δεν θέλετε να φτιάξετε μόνοι σας το παγωτό, μπορείτε να αγοράσετε έτοιμο εμπορίου σοκολάτα ή βανίλια, απλά να έχετε στο μυαλό σας ότι το fudge είναι αρκετά έντονα σοκολατένιο οπότε νομίζω ότι μια βανίλια θα κρατούσε την ισορροπία. Εγώ έφτιαξα την απλη εκδοχή του παγωτού σοκολάτας από το βιβλιαράκι της παγωτομηχανής μου μειώνοντας όμως την ποσότητα του κακάο στο 1/3. Το παγωτό παίρνει και λίγο ρόδινο χρώμα με την προσθήκη των κερασιών.

Υλικά 

1 κούπα κεράσια χωρίς κουκούτσια κομμένα στα δυο για το παγωτό
2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη

Για το σιρόπι Κεράσι
Χυμός απο 1/2 λεμόνι
5 κουταλιές ζάχαρη
1 κούπα κεράσια
Για το fudge
1 1/2 κούπα ζάχαρη
3/4 κούπας βούτυρο
225 γρ σοκολάτα κουβερτούρα
2 αυγά 
1/2 κούπα γάλα
1 κούπα αλεύρι ανακατεμένο με μια τσιμπιά αλάτι


Διαδικασία


Σε ενα μπολ βάζουμε την μια κούπα κομμένα κεράσια ανακατεύουμε με την ζάχαρη και αφήνουμε στην άκρη.



Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.

Λιώνουμε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα μαζί με το βουτυρο κομμένα σε κομματάκια. Μόλις λιώσουν και ενωθούν τα υλικά αποσύρουμε απο το μπεν μαρί και  προσθέτουμε την ζάχαρη, ανακατεύουμε με δάρτη, προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά ανακατεύοντας ζωηρά μια κ θα είναι ζεστό το μείγμα μας, να μην κόψει το αυγό, το γάλα και τέλος το αλεύρι ανακατεύοντας εκ νέου.


Στρώνουμε ενα ταψί με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και προσθέτουμε το μείγμα μας το οποίο θα είναι αρκετά σφιχτό. Χρησιμοποιώντας μια σπάτουλα το απλώνουμε ομοιόμορφα στο ταψί.


 Ψηνουμε για 13 - 17 λεπτά ή μέχρι μπήγοντας μια οδοντογλυφίδα στο κέντρο του, να βγάινει καθαρή. Το αφηνουμε 10 λεπτά να κρυώσει μέσα στο ταψί και στην συνέχει αναποδογυρίζουμε σε σχάρα να κρυώσει τελείως. όταν κρυώσει το κόβουμε στην μέση ωστε να έχουμε δυο κομμάτια.
Παίρουμε ενα μικρό σκέυος ή τάπερ που να χωράει το κάθε κομμάτι και στρώνουμε στον πάτο το ένα κομμάτι του fudge.
Μαλακώνουμε το απγωτό ανακατεύοντας με ενα κουτάλι (το αφήνουμε λίγο έξω απο το ψυγείο να μαλακώσει) και προσθέτουμε τα κεράσια ανακατεύοντας. Το στρώνουμε πάνω απο το fudge και συμπληρώνουμε με το δεύτερο κομμάτι. Κλείνουμε αεροστεγώς και αφηνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον για 2 ώρες πριν σερβίρουμε.  Λίγο πριν το σερβίρισμα το αφήνουμε για 5 - 10 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου πριν το κόψουμε.
Εν το μεταξύ φτιάχνουμε το σιρόπι. Βάζουμε σε ενα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά τον χυμό λεμόνι με την ζάχαρη και μόλις πάρει βράση, προσθέτουμε τα κεράσια. Ανακατεύουμε και ξαφρίζουμε όσο μπορούμε. Βράζουμε για 15 λεπτά.



Βγάζουμε το γλυκό απο το ψυγείο, το αφήνουμε 5 λεπτά, το κόβουμε σε κομμάτια και σερβίρουμε με το σιρόπι..





Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!