31/8/12

Διπλά Μπισκότα (Fudge και Chocolate Chip)



 Τελευταία μέρα Αυγούστου. Πέρασε κ αυτό το καλοκαίρι σαν σίφουνας!  Εύχομαι να περάσατε όλοι τέλεια κ εύχομαι κ σε μένα να έρθω του χρόνου το καλοκαίρι στην Ελλάδα και να περάσω τόσο καλά όπως κ εσείς! Εγώ πέρασα το καλοκαίρι μου κάνοντας μαθήματα ζαχαροπλαστικής, πολύ εντυπωσιακά, διασκεδαστικά κ έτσι δεν μου κακοφάνηκε και πάρα πολύ το ότι δεν πήγαμε διακοπές σε κάποιο νησί. Του χρόνου...
Αυτή την εποχή, μπορεί να την χαρακτηρίζει μια μελαγχολία αλλά ταυτόχρονα είναι και η εποχή των νέων ξεκινημάτων. Και κάθε νέο ξεκίνημα παρα το άγχος μας δίνει χαρά. Ζήτω λοιπόν τα νέα ξεκινήματα να μη τελειώσουν ποτέ!
Είτε όμως είστε χαρούμενοι είτε είστε μελαγχολικοί, αυτά τα μπισκοτάκια είναι κατάλληλα για κάθε περίπτωση. Διπλά μπισκοτάκια σοκολάτας, fudge και chocolate chip πεντανόστιμα, για βουτιές στο γάλα κ για πιο έντονη γεύση βουτιές στο καφεδάκι. Φυσικά ο μικρός μου κατέληξε για άλλη μια φορά ότι τελικά αυτά είναι τα αγαπημένα του. :) Πάμε στοίχημα ότι θα γίνουν και τα δικά σας αγαπημένα?  

Υλικά (24 Μπισκότα)  (Προσαρμοσμένη συνταγή απο το How sweet it is)

Chocolate Chip (λευκή ζύμη)
 80 γρ (6 κουταλιές της σούπας) βούτυρο αφημένο για λίγο έξω απο το ψυγείο να μαλακώσει (ας είναι κρύο αλλά να είναι σχετικά μαλακό να μπορεί να χτυπηθεί)
110 γρ (1/2 κούπα) καστανή ζάχαρη
1 κουταλιά της σούπας λευκή ζάχαρη
1 αυγό σε θερμοκρασία δωματίου (Σε αντίθεση με την κρέμα γάλακτος που πρέπει να είναι πολύ κρύα για να χτυπηθεί και να δώσει όγκο, τα αυγά θέλουν θερμοκρασία δωματίου για να φουσκώσουν ωραία την ζύμη μας)
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
140 γρ (1 κούπα) αλεύρι γαι όλες τις χρήσεις
1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα
λίγο αλατάκι
3/4 κούπας ψηφίδες σοκολάτας  
Fudge (Σοκολατένια Ζύμη)
80 γρ (6 κουταλιές της σούπας) βούτυρο αφημένο για λίγο έξω απο το ψυγείο
110 γρ (1/2 κούπα) καστανή ζάχαρη
1 κουταλιά της σούπας  λευκή ζάχαρη
1 αυγό σε θερμοκρασία δωματίου
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
160 γρ ( 1 κούπα + 2 κουταλιές της σούπας) αλεύρι γαι όλες τις χρήσεις
1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα
25 γρ ( 2 κουταλιές της σούπας γεμάτες)  κακάο
λίγο αλατάκι
3/4 κούπας ψηφίδες σοκολάτας

Διαδικασία

Μπορείτε να ξεκινήσετε τις ζύμες και τις δυο μαζί δεν χρειάζεται μίξερ, αν όμως θέλετε να το χρησιμοποιήσετε τότε θα φτιάξετε πρώτα την λευκή ζύμη και στην συνέχεια την σοκολατένια. 
Εγώ θα σας περιγράψω την μέθοδο που έκανα εγώ, τις έκανα ξεχωριστά γιατί χρησιμοποίησα μίξερ.
Chocolate Chip Λευκή ζύμη
Σε ένα μπολ βάζουμε το βούτυρο με τις ζάχαρες και ανακατεύουμε με μίξερ να ενωθούν τα υλικά. Προσθέτουμε το αυγό, τη βανίλια και χτυπάμε και πάλι. Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το αλεύρι, με την σόδα και το αλατάκι. Προσθέτουμε στο βούτυρο και χτυπάμε να φτιάξουμε μια κολλώδη σχετικά σφιχτή ζύμη (σαν πηχτή λάσπη - έτσι πρέπει να είναι η ζύμη του μπισκότου). Την μεταφέρουμε σε ένα μπολ, ανακατεύουμε μέσα τις ψηφίδες σοκολάτας, σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο. 
Fudge Σοκολατένια Ζύμη
Βάζουμε σε μπολ το βούτυρο με τις ζάχαρες και ανακατεύουμε με μίξερ να ενωθούν τα υλικά. Προσθέτουμε το αυγό, τη βανίλια και χτυπάμε και πάλι. Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το αλεύρι, με την σόδα, το κακάο κοσκινισμένο και το αλατάκι. Προσθέτουμε στο βούτυρο και χτυπάμε να φτιάξουμε μια κολλώδη σχετικά σφιχτή ζύμη. Την μεταφέρουμε σε ένα μπολ, ανακατεύουμε μέσα τις ψηφίδες σοκολάτας, σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο μαζί με την λευκή ζύμη για 30 λεπτά.


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς.
Βγάζουμε τις ζύμες από το ψυγείο και παίρνουμε 12 ποσότητες από την ζύμη, και τις τοποθετούμε σε απόσταση μεταξύ τους σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί. Πάνω από την κάθε ζύμη βάζουμε ποσότητα από την άλλη ζύμη. Εγώ τα έκανα μισά μισά σε μερικά έβαλα την σοκολάτα από πάνω και σε μερικά την λευκή ζύμη από πάνω. Νομίζω ότι καλύτερα γίνονται όταν η λευκή ζύμη είναι από πάνω γιατί η fudge ζύμη είναι πιο σφιχτή και δεν λιώνει τόσο καλά ενώ η λευκή λιώνει τέλεια πάνω από την σοκολατένια.


Ψήνουμε για 10 - 14 λεπτά, αφήνουμε τα μπισκότα για 5 λεπτά στο ταψί και στην συνέχεια τα μεταφέρουμε σε σχάρα να κρυώσουν.



Καλό και γλυκό σας Σαββατοκύριακο!!!

Λογάκια
Προσοχή μην τα συνωστίσετε στο ταψί, απλώνουν.
Αν τα φάτε όλα φρέσκα τότε δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο, αν όμως θέλετε να τα συντηρήσετε, τότε αφού τα βγάλετε τα αφήσετε να κρυώσουν και φάτε όσα θέλετε, αυτά που θα σας περισσέψουν θα τα "ξαναψήσετε" για να παραμείνουν τραγανά για πολύ καιρό. Τα ψήνουμε για 5 - 7 λεπτά την δεύτερη φορά.

Ενα υπέροχο βραβείο!!!

Η Μαρία απο το Σοκακτσού μου χάρισε αυτό το φανταστικό βραβείο, την ευχαριστώ πάρα πολύ και εγώ με την σειρά μου το χαρίζω σε όλα τα μαγειρικά food blogs, που λατρεύω!

 Δεν είναι τέλειο??


30 σχόλια:

  1. Eχω ιδιαίτερη αγάπη στα μπισκότα!Μου αρέσουν οι εύκολες και γρήγορες συνταγές,γιατί τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ,φτιάχνω αρκετά απο αυτά.Τα προτιμούν τα παιδιά στο γάλα και εγω βέβαια χαίρομαι γιατί αποφεύγουν τα τυποποιημένα..
    Η δική σου εκδοχή φαίνεται πολύ ευκολη και νόστιμη..Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε*
    φιλιά και καλό Σεπτέμβρη<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάει και αυτο το καλοκαίρι. Για μένα δύσκολο ήταν πολυ...Εξαιρετική η συνταγή σου! Τρελαινομαι για μπισκότα!!! Εύχομαι του χρόνου να τα καταφερεις και να μας έρθεις!! Πολλα φιλιααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρη μου καλή σου μέρα
    Η δική μας πάντως ξεκίνησε πολύ καλά,με γλυκό,τραγανό δάγκωμα των καταπληκτικών μπισκότων που μας πρόσφερες πρωί-πρωί!Διχρωμία αμαρτωλά όμορφη,γεύσεις μοναδικά ισορροπημένες,εμφάνιση που σε ωθεί στην άμεση δοκιμη και κατανάλωση πολλων τέτοιων πειρασμών!Θαυμάσια παρέα στον πρωινό ή απογευματινό καφέ,υγιεινό κολατσό για τα παιδιά,έυχάριστη έκπληξη για τους αγαπημένους ή όχι επισκέπτες!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Ερη! Ωραιότατη συνταγή και με κατατοπιστικά tip! Τα μπισκότα "κουταλιού" μου αρέσουν πολύ! Δε μου φαίνονται καθόλου μπελαλίδικα όπως αυτά που κάθεσαι και πλάθεις με τις ώρες! Θα τα δοκιμάσω σίγουρα! Ευχές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν βάζω στοιχήματα που αφορούν φαγητά και γλυκά, συνήθως τα χάνω η λιχούδω! :) :) Πράγματι φαίνονται υπέροχα τα μπισκότα! Λέω να δοκιμάσω να τα φτιάξω, καθώς δύσκολα αντιστέκομαι στη σοκολάτα!
    Μαθήματα διαβάζω... Κάτι μου λέει ότι θα μας καταπλήξεις με τις δημιουργίες σου!
    Εύχομαι και σε 'σένα αλλά και σε όλον τον κόσμο, το επόμενο καλοκαίρι να είναι από τα καλύτερα που θα περάσει. Φέτος πολλοί δεν το ευχαριστήθηκαν...
    Πολλά φιλιά Έρη μου! Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πρέπει να είναι πεντανόστιμα τα μπισκότα σου Έρη μου! Καλό χειμώνα και μακάρι να καταφέρετε να έρθετε του χρόνου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρωί πρωί ξύπνησα και έχετε βαλθεί να με καταστρέψετε....
    Πρώτα η μια κάνει ανάρτηση με μπουγιουρντί,,,,,
    Έπειτα εσύ με τέτοια μπισκότα......
    Τι θα γίνω εγώ η φουκαριάρα.....
    Όλα τα θέλω και τα κυβικά μου είναι μόνο για νερόβραστα λαχανικά και κοτόπουλο.
    Αμαρτία η γυναίκα τι σας έκανα και με εκδικείστε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία μπισκότα ,θα είναι και αφράτα ε? όσο για το καλοκαίρι,τι κι αν πέρασε ,καλα να είμαστε και θάρθουν κι άλλα,η ζωή κάνει κύκλους,καλό Σαββατοκύριακο Ερη μου ,πολύ όμορφο το βραβειάκι σου ,συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα μπισκότα! Πρέπει να είναι πεντανόστιμα! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου! Είναι όντως πολύ ωραίο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για στοιχηματα δεν είμαστε Έρη μου, μιας και είμαστε όλες (και όλοι) μας "σεσημασμένοι τύποι" στην κατανάλωση λιχουδιών!
    Μια δοκιμή πάντα είναι ευπρόσδεκτη φυσικά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα μπισκότα σου δεν έχω λόγια,τρέχω για τα υλικά το απόγευμα θα τα φτιάξω για τα παιδάκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερη μου φαίνονται καταπληκτικά, μπράβο σου!!!!!Εννοείται πως θα τα δοκιμάσουμε!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου είναι υπέροχο πραγματικά!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφράτα αφράτα τα δίχρωμα μπισκοτάκια σου Έρη. Αφού ο μικρός κατέληξε ότι είναι τα αγαπημένα του, ε! τότε δεν υπάρχει αμφιβολία για την νοστιμιά τους. Φτιάχνω συχνά μπισκότα, μας αρέσουν με τον καφέ μας πρωινό ή απογευματινό, αλλά τα βουτάει και η μικρή στο γάλα της το πρωί και έτσι τελειώνουν γρήγορα. Καλοφάγωτα τα μπισκοτάκια!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία τα μπισκότα σου eri,και τι εύκολα μοιάζει να παρασκευάζονται,αλλά δεν θα σου πω ότι θα τα φτιάξω(αν και θα τό ήθελα πολύ)καθότι υπάρχει περίπτωση αντί για μπισκοτάκια,να παρασκεύαζα.....κοτρονάκια!
    Για τέτοιο ταλέντο στην μαγειρική μιλάμε!χι,χι
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έρη τα μπισκότα σου φαίνονται πεντανόστιμα!! Και μου αρέσει πολύ που είναι διπλά και παιχνιδιάρικα!! Σου εύχομαι του χρόνου να κάνεις Ελλάδα διακοπές!!
    Καλό μας φθινόπωρο, λοιπόν!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aυτά είνα πραγματικά τα αγαπημένα ου για πρωινό και δεν είχα σκεφτεί ποτέ να δώ πώς φτιάχνονται!Πολύ απλά!Φιλάκια και σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Έρη μου, πράγματι μια μελαγχολία υπάρχει για το τέλος του καλοκαιριού αλλά και μια αδημονία για την αρχή του φθινοπώρου (άσε που εγώ η θεοπάλαβη σκέφτομαι τα Χριστούγεννα!!!!χαχαχα).
    Τί ωραία που έκανες μαθήματα ζαχαροπλαστικής... εμένα με τσατίζει που εδώ στη Θεσ/νίκη το καλοκαίρι που είμαι ελεύθερη από μαθήματα δεν έχει τέτοια και όλα αρχίζουν από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο!!! γκρρρρρ!!!
    Τέλος πάντων, τα μπισκότα σου πρέπει να είναι θεϊκά και πεντανόστιμα και τέλεια και... να πάρω ένα, δύο, τρίαααα;;;;;; Συμφωνώ απόλυτα με τον μικρό σου!!!
    Καλό φθινόπωρο,λοιπόν, και σου εύχομαι του χρόνου να είσαι στην Ελλάδα για καλοκαίρι (τώρα για χειμώνα δεν ξέρω αν ...πρέπει αλλά λέμε τώρα!).
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία τα μπισκοτάκια σου Έρη μου, καλή λύση για τώρα που θα αρχίσουν τα σχολεία να έχουν τα μικρά να "βουτάνε" στο γάλα το πρωί.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα Ερη!Πολύ ωραία η συνταγή σου!Οτι πρέπει γιά τούς μικρούς μου μπόμπιρες,αλλά καί γιά καφέ μέ φίλες!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. mmmmmmmmmmm!! o πιο γλυκός τρόπος για να καλοσωρίσεις το φθινόπωρο φιλενάδα!!! καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε λοιπόν!
    σε φιλώωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς σε ξαναβρίσκουμε φιλενάδα!
    Καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο με πολλές πολλές νοστιμιές, σαν τα υπέροχα, λαχταριστά μπισκοτάκια σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφα που σου γίνανε! Θα τους τα φτιάξω και αυτά για το σχολείο! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Εράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έρη μου καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!!!!!!
    Υπέρχα και λαχαταριστά δείχνουν τα μπισκότα σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Excelente receta lucen muy exquisitas y muy bien hechas,abrazos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ερη μου μοναδικά θέλω να τα φάω όλα!!!και μετά φωνάζω παχαίνω....είναι δυνατόν με τέτοιες λιχουδιές να μην θες να τα φας όλα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπέρα Ερη,καλό μήνα και καλό φθινόπωρο-)))
    τα μπισκοτάκια σου μοσχοβολάαααααααανε μέχρι εδώ!!!Και φαίνονται τόσο νόστιμα!!!Δεν έχω κάνει ποτέ μισκότα,και με έβαλες σε πειρασμο-)))
    πολύ γλυκό το δωράκι της Σοκατσού-)))
    πολλά φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ...Και αυτά υπέροχα!!! Αλλη μια συνταγή για παιδιά που είναι εξαιρετική...

    Σιγά σιγά δεν θα τις προλαβαίνουμε Ερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φαίνονται φανταστικά αυτά τα μπισκοτάκια και είναι και πολύ ευπαρουσίαστα. Πως γινεται να φάω ένα τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σιγουρα θα τη δοκιμασω!αχ κ να ειχα μερικα τωρα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μια λεξη εχω μονο να σου πω:
    Καταπληκτικα!!!!
    τα φτιαξαμε και εξαφανιστηκαν:)
    ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...