5/6/12

Χοιρινές Μπριζόλες Μαριναρισμένες σε Guinness και μια πρόσκληση για αγαπημένες συνταγές με μπύρα



Τι κάνετε??? Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα και σας έχω μια συνταγή για χοιρινές μπριζόλες η οποία θα σας ενθουσιάσει. Θα γλείφετε τα δάχτυλά σας εγγυημένα!
Εκτός όμως απο την συνταγή που σας έχω σήμερα, σας έχω και μια πρόσκληση. 
Αν κ εσείς έχετε μια αγαπημένη συνταγή με μπύρα στο blog σας (ή την έχετε δει σε κάποιο site μαγειρικής και σας ενθουσίασε) μπορείτε να βάλετε το link της συνταγής στο τέλος της δικής μου ανάρτησης. Η εφαρμογή θα σας ζητήσει το link της συνταγής, το όνομά της και το mail σας το οποίο δεν φαίνεται πουθενά είναι καθαρά για λόγους αξιοπιστίας. Στην συνέχεια θα σας πάει να επιλέξετε την φωτογραφία της συνταγής.
Έτσι θα δημιουργηθεί μία βάση με συνταγές που στα υλικά τους περιέχουν μπύρα και φυσικά το κάθε εικονίδιο, θα οδηγεί στην αυθεντική δική σας ανάρτηση στο δικό σας blog..
Ας πάμε όμως στην δική μου συνταγή με μπύρα...

 Υλικά ( 4 άτομα)


4 χοιρινές μπριζόλες κόντρα (αν θέλετε χρησιμοποιείτε και λαιμό, με το μαρινάρισμα όμως και η κόντρα γίνεται λουκούμι)
Για την μαρινάδα
2 κούπες (500 ml ) μπύρα guinness (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε μπύρα σας αρέσει)
2 κουταλιές της σούπας χοντρό (κατα προτίμηση) αλάτι
2 κουταλιές της σούπας καστανή ζάχαρη
1 κούπα παγάκια
1 κρεμμύδι σε ροδέλες
Για το στεγνό μείγμα μπαχαρικών πριν το ψήσιμο
1 κουταλιά της σούπας πάπρικα καπνιστή
1 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι
1 κουταλάκι του γλυκού σκόρδο σε σκόνη
1 κουταλάκι του γλυκού καστανή ζάχαρη
1/2 κουταλάκι του γλυκού ξερό θυμάρι
1/2 κουταλάκι πιπέρι καγιέν (προαιρετικά)
 Για τα λαχανικά
300 γρ μανιτάρια
1 πιπεριά κόκκινη και 1 πράσινη
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1/3 της κούπας ψιλοκομμένο φρέσκο βασιλικό
2 κουταλιές της σούπας ξύδι μπαλσάμικο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
Αλάτι Πιπέρι
4 ολόκληρα καλαμπόκια βρασμένα για 10 λεπτά.


Διαδικασία

Σε ενα μεγάλο ταψί που να χωράει τις μπριζόλες μας βάζουμε όλα τα υλικά της μαρινάδας και προσθέτουμε τις μπριζόλες. Αφήνουμε στο ψυγείο απο βραδύς και το πρωί τις γυρίζουμε πλευρά μέσα στην μαρινάδα.
Οταν ειναι ώρα να τις ψήσουμε τότε τις βγάζουμε απο την μαρινάδα και τις σκουπίζουμε με χαρτί κουζίνας ταμποναριστά. Ανακατεύουμε σε ενα μπολ όλα τα υλικά για το στεγνό μείγμα μπαχαρικών
και τρίβουμε με αυτο καλά τις μπριζόλες. βάζουμε μια γκριλιέρα στο μάτι ή ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Αφου κάψει καλά το τηγάνι ψήνουμε τις μπριζόλες 5 λεπτά από κάθε πλευρά. τις αφήνουμε στην άκρη σκεπασμένες για 5 λεπτά να ξεκουραστούν και να μαλακώσουν.
Για τα λαχανικά, ανακατεύουμε μέσα σε ενα μπολ τις πιπεριές με τα μανιτάρια και 2 κουταλιές της σούπας λάδι. Τα σοτάρουμε σε τηγάνι σε δυνατή φωτιά για 3 -4 λεπτά. Τα ανακατεύουμε με τα υπόλοιπα υλικά και κρατάμε στην άκρη.
Τα καλαμπόκια αφού τα βράσουμε τα περνάμε λίγο απο το grill να πάρουν λίγο χρώμα.
Σερβίρουμε τις μπριζόλες με τα λαχανικά,το καλαμπόκι και την ίδια μάρκα μπύρας με την οποία μαρινάραμε την μπριζόλα.




Και τώρα σας παρακαλώ και αν θέλετε φυσικά, βάλτε τα links απο τις αγαπημένες σας συνταγές με μπύρα...


Φιλάκια!!!

Λογάκια
Μην βάλετε τις μπριζόλες για ψήσιμο κατευθείαν απο το ψυγείο, αλείψτε τες με τα στεγνά μπαχαρικά και αφηστε τες λίγο σε θερμοκρασία δωματίου. Ιδανικά 20 λεπτά.






27 σχόλια:

  1. Ερη στο μυαλό μου ήσουν? Πριν κάτι ώρες συζήταγα με τη Βασούλα τη δικιά μου για μία συνταγή που ξετρύπωσα με τη συγκεκριμένη μπύρα. Με κέντρισε πάρα πολύ κάτι που χρησιμοποιούσαν για να τονίσουν την μπύρα και θα την κάνω αυτές τις μέρες...για να δούμε τι θα βγει..χεχεχε!

    Πρέπει να είναι φανταστικές οι μπριζολίτσες έτσι, μπαίνουν στα υπόψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα να την σηκώσεις αυτη τη βδομάδα και να έρθεις να βάλεις το link! αν θέλεις φυσικά.. φιλάκια, καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Οι μπριζόλες γίνονται καταπληκτικές με μαρινάδα μπύρας ή προσθήκη μπύρας στη παρασκευή του πιάτου.

    Φοβερη συνταγή.

    Εβαλα και το λινκ.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Κωνσταντίνα μου σ'ευχαριστώ πολύ! Τέλεια είναι η συνταγή σου την θυμάμαι! Στο όνομα θα μπορούσες να βάλεις τον τίτλο αλλά δεν πειράζει. Σ'ευχαριστώ και πάλι, φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. To διόρθωσα ... χιχιχι

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. τελικά του γουρουνιού του αρέσουν και τα μεθύσια και τα γλυκά.
    πότε θα κάνω δίαιτα;;;;
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λουκουμι οι μπριζολες σου Ερη μου! φανταζομαι γευση και αρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαχταριστές οι μπριζόλες σου Έρη, μου αρέσει πολύ ή μπύρα, όχι μόνο στα φαγητά, αλλά και στα γλυκά. Έχω μια συνταγή γλυκού με μπύρα που μου άρεσε πολύ.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι Έρη πρέπει να είναι όντος λουκούμια οι μπριζόλες!!! Σε όποιο κρέας κάνουμε μαρινάδα γίνεται λουκούμι! Και η μπύρα του δίνει ξεχωριστή νοστιμιά!! Τέλεια και τα λαχανικά θα το έτρωγα ένα πιάτο τώρα!!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια!! Έβαλα μια συνταγή για cupcakes με μπύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσουν οι συνταγές με μπύρα και αυτή φαίνεται τέλεια! Έχω κι εγώ μία που εδώ και μήνες δεν την έχω ανεβάσει. Αν έχω χρόνο θα την ανεβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαντάζομαι έτσι τις μπριζόλες μ΄αυτή τη μαρινάδα να γίνονται στα κάρβουνα τ ε λ ε ι α!!!!!Θα δοκιμαστεί σύντομα δεν το συζητώ φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρη μου είναι καταπληκτική συνταγή! Θα επανέλθω με τη δικιά μου που θα την ανεβάσω οσονούπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία και λαχταριστή η μπριζολίτσα, του απολύτου γούστου μου!!
    Και η μπύρα.... λατρεμένο ποτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπριζόλα με τα 'ζουμιά' της, καλομαγειρεμένη.
    Τα παγάκια μάλλον για λιώνουν αργά και να ενυδατώνουν το κρέας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ λαχταριστη φαινεται αυτη η μπριζολα...
    Πρωτη φορα βλεπω αυτο με τα παγακια, γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία συνταγή Eri και εξαιρετικά γευστικό το αποτέλεσμα.
    Εχω κι' εγώ μια παρόμοια, αρκετά πιο παλιά, θα την προσθέσω ως Link...για να φτιάχτεί η σχετική "βάση"!
    Πολλές πολλές καλημέρες (ή καληνύχτες...) κυρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H ιδέα με τις μπυροσυνταγές με ενθουσίασε, θα πάρουμε ένα σωρό νόστιμες ιδέες, σαν τις λαχταριστές μπριζολίτσες σου που σίγουρα θα μας κάνουν να γλείφουμε τα δάχτυλά μας!
    Φιλιά πολλά Ερη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλεια ερη μου......τέλεια τέλεια..μπράβο...εγώ θα βάλω στο μπλογκ μου την κυριακή..οπότε μετά θα βάλω και εδω το λινκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρεύω την μπύρα στη μαγειρική και ναι είμαι σίγουρη ότι οι συγκεκριμένες μπριζόλες θα είναι απιστεύτου νοστιμιάς! Η μαρινάδα σε συνδυασμό με τα μπαχαρικά θα τους δίνουν φοβερή γεύση και φαίνονται και πολύ καλοψημένες!
    Ωραία η ιδέα σου για τη δημιουργία μιας βάσης με μπυροσυνταγές!
    Θα δω αν έχω κάτι σχετικό και θα επανέλθω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είδα συνταγές με μπύρα και έτρεξα! Εγώ στη σκοτεινή μου κουζίνα έχω και ειδική κατηγορία "μπυρο-συνταγές" (έχει 9 για την ώρα), σας βάζω λοιπόν μία αρκετά ασυνήθιστη!
    Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα παγάκια στη μαρινάδα (?), πάντως ιδανική για μπριζόλες έτσι μαγειρεμένες νομίζω πως θα ήταν μια smoked porter (μαύρη κι αυτή, αλλά με πιο έντονη καπνιστή γεύση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσουν πολύ οι συνταγές που έχουνε μπύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερή συνταγή!Οι μπριζόλες σου φαίνονται πεντανόστιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ερη μου καταπληκτικές φαίνονται οι μπριζόλες σου και σίγουρα απολαυστικότατες !Μου αρέσει η μπύρα στη μαγειρική και η μόνη συνταγή που πρόλαβα να βάλω στο blog μου με μπύρα είναι οι αγαπημένες μας πατατούλες. Έχω προσθέσει το link επάνω!Πολύ ωραία η ιδέα σου με τις μπυροσυνταγές!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπω μια μπριζόλααααα.... αγαπώ μπριζόλες!!!!!
    Δεν έχω τις έχω δοκιμάσει ποτέ έτσι καθώς δεν το βάζω στο στόμα μου το αλκόολ γι αυτό η αλήθεια είναι πως δεν το βάζω και στο φαγητό... πρέπει όμως γιατί ξέρω ότι φεύγει το αλκόολ και αφήνουν ωραία αρώματα τα ποτά στα φαγητά!!!
    Δείχνει εξαιρετικό το πιάτο σου Έρη μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eri, τι λαχταριστό φαγάκι σήμερα αυτό!! Με τα όλα του!! Χρωματιστό, μυρωδάτο, μεθυστικό με την μπύρα του!! Φαντάζομαι τα καλά σχόλια που θα πήρες, από τους τυχερούς που το γεύτηκαν. Θα έβαζα και λαιμό, είναι επίσης μαλακός και νόστιμος.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ νόστιμο φαίνεται το φαγάκι σου Ερη μου! Ωραία η ιδέα σου με τις μπυροσυνταγές! Κάπου είχα μια καλή αλλά ο χρόνος μου τώρα είναι πολύ λόγος όπως ίσως έχεις καταλάβει, ούτε να ψάξω στις συνταγές μου δεν προλαβαίνω! Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά αυτή την συνταγή θα την δοκιμάσω όπωσδήποτε.. λατρεύω την μαύρη μπύρα στα μαγειρέματα.. αλλά και την μπύρα γενικά!
    όποια συνταγή έχω φτιάξει με μπύρα και κρέας πάντα γίνεται τέλεια!
    Σου αφήνω κι εγώ το link για συνταγή με μαύρη μπύρα.. ένα ωραίο brownies!

    Σε φιλώ αγαπημένη μου Έρη!

    http://www.gluko.gr/brownies/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...