9/7/12

Ομελέτα Φούρνου με Κολοκυθάκια σε Κρούστα απο Πατάτες




Υλικά ( 4 άτομα)

1 μεγάλη πατάτα
Λίγο ελαιόλαδο
Αλάτι Πιπέρι
6 αυγά
1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι ή 2 κουταλιές γάλα
1 κολοκυθάκι 
100 γρ φέτα
λίγο άνηθο ψιλοκομμένο
Λίγο ψιλοκομμένο λουκάνικο (το είχα στο ψυγείο, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με ότι θέλετε ή και να το παραλείψετε)
Αλάτι - Πιπέρι
 Λίγο ελαιόλαδο

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.
Τρίβουμε το κολοκυθάκι στο χοντρό μέρος του τρίφτη και το αφήνουμε μέσα σε τρυπητό. Αλατίζουμε ελαφρώς και το αφήνουμε να στραγγίξει μέχρι να ετοιμάσουμε τις πατάτες.
Κόβουμε τις πατάτες όσο πιο λεπτές μπορούμε (δεν θέλουμε να είναι διάφανες, μια λεπτή φέτα) κατά μήκος, τις βάζουμε για 10 λεπτά σε νερό, τις στραγγίζουμε, τις σκουπίζουμε και τις απλώνουμε σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί κουζίνας την μία δίπλα στην άλλη. Αλατοπιπερώνουμε, ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο και ψήνουμε για 10 - 15 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν ελαφρώς. Τις αφαιρούμε από τον φούρνο και χαμηλώνουμε την θερμοκρασία του στους 180 βαθμούς.
Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά με το γιαούρτι, την φέτα, το πιπέρι,  στίβουμε το κολοκυθάκι και το προσθέτουμε μαζί με τον άνηθο και το λουκάνικο ή αλλαντικό αν χρησιμοποιήσουμε. Το αλάτι θέλει προσοχή αφού εξαρτάται απο το πόσο αλατίσαμε τα κολοκυθάκια αλλά και πόσο αλμυρή είναι η φέτα.


Λαδώνουμε καλά  ένα ταψάκι και ξεκινάμε να στρώνουμε τις πατάτες στις γωνίες όπως φαίνεται στην δεύτερη φωτογραφία. Στην συνέχεια στρώνουμε και τον πάτο του ταψιού.
Προσθέτουμε στο ταψάκι το μείγμα της ομελέτας και ψήνουμε για 40 λεπτά. Εαν δούμε στα τελευταία 10 λεπτά ότι οι πατάτες παίρνουν πολύ χρώμα, βάζουμε ένα αλουμινόχαρτο απο πάνω απο το ταψί (σε μένα δεν χρειάστηκε).
Περιμένουμε 5-7 λεπτά πριν την κόψουμε και σερβίρουμε.


 Καλή Όρεξη και να περνάτε καλά! 
**************************************
Καλή εβδομάδα! Κατακαλόκαιρο, ελπίζω να περάσατε καλά το Σαββατοκύριακο σας, εμείς κάναμε τις βόλτες μας πήραμε τον ήλιο μας, τον παραπήραμε δηλαδή και τώρα που σας γράφω φέρνω λιγάκι σε αστακό. Κάθε χρόνο αυτή η ιστορία και με 60άρια αντηλιακά!
Σήμερα σας έχω ένα εύκολο παιχνιδιάρικο (όπως πάντα χαχα) φαγάκι, την ιδέα για την κρούστα από  πατάτες την είδα στο food network και την Παρασκευή που έμεινα από τρόφιμα και δεν ήξερα τι να μαγειρέψω, χρησιμοποίησα ένα κολοκυθάκι που μου αργοπέθαινε στο ψυγείο, την μια πατάτα που είχα στο καλάθι μου και βγήκε αυτό το πιάτο. Εντυπωσιακό, θελκτικό για τα παιδιά (αν και ο μικρός μου κυνηγούσε τις τραγανές πατατούλες γύρω γύρω) και έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!
Φυσικά εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι έχετε στο δικό σας ψυγείο, είναι μια συνταγή ευέλικτη, πολύ οικονομική κ πως να το κάνουμε, λύνει χέρια!


43 σχόλια:

  1. Eri, μια ομελέτα για δύσκολες ώρες μας έφτιαξες. Για τις δύσκολες ώρες που βαριόμαστε και δεν ξέρουμε τι να μαγειρέψουμε! Εύκολη λύση, αξιοποιούμε και τα υλικά που αργοπεθαίνουν στο ψυγείο, περιμένοντας να τους δώσουμε σημασία. Με την κρούστα από τις πατάτες μοιάζει με τάρτα, γίνεται και εμφανίσιμη.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ έυχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, να την δοκιμάσετε!

      Διαγραφή
  2. Αχαααααααα! Λατρεμένο και μόλις το Σάββατο έφτιαξα μια τέτοια ομελέτα αλλά τηγανιτή και χωρίς την κρούστα πατάτας... Τώρα που έχω πολλά κολοκυθάκια από τον κήπο το φτιάχνω συχνά αν και ...χωρίς λουκάνικο! Γεια στα χέρια σου Έρη μου και θα το δοκιμάσω έτσι την επόμενη φορά...
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!
    Πολλά φιλάκια και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια Κική μου, σε ζηλεύω που έχεις λαχανικά στον κήπο! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Έρη μου! καλά, δεν το πιστεύω, ακριβώς αυτό σκεφτόμουν να μαγειρέψω σήμερα! τα μεγάλα πνεύματα παιδί μου! η παρουσίαση σου πάντως σκίζει!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα! μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γεια σου, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!Πάρα πολύ ωραία συνταγή και πρόταση!Και η παρουσίαση είναι...δελεαστική!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Καλή βδομάδα! Η ιδέα με την κρούστα πατάτες φαίνεται υπέροχη! (Για τις φωτό δεν έχω λόγια! Λαχταριστές!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  6. Λαχταριστό από την πρώτη ματιά.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ξναθή μου, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα!
    Ιδιαίτερα ελκυστικό και τέλεια παρουσιασμένο!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλη μια τέλεια ιδέα για να αποφύγουμε το τηγάνισμα!! Θα το δοκιμάσω πολύ σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Έρη μου!
    Μα και μόνο που βλέπεις αυτό το πιάτο δεν γίνεται να μην έχεις θετική προδιάθεση για αυτό που θα ακολουθήσει!
    Νόστιμο, εύκολο και με πολλά περιθώρια για παραλλαγές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω λόγια, δείχνει και σίγουρα είναι υπέροχο!
    Αντιγράφω την συνταγή!
    Καλή βδομάδα Ερη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα αντέγραφε αντέγραφε! Φιλάκια Έλενα μου!

      Διαγραφή
  11. Πραγματικά γρήγορη, εύκολη, οικονομική συνταγή, αλλά και απείρως νόστιμη!!
    Φιλιαααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά Μαράκι μου σ'έυχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. μμμ νόστιμη, γρήγορη και απλή για εμας που δεν εχουμε ιδέα απο μαγειρική!!και λαιτ θα έλεγα ε???
    γιατι με τόσο τελειες συνταγές θελω να τρώω όλη μέρα και είναι και καλοκαίρι!!καλη συνέχεια Ερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Ελλη, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίο το πιάτο σου και πολύ εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι Βασω μου, να το φτιάξεις! φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Τέλεια η ιδέα με την κρούστα πατάτας (έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα ζυμάρια αλλά ειναι θερμιδοφόρα) και δεν έχει και τηγάνια και πολλά πολλά (καλή η ιδέα να ξεφορτωθούμε ότι περισσεύει επίσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λοιπόν όταν βλέπω τέτοια πράματα, όχι μόνο αυτή την ανάρτηση κι άλλες κι άλλες μου ρχεται να πεταχτώ μέχρι εκεί να πάρω ένα μεζέ.
    μα πώς μπορείτε εσείς οι κυρίες που έχετε μαγειρικά μπλογκ και κάνετε τέτοια ωραία πράματα;πω πω.
    εμένα πολλά μου φαίνονται βουνό.
    δύσκολα.
    η Βάσω πάλι λέει πολύ ωραίο πιάτο και πολύ εύκολο.
    ίσως να το δοκιμάσω...
    καλή εβδομάδα, φιλάκια.
    για την ώρα δεν πρόκειται πάντως να πάω προς την κουζίνα.
    κάνει τόση ζέστη που δε μπορώ μα καθόλου.
    εκεί ζεσταίνεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εινα δυσκολη βρε, καλά λέει η Βάσω..
      Αχ κ εδώ τα ίδια αγκαλιά με το αρκουδίσιον!

      Διαγραφή
  16. φοβερή ιδέα!!! μ αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερη μου καταπληκτική ιδέα!Η παρουσίαση όμως είναι φανταστική, μπράβο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπο και πολύ εμφανίσιμο! Από νοστιμιά δε το συζητώ καν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα στο πω.
    Ποιο πολύ απ΄ όλα μου άρεσε η παρουσίαση. Είναι άκρως εντυπωσιακή.
    Όχι ότι στη γεύση θα πάει πίσω. Είμαι σίγουρη για τη νοστιμιά αυτού του πιάτου, αλλά πως να το κάνουμε βρε παιδί μου? Αυτή η δαντελωτή πατατούλα που κάνει κυματάκια γύρω γύρω, είναι χάρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα κολοκυθάκια έχουν την τιμητική τους το καλοκαίρι! Πολύ ωραία η πρότασή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ομελετα ταρτα θα ελεγα εγω!!Τελεια ιδεα πολυ εμφανισιμη και φαινεται νοστιμοτατη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος10/7/12, 12:51 μ.μ.

    την έφτιαξα και εγώ! τέλεια ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φοβερή η κρούστα...κι εγώ σαν τον μικρό, τις πατατούλες θα κυνηγούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λοιπόν είναι από τις πιο όμορφες ομελέτες!!!!!!!!
    Φιλιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Shmera eftiaxa auth thn omeleta k thn brhkame oloi polu kalh.euxariatoume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...