6/8/12

Pad Thai



Υλικά ( 2 άτομα)

1 κουταλιά της σούπας ξύδι από ρύζι ή λευκό ξύδι
1 κουταλιά της σούπας μέλι
1 κουταλάκι του γλυκού πάστα καυτερού πιπεριού ή 1/2 κουταλάκι tabasco
1 κουταλιά της σούπας σόγια σως
10 γαρίδες μέτριες προς μεγάλες καθαρισμένες
1/2 πακέτο (200 γρ ωμά) φαρδιά νουντλς (δεν εχει σημασία αν είναι αυγού, ρυζιού, απλά να είναι φαρδιά. Μερικά γράφουν επάνω και pad thai noodles)
1 κουταλιά ελαιόλαδο (κανονικά θέλει λάδι απο φυστίκια)
2 κουταλιές της σούπας κάσιους χοντροκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο κομμένη σε λεπτές φετούλες
2 κουταλάκια του γλυκού τριμμένο τζίντζερ
1/2 κόκκινη γλυκιά πιπεριά κομμένη σε λωρίδες
1 καρότο κομμένο σε μπαστουνάκια
7-8 φασολάκια φρέσκα κομμένα το καθένα σε τρία μέρη
1/2 κούπα φύτρα φασολιών
Μερικά φύλλα φρέσκο κόλιανδρο για γαρνίρισμα


Διαδικασία

 Χτυπάμε με πιρούνι σε ένα τάπερ το ξύδι με το μέλι, το καυτερό και την σόγια σως. Προσθέτουμε τις γαρίδες και ανακατεύουμε να πάει η σάλτσα παντού. Κλείνουμε με καπάκι και αφήνουμε στο ψυγείο για 30 λεπτά. Στο διάστημα αυτό ετοιμάζουμε και ψιλοκόβουμε τα επόμενα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε.
Βράζουμε τα νούντλς σύμφωνα με τις οδηγίες τους, τα ξεπλένουμε με νερό και τα αφήνουμε στην άκρη.
Ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο σε ενα μεγάλο τηγάνι ή wok σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Προσθέτουμε τα κάσιους με το τζίντζερ και το σκόρδο, ανακατεύουμε για 2 λεπτά και τα αφαιρούμε από το τηγάνι κρατώντας τα στην άκρη. Δυναμώνουμε την φωτιά προς το δυνατό και προσθέτουμε στο τηγάνι την γλυκιά πιπεριά, το καρότο και τα φασολάκια. Ανακατεύουμε για 2 λεπτά και προσθέτουμε το μείγμα με τις γαρίδες. Ανακατεύουμε για 2 λεπτά και προσθέτουμε τα νουντλς, ανακατεύουμε και πάλι και προσθέτουμε το μείγμα με το σκόρδο και το τζίντζερ. Τέλος προσθέτουμε τα φύτρα φασολιών και ανακατεύουμε μια ακόμη φορά :) . Σερβίρουμε αμέσως στολίζοντας με τα φρέσκα φύλλα κόλιανδρο.


 Καλή Όρεξη!!

Λογάκια
Προσαρμοσμένη Συνταγή απο το περιοδικό Cooking Light

********************************************* 
Καλή εβδομάδα!
Σήμερα σας έχω το πιο διάσημο πιάτο της Ταϊλανδέζικης Κουζίνας. Είναι το πιο δημοφιλές και το έχουν στα μενού τους όλα τα Ασιατικά εστιατόρια με ελάχιστες εξαιρέσεις. Το διάλεξα γιατί είναι εύκολο, γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο αλλά και γιατί σε αυτή την εκδοχή δεν απαιτούνται υλικά που είναι δύσκολο να τα βρούμε στο Σούπερ μάρκετ. Στο σπίτι ειδικά τώρα το καλοκαίρι το φτιάχνω συχνά γιατί με βολεύει, είναι νόστιμο κ αρέσει ακόμη και στον μικρό.  Σας προτείνω να το δοκιμάσετε αν σας αρέσει έστω κ λιγάκι η διαφορετική γεύση της σάλτσας σόγιας ή αν συμπαθείτε τα ελαφρώς γλυκόξινα. 

29 σχόλια:

  1. Φαινεται τελειο Ερη μου και μαρεσουν πολυ αυτες οι γευσεις!!!!!Θα το κανω!!!!!!!!!!!πολλα πολλα φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μένα μ΄αρέσουν πολύ οι ιδιαίτερες γεύσεις!!! Να σαι καλά!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ερη!Καλή εβδομάδα εύχομαι!Ωραίο φαίνετε!Φιλάκια,καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pad thai αγαπημένα! Τα χτυπάμε πολύ συχνά στα ταϋανδέζικα! Η εκδοχή που δίνεις είναι πανεύκολη, θα τα δοκιμάσω να τα φτιάξω Έρη μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν μου αρέσει πάρα πολύ!Θα κάνω μια χαζή ερώτηση:Η φύτρα φασολιών τι είναι;Οι καρποί από τα φασόλάκια ή κάτι άλλο;Τώρα θα γελάς αλλά θέλω πολύ να το φτιάξω!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pinelia, θα πάρω εγώ την πρωτοβουλία να σου απαντήσω, για να σου πω και που ακριβώς θα το βρεις...γιατι αν κατάλαβα καλά ζούμε στήν ίδια πόλη. ..είναι ακριβώς ότι λέει, φύτρες(ρίζες μικρές και διάφανες), θα τις βρεις σε κονσέβρα τύπου μανιταριών στα ραφια s/m χαλκιαδάκης εκει που έχει τα τρόφιμα για διεθνεις κουζίνες. Ηταν το μόνο μερος στην πόλη που βρήκα όταν τις χρειάστηκα.

      Διαγραφή
  6. Να σε πω την αλήθεια δεν τα πάω καλά με τα γλυκόξινα αλλά έτσι όπως το βλέπω λαχταριστό, θα το δοκίμαζα άνετα!!!!!!!

    Καλημέρα γλυκιά μου Έρη!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημερα Ερη μου,καλη σου εβδομαδα.
    Να πω την αληθεια,δεν ειμαι λατρης της ασιατικης κουζινας και αυτο γιατι ειμαι επιφυλακτικη στις περιργες γευσεις και τα υλικα που δεν βρισκονται συχνα στη κουζινα μου.Λατρευω τις κλασσικες,ελληνικες γευσεις χωρις βεβαια να απορριπτω τιποτε.Η συγκεκριμενη μου φαινεται ενδιαφερουσα και πιθανον οταν ανακαλυψω την τολμη μεσα μου να τη δοκιμασω.Και μια επισημανση στον η στη φιλη που πισω απο την ανωνυμια βριζει την διαφορετικοτητα..γιατι???δεν εχεις το θαρρος να υποστηριξεις τη γνωμη σου με την υπογραφη σου?Ευχαριστω και σου στελνω φιλια πολλα,πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ως λάτρης της ασιατικής κουζίνας, σου ομολογώ ότι το σημερινό πιάτο σου Ερη μου πολύ το λιμπίστηκα!!
    Ομολογώ ότι ο μόνος λόγος που δεν έχω μαγειρέψει τόσο πολλά όσο θα ήθελα πιάτα από την συγκεκριμμένη κουζίνα, είναι ότι έχω τόσο πολύ κοντά μου ένα περίφημο κινέζικο εστιατόριο, το οποίο φαντάζομαι θα έχει αναστενάξει από τις συχνές επισκέψεις μας, μιας και όλη η οικογένεια είναι φαν (για να καταλάβεις ο μεγάλος μου γιος που είναι ο μίζερος της οικογένειας, από 3 χρονών έτρωγε κανονικά κινέζικο και μέχρι τώρα το λατρεύει)
    Βλέποντας την συνταγή σου, με υλικά που εύκολα μπορώ να βρω, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δοκιμάσω!

    Οσο για τον ανώνυμο που τόσο "ευγενικά" εκφράζει την διαφορετική του άποψη, θα του πω ευγενικά (χωρίς εισαγωγικά) ότι καμιά μας δεν περιφρονεί τις πατροπαράδοτες συνταγές μας και τις ελληνικές γεύσεις, αλλά η γνωριμία με την γευστική κουλτούρα άλλων λαών δεν αποτελεί έγκλημα ή όπως αλλιώς το αποκάλεσε και ούτε είναι κάτι φοβερό να δοκιμάζεις κάποιες φορές διαφορετικές γεύσεις.
    Στο φαγητό μας έπιασε ο πατριωτισμός μας??
    Ξέρουμε όλες να τον εκφράζουμε σωστά όταν χρειαστεί και όπως πρέπει.
    Εκτός αν θεωρεί ότι η ανωνυμία, η αγένεια και η ύβρις είναι δείγμα πατριωτισμού και ελληνικής κουλτούρας.
    Αυτά και καλή βδομάδα Ερη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρεύω ασιατική κουζίνα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία χρώματα, γεύσεις και αρώματα!
    Η ασιατική κουζίνα μας είναι ιδιαίτερα συμπαθής οπότε δεν θα μπορούσα να πω όχι σε ένα τόσο ενδιαφέρον πιάτο!
    Χωρίς γαρίδες όμως (τι να κάνω που δεν τις τρώω), με κοτόπουλο ίσως;
    Φιλιά πολλά Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έρη μ΄αρέσει που ο μικρός σου δοκιμάζει από όλες τις γεύσεις είναι καταπληκτικό. Γνωρίζω μεγάλους που αρνούνται να δοκιμάσουν.
    Το φαγητό σου ανήκει στις αγαπημένες μου κουζίνες.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εράκι,
    θα το λατρέψει ο Λύκος...
    είναι λάτρης των γλυκόξινων...
    κι εγώ...
    γιατί είναι του πανευκόλου...
    φιλιά,καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνεται υπέροχο!!! Μου αρέσουν κι εμένα τα ελαφρώς γλυκόξινα οπότε είναι κάτι που θέλω πολύ αν δοκιμάσω να φτιάξω!!!
    Επίσης, συμφωνώ με την Έλενα πιο πάνω σε όσα λέει στη δεύτερη παράγραφό της.. Θεωρείται κάποιος "πουλημένος" εαν μαγειρέψει και φάει ας πούμε Μακαρόνια σπαγγέτι, πίτσα κλπ που είναι Ιταλικά;; Ο/Η άγνωστος δεν έχει δοκιμάσει ποτέ; Ή το θέμα του είναι μόνο με την Ασιατική κουζίνα; Ότι να 'ναι απλά...
    Καλή εβδομάδα να έχεις, Έρη!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα σχόλια. Αφαιρεσα το σχόλιο του άγνωστου επειδή έβριζε, απλά ήθελα να πω ότι όπως δεν ξεχωρίζω τους ανθρώπους με βάση το χρώμα, την θρησκεία ή την εθνικότητα τους, αυτο ακριβώς κάνω κ με την μαγειρική. Σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν υπέροχα πιάτα και φανταστικά προιόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίνετε θεσπέσιο!Λατρεύω αυτές τις γεύσεις και το συγκεκριμένο πιάτο δεν το έχω δοκιμάσει οπότε θα το φτιάξω σίγουρα!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ ξέρω να πω ότι αυτοί που τα γράφουν αυτά είναι ανικανοποίητοι άνθρωποι και ξύνονται για να βγάλουν τη χολή τους. Δεν πρόλαβα να δω τι έγραφε και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Οταν ψάχνω συνταγές μέσα σε μπλογκς μαγειρικής και δω ότι κάτι δεν με αντιπροσωπεύει, δεν πάω να βρίσω τον άνθρωπο που έκανε τον κόπο να καταθέσει τη συνταγή, βγαίνω όπως μπήκα και νομίζω ότι είναι το φυσιολογικό. Οτιδήποτε άλλο, οδηγεί το μυαλό μας σε άλλες καταστάσεις οπότε καλά έκανες και το έσβησες. Αλλο μία αρνητική κριτική στον τρόπο μαγειρέματος ή κάποιου είδους ένσταση πάνω στη μαγειρική και άλλο τα κακοήθη σχόλια. Παρεπιπτόντως δεν ήξερα το ότι κρίνεται πάνω από το καπάκι της κατσαρόλας ο πατριωτισμός μου....Οσο να πεις ενδιαφέρουσα η προσέγγιση...Αυτά και περαστικά στον Ανώνυμο.

    Μη σκας Ερη μου για τέτοια κρούσματα...έχεις να λουστείς κι άλλα ....καλά να είσαι!

    Το ασιατικό σου θαύμα αν και μόνο εγώ τα τιμώ σε παρέες μέσα αυτά τα φαγάκια, κανένας άλλος από την οικογένεια. Το φυστικέλαιο είναι ακριβό νομίζω εδώ, όσο για φύτρες μπορείς αν δεν βρίσκεις να καλλιεργήσεις και να έχεις μόνιμα για τις σαλάτες και ότι άλλο προκύψει. Φιλιά και καλή εβδομάδα! Sorry για το πανωσέντονο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. You and Your site is very wonderful and share very affective information.
    Technology, Free Software and Best Tutorial
    Keep it up.Your research is very informative
    God Bless You

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εριάκι μου εμείς θα το φάμε και θα σχολιάσουμε τη νοστιμιά του! Άσε τον κάθε τρελό να λέει οτι θέλει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία η πρότασή σου, Έρη μου! Γεύσεις και αρώματα υπέροχα. Είδες τι κέρδος έχεις ζώντας στα ξένα-και όχι μόνο αυτό! Κι εγώ έτσι γνώρισα την Ασιατική κουζίνα που τη λάτρευσα.
    Όμως τώρα τελευταία, σαν λίγο τεμπέλα(!!!)που έγινα,προτιπώ να τα τρώω στα εστιατόρια! Είναι υπέροχα, νοστιμότατα αλλά εφήνουν άνω κάτω την κουζίνα.
    Καλή εβδομάδα, καλή μου, σβήνε και μη στενοχωριέσαι.
    Πίσω από την ανωνυμία κρύβεται πάντα ένας δειλός και περίτρομος άνθρωπος, για λύπηση.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία η διαφορετική πρότασή σου Έρη μου...μου αρέσει πολύ η Ασιατική κουζίνα!!! Φαίνεται υπέροχα νόστιμα το πιάτο σου όσο για τις διαφορετικές απόψεις που εκφράζονται έτσι ...δεν βαριέσαι ...αν δεν έχουν πού αλλού να δείξουν τον προβληματικό τους χαρακτήρα τον δείχνουν έτσι... Έτσι φαίνεται ο πατριωτισμός δηλαδή αν βάζω μόνον παραδοσιακές συνταγές;;; Μ' αυτά τα δεδομένα κακώς οι άντρες φορούν κουστούμια και δεν φορούν φουστανέλες!!!!!!
    Δεν είναι υποχρεωτικό να αρέσουν όλα σε όλους!!!!!!!!!!
    Μη σκας, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσουν τα γλυκόξινα όσο τίποτα!!

    Το δικό σου Ερη είναι νόστιμο και θρεπτικότατο με τόσα όμορφα υλικά που περιέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λατρεύω την Ασιατική κουζίνα Έρη μου κι η συνταγή σου φαίνεται υπέροχη, γεμάτη αρώματα! Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμη είναι αρκετά ακριβή αυτή η κουζίνα, ακόμη και για "delivery", οπότε κάθε δοκιμασμένη συνταγή είναι ευπρόσδεκτη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. I agapimeni mou kouzina!!!!!!
    Kai ti pad thai eksairetiko!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος24/3/13, 3:38 π.μ.

    Ζω στην Αμερική και εδώ ειναι ιδιαίτερα δημοφιλές το Pad Thai.Σε κάθε τετράγωνο υπάρχει και ένα Τhai restaurant.Οι δικοί μου όταν έρχονται από Ελλάδα,αν και πολύ συντηρητικοί στο φαγητό τους,μου ζητούν κάθε φορά να το παραγγείλουμεΤο έχω μαγειρεψει και στο σπίτι κάποιες φορές αλλά ειναι τόσο εύκολο(και οικονομικό)εδώ να βγείς για μεσημεριανό και να φας με παρέα αυτό το αγαπημένο φαγητό.
    Η συνταγή σου είναι εξαιρετική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος24/3/13, 3:40 π.μ.

    Υ.Γ. Το όνομά μου είναι Μαρία Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαιρομαι πολύ Μαρία που σου άρεσε, κ η δική μου η μητέρα αν και εξαρτημένη απο το ψωμί (χιχι) λατρεύει το Pad Thai! Εδώ στην Βόρειο Αμερική πάντως ναι μεν μπορεις να το φας έξω πολύ οικονομικά αλλά είναι πολύ διασκεδαστικό να το φτιάχνεις και στο σπίτι!
    φιλιά πολλά, ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος24/3/13, 4:32 μ.μ.

    Meneis Kai sy USA Eri?
    Egw vriskomai sto Chicago.

    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος25/3/13, 5:13 μ.μ.

    ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ ΕΡΙ .ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ:)
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ
    ΜΑΡΙΑ Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...