8/7/12

Μια βόλτα στα Toronto Islands















10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ερη μου πολύ ωραίες οι φωτογραφίες έτσι μπράβο βάλε κι άλλες να γνωρίσουμε την περιοχή του Τορόντο που είναι ονειρεμένο μέρος!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Έρη μου... με ταξίδεψες πρωί πρωί. Να είσαι καλά! Και τα φαγάκια σου αλλά και τα "τουριστικά" σου ποστ είναι οι αδυναμίες μου!!! Να είσαι καλά και καλά να περνάς!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκπληκτικό μέρος ο Καναδάς Ερη...
    δεν έχω έρθει,αλλά είναι από τα μέρη που έχω προγραμματίσει να επισκεφθώ...
    υπέροχες οι φωτογραφίες σου...
    καλή εβδομάδα να έχεις...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικές οι φωτογραφίες από τα νησιά του Τορόντο. Το πιτσιρίκι σου πρέπει να πέρασε πολύ καλά σε αυτή την βόλτα. Πολύ όμορφα αυτά τα μέρη του Καναδά!
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααααα τι μου κάνεις βρε Έρη μου και θέλω να έρθωωωωωωω!!!!!!!!
    Υπέροχες φωτό!!!
    Να περνάς υπέροχα...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχη βόλτα Ερη μου!!!
    Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!
    Ο πιτσιρικάς είμαι σίγουρη ότι την απόλαυσε!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε, Έρη μου, να κάνεις εσύ τις βόλτες σου και να βολτάρουμε κι εμείς μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφιά είναι αυτή!
    Και απ' ότι κατάλαβα είναι αρκετά κοντά στο σπίτι σας!
    Επίσης ο μικρούλης σας έχει μεγαλώσει πάρα πολύ! Αντράκι κανονικό έχει γίνει!
    Φιλιά πολλά φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραίες φωτογραφίες!

    Please walk on the grass!!! χαχαχαχαχα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ τι μου θυμιζεις!!!! τι όμορφες βόλτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...