12/7/12

Σοκολατένιες Βάφλες κ Σπιτικό Σιρόπι Σοκολάτας




Υλικά 

Για το σιρόπι (500 ml)
 1 κούπα κακάο κοσκινισμένο
 1 1/2 κούπα ζάχαρη
 1 1/2 κούπα νερό
 1 κουταλιά της σούπας εκχύλισμα βανίλιας
 Λίγο αλατάκι
Για τις βάφλες ( 4 - 6 άτομα)
 3 κουταλιές της σούπας βούτυρο
 3 κουταλιές της σούπας μαργαρίνη 
 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις (χρησιμοποίησα 1 κούπα ολικής κ 1 κούπα λευκό)
 1 κουταλιά της σούπας κοφτή baking powder
 Λίγο αλατάκι
 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
 3 αυγά
 1 κούπα γάλα
 1/2 κούπα απο το σοκολατένιο σιρόπι
 1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
 Ψιλοκομμένα φρούτα κ λίγη άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα

Διαδικασία


Ξεκινάμε το σιρόπι, βάζοντας σε ένα κατσαρολάκι όλα τα υλικά του σιροπιού.


Τοποθετούμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και ανακατεύουμε να ενοποιηθούν τα υλικά μας. Μόλις πάρει βράση το μείγμα το ανακατεύουμε συχνά για 5 - 7  λεπτά  μέχρι να πήξει. Θα δείτε ότι θα πήξει πολύ εύκολα κ θα "ντύνει" την πίσω πλευρά του κουταλιού. Το αποσύρουμε από την φωτιά και αφαιρούμε την μισή κούπα που θα χρειαστούμε για το μείγμα της βάφλας ώστε να κρυώσει λιγάκι.



Ξεκινάμε τις βάφλες, λιώνουμε το βούτυρο με την μαργαρίνη κ κρατάμε στην άκρη. 
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το baking powder, το αλάτι και την ζάχαρη.
Σε ένα άλλο μπολ χτυπάμε με δάρτη τα αυγά με το γάλα, το σοκολατένιο σιρόπι και την βανίλια.
Σιγά σιγά προσθέτουμε το μείγμα των αυγών στο μείγμα του αλευριού ανακατεύοντας συνεχώς. Στο τέλος προσθέτουμε το μείγμα βουτύρου κ μαργαρίνης. Στην αρχή το μείγμα θα έχει λίγους σβόλους, ανακατεύουμε για να διαλυθούν και να έχουμε ένα λείο μείγμα.


Βάζουμε σε λειτουργία την τοστιέρα, ψεκάζουμε ή βρέχουμε ενα χαρτί κουζίνας με λίγο λαδάκι και περνάμε τις θήκες που θα ψηθούν οι βάφλες. Μόλις ζεσταθεί κ σβήσει το λαμπάκι βάζουμε με ένα φλιτζανάκι του καφέ το μείγμα για τις βάφλες (μην το παραγεμίσετε!). Κλείνουμε το καπάκι και σε 3 λεπτά είναι έτοιμες. 
Εσείς δείτε τον χρόνο σας, θέλουμε να είναι λίγο τραγανές εξωτερικά. 
 Σερβίρουμε με τα φρούτα και το σιρόπι σοκολάτας


Ή σερβίρουμε με τον "παραδοσιακό" τρόπο με μπανάνες και παγωτό..




Καλή Όρεξη, θα τα ξαναπούμε την Δευτέρα! 
 *****************************************
Οι βάφλες μου θυμίζουν καλοκαίρι... 
Και τώρα θα μου πείτε πως γίνεται αυτό..? Μα γιατί μόνο καλοκαίρια τις τρώγαμε.. 
Συγκεκριμένα εδώ και 10 χρόνια στις καθιερωμένες διακοπές μας, την πρώτη μέρα που φτάναμε στο νησί θα ρωτούσαμε να μάθουμε ποιος κάνει τις καλύτερες βάφλες κ στην συνέχεια θα πηγαίναμε στο κατάλυμα μας..
Η συνήθεια αυτή ξεκίνησε στα Κύθηρα κ ένα "καφέ" στο Καψάλι το οποίο έφτιαχνε κάτι τεράστιες υπέροχες βάφλες.  Σε εκείνο το καφέ υπό το άγρυπνο βλέμμα του Μπαρμπαρόσα, του πιο όμορφου λευκού σκύλου με ένα μαύρο ματάκι "κολλήσαμε" με τις βάφλες.. Από εκεί ξεκίνησε το κυνήγι της βάφλας που κάθε χρόνο επαναλαμβάνεται κ φέτος μας βλέπω να ψάχνουμε βάφλες στο Μοντρεαλ μια κ εκεί λέμε να πάμε λίγες μέρες διακοπές..
Σήμερα λοιπόν θα φτιάξουμε βάφλες αλλά όχι τις απλές.. θα φτιάξουμε βάφλες σοκολατένιες! 
Θα ξεκινήσουμε με το σιρόπι σοκολάτας που πραγματικά πιο εύκολο πράγμα δεν υπάρχει και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με χίλιους δυο τρόπους. Μπορείτε να το βάζετε σαν σιρόπι σε παγωτό, να μετατρέπετε στο λεπτό το απλό σας κέικ σε σοκολατένιο ή να το χρησιμοποιείτε για να κάνετε στην στιγμή σοκολατένιο το γάλα του παιδιού. Μπορείτε ακόμη και να το βάλετε σε θήκες για παγάκια και να τα βάζετε στο γάλα..! Κρατήστε το σε ένα βαζάκι στο ψυγείο σας και δεν παθαίνει τίποτα.
Για τις βάφλες τώρα, εγώ χρησιμοποίησα τα ανταλλακτικά βάφλας που είχε η τοστιέρα μου και πραγματικά δεν περίμενα τόσο καλό αποτέλεσμα. Αν εσείς έχετε συσκευή βαφλιέρα τότε φτιάξτε κανονικά το μείγμα και ακολουθήστε τις οδηγίες της συσκευής σας. 
Τις σερβίρετε είτε ως πρωινό σκέτες μόνο με φρούτα κ το σιρόπι είτε σαν επιδόρπιο με παγωτό, φρούτα και φυσικά το σιρόπι.

78 σχόλια:

  1. Θέλω αυτές με τα φρούτα και το σιρόπι ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. κ εσυ με τις φωτογραφίες αν και μου έκανες και δωράκι λίγο θαλασσινό αεράκι! :)

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Έρη, απίθανες οι βάφλες σου με το σιροπάκι!!! Παρ'όλο που είναι ξημερώματα, δε θά'λεγα "όχι" σε μια δοκιμή..Πότε λες να έρθετε στο Μόντρεαλ? Αν βρισκόμαστε "εντός κι επί τ'αυτά" θα ήταν ωραία να βρεθούμε..Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χαρά μου μακάρι, θα ηταν πολύ ωραίο να βρισκόμασταν έστω για λίγο, θάλω πολύ να σε γνωρίσω! Δεν ξέρουμε ακόμη ημερομηνίες αλλά θα σε ειδοποιήσω όταν είναι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Κολασμένες καλημέρες Έρη μου!! καλέ τι ν τούτο πρωινιάτικα! μιλάμε για άμεση πτώση ζαχάρου! τις θέλω τώωωωωωωωωωωωραααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ τι να κάνω τώρα εσυ έχεις κ ανάγκες, σου τις χρωστάω!!

      Διαγραφή
  5. Ax Eρηηηηηηηηηη οπως ξαναειπα!!!!!!!τελειες φανταστικες λαχταριστες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλα πολλα φιλακια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερη ... ποιές είναι οι δικες μου που έχω κλείσει απο το facebook ?

    slourpppppppp !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, εδώ είναι Κωνσταντίνα, έτοιμες!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίες βάφλες αυτές!!! Να τις τρώει κανείς, για πρωινό και να μην θέλει να φάει τίποτα άλλο όλη την ημέρα, για να έχει την γεύση της σοκολάτας και των φρουτων!! Α!! Και του παγωτού βέβαια, αλλά αυτό θα το έβαζα απογευματινές ώρες, σε μια ωραία φαφλιτσα!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εθιστικές Ειρήνη μου, όπως βλέπεις εμείς τις φάγαμε και πρωί για πρωινό κ απόγευμα με παγωτό!
      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τι ζημιά μας έκανες πρωινιάτικα βρε Έρη? Όχι τίποτα άλλο, αλλά πολύ πρόσφατα πέταξαμε την παλιά τοστιέρα (που είχε εξάρτημα βαφλιέρας). Θα φτιάξω το σιρόπι και θα το πιω με το καλαμάκι μου φαίνεται (για παρηγοριά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι βάφλες είναι όντως μία από τις πλέον γλυκές καταστροφές της καλοκαιρινής σαιζόν!
    Είναι πραγματικά υπέροχες οι άτιμες! Εσκεμμένα δεν έχουμε αγοράσει βαφλιέρα γιατί θα γίνουμε 100 κιλά έκαστος αν κάνουμε την αρχή!
    Είναι προκλητικά εύκολες πάντως και οι δικές σου φαίνονται απίστευτα λαχταριστές!
    Φιλιά και να περάσετε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ε ναι βρε Ερμιόνη άσε την βαφλιέρια γιατί είσαι που είσαι γλυκατζού, θα καταστραφείς! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πωπωωωω τι μου έκανες τέτοια ώρα??
    Μου τρέχουν τα σάλια με τις νοστιμιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Δώρα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, απο ότι είδα κ εσυ φτιάχνεις λαχταριστά και πανέμορφα πράγματα. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Αχ Ερη μου, τι μου κάνεις τώρα... Υποφέρω...
    (Γράψε καμιά πληροφορία για το Montreal προγραμματίζω μελλοντική επίσκεψη!)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινε Αγγελική μου θα σου γράψω! κ αν έρθεις να μου πεις πότε!

      Διαγραφή
  12. Εχεις καταντήσει μεγάλο σκάνδαλο, στο λέω!! Ο ένας πειρασμός μετά τον άλλον!!!
    Πιστεύω ότι στην ίδια κρεπερί πρέπει να τρώγαμε βάφλες στο Καψάλι, οι οποία έφτιαχνε και φανταστικές κρέπες θυμάμαι, τις πιο μεγάλες που έχω δει.
    Ειδικά οι αλμυρές του ήταν τέλειες!!
    Φιλάκια Ερη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ λες Έλενα? Ηταν στο τέρμα νομίζω με την παραλία μπροστά ε? Τι τέλεια που ήταν! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πωπω, κολασμένα τα πιάτα σου σήμερα! Άσε με και διανύω περίοδο διατροφής! Μην με κολάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε εσυ τις βλέπεις στην οθόνη.. εγώ τι να πω που βρισκόμουν σε διατροφή όταν τις έφτιαξα?? Φιλάκια Τζενούλα μου!

      Διαγραφή
  14. Η συνταγή τέλεια, οι βάφλες ακαταμάχητες, η δε φωτογραφία και το όλο "εικαστικό στήσιμο", απλά άπαιχτα! Κούκλα μου είσαι καλλιτέχνις! Τέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ βρε Ελεάννα μου για τα καλά σου λόγια, πραγματικά αισθάνομαι αμήχανα. Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου κ σέυχαριστώ για την φιλία σου!

      Διαγραφή
  15. Οι βάφλες που θυμίζουν καλοκαίρι. Πάντα όταν πηγαίνουμε διακοπές δεν υπάρχει μέρα να μην φάμε. Φαντάζομαι οι σοκολατένιες βάφλες πόσο νόστιμες θα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ νόμιζα ότι μονο σε μένα θυμίζουν καλοκαίρι.. χαχα.. Ειναι τέλειες Βάσω μου να τις φτιάξεις! Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Oμολογώ βάφλες δεν έχω φτιάξει...σκέτος πειρασμός είναι ...και με παγωτό...
    Μπράβοοο!!!Τέλειες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλως σε βρηκα! Δεν εχω ξαναφτιαξει βαφλες ποτε.Μονο κατι ετοιμες εχουμε φαει.Μοιαζουν τοσο ωραιες.Ισως ειναι καιρος να παρω βαφλιερα!φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρι μου καλως ήρθες, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  18. Οι βάφλες σου μοιάζουν φανταστικές! Άμα δεν έχεις βαφλιέρα ή αναταλλακτικά τοστιέρας δεν γίνονται ε?
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν και εγώ, σε ακολούθησα και εδώ και στο facebook γιατί πραγματικά μ'αρέσει η μαγειρική και όταν θέλω να εκτονωθώ, όλο και κάποιο γλυκό θα φτιάξω!
    Επί της ευκαιρίας, ο τίτλος του blog τα σπάει!
    Φιλάκιααα,
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου καλωσήρθες, σ'ευχαριστώ πολύ, όχι δυστυχως δεν γίνονται χωρίς το ειδικό σκεύος.. Αυτο όμως που μπορεί να γίνει με αυτο το μείγμα είναι σοκολατένιες κρέπες σε ενα αντικολλητικό τηγανάκι..
      Τέλεια θα τα λέμε και στο facebook, φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Γειά σου Ερη μου
    μμμμ..μοσχοβολαέι εδώ στο σπιτάκι σου-)))Τρελλαίνομαι για βάφλες...η συνταγή σου ειναι εξαιρετική..και όλα τα υπόλοιπα βέβαια.Σε εχω βάλει στα αγαπημένα μου,και θα τα λέμε-))
    ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου-)
    φιλιά και καλό μαγείρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα καλως ήρθες, σ'ευχαριστώ πολύ θα τα λέμε σίγουρα!

      Διαγραφή
  20. ...και να δεις, που ΔΕΝ ήξερα και τις ΒΑΦΛΕΣ
    ενώ είναι οι δικές μας γουώφλζ!!!!!!!

    Έρι μου,
    λιχουδιά και ζέστη... άστα! Τα υπόλοιπα, στην ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ!!!!!!!
    Σ΄ευχαριστώ για την αγάπη σου,
    Υιώτα
    αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι ναι οι γουώφλζ!!
      Σας ευχαριστώ πολύ κ εγώ για την επίσκεψη, τιμή μου! :)

      Διαγραφή
  21. Καλώς σε βρήκα!Πολύ ωραίο το blog σου!Είναι πολύ εύκολα όλα κυρίως επειδή τα εξηγείς όλα τόσο αναλυτικά και τόσο γλυκά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Έρη μου...με πέθανες πρωί πρωί...κι όχι τίποτε άλλο αλλά θέλω να αγοράσω μια βαφλιέρα και όλο το αναβάλλω... με βλέπω Σάββατο πρωί να την αγοράζω για να τις φτιάξωωω!!! Είναι ΤΕΛΕΙΕΣΣΣΣΣ!!! Τί λιχουδιά για πρωινό αλλά και για κολατσιό και με παγωτό!!!!!!!!!!!!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Κική μου, ν απάρεις την βαφλιέρα, θα την χαρουν οι ανηψιές σου και όχι μονο βεβαια! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Πολλά συγχαρητήρια! Για τις υπέροχες βάφλες,
    για τον ευρηματικό τίτλο σου, για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Σοφία μου σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια θα τα λέμε σίγουρα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Απλά υπέροχο και πολύ λαχταριστό!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι βάφλες, μου αρέσουν πολύ, ειδικά με συνοδεία παγωτού και οι δικές σου φαίνονται υπέροχες. Δυστυχώς, δεν έχω φτιάξει ποτέ γιατί δεν έχω την κατάλληλη συσκευή. Μέεεχρι να την αγοράσω κρατώ την συνταγή για το σιρόπι σοκολάτα, που είναι πολύ εύκολο και μας χρειάζεται πολύ τώρα το καλοκαίρι για να συνοδεύουμε τα παγωτά μας. Φιλάκια! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου Έλενα καλές οι βάφλες αλλά σαν την τουρτα σου τίποτα, χαχα! Φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  26. Φαίνονται υπέροχες και λαχταριστές!!! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ σ'ευχαριστώ πολύ, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα κι από δω! Απορώ πώς μου είχε ξεφύγει το μπλογκ σου, αφού μου αρέσουν πολύ τα μπλογκ μαγειρικής. Τέλος πάντων, καλώς σε βρήκα κι εγώ και
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα καλωσήρθες, σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη σου, θα τα λέμε συχνά :)

      Διαγραφή
  28. Ερη μου φανταστικές οι βάφλες σου.
    Θέλω και τις δυο εκδοχές αλλά οι σοκολατένιες είναι το κατι άλλο.
    Το σιρόπι σοκολάτας πολύ ωραίο. Θα το δοκιμάσω.

    Κι εμείς τις έχουμε ως σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού. Τα παιδιά μου τις τσακίζουν με παγωτό. Πρέπει να πάρω βαφλιέραααααα.... αχ..

    Φιλιά καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσαν Μάριον, ειναι λογικό να τις λατρεύουν τα παιδιά, είναι σκέτη λιχουδιά.. Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  29. γεια σας..ευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκακι μου και εγγραφη αναγνωστριας..το επισκεφθηκα και γω το δικο σας κι εγινα και γω αναγνωστρια

    ευχομαι να τα λεμε μεσω των μπλογκ μας

    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες Δελφινάκι, καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  30. Τις θέλω τώρααααααααα!!! Αχ τι μου έκανες σήμερα...μια με το κοτόπουλο στην προηγούμενη ανάρτησή σου...τώρα με τις βάφλες...μιαμ μιαμ μιαμ!!! Τρέλα!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη Έλενα, φιλιά πολλά, να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  31. Ωωω τώρα θέλω μια βάφλα αν και έφαγα προχθές αλλά τόσο νόστιμη δεν παίζει να ήταν.
    Κάνε μια βόλτα μέχρι την καρδιά της Γαλλίας να με ταίσεις γιατί εδωπέρα δεν ξέρουν να τρώνε,χώρια ότι τα βάζουν όλα με το σταγονόμετρο.Άσεεε...
    Καλώς σε βρήκα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες Kwnnie, δεν έχω πάει στην Γαλλία :(
      Ευχαρίστως πάρε όσες θέλεις! Φιλάκια πολλά, ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  32. Έρι,ο άντρας σου(δεν ξέρω αν είσαι παντρεμένη)θα είναι πολύ τυχερός με ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΓΕΥΤΙΚΑ πράγματα που φτιάχνεις!!!
    Ειλικρινά,θαθελα να φάω μια τέτοια βάφλα τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ti mas ekanes mesimeriatika na kseres?!?!?!?!?!pou na pao gia vafla tora tetoia ora??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εξαιρετικό το γλυκό σου σήμερα Ερη μου.
    Η βάφλα μαζί με την κρέπα είναι ένα κολασμένο επιδόρπιο.

    Η σοκολατένια δε εκδοχή σου είναι πολύ προκλητική και άψογα σερβιρισμένη.

    Πολύ καλη πρόταση.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ ωραία ιδέα. Σπιτική συνταγή για βάφλες σοκολάτας......Μπαίνουν στο άμεσο πρόγραμμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ ωραίες οι βάφλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος26/4/16, 2:03 μ.μ.

    Μπορώ να τις ψήσω στο φούρνο σε ειδικές φόρμες σιλικόνης για βάφλα;
    (Σε πόσους βαθμούς και χρόνο ψησίματος;)
    Το σιρόπι πόσο καιρό κρατάει στο ψυγείο;
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...