25/7/12

Κεφτεδάκια Λαχανικών με Κινόα και Onion Rings στον Φούρνο



Υλικά ( 10 -12 κεφτεδάκια)

Για τα κεφτεδάκια λαχανικών με κινόα
1/2 κούπα Κινόα (στα καταστήματα με προιόντα υγιεινής διατροφής)
1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
1 κούπα μανιτάρια (χρησιμοποίησα cremini γι αυτο και το σκούρο χρώμα στα κεφτεδάκια) ψιλοκομμένα στον πολυκόφτη (όχι λιωμένα)
1 μέτριο κολοκυθάκι στο χοντρό μέρος του τρίφτη (στραγγισμένο και στιμένο σε χαρτί κουζίνας)
1 μέτριο καρότο στο χοντρό μέρος του τρίφτη
1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι κόλιανδρο τριμμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1 αυγό
3 κουταλιές της σούπας κορν φλάουρ
1/3 της κούπας δυόσμο ψιλοκομμένο
Αλάτι - Πιπέρι
Για τα Onion Rings
1 κρεμμύδι κομμένο σε χοντρές ροδέλες ( 1 εκατοστό)
1/2 κούπα αλεύρι
1 αυγό
1/2 κούπα φρυγανιά τριμμένη ανακατεμένη με λίγη παρμεζάνα και 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Διαδικασία

Μουλιάζουμε το κινόα σε νερό για 5 - 10 λεπτά, στραγγίζουμε και στην συνέχεια το βάζουμε σε κατσαρολάκι με φρέσκο κρύο νερό, φέρνουμε σε βράση και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά. σουρώνουμε και κρατάμε στην άκρη.
Βάζουμε ένα τηγάνι στην φωτιά με 1 κουταλάκι ελαιόλαδο και σοτάρουμε σε μέτρια φωτιά το κρεμμύδι, αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε το σκόρδο, τον κόλιανδρο και στην συνέχεια τα μανιτάρια, το κολοκυθάκι, το καρότο και ανακατεύουμε. Σοτάρουμε για 5 λεπτά, αποσύρουμε από την φωτιά, προσθέτουμε τον δυόσμο και αφήνουμε στην άκρη να πέσει η θερμοκρασία τους και να κρυώσουν λίγο τα λαχανικά.
Μόλις κρυώσουν λιγάκι, προσθέτουμε το κινόα, το αυγό, το κορν φλάουρ και ανακατεύουμε καλά το μείγμα. 
Βάζουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά και προσθέτουμε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο. Μόλις ζεσταθεί, προσθέτουμε μια γεμάτη κουταλιά απο το μείγμα και πιέζουμε να σχηματίσουμε ενα κεφτεδάκι. Για ένα μέτριο τηγάνι νομίζω ότι είναι καλή ποσότητα τα 3 - 4  κεφτεδάκια την κάθε φορά (να ψήνονται). Ψηνουμε 4 λεπτά απο την μία πλευρά, τα γυρνάμε με σπάτουλα και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 4 λεπτά. Όταν είναι έτοιμα τα αφηνουμε σε αντικολλητικό χαρτί.
Αν κατα την διάρκεια που τα μαγειρεύουμε μας φανεί ότι κολλάει το τηγάνι προσθέτουμε λίγο λαδάκι πριν τοποθετήσουμε τα κεφτεδάκια.
 Για τα Onion Rings, προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 220 βαθμούς και στρώνουμε σε ενα ταψάκι αντικολλητικό χαρτί. Χτυπάμε σε ενα πιάτο το αυγό, σε ενα άλλο πιάτο βάζουμε το αλεύρι και σε ενα τρίτο την φρυγανιά με την παρμεζάνα και το λαδάκι. Αλατοπιπερώνουμε ελαφρώς και το αυγό, και το αλέυρι. Περνάμε τις ροδέλες πρώτα απο το αλεύρι, στην συνέχεια απο το αυγό και στην συνέχεια απο την φρυγανιά. Τις ακουμπάμε στο ταψί, συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες ροδέλες και τις ψήνουμε για 15 λεπτά μέχρι να δουμε ότι παίρνουν χρώμα.


Καλή Όρεξη!

**************************************************
Γεια σας, τι κάνετε?? Διακοπεύετε? Εμείς όχι ακόμη...
Για το κινόα τα έχουμε ξαναπεί σε άλλες συνταγές, είναι ένα προϊόν που γνώρισα πριν 3 χρόνια και απο τότε το χρησιμοποιώ σε διάφορες παρασκευές, κυρίως όπως χρησιμοποιώ και το κουσκους. 
Το κινοα θεωρείται υπερτροφή, κυρίως λόγω της ισορροπίας που περιέχει στα θρεπτικά του συστατικά. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, έχει ισορροπημένους "καλούς" υδατάνθρακες, βιταμίνες καθώς και όλα τα πολύτιμα ιχνοστοιχεία.   
Σήμερα σας έχω εύκολα, νόστιμα και πολύ υγιεινά κεφτεδάκια με κινόα τα οποία πιστεύω ότι θα σας αρέσουν. Εξάλλου Έλληνες είμαστε και ξέρουμε να μετατρέπουμε σε κεφτεδάκι κάθε υλικό.
Ενα πράγμα θέλω να προσέξετε, ενώ θα χρησιμοποιήσετε τον πολυκόφτη για τα μανιτάρια, μην το κάνετε για το κολοκυθάκι και το καρότο. το κολοκυθάκι και το καρότο τρίψτε το στο χοντρό μέρος του τρίφτη κ αυτο γιατί το μήκος που θα έχει κάθε κομματάκι απο τα λαχανικά βοηθάει στο να δέσουν τα κεφτεδάκια καλύτερα και να μην σας διαλυθούν όταν θα πάτε να το γυρίσετε πλευρά στο αντικολλητικό τηγάνι.

30 σχόλια:

  1. Καλημερα Ερη μου
    Σταθηκα με μεγαλη προσοχη αλλα και περιεργεια στη σημερινη αναρτηση σου!Ειναι αληθεια οτι για μενα , το κινοα ειναι ενα προιον αγνωστο.Ανετρεξα λοιπον στις προηγουμενες συνταγες που περιηχαν το συγκεκριμενο προιον και ενιωσα μια ευχαριστη εκπληξη οταν διεπιστωσα τις ευεργετικες ιδιοτητες του.Επισης ειδα με ενδιαφερον τις διαφορες εκδοχες στις μαγειρικες εφαρμογες,ειδικα στη σημερινη ,μια που οτιδηποτε εχει να κανει με κεφτεδακια,αρεσει πολυ!Επιπλεον ειναι μια αριστη λυση σε περιοδο νηστειας,αφου μπορει να αντικαταστησει επαξια την πρωτεινη.Φανταζομαι οτι μπορω να το προμηθευτω απο καταστηματα υγιεινης διατροφης.Συγχαρητηρια για την εξαιρετικα ενδιαφερουσα προταση,η οποια εχει και μαγειρικο αλλα το κυριωτερο υγιεινο αποτελεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Φωτεινή μου, δεν μοιάζει με κάτι η γεύση του, έχει μια δική του απλή όμως γεύση. Ναι απο καταστηματα με προιόντα υγιεινής διατροφής θα το προμηθευτείς με συγχωρείς που δεν το σημείωσα..

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ νόστιμα!Ειδικά τα όνιον ρινγκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω φαίνονται τέλεια. Θα φροντίσω να τα τιμήσω λίαν συντόμως. Μ'αρεσει που τα onion rings τα έχεις ψήσει στον φούρνο (μπας και γλιτώσουμε καμια θερμίδα) και που έχεις βάλει και παρμεζάνα (πρέπει να γίνονται σουπερ τραγανά και νόστιμα).

    (ΥΓ. μου κάνει καψόνια ο blogger πρωί πρωι, !@#@$)@(#$Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσαν Τάνια, ε γι αυτο ψάχνω να βρω λύσεις να μην τηγανίζω γιατί θες δε θες το λάδι τους θα το ρουφήξουν.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Εri!Kαι για μένα ειναι άγνωστο το κινοα!Νόστιμα τα κεφτεδάκια σου!Αλλα τα onions rings,όλα τα λεφτά!!Και με τήν παρμεζάνα,τέλεια!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Dimi μου, να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  5. ένα θα σου πω....ΜΑΜΜΜΜΜΜΜ!!!!φιλάκια και καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Guru μου, μιαμ μιαμ μιαμ!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Η σημερινή σου πρόταση μου αρέσει πολύ Ερη μου!
    Ενα ολοκληρωμένο, πλούσιο, υγιεινό και πάνω απ' όλα νόστιμο πιάτο!!
    Πολλά like!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι σύμπτωση...έφτιαξα κεφτεδάκια με λαχανικά και πλιγούρι πριν μέρες και ήταν καταπληκτικά.....τσιμπάω όμως όλα τα onion rings που μου αρέσουν τρελά και φεύγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια θα ειναι και με το πλιγούρι είμαι σίγουρη, τι ωραία ιδέα!
      Φιλιά πολλά Λίλα μου!

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά, εμείς οι Έλληνες μπορούμε να μετατρέψουμε σε κεφτεδάκι σχεδόν τα πάντα! Για το κινόα έχω διαβάσει ότι πρόκειται για εξαιρετικά, θρεπτική τροφή. Δεν ξέρω τι θέση πρόκειται να καταλάβει στην ελληνική κουζίνα, αλλά αν οι Ελληνες αγαπήσουν το συγκεκριμένο υλικό, θα κάνουν θαύματα με αυτό. Θα δούμε. Τα δαχτυλίδια κρεμμυδιού, ωραιότατα και η δροσερή μπυρίτσα που αχνοφαίνεται, συμπληρώνει την εικόνα. Χορταστικό το γεύμα και μόνο που το βλέπεις.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Ειρήνη, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο πιάτο μας ετοίμασες πάλι φιλενάδα! Πόσο θελκτικό φαίνεται στ' αλήθεια!
    Το κινόα το έχω μόνο ακουστά, προς το παρόν δεν έχει τύχει να "γνωριστούμε" καλύτερα! Τα onion rings φαίνονται απίθανα! Και τι καλά που είναι φουρνιστά και όχι τηγανητά ως συνήθως!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι είναι πολύ ωραίο Ερμιόνη, σου φαίνεται σαν να τρως junk (οπότε ξέρεις λειτουργεί ολίγον σαν placebo) αλλά τρως υγιεινό φαγητό!
      φιλάκια Ερμιόνη μου!

      Διαγραφή
  10. Tι ωραίο, καλοκαιρινό και χρωματιστό πιάτο είναι αυτό φιλενάδα!! ευκαιρία να "γνωρίσω" και το κινόα που δεν το έχω ξαναματαδοκιμάσει!!
    φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε, είναι σουπερ θρεπτικό, ότι πρέπει για σένα!

      Διαγραφή
  11. ‘Ερη η εικόνα μιλάει από μόνη της. Φαίνονται υπέροχα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Έλενα!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα, Έρη μου.
    Χαίρομαι που πειραματίζεσαι με τις νέες αλλά παλιές τροφές και τις χρησιμοποιείς. Έχω κι εγώ αγάπη για όλα αυτά τα παλιά που σήμερα θεωρούνται σούπερ αλλά εδώ δεν τα ξέρουν. Πόσα να φέρω από Ελλάδα και για πόσο καιρό;
    Η πρότασή σου μου άρεσε πολύ και η παρουσίαση επίσης. Κάτι ανάλογο έφτιαξα κι εγώ αλλά χωρίς κινόα, ένα καλοκαιρινό χορτοκεφτεδάκι.
    Μήπως τα έχεις δοκιμάσει ψητά στο φούρνο;
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γύρισες στην βάση σου? Σε καταλαβαίνω, ειναι δύσκολο αν δεν υπάρχουν αυτά τα προιόντα εκεί που ζεις. αλλά όπως είπες, διάφορα χορτοκεφτεδάκια, ή όπως ανέφερε και η Λίλα αντικαθιστώντας το κινόα και πλιγούρι είναι μι απολύ καλή ιδέα. Λοιπον έκαν 4 κεφτεδάκια στον φουρνο για δοκιμή την ίδια μέρα που έκαν και τα άλλα στο τηγάνι, γίνονται λίγο πιο στεγνά απο έξω αλλα σε γενικές γραμμές δεν ηταν μεγάλη η διαφορά. Στο τηγάνι γίνεται πιο τραγανό το έξω μέρος τους χωρίς να στεγνώνει πολύ. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Δεν παίζεται η συνταγή σου απ΄ όλες τις απόψεις! Και για την νοστιμιά (υποθέτω) και για την πρωτοτυπία της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!

      Διαγραφή
  14. Eri μου μου αρέσει αυτή η συνταγή!!!!!
    Που θα βρω κινόα...Θα δω ...
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα καταστήματα με προιόντα υγιεινής διατροφής Εφη μου, βιολογικά και τέτοια. Φιλάκια πολλά, ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα τα κεφτεδάκια σου Έρη μου... προσωπικά το κινόα το γνωρίζω χωρίς να το έχω δοκιμάσει... αλλά εκείνα τα ονιον ρινγκς και οι φωτό σου είναι τρέλλα!!!! Πανέμορφες, πολύχρωμες και με λαχταριστό περιεχόμενο!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ, πως και δεν το έχει ςδοκιμάσει Κική μου, αν το βρείς να το πάρεις! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...