1/8/12

Giveaway!!



 
1. Χειροποίητη Γυναικεία Ποδιά από τις "Χειροποίητες Ποδιές με Άποψη"


2. Χειροποίητη Παιδική Unisex Ποδιά με σκούφο από τις "Χειροποίητες Ποδιές με Άποψη"

3. Βιβλίο Μαγειρικής 500 Mediterranean Dishes (Στα Αγγλικά)

4. Βιβλίο Μαγειρικής Perfect Italian (Στα Αγγλικά)

5. Γυναικεία Ποδιά με Κουκουβάγιες

Και πάλι Καλή Επιτυχία σε όλους και καλό μήνα!

*************************************************
Καλό μήνα!!! 
Αύγουστος! Μήνας αγαπημένος μέσα στον οποίο 2 χρόνια πριν, ξεκίνησα αυτό το συναρπαστικό ταξίδι με το Captain Cook... Αισθάνομαι.......... πάρα πολύ καλά! Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω αυτό το blog, το οποίο κάποιος κόσμος το έχει αγαπήσει, το ακολουθεί και το συμβουλεύεται. 
Θέλω να ξέρετε ότι κάθε φορά που κάνω κάποια ανάρτηση πάνω από όλα σκέφτομαι τον άνθρωπο που θα φτιάξει την συνταγή κ γι αυτό πάντα μα πάντα προσπαθώ οι οδηγίες μου να είναι ξεκάθαρες και κατανοητές, τα βήματα να είναι αναλυτικά ώστε το αποτέλεσμα να είναι πετυχημένο.  Διαλέγω συνταγές που μου αρέσουν, που νομίζω ότι είναι διασκεδαστικές, χωρίς να λείπουν από το μενού και οι κλασσικές παραδοσιακές συνταγές που όλοι αγαπάμε. Καταλαβαίνω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να σας πετυχαίνουν κάθε φορά όλες οι συνταγές κ γι αυτό σας ευχαριστώ για την κατανόηση σας και σας παρακαλώ όποτε αντιμετωπίζετε πρόβλημα με συνταγή απο το Captain Cook να μου το λέτε. Το κίνητρο μου γι αυτό το blog είναι ένα και μοναδικό. Η πραγματική, αληθινή αγάπη για την μαγειρική. Τι να πω? Την λατρεύω. Αυτήν σκέφτομαι ολημερίς κ με ενθουσιάζει οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτήν. Αναπνέω συνταγές!
Θέλω μέσα από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω όλους εσάς που χαρίζετε τον χρόνο σας για να διαβάσετε τις αναρτήσεις και να φτιάξετε συνταγές από το Captain Cook. Γι αυτό σήμερα ξεκινάει ένα giveaway, στο οποίο μπορείτε να πάρετε όλοι μέρος. Επειδή ξέρω ότι είναι μήνας διακοπών και θέλω να σας προλάβω όλους, το giveaway θα είναι ανοιχτό από σήμερα 1 Αυγούστου εως και τις 19 Αυγούστου. Την Δευτέρα στις 20 του μήνα θα γίνει η κλήρωση και θα ανακοινωθούν οι 5 τυχεροί.
Αυτό που πρέπει να κάνετε για να λάβετε μέρος είναι να είστε αναγνώστες του Captain Cook, δεξιά εκεί που λέει Αναγνώστες, και να αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση. Φυσικά μπορεί να λάβει μέρος ο καθένας οπότε μπορείτε να αφήσετε σχόλιο κάτω με την επιλογή Ανώνυμος αλλά να μου γράψετε μέσα στο σχόλιο το όνομα σας. 
Αν θέλετε δύο και τρεις ευκαιρίες στην κλήρωση τότε θα πρέπει να κάνετε like στην σελίδα Cooking Mates στο Facebook και να μου αφήσετε σχόλιο ότι είστε fan της σελίδας Cooking Mates, και για την τρίτη ευκαιρία θα πρέπει να έρθετε κ να γίνετε μέλος στο group του Captain Cook στο Facebook και να με ενημερώσετε επίσης.
Να σας πω τώρα για τα δώρα, η αγαπημένη φίλη Ελένη έφτιαξε τις καταπληκτικές χειροποίητες δυο πρώτες ποδιές και την ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό. Μπορείτε να δείτε εδώ την σελίδα της στο facebook με τις πανέμορφες ποδιές που φτιάχνει. Δυστυχώς γι αυτές τις δυο ποδιές και μόνο, υπάρχει ο περιορισμός ότι μπορούμε να τις στείλουμε μόνο εντός Ελλάδας οπότε μόνο γι αυτές ο τυχερός που θα τις κερδίσει θα πρέπει να μου δώσει διεύθυνση παράδοσης στην Ελλάδα. Για τα υπόλοιπα δωράκια, όπου και να είσαστε θα σας τα στείλω.
Παρακαλώ αν κάποιος θέλει να εξαιρεθεί από κάποιο δώρο να μου το αναφέρει στο σχόλιο..
Καλή Επιτυχία!!!

194 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Ερη μου!!Ευχομαι πολλές αναρτήσεις,γεμάτες υπέροχες συνταγές!!Καλή διαμονή στόν Καναδά!!Ολα τά δωράκια είναι πολύ όμορφα!!Αλλά η ποδιά μέ τίς κουκουβάγιες,καταπληκτική!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερη μου, ευχομαι μακροημερευση για το υπεροχο blog σου! Φαινεται οτι ειναι στημενο με πολυ μερακι και αγαπη γι'αυτο που κανεις! Εμεις σε ευχαριστουμε για τις παντα ενδιαφερουσες συνταγες, την αψογη αισθητικα παρουσιαση και την καλη σου διαθεση!
    Γεια στα χερια της Ελενης, οι ποδιες της ειναι πραγματικα υπεροχες!
    Τις καλυτερες ευχες μου
    Καλο μηνα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σέυχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ερη μου!Πολύχρονο το blog σου να είσαι γερή και να μας καλομαθαίνεις με υπέροχες συνταγές! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χρυσα μου, σέυχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα με υγεία και χαρά!!!! Χρόνια πολλά πολλά στο blog σου!!! Μπράβο για την εξαιρετική δουλειά που κάνεις!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφοκλή μου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πέρασα μόνο για να σου δώσω τις ευχές μου για το μπλογκ σου.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας δίνεις τις γεμάτες αγάπη και μεράκι αναρτήσεις σου. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. κακο μηνα!
    υπεροχες ποδιες, υπεροχο και το σαιτ σου!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλο μηνα ηθελα να γραψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω ΕΞΑΙΡΟΥΜΑΙ!

    Πολύχρονο το τόσο επιμελημένο blog σου, πολύχρονη κι εσύ για να μας μαγειρεύεις! Έτσι σε χαιρομαι Ερι μου η δίνεις σωστές συνταγές η τίποτα, το έχω πάθει πολλές φορές ακομη κι από συγγενείς μου.

    Και για να γελάσουμε... μια συνάδελφος μου είχε πει ότι δεν μου δίνει την συνταγη της θειας της γιατί στο κρεββάτι του θανάτου της, της ορκίστηκε ότι δεν θα μοιραστεί με κανέναν άλλον την συνταγη του κέικ στον ατμό χα χα χα, δεν είχα ξανά ακούσει τέτοια δικαιολογία φαντασίας. Το έλεγε σοβαρά, αλλά την καζούρα που της έκανα δεν περιγράφεται για το μεγάλο οικογενειακό κειμήλιο που πήρε "η θεία" μαζί της:))

    Τυχερός όποιος κερδίσει τις πολύ όμορφες ποδιές, καθώς και τα άλλα δωράκια σου. Καλή τους επιτυχία.

    Καλό σου μήνα, όπως τον επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Ευη μου το φαντάζομαι το περιστατικό, μα αν είναι δυνατον!
      Σέυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πρώτα απ'όλα να σου ευχηθώ Έρη μου! Να έχεις πάντα όρεξη και μεράκι, να μην στερέψεις ποτέ από φαντασία και ιδέες, να είσαι καλά για να μαγειρεύεις και να φροντίζεις την οικογένειά σου και τους αγαπημένους σου! (και εμάς με "οφθαλμόλουτρο!")

    Δηλαδή να ξανα-αφήσω 2 σχόλια εδώ ότι είμαι fan του group και του CookingMates? Μπερδεύτηκα!
    Σε φιλώ φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It's ok Jenny, αρκεί που το έγραψες εδώ!
      Φιλάκια σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Έρη μου και καλό μήνα.Εύχομαι το blog σου να μας χαρίζει συνέχεια απίθανες συνταγές τις οποίες μόνο εσυ ξέρεις να βάζεις με πολύ αγάπη και μεράκι,όσο για τα δωράκια σου τέλεια όλα,να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρια Jovaki Στεφανιδου1/8/12, 8:23 π.μ.

    Kαλημερα Ερη μου και καλο-καλο μηνα!!! Εννοειται οτι ειμαι big fan σου και μακαρι να κερδισω καποιο απο τα υπεροχα δωρακια!!! Φιλια πολλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/8/12, 8:12 π.μ.

      giasou maria, kairo exo na se do...ti kaneis?

      Διαγραφή
  12. Πολύχρονο το blog σου!Εύχομαι πολλές, καλές και νόστιμες αναρτήσεις!Όσο για τις ποδιές, είναι τέλειες, ειδικά αυτή με τις κουκουβάγιες, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι πολύ μεγάλη φαν του μπλογκ σου και των συνταγων σου.. Σε ευχαριστούμε για τα δωράκια. Καλό καλοκαίρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Έρη μου. Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και να μας χαρίζεις νόστιμες και λαχταριστές συνταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα , να είσαι πάντα δημιουργική !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ερη μου
    εύχομαι και τα επόμενα χρόνια ναναι πλούσια, γευστικά & χορταστικά όπως τούτα τα δύο!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα! Είμαι νέα στην παρέα, αλλά μου αρέσουν τόσο πολύ οι συνταγές σου, που δε σκοπεύω να φύγω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύχρονο το blog σου Έρη μου και να είσαι πάντα καλά να μας γράφεις για τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου!
    Καλό μήνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος1/8/12, 10:30 π.μ.

    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να απολαμβάνεις τη μαγειρική (κι εμείς μαζί σου μέσα από το blog σου)!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!Γεωργία Μακρή (χωρίς blog)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ότι αναπνέεις συνταγές πολύ μου άρεσε! Θα κρατήσω την έκφραση στα αγαπημένα μου. Αυτό βέβαια το καταλαβαίνουν όλοι όσοι σε διαβάζουν και ασχολούνται με το αντικείμενο.

    Φαίνεται το μεράκι, η προσοχή και η λεπρομέρεια που κάνει κάθε φορά τη διαφορά σε όλες σου τις αναρτήσεις. Φαίνεται ότι ξαπλώνεις το βράδυ και σκέφτεσαι συνταγές, αναρτήσεις, διακοσμήσεις, υλικά και συνδυασμούς. Φαίνεται ότι η μέρα σου κινήται γύρω από το Captain Cook.

    Πραγματικά το μπλόγκ σου Έρη αξίζει συγχαρητήρια. Είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν.

    Συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό. Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο. Ακριβώς τον ίδιο γιατί έχεις βρει τη συνταγή της επιτυχίας.

    Σου εύχομαι καλή συνέχεια και να τα εκατοστήσει το Captain Cook!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σου Έρη!! Χαίρομαι που ανακάλυψα το Blog σου, ειναι πολυ φιλικό και πλουσιο σε ιδέες μαγειρικής. Χρόνια Πολλά λοιπόν του ευχομαι και εισ ανώτερα! Έχει μεγάλη σημασία να επιβραβευονται οι προσπάθειες καποιον ανθρώπων. Να είσαι καλά και σευχαριστώ που πέρασες καισυ απο το σπιτάκι μου, με την διαφορά ότι εγω "μαγειρευω" με χρώματα :)

    Φιλια
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα, Έρη μου!
    Εύχομαι να υπάρξουν πολλά - πολλά ακόμα χρόνια που με αγάπη και μεράκι θα δημιουργείς μέσα από αυτό το χώρο που αγαπάς και αγαπάμε!
    Από τα γραπτά σου φαίνεσαι ότι είσαι ένας ξεχωριστός άνθρωπος, όλο ζωντάνια και πάθος για τη ζωή και για ό τι καταπιάνεσαι κι εμείς, οι τυχεροί, απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου!
    Μην κουραστείς να κάνεις αυτό που τόσο σου αρέσει!
    Πέρασα μόνο για ευχές και όχι για την κλήρωση-τα δώρα σου όλα υπέροχα και καλή τύχη στους τυχερούς/ές.
    Καλό μήνα.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα να έχουμε Ερη μου και καλά μαγειρέματα ....!!!
    Χαίρομαι που με ανακάλυψες και έτσι σε βρήκα και γω....και ενθουσιάστηκα με τις μαγειρικές σου...πάντα να φτιάχνεις ωραία πράγματα.
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εράκι,
    βρήκα σήμα σήμερα και μπήκα να δω τί παίζει στη γειτονιά...
    και σε ωραία πράγματα έπεσα...
    πολύχρονο και πάντα νόστιμο το μπλογκ σου κοριτσάκι...
    και καλό μήνα σε όλους...-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου εύχομαι από ψυχής καλή συνέχεια στις μαγειρικές σου αγάπες και εκτιμώ την ειλικρίνεια σου για τις προθέσεις σου σε αυτό το χώρο.
    Λες ότι μπορεί κάτι να μην πετύχει, ειλικρινά πιστεύω ότι δεν πετυχαίνει ότι δεν γίνεται με αγάπη και προσήλωση σε αυτό ότι κι αν είναι.
    Τα δώρα σου εκπληκτικά όλα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος1/8/12, 1:28 μ.μ.

    Ευχομαι να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια να βάζεις τόσο ενδιαφέρουσες συνταγές στο καταπληκτικό blog σου!!!
    Οτι έχω φτιάξει είχε πάντα επιτυχία και σε ευχαριστώ πολύ που τα
    μοιράζεσαι μαζί μας!!!! Πάντα Ορεξη και Επιτυχίες!!!

    ΝΙΝΑ ΠΡΕΣΒΥΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έρη μου χρόνια πολλά για το υπέροχο μπλογκ σου!
    Πάντα να χαίρεσαι τις μαγειρικές δημιουργίες σου! Κάνεις ξεχωριστή δουλειά. Γενικά έχω ψιλοαποσυρθεί από το blogging λόγω υποχρεώσεων (μανούλα είσαι και καταλαβαίνεις!), όμως σε διαβάζω ανελλιπώς.
    Τα δωράκια σου είναι υπέροχα! Ομολογώ ότι τα λιμπίστηκα, γι' αυτό και δηλώνω συμμετοχή στην κλήρωση.
    Μπήκα και στα δύο γκρουπ που προτείνεις στο φου-μπου (ως Fotini P.).
    Καλό μήνα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα φιλεναδίτσα μου!! αν τύχω και καποια από τις ποδιές θα είναι ακόμα καλύτερος!!
    εύχομαι το μπλογκ σου να χιλιάσει και τα χρόνια του και τους αναγνώστες του και να συνεχίσει να σου δίνει χαρά και ικανοποίηση!!
    φιλούμπες πολλές και δροσερές!
    α! και καλή μου τύχη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μηνα!!Χρονια πολλα για το μπλογκ σου και να μας χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!!Υπεροχα δωρακια ειδικα οι ποδιτσες δεν παιζονται!!!Ειμαι και αναγνωστρια και εκανα like και join στο page και στο group στο facebook.(Chrissa Atzitzikaki).....Σε φιλω!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έρι μου καλό μήνα!!!!!!!!
    Τι όμορφα δώρα μας έχεις εδώ!!!!!!!!!Να περνάς όμορφα!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να ευχηθώ χρόνια πολλά στο blog σου! Καλογραμμένο, καλοστημένο, όμορφο και κατατοπιστικό!
    Τα δωράκια μου εγώ τα έχω πάρει ήδη! Είναι οι όμορφες συνταγές σου και η ευγενική και φιλική παρουσία σου.

    Να είσαι πάντα καλά Έρη μου και να έχεις έναν υπέροχο μήνα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα Εριάκι μου γλυκό, να τα χιλιάσει το μπλογκοσπιτάκι σου, να χιλιάσει τους αναγνώστες του κι εσύ να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις τόσο υπέροχες συνταγές σε τόσο φιλόξενο περιβάλλον! Συγχαρητήρια!! Όσο για τα δωράκια είναι τέλειααααα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ερη μου να τα χιλιάσει το πεντανόστιμο μπλογκοσπιτάκι σου!
    Είναι από τα πολύ αγαπημένα μου, το ξέρεις, και πάντα απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου!
    Μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την μαγειρική και χαίρομαι πολύ που νοιώθω ότι την βλέπεις πάνω απ' όλα σαν δημιουργία, σαν κάτι που το αγαπάς πολύ!!!
    Τα δωράκια είναι όλα πανέμορφα, οι ποδίτσες πολύ χαριτωμένες, αν κι εγώ κόλλησα στα βιβλία, μιας και για έναν περίεγο λόγο ποτέ στην ζωή μου δεν θυμάμαι να έχω μαγειρέψει με ποδιά, δεν ξέρω γιατί δεν με βολεύουν στο μαγείρεμα!
    Φιλάκια, καλό μήνα να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος1/8/12, 6:38 μ.μ.

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Κ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ.ΑΝ Κ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ Ή ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΝ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΝΕ Κ ΕΝΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ Κ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ ΟΛΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΦΙΛΙΑ
    annakam1978@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έρη μου, να γιορτάζεις το blog σου πολλά χρόνια ακόμα, και να συνεχίσεις να ασχολείσαι μ' αυτό με το ίδιο μεράκι και το ίδιο πάθος όπως πρωτοξεκίνησες! Κι εμείς είμαστε εδώ να σε απολαμβάνουμε! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τα βιβλια ειναι τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ερη μου σου εύχομαι να τα εκατοστήσει το blog σου και εσύ να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και γεμάτη φαντασία, αγάπη και όρεξη για αυτό που κάνεις!! να είστε όλοι οικογενειακώς χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!! Φιλια
    Ελένη Στεφάνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπερα Ερη μου
    Θα ηθελα και εγω με τη σειρα μου να σου ευχηθω καλο μηνα και γλυκοδιαβατο το φιλοξενο μπλογκοσπιτακι σου.Δεν ειμαι καιρο στη παρεα σας, ομως λιγος χρονος χρειαστηκε για να ξεχωρισω καποιες κυριες, γλυκιες σαν τις συνταγες τους,ευγενικες και φινετσατες σαν τα πολυτιμα υλικα που μεταχειριζονται στις προτασεις τους,ευαισθητες και φωτισμενες σαν το ευαλωτο κυμα της χιονισμενης μαρεγκας που κοσμει με κομψη περηφανεια την κορυφη μιας τουρτας,ευφανταστες,τρυφερες,χαρουμενες,προβληματισμενες,ρομαντικες,ασυμβιβαστες..και χιλιαδες αλλα επιθετα που θα μπορουσα να χρησιμοποιησω για να χαρακτηρισω τις φιλες που ανακαλυψα στην οθονη μου,τις φιλες με κοινα ενδιαφεροντα και ομοιες αναζητησεις.Αναμεσα τους, δεν θα μπορουσα να μη ξεχωρισω γρηγορα και εσενα Ερη μου,για ολους τους παραπανω λογους και αλλους τοσους!!!Πολλες φορες μεσα απο τα κειμενα σου ταξιδεψα,γελασα,δακρυσα,νοσταλγησα..και μεσα απο τις προτασεις σου νοστιμευτηκα μεζεδες,γλυκα και νεες συνταγες πρωτογνωρες για τα δικα μου δεδομενα!Θελω λοιπον μεσα απο τις σειρες αυτες, να σ'ευχαριστησω εσενα και αν μου το επιτρεπεις και ολες τις φιλες που με τις σελιδες σας κανετε την καθημερινοτητα μας πιο ομορφη!!!!Φιλια πολλα,πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή συνέχεια στα μαγειρέματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλο μήνα και εύχομαι να τα χιλιάσει το blog και να συνεχίσεις να μας δίνεις τις ωραίες σου συνταγές.

    Τέλεια και τα δωράκια σου (η ποδιά με τις κουκουβάγιες είναι μούρλια λέμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. (αμα δεις τίποτα κόκκινες τρίχες -όχι στο φαγητό- στο fcbk, εγώ θα είμαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύχρονο το μπλογκ σου!! Πάντα υπέροχες συνταγές να ανακαλύπτουμε μέσα του!! Τα δωράκια που μας έχεις είναι υπέροχα και σε ευχαριστούμε πάρα πολύ γι' αυτά!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να τα εκατοστήσει το μπλογκ και να δίνει γευση στις ζωές μας!
    Φανταστικά τα δώρα κι οι ποδιές απίθανες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έρη μου να τα εκατοστήσει το μπλοκάκι σου. Πάντα η αγάπη και το μεράκι είναι ο κύριος παράγοντας της επιτυχίας σε ότι κάνουμε. Εγώ ΕΞΑΙΡΟΥΜΑΙ από τα πολύ όμορφα δωράκια σου, ήθελα απλά να σου ευχηθώ. Καλή συνέχεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλημέρα από Ελλάδα.
    Το blog σου είναι καθημερινή συνήθεια για εμένα πια. Περιμένω πως και πως να διαβάσω τις συνταγές σου. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις, απλός και προσιτός. Μην σταματήσεις να γράφεις. Φιλιά πολλά .
    Γιώτα ( από mafiaisblogging)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έρη μου, το μπλοκ σου είναι από τα πιο... νόστιμα της μπλοκογειτονιάς!!! Αξίζει όχι ένα αλλά χίλια μπράβο!!! Έχεις θετική ενέργεια και αυτό βγαίνει μέσα από τις συνταγές σου και τον τρόπο που γράφεις!!!
    Εύχομαι ότι καλύτερο!!!!!!!
    Τα φιλιά και την καλημέρα μου για σένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκιά μου φιλενάδα... πέρασαν κιόλας 2 χρόνια;
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά που κάνεις στο blog! Είναι ειλικρινά ένα από τα πολύ αγαπημένα μου και πάντα ανυπομονώ για την καινούρια σου ανάρτηση!
    Εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια αγάπη και το ίδιο μεράκι να μαγειρεύεις και να μας εντυπωσιάζεις με τις πρωτότυπες συνταγές και τις καλόγουστες φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να ευχηθω για το μπλοκ σου τα καλυτερα απο καρδιας.οι συνταγες σου ειναι παντα τοσο προσεγμενες και προσιτες χωρις δυσευρετα υλικα και πολυπλοκες οδηγιες.πολλα συγχαρητηρια.Tα δωρα υπεροχα και πρωτοτυπα!
    εκανα και λαικ δηλωσα και φαν μιας και ημουν αλλα οχι δηλωμενη χαχα, στο facebook ως Lena Triantafyllidou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κι εμείς χαιρόμαστε που είσα εδώ και γράφεις πολύ όμορφες συνταγές! Πολύχρονο το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να σου ευχηθώ και εγώ αυτή η ομορφιά να τους χιλιάσει και να τους διπλοχιλιάσει τους αναγνώστες της! :))))

    Και εμένα η συμμετοχή μου τριπλή! Αυτή η πρώτη ποδιά πολύ class!!! Ολες δηλαδή αλλά εμένα μου κόλλησε η πρώτη! Και τα βιβλία πρέπει να είναι ενδιαφέροντα! Ευχαριστούμε πολύ Εράκι !! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να είσαι πάντα δημιουργική και δραστήρια και να μας δίνεις τις υπέροχες συνταγές σου Έρη μου! Όλα σου τα δωράκια εκλεκτά! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ερη μου

    Πολύχρονο το blog σου.

    Να είσαι καλά και να ανεβάζεις υπέροχες αναρτήσεις για πολύ πολύ καιρό ακόμα.

    Και πάλι συγχαρητήρια

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολύ yummy το μπλογκ σου!Πολλά συγχαρητήρια και πολλές πολλές αναρτήσεις σου εύχομαι!Υπέροχα και τα δώρα σου!φιλιά!
    floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. KALI EPITIXIA!!!
    PRAVITSAKI HRISSULA
    hrissa4@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος3/8/12, 3:38 μ.μ.

    ρε παιδια τι ωραιο blog ειναι αυτο? δροσερο, ευχαριστο!!!
    πως μπορω να γινω μελος και να ακολουθω τα νεα του? λογαριασμο google δεν εχω...

    Viv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να μπαίνεις στο Captaincook.gr κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή έχει νέα συνταγή. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος3/8/12, 3:49 μ.μ.

    like

    popi poulikidou

    poylmoyr@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος3/8/12, 3:51 μ.μ.

    τέλειο δώρο!~
    Σοφία Τσέπα
    tsepasofia@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τέλεια δωράκια Ευχαριστούμε
    Ντίνα Μανέλου
    manti1986@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τι υπεροχο block!σε ευχαριστουμε!
    gfc:magdalene volonaki
    fb:magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    gfc:Giota Kravarioti
    facebook:Giota Kravarioti
    Είμαι fan της σελίδας Cooking Mates και μέλος στο group του Captain Cook στο Facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. υπέροχα τα δωράκια και το blog !
    gfc:ΜΑΡΙΑ
    fb:Μαρία Β.
    evriaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καταπληκτικό. Τι καλύτερο από τη μαγειρική; Όλα τέλεια.
    Διαμάντη Βασιλική
    greca_italiana@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος3/8/12, 4:59 μ.μ.

    Τελειο δωρο!!!

    Είμαι fan της σελίδας Cooking Mates και μέλος στο group του Captain Cook στο Facebook.

    FB name : Orange Crush

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος3/8/12, 5:23 μ.μ.

    Εννοείται ότι λατρεύουμε τη σελίδα σου!
    Σοφία
    tsepasofia@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τωρα ανακάλυψα τη σελίδα σου!Είναι υπέροχη!Έγινα fun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, ( http://www.SaveAndWin.GR αλλά και
    http://www.facebook.com/saveandwin.gr )

    Καλή τύχη σε όλους όσους θα συμμετάσχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Fb Maria Alexiadou
    μελος και στη σελιδα και στην ομαδα
    GFC titamou
    titamou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τελεια ολα τα δωρακια
    εγινα μελος στην σελιδα και στην ομαδα στο facebook
    facebook: Katerinaki Safaka
    gfc: killerkate
    email: ka8rin18041992@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΤΕΓΕΣ ,ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΜΠΡΑΒΟ GEOLALA0@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. πολύ ωραία δώρα!! Ευχαριστούμε!!
    Facebook: Εva Kasapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καλησπερα
    πολυ ομορφο το blog σου και νοστιμο........
    α.....και τα δωρα τελεια!!!!!!!!!!!
    fb name ioanna alexiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εύχομαι πάντα τέτοιες όμορφες αναρτήσεις.
    Είμαι fan και μέλος του captain cook στο facebook!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αξιαγάπητα δωράκια, οι κουκουβάγιες ειδικά είναι απίθανες...! έκανα like στη σελίδα, αλλά και join στο group.
    facebook: Alc Morbid
    alcmenestrator@hotmail.com
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. υπέροχα δώρα, ευχαριστούμε!!
    πεντανόστιμο blog!!

    GFC: deb_oro
    ΔΕΣΠΟΙΝΑ,
    deb_oro@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τα δώρα είναι πολύ όμορφα! Είμαι αναγνώστρια, έκανα like και join στο page και στο group στο facebook.

    Maria Meintani (mariameint@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!
    FB ΑΘΗΝΑ ΛΑΒΔΑ
    GFC alavda12
    alavda12@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΛΟΣ,ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    GFC mkiriakou
    MKIRIAKOU@ROCKETMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΧΙΛΙΕΣ-ΧΡΥΣΕΣ-ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ-ΝΟΣΤΙΜΕΣ-ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!! ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ FUN!!! GFC:GIOTA PANAGIOTOPOULOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος3/8/12, 9:10 μ.μ.

    Καταπληκτικά δωράκια όλα τους1
    το όνομά μου στο facebook είναι Masquerade Infernale (έκανα like και join)και το mail: f.xanth@gmail.com
    Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Συγχαρητήρια για το μπλογκ! είναι πολύ καλό! Ευχαριστούμε πάρα πολυ για τον υπέροχο διαγωνισμό με τα γλυκήτατα δωράκια.
    gfc: Irini Tsi
    fb: Irini Tsimbrou (like στη σελίδα και αίτημα για την ομάδα)
    email: irini.tsi@hotmail.com
    Αν είναι εύκολο σε παρακαλώ θα ήθελα να εξαιρεθώ από την παιδική ποδίτσα! Δυστυχώς ακόμα δεν έχω μια ψυχούλα να την φορέσει..! Keep Smiling :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος3/8/12, 9:19 μ.μ.

    Συγχαρητήρα για το μπλοκ και για τα υπέροχα δωράκια που μας χαρίζετε!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Stella Petridou
    email: petridoustela@yahoo.gr
    Έχω κάνει like στη σελίδα Cooking Mates και ζήτησα να γίνω μέλος στη σελίδα Captain Cook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος3/8/12, 9:48 μ.μ.

    τελεια δωρα
    fb marina gm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Είναι τέλεια όλα,μπράβο!!!
    gfc katerina katsanevaki
    fb aikaterini katsanevaki
    έκανα και τα 3 βήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Υπέροχο biog!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλησπέρα!Χρόνια πολλά στο blog σου,είναι υπέροχο!
    Τα δώρα,που μας δίνεις τη δυνατότητα να απόκτήσουμε,είναι πολύ χρήσιμα στη κουζίνα μας!Μου αρέσουν τα βιβλία αλλά ΕΧΩ ΛΑΤΡΕΨΕΙ την ποδιά με τις κουκουβάγιες! :-)
    GFC: Εριφύλη Μεθενίτη
    fb: Erifyli Metheniti
    email: emetheniti83@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. τελεια δωρακια και εχω γινει fan της σελίδας Cooking Mates
    athinave@gmail.com
    athina vertseti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος3/8/12, 11:15 μ.μ.

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ BLOG!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΔΩΡΑ!
    ΕΙΜΑΙ FAN ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΒΗΜΑΤΑ.STELLA SKAROYLI♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. fan της σελίδας Cooking Mates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. να είσαι πάντα δημιουργική!
    elenikard@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος3/8/12, 11:59 μ.μ.

    Λατρευω τη μαγειρικη ευχαριστουμε
    mariapara01@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. όλα είναι τέλεια!!! καλη τύχη
    Αναστασία Κολβάνη facebook name

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. πολυ ομορφα δωρακια!
    gfc:Basw Tzimopoulou
    e-mail:baswtzimopoulou@yahoo.com
    εκανα κ τα αλλα δυο βηματα στο fb με ονομα Basw Tzimopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Όλα τα δώρα υπέροχα !!!!
    GFC :tania
    e-mail:ouranos0@gmail.com
    Είμαι fan στο facebook και μέλος στο group
    FB :Tania Athens

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. καλε τι ομορφια δουλεια εχεις κανει.......?και τι ωραιες φωτογραφιες??καλε πολυ μου αρεσει σου λεω....μια σκετη γλυκα ειναι...και για μενα ειδικα που με μαγευει η κουζινα ...αν και ειπα να μαζευτω λιγο λογω καλοκαιριου....χαλαλι σου....ξεκιναω να κανω συνταγες!!αυτη την ευκολη τουρτα παγωτο λεω και ισως κ τα παιχνιδιαρικα γεμιστα σου....καλη επιτυχια ,να το χαιρεσαι το μπλογκακι σου και παντα οι προσεγμενες δουλειες ....ειναι αξιες προσοχης!!!να περασετε τελεια το υπολοιπο του καλοκαιριου ....τα εκανα ολα σου τα βηματα κ για τα δωρα αλλα και γιατι πολυ μα πολυ μου αρσει το στεκι σου!!!φιλια!
    lamprina variti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλό μήνα Ερη μου!Πολύχρονο το blog σου να είσαι γερή και να μας καλομαθαίνεις με υπέροχες συνταγές! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. TELEIA DOULEIA!
    GEORGIA
    GEORGIA.PAPAVASILI@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. na ta xiliasei to blog sou!!!! polu wraia douleiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! egw endiaferomai mono gia tis rompes!!!! kai mono h ideaoti mporei na kerdisw mia kai na thn kanw dwro sthn giagia mou pou kserw pws tis fora kai ths thelei einai o,ti to kalytero! FGC- thesecretofwomen.blogspot.com
    mail: kartsonakixristol@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Πολύ ωραία τα δώρα σας! Περισσότερο, όμως μου άρεσαν τα βιβλία και η ποδιά με την κουκουβάγια :-)
    ΥΓ:Έγινα μέλος της ομάδας Captain Cook στο FB, καθώς και της σελίδας Cooking Mates.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. egina melos kai stis duo selides!!! kali epituxia se oles!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος4/8/12, 12:05 μ.μ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK Fili Egl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. πολυ ωραια δωρακια!! καλη επιτυχια σε ολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος4/8/12, 1:39 μ.μ.

    ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ .Καλα μαγειρεματα να ευχηθω σε όλους.ολα τα δώρα θα φανουν χρήσιμα σε όσους τα κερδισουν.το ονομα μου στο facebook ειναι Katerina Maniati

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Έγινα μέλος στο Facebook και στις δύο σελίδες. Πολύ όμορφα δώρα! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!
    Βασιλική Κασάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Έρη μου, να τα χιλιάσει το blogaki σου, να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!! Όμορφο και προσεγμένο blog, νόστιμες συνταγές και απίστευτο food styling!!! Με βάζεις κάθε φορά σε πειρασμό με τις ιδέες σου!! Τα δωράκια φανταστικά, η πρώτη ποδιά στο χρώμα της άμμου, μου έκλεψε την καρδιά!!Σε ευχαριστούμε πολύ, για το giveaway!! Ακολουθώ ήδη το cooking mates και φυσικά το captain cook στο fb!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ειμαι λατρης τη μαγειρικης, περισσοτερο βεβαια των γλυκων αλλα οπως και αν εχει το blog σου το βρίσκω καταπληκτικό και εχω βρει παρα πολλες ομορφες συνταγες. Συνεχισε ετσι..!! Και σε ευχαριστουμε για τον ομορφο διαγωνισμο. Εγινα μελλος επισεις και στις 2 σελιδες.

    mail : dj_anthi@hotmail.com

    fb name: Anthi Potamianou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος4/8/12, 9:24 μ.μ.

    Να τα εκατοστήσεις!Εξαιτίας του διαγωνισμού είδα την σελίδα και τις συνταγές σου και μπορώ να πω ότι είσαι πολύ κατανοητή και για μας που τώρα κάνουμε τα πρώτα βήματα στο χώρο της κουζίνας!Καλή συνέχεια!
    Ευγενία Καββαδία-Μεμή
    mail: jennymemi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. πολυ ομορφα δωρακια
    εγινα μελος στην σελιδα και στην ομαδα στο facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. POLY OMORFES,FANTASTIKES OI PODIES. THANK YOU.

    voulal2013@yahoo.gr
    VOULA LAOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. καλή σου μέρα....υπέροχα δωράκια και οι ποδιές φοβερές...αλλά όλα τα χειροποίητα την ίδια ομορφιά έχουν!!!! έχω κάνει like στο fb και έγινα μέλος με το όνομα προφίλ Αναστασία Ε.
    mail: aevagelidou@yahoo.gr
    καλό καλοκαίρι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος5/8/12, 6:27 μ.μ.

    Teleia dwra & exeretikh prospa8eia!
    NINA KARAGIANNI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. καλο μηνα τελειο το site σας πρωτη φορα το βλεπω!!!^____^
    syrios94@gmail.com
    fb Nora syrios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ , ΣΥΝΤΑΓΕΣ !!!!
    ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ anastasiagiou
    e-mail- anastasiagiou@hotmail.com
    fb-Anastasia Giouvanaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος5/8/12, 10:23 μ.μ.

    POLU XRHSIMO SITE!
    ASPA_PET@HOTMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. πολυ ομορφα δωρα... ευχαριστουμεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος6/8/12, 10:53 π.μ.

    πολυ καλο το blog σου, καλη συνεχεια!
    may15th1977@yahoo.gr
    βαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος6/8/12, 1:32 μ.μ.

    Υπέροχο Δώρο απο ένα υπέροχο Blog
    Ηλιάδη Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος6/8/12, 2:48 μ.μ.

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ,ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΑΣ..gvlachou86@gmail.com
    ΒΛΑΧΟΥ ΓΙΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. υπεροχα τα δωρακια!!!!!!υπεροχο κ το site!!!
    Dora Kerani
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. teleiaaaa
    FB Derpina Moschou
    email:deppy22@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος6/8/12, 10:32 μ.μ.

    ειμαι fan κ μελος!!!
    katerinagala@hotmail.gr
    fb:Katerina Gala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. εγινα μελος στο γκρουπ και στη σελιδα του facebook!!!! Dora Kerani
    email:dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος7/8/12, 12:33 π.μ.

    Καλημέρα! Δεν το γνώριζα το site! ;Eγινα μελος στο γκρουπ και στη σελιδα του facebook!! Παναγιώτης Παντελής pantelis2p@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Καλό μήνα κ χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου!Εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι πάντα δημιουργική!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΩΡΑΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!
    ΞΕΝΙΑ XENI1977@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Υπέροχα δώρα! Υπέροχο και το μπλογκ! Καλό καλοκαίρι εύχομαι!
    Αναστασία Μητροσίλη

    GFC taniamitro
    e-mail amitrosili@yahoo.com
    FB Anastasia Mitro (φαν και στο Cooking Mates στο Facebook και μέλος στο group του Captain Cook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Χρόνια πολλά πολλά στο blog σου
    Αναστασία Θεοφιλοπούλου
    GFC Nansy
    FB Nansy Theofilopoyloy
    Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Sinxaritia gia to blog...diavazetai poli..euxarista...kali sinexeia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος9/8/12, 1:19 π.μ.

    τελειο το μπλογκ! επειδη δεν ξερω πως μπορω να γινω αναγνωστης γραφψ εδω το ονομα μου, νίτσα τσ. fraoulitsa777@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος9/8/12, 1:27 π.μ.

    πολύ ωραίο το μπλογκ σας, συγχαρητήρια και να συνεχίσετε έτσι εύχομαι! ζωή Χ. chzoi1234@yahoo.gr fb profil: Zoi V. Zoitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος9/8/12, 1:31 π.μ.

    τελειο το μπλογκ! επειδη δεν ξερω πως μπορω να γινω αναγνωστης γραφψ εδω το ονομα μου, νίτσα τσ. fraoulitsa777@yahoo.gr fb Nit Ch (ειμαι μελος της ομαδας και της σελιδας) kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ Κ Α ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΠΙΣΗΣ!!!!
    ΦΩΤΕΙΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ
    faih_gr2000@hotmail.com
    eimai melos ths omadas k ths selidas me onoma Φαίη Ιωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος9/8/12, 2:50 μ.μ.

    Υπέροχο Blog! Εύχομαι τα καλύτερα! Είμαι αναγνώστης με το όνομα NikoletaSoul, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Πολυχρονο το blog σου Ερακι μου λατρεμενο!!!!!!!!!!!!!Οι συνταγες σου απιστευτες οσες εχω δοκιμασει παραμιλαμε μετα!!!!!!!!!!!Εκτος απο ευκολες.νοστιμες,τελειες εχουν τελεια εικονα και πολυ αναλυτικες ολες οι συνταγες!!!!!Ευχομαι μεσα απο την καρδια μου οπως παραμιλαμε εμεις οταν τις κανω,ετσι να παραμιλανε μια μερα ολοι μολις ακουνε ΕΡΗ....ετσι απλα!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλα πολλα φιλακια και σου ευχομαι τα καλυτερα κοριτσακι μου γιατι τα αξιζεις!!!!!!!!!!!Α και τα δωρακια τελειαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Γιούπι γιούπι! Πολύ όμορφες οι ποδιές!!!

    Σ' ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό! Να είσαι πάντα γλυκιά και δημιουργική!

    (Είμαι και στο γκρουπ του CaptainCook και έκανα like και στο Cooking mates)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανώνυμος9/8/12, 7:53 μ.μ.

    ειναι υπεροχο το blog σου...
    dim95zerv@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ανώνυμος9/8/12, 11:31 μ.μ.

    (Είμαι και στο γκρουπ του CaptainCook και έκανα like και στο Cooking mates).Είναι πολυ ωραίες οι συνταγές που εχεις αναρτήσει μπορώ να πω.Είμαι νέος μέλος και θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιες απο αυτές.
    Φωτεινή Ιωσηφίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος10/8/12, 2:03 π.μ.

    Το αγαπημένο μου μπλογκάκι! το πιο νόστιμο, αυτό που δεν ξεχνώ να επισκεφτώ τουλάχιστον μια φορά τη μέρα <3 Καλή συνέχεια! Σταυρινού Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Υπέροχο το blog σου Έρη!μπράβο σου!έχω ήδη κάνει like και είμαι μέλος του γκρουπ.το mail είναι georgiasorv@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. έκανα like στο Cooking mates
    Ανδρέας Πανουσιάκης
    FB:Andreas Panousiakis
    andreaspan@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ερη μου πολυχρονο το blog σου!!!!!!
    διαβαζω τις συνταγες σου κ εδω κ στο fb κ οσες εχω φτιαξει παντα πετυχαινουν!!!!!!!!!!!
    οσο για τα δωρα σου...ειναι τελεια!!!!
    Βουλα Ραμπαλακου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Πολύ όμορφο το blog σου!!!
    e-mail: mdrouga@yahoo.gr
    fb:Drouga Maria
    Έκανα like στο Cooking Mates στο Facebook και ζήτησα επίσης να γίνω μέλος στο group του Captain Cook στο Facebook!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Τέλεια!!
    e-mail: afro_stef@yahoo.gr
    fb: Afroditi Stefoy
    Like και μέλος στο γκρουπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Όλα τα δώρα είναι υπέροχα !

    e-mail:gior_droug@yahoo.gr
    Είμαι fan στο facebook και μέλος στο group
    FB :Giorgos Drou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Super!
    Έγινα μέλος στη σελίδα και στην ομάδα στο facebook
    facebook: Gkertsosn GK
    gfc: gkertsosn
    email: gkertsosn2@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Υπέροχα δωράκια!
    GFC cgianneli
    FB Claire Gianneli
    email cgianneli@hotmail.com
    Τα εχω κάνει όλα, στο group ειμαι εδω και καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ανώνυμος13/8/12, 5:38 μ.μ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ Κ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!! ΤΑ ΕΧΟ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ!
    gfc: ΟΛΥΜΠΙΑ ΞΥΛΕΝΙΟΥ
    FB: Olympia Jilenioy
    email: polina49@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Πολύ Ωραία Όλα Τα Δώρα!
    GFC: Dimitris Drakopoulos
    FB: Dimitris Comp
    E-mail: dimitriscomp@gmail.com
    Έκανα like στο Cooking Mates στο Facebook και ζήτησα επίσης να γίνω μέλος στο group του Captain Cook στο Facebook!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ανώνυμος14/8/12, 12:53 μ.μ.

    πολύ όμορφο το blog σου χαίρομαι που το ανακάλυψα!
    GFC:Βάσω Α. Έκανα like και στο cooking mates!
    FB:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ vaso9280@yahoo.gr
    Τα δωράκια είναι όλα υπέροχα! Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ανώνυμος15/8/12, 5:24 μ.μ.

    TELEIO!!!!!!!!jenifer_1976@abv.bg ZHENI PETROVA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ωραία δωράκια,οχι ότι το μπλόγκ πάει πίσω λέμε τώρα ,καλή τύχη στους συμμετεχοντες όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Χρόνια πολλά στο πεντανόστιμο μπλογκ σου:)
    Φιλιά απο το mystickland:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. να'σαι πάντα καλά, γερή δυνατή με εμπνεύσεις1
    καλή επιτυχία σε όλα!
    GEORGIA
    Georgia Papavasili
    georgia.papavasili@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Iperoxo to blog s me poli orees sintages! mpravo! vriskome stin kipro giafto kalitera na min lavo meros gia tis podies an ke ine iperoxes!
    Kali sinexia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. teleio to blog... polla exo na matho...

    Fotini Theodoridou
    f_theodoridou@hotmail.com
    fb: Fotini Theodoridou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. yperoxh kai endiaferousa selida..ax makari na keridsw tha kamarwnw..panta epityxies me polla dwrakia.. alage24@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Χρόνια πολλά! Να είσαι καλά και να μας δίνεις πάντα τις συνταγές σου που τις περιμένουμε με ανυπομονησία και μεγάλο ενδιαφέρον, γιατί πραγματικά δείχνεις οτι μας σκέφτεσαι και οτι το διασκεδάζεις!!!
    Καλή συνέχεια,
    Λιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. θελω την παιδικη ποδια εχω τρελαθειιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ανώνυμος16/8/12, 8:02 μ.μ.

    OLA ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...ΠΟΛΥ! ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ KARAKATSANI1977@HOTMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Αχ σκεφτηκα την μικρη μου με την μινι ποδια και επαθα ενα κατι η μανα χαχαχα, παντα να μας γεμιζεις με υπεροχες συνταγες Ερουλα μου, οτι εχω κανει απο τις συνταγουλες σου εχει βγει σουπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ερη μου εύχομαι χρόνια πολλά για το blog σου αλλά και σε σένα.
    Να συνεχίσεις την πολυ καλή δουλειά κι εμείς να χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε.

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  162. Να τα χιλιάσει το Captain Cook κ
    πάντα με τόσο υπέροχες συνταγές
    που μας ξετρελαίνουν με την γεύση
    τους κ τις υπέροχες φωτογραφίες
    που βάζετε!
    FB: Erhsaeh Aehtaeht
    aggelikh999@hotmail.com
    ΕΚΚ: aggelikh999
    TWITEER: aggelikh999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Συγχαρητήρια για την καλή δουλειά και Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σας!
    Το ανακάλυψα μόλις τώρα και θα ήθελα να λάβω κι εγώ μέρος στο διαγωνισμό, γιατί τα δώρα σας είναι πολύ όμορφα!

    Είμαι η αναγνώστρια με το όνομα Nina Kampouri

    e-mail: ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Μόλις έγινα fan της σελίδας Cooking Mates! στο F/B.

    (F/B profile: Nina Kampouri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Και υπέβαλα αίτημα, ώστε να γίνω μέλος στην ομάδα του Captain Cook στο F/B!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. KALI EPITIXIA!!!
    PRAVITSAKI HRISSULA
    hrissa4@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Πρόλαβα και εγώ!! :) Πολύ ομορφο giveaway!!
    To μαιλ μου ειναι imvaso@yahoo.gr
    kαι εκανα like κ στο fb με το ονομα βασιλική Πάπαρη!
    καλή μας επιτυχια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Xρόνια πολλά στo blog!! Να συνεχίσεις την πολυ καλή δουλειά με τις λαχταριστές συνταγές!
    Κι όσο για το giveaway, πολύ πολύ όμορφα δωράκια!

    Έγινα αναγνώστρια με όνομα Foteini Tsakalou.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ερη μου χρονια πολλα στο υπεροχο μπλογκ σου!!να συνεχισεις ετσι με τις υπεροχες συνταγες σου κ τη θετικη σου αυρα πανω απ ολα!!χαιρομαι που σ εχω γνωρισει εστω κ ιντερνετικα!τωρα οσο για το διαγωνισμο,ξερεις ειμαι κ στο γκουπ captain cook κ like στο cooking mates φυσικα!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ανώνυμος15/9/12, 4:33 π.μ.

    Αγαπητοί Αιτών:

    Φιλοφρονήσεις της ημέρας σε σας. Σας ευχαριστώ για την απάντηση e-mail μας και να επιλέξετε καραμέλα Smith στο να βοηθήσει τους δανειστές και το τέλος των οικονομικών προβλημάτων τους. Προσφέρουμε όλα τα είδη των πακέτων δανείων (προσωπικά δάνεια, επιχειρηματικά δάνεια, κλπ) δάνειο κυμαίνεται μας από 5000,00 ποσό σε 50.000.000,00 δολαρίων και την εκ νέου καταβολή περίοδο ενός έτους έως 25 ετών duración.Para ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων δανείου, μπορείτε να βρείτε κάποιες ζωτικής σημασίας πληροφορίες σχετικά με το δάνειο που προσφέρουμε παρακάτω. Με το να πάρει ένα δάνειο από την εταιρεία μας, υπάρχουν κάποιες πληροφορίες που πρέπει να περάσει μέσα από εσάς για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων.

    ΕΠΙΤΟΚΙΟ:
    Στο δάνειο που προσφέρουμε, αναλάβει την ευθύνη του 3% ετησίως για το δάνειο. Σημειώστε ότι το νέο χρονοδιάγραμμα των πληρωμών του δανείου ξεκινάει πέντε μήνες μετά δάνειο έχει μεταφερθεί στους αιτούντες.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ:
    Όσον αφορά τις πληροφορίες που απαιτούνται, θα πρέπει να συμπληρώσετε μια αίτηση που περιέχει τα προσωπικά σας στοιχεία και δανείου, αυτό θα μας βοηθήσει να παρέχει μια ολοκληρωμένη τεκμηρίωση των όρων της σύμβασης του δανείου και η συμφωνία αναμένεται να υπογράψει και να στείλει πίσω στην εταιρεία για έγκριση, αν ικανοποιητική .

    ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ενέκρινε δάνειο;
    Μετά την παραλαβή της αίτησής σας, όλα τα έγγραφα που θα σας σταλεί είτε με φαξ ή συνημμένο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα σε 24 ώρες. Αμέσως το υπογεγραμμένο έγγραφο που έλαβε από τον αιτούντα, έγγραφο έγκρισης ακολουθεί εντός 24 ωρών. Έτσι, μάλλον πρόκειται να πω, ότι θα χρειαστούν 48 ώρες για το δάνειό σας σε επεξεργασία, η οποία εγκρίθηκε και κυκλοφόρησε σε εσάς.

    Πώς να υποβάλετε αίτηση;
    Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα αίτησης παρακάτω:

    ΑΙΤΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ
    * Τίτλος
    * Ονοματεπώνυμο
    E-mail *
    Τηλέφωνο Οικίας Δεν *
    Κινητό Δεν *
    * Αριθμός Φαξ
    Αρχική Σελίδα Διεύθυνση *
    Χώρα / Πόλη *
    Πολιτεία / Επαρχία *
    * Χώρα
    * Ηλικία
    * Φύλο
    * Επάγγελμα
    * Μηνιαίο Εισόδημα
    Μην έχετε λογαριασμό; *
    Έχετε υποβάλει αίτηση πριν; *
    Ποσό δανείου Απαιτείται *
    Διάρκεια Δανείου *
    Σκοπός του δανείου *

    Πιστεύουμε ότι είμαστε σε θέση να απαντήσει στις περισσότερες από τις ερωτήσεις που τίθενται συχνά (FAQ) από τους αιτούντες δάνειο πριν από τη λήψη ενός δανείου. Σύμφωνα με τους κανόνες / πολιτικές παραπάνω, που αναμένεται να συμπληρώσετε την παραπάνω φόρμα.

    Ευχαριστώ για το χρόνο και την κατανόησή σας ... "Ικανοποίηση του πελάτη είναι το καμάρι μας".

    Με εκτίμηση
    Mrs.VIVIAN
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΥ EMAIL: vivianclara@webadicta.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ανώνυμος20/11/14, 12:30 π.μ.

    Είμαι ο κ πάπια Χέντερσον, δίνοντας δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, με χαμηλά ποσοστά του 2% εγγύηση και δεν προσφέρουν καμία εγγύηση δανείων. δίνουμε επίσης δάνεια σε όσους επιθυμούν να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους, αν θέλετε ένα δάνειο και έχετε ένα κακό πιστωτικό, συμπληρώστε το έντυπο της αίτησης δανείου παρακάτω. Επικοινωνήστε μαζί μας στο: patocompany@blumail.org

    Απαιτούμενο ποσό ..................
    Διάρκεια δανείου / ΩΡΑ .......
    Πλήρης ονόματα: ........................
    Επικοινωνία Διεύθυνση: ..............
    Φύλο: ....................................
    ΗΛΙΚΙΑ: ....................................
    ΧΩΡΑ: ............................
    Τηλέφωνο: .............
    Σκοπός του δανείου: .........
    ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ: ..................

    Θα πρέπει να ανυπομονεί να κάνει επιχειρήσεις με σας.
    Ο Θεός να σας ευλογεί!
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτό είναι απαραίτητο για εμάς να συνεχίσουμε
    η εγκεκριμένη συναλλαγή δάνειο.
    patocompany@blumail.org
    χαιρετίσματα
    Χαιρετισμοί
    Ο κ πάπια Χέντερσον
    http://patocompany.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...