Σαλάτα με Καρπούζι, Φέτα κ Γαρίδες



Υλικά (για μια μεγάλη σαλατιέρα - 4 άτομα)

16 μέτριες ή μεγάλες γαρίδες χωρίς κεφάλια και κελύφη
1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
1 αγγούρι κομμένο σε φέτες ή "μισοφέγγαρα"
1 κούπα καρπούζι κομμένο σε μπουκίτσες
120 - 150 γρ φέτα κομμένη σε μπουκίτσες
1/2 κόκκινο κρεμμύδι κομμένο σε φέτες
1/2 κούπα δυόσμο ψιλοκομμένο (εγώ διάλεξα μικρά τρυφερά φυλλαράκια και δεν τα έκοψα)
2 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
Τον χυμό απο ένα μοσχολέμονο (lime)
Αλάτι κ μπόλικο φρεσκοτριμμένο πιπέρι


Διαδικασία


Τοποθετούμε ένα αντικολλητικό τηγανάκι σε μέτρια φωτιά και προσθέτουμε το κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο. Μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τις γαρίδες και τις σοτάρουμε 2 λεπτά από την μια πλευρά και 2 από την άλλη. Αλατοπιπερώνουμε και κρατάμε στην άκρη.
Ανακατεύουμε σε σαλατιέρα όλα τα υλικά της σαλάτας, προσθέτουμε τις γαρίδες, αλατοπιπερώνουμε και σερβίρουμε αμέσως.




Καλή Όρεξη!


Βραβείοοοοο!!!!


Η αγαπημένη μου Ερμιόνη από το φανταστικό blog The One with all the Tastes μου χάρισε το παρακάτω βραβείο και την ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό!


Τώρα θα πρέπει να αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για μένα..


1. Είδα αυτές τις μέρες τα βύσσινα στην Blogoγειτονιά και συνέχεια σκέφτομαι ότι την παιδική μου ηλικία την πέρασα σχεδόν όλη πάνω σε μια βυσσινιά. Εκεί πάνω κρυβόμουν όταν έκανα σκανταλιές, όταν ήθελα να χαλαρώσω, ακόμη και όταν ήθελα να διαβάσω. Την απέφευγα όταν με έβαζε η γιαγιά μου να μαζέψω βύσσινα...
2. 3 χρονών είχα ήδη τα πρώτα μου ράμματα τα οποία πολλαπλασιάστηκαν μέχρι την εφηβεία (scarface)
3. Με εκνευρίζει τρομερά η υπεροψία και ο σνομπισμός
4. Κάνω ακόμη σπαγγάτ, τροχό κ κατακόρυφο το πότε θα μείνω κόκκαλο δεν το ξέρω..
5. Λατρεύω να ακούω τον μικρό μου να τραγουδάει δε ινσι γουινσι σπάιντερ..
6. Περιμένω με αγωνία τις ολιγοήμερες διακοπές στο Μοντρεαλ
7. Θέλω κούρεμα (ακόμη..)


Με την σειρά μου θέλω να το χαρίσω κ εγώ στα παρακάτω blogs


1. Στην νέα φίλη Πινελιά και το "Πινελιά"
2. Στην νεα φίλη Dimi και το "Aussi Dimi Decoupage"
3. Στην νέα φίλη Guru και το "Small creations and bla bla by Fo"
4. Στην Λίλα και το "Τα Λιλά της Λίλας"
5. Στην Χρυσα και τα "Ζουζουνομαγειρέματα"
6. Στην Μαργαρίτα και το "Συνταγές απο σπίτι"
7. Στην Κική και το "Tante Kiki"


Φιλάκια πολλά!!! 
****************************************
Τζα! Με περιμένατε τόσο σύντομα? Ουτε κ εγώ!
Δεν σας έχω γλυκό σήμερα.. Αντ΄αυτού διάλεξα να σηκώσω την σαλάτα που έφτιαξα για μεσημεριανό μου χθες με την οποία ενθουσιάστηκα κ ήθελα να την καταχωρήσω το συντομότερο δυνατόν. Περίμενα βέβαια να την δοκιμάσει και η κολόνα του σπιτιού μου, σκέφτηκα ότι μπορεί να έχω παραισθήσεις λόγω πείνας (κάνω διατροφή σσσσ). Πράγματι του άρεσε πάρα πολύ!
Καταρχήν να σας πω ότι προσωπικά εμένα δεν μου πολυαρέσει το καρπούζι..  Ε σαν όλα τα φρούτα μου αρέσει αλλά δεν τρελαίνομαι.. Σαν παιδί το έτρωγα μόνο με φέτα αλλά πάντα προτιμούσα το πεπόνι. Δυστυχώς εδώ, ενώ έχουν 10 διαφορετικές ποικιλίες πεπονιού, καμία δεν φτάνει ούτε στο 1/10 της γλύκας και της νοστιμιάς του Ελληνικού πεπονιού. Έχω ταλαιπωρηθεί το καημένο ταμάλα! Κλείνω την παρένθεση για το αγαπημένο Ελληνικό -κλαψ- πεπονάκι και προχωρώ ευθύς στην σημερινή σαλάτα.
Από πέρσι ήθελα να φτιάξω μια σαλάτα με καρπούζι, φέτα κ δυόσμο, της οποίας την συνταγή την έχουν όλα τα πακέτα συσκευασμένης Ελληνικής φέτας εδώ στην Καναδία. Εκείνη η σαλάτα περιείχε διάφορες πράσινες σαλάτες, κρεμμύδι, καρπούζι φέτα και δυόσμο. Χθες το μεσημέρι λοιπόν σκεφτόμουν να την φτιάξω για μεσημεριανό αλλά πρώτον δεν είχα πράσινες σαλάτες και δεύτερον καθότι η σαλάτα θα ήταν το μεσημεριανό μου γεύμα, ήθελα να φτιάξω κάτι πιο ολοκληρωμένο θρεπτικά, να μας πιάσει και λίγο βρε αδερφέ! Έτσι μου ήρθε η ιδέα για τις γαρίδες με την ιδιαίτερη αλλά απαλή κ φίνα γεύση τους. Κρατάω πάντα γαρίδες στην κατάψυξη μου γιατι τις βρίσκω πολύ βολικές, τις ξεπαγώνω σε 5 λεπτά βάζοντάς τις σε πλαστικό σουρωτήρι κάτω απο τρεχούμενο κρύο νερό κ έχω γρήγορα ένα γεύμα, μια σαλάτα. 
Το τελικό πανηγυρικό αποτέλεσμα ήρθε να συμπληρώσει το μοσχολέμονο το οποίο πάει πακέτο με τις γαρίδες και τέλος το τραγανό αγγουράκι έρχεται κ αυτό να συμπληρώσει την σαλάτα με την διακριτική του γεύση.
Σας παρακαλώ. Μην την φοβηθείτε. Φτιάξτε την!!!!