28/9/12

Μίνι Σοκολατένια και Φρουτένια Προφιτερολ



Προσαρμοσμένη Συνταγή της σοκολατερίας Chococo στο Λονδίνο

Υλικά

Για τα σουδάκια (20 μικρά σουδάκια)
1/2 κούπα αλέυρι
1/2 κουταλάκι baking powder
1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη
1 κουταλιά της σούπας κακάο
3 κουταλιές της σούπας βούτυρο
2 μέτρια αυγά χτυπημένα σε ενα μπολάκι
Για τις κρέμες 
Σας έχω τρεις επιλογές. Ειτε θα φτιάξετε την έτοιμη κρέμα από άνθος αραβοσίτου που υπάρχει στο εμπόριο,  είτε θα φτιάξετε τις παρακάτω δυο
Φραουλένια κρέμα
2 κουταλιές της σούπας μαρμελάδα φράουλα
1/3 της κούπας κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σφιχτή σαντιγί
Κρέμα Μάνγκο
1/2 ώριμο μάνγκο περασμένο στον πολυκόφτη, λιωμένο
1/3 της κούπας κρέμα γάλακτος μαζί με 1 κουταλιά της σούπας ζάχαρης χτυπημένη σε σφιχτή σαντιγί.

Διαδικασία

Ξεκινάμε να φτιάξουμε τα σουδάκια μας βάζοντας σε ένα κατσαρολάκι το βούτυρο μαζί με 1/3 της κούπας κρύο νερό. Τοποθετούμε σε χαμηλή φωτιά και μόλις λιώσει το βούτυρο δυναμώνουμε την ένταση στο μέτριο. Εν το μεταξύ απλώνουμε ένα αντικολλητικό χαρτί στον πάγκο μας (ή χρησιμοποιούμε ένα μπολ) και κοσκινίζουμε επάνω του το αλεύρι με την ζάχαρη, το κακάο και το baking powder. Μόλις το βούτυρο με το νερό μας πάρουν βράση τότε αποσύρουμε από την φωτιά και ρίχνουμε μέσα όλο το μείγμα του αλευριού. Ανακατεύουμε ζωηρά με ξύλινη κουτάλα μέχρι η ζύμη μας να μαζεύεται σε μπάλα και να καθαρίζει τα τοιχώματα του σκεύους μας.



Σκεπάζουμε το κατσαρολάκι και αφήνουμε για 7 - 10 λεπτά στην άκρη να πέσει η θερμοκρασία της ζύμης. Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 220 βαθμούς. Αφού περάσουν τα 7 - 10 λεπτά αρχίζουμε και προσθέτουμε κουταλιά κουταλιά (ή τέλος πάντων, λίγο λίγο) τα αυγά συνεχίζοντας να ανακατεύουμε με το κουτάλι (αυτή η φάση του γλυκού, δηλαδή η ενσωμάτωση των αυγών μπορεί να γίνει και με μίξερ). Στο τέλος θα έχουμε μια λεία ζύμη σαν κρέμα αλλά γυαλιστερή και πιο συμπαγής. Γεμίζουμε ενα σακουλάκι polybag (ή ένα κορνέ) με την ζύμη, κόβουμε την άκρη του και αρχίζουμε και πατάμε το σακουλάκι να αφήσουμε σε αντικολλητικό χαρτί χαρτί ποσότητα ζύμης ίση με έναν μεγάλο σβόλο. Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα σουδάκια και τοποθετούμε το ταψί μας στον φούρνο. Ψήνουμε για 10 λεπτά και στην συνέχεια χαμηλώνουμε την ένταση του φούρνου στους 180 και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 15 λεπτά. Μόλις τα βγάλουμε από τον φούρνο τα τρυπάμε με μια οδοντογλυφίδα να φύγει ο καυτός ατμός τους και να μείνουν τραγανά και αφράτα. 

Για τις κρέμες.
Αν κάνουμε τις κρέμες αραβοσίτου ακολουθούμε τις οδηγίες και τις αφήνουμε να κρυώσουν καλά. 
Για την φραουλένια κρέμα σαντιγί, ζεσταίνουμε λιγάκι την μαρμελάδα και μόλις την δουμε να αραιώνει ελαφρώς αποσύρουμε απο την φωτιά. Μόλις πέσει η θερμοκρασία της την ενσωματώνουμε μέσα στην σαντιγί απαλά. 
Το ίδιο και για την κρέμα μάνγκο, λιώνουμε το μάγκο στον πολυκόφτη και ανακατεύουμε τον πολτό απαλά μέσα στην γλυκιά αυτη τη φορά σαντιγί μας. 
Κόβουμε τα σουδάκια στην μέση, τα γεμίζουμε με ενα κουταλάκι του γλυκού απο τις κρέμες της επιλογής μας και περιλούζουμε το γλυκό μας με σπιτικό σιρόπι σοκολάτας.



Καλό σας Σαββατοκύριακο, ευχαριστώ προκαταβολικά για τις ευχές σας αν και θα σας ευχαριστήσω έναν έναν ξεχωριστά :) 
*************************************
Καλημέρα σας! 
Κερνάω σήμερα για τον πιο συνηθισμένο λόγο,  έχω γενέθλια.. 
Τι να σας πω τώρα γι αυτο το θέμα αφήστε το καλύτερα, μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε σαν τα σταφύλια και μετά πέφτουμε στο έδαφος χαχα.. Αστειεύομαι.
Πάντα χαίρομαι τα γενέθλια και συνήθως τα γιορτάζω. Τα τελευταία 12 χρόνια τα γενέθλια μου έχουν πάρει μια μικρή μετάθεση 4 - 6 μέρες αργότερα μια και με τον άντρα μου έχουμε 4 μέρες διαφορά και τα γιορτάζουμε μαζί. Οπότε το γλυκό που θα φτιάξω για το dinner party που θα κάνουμε την επόμενη εβδομάδα θα σας το έχω στις 12 του μηνός. 
Για σήμερα όμως σας έχω ένα εύκολο χαρούμενο  γλυκάκι, ένα παιχνίδι με την κλασσική Ιταλική συνταγή του Προφιτερόλ. Δυστυχώς για μένα επειδή ήθελα να προλάβω το φως για τις φωτογραφίες (άλλος νταλκάς κ αυτός, δεν φωτογραφίζω τον τελευταίο χρόνο με τεχνητό φως) δεν περίμενα να μου πήξει καλά η φραουλένια κρέμα μου και μου άπλωσε λιγάκι στην συναρμολόγηση αλλά σας εγγυώμαι ότι εσείς που θα αποφασίσετε να το φτιάξετε κανονικά δεν θα έχετε τέτοια προβλήματα.  
Πάμε?


93 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά και γλυκά σαν τις λιχουδιές σου!!!! Δεν θα μπορούσες να ήσουν κάτι άλλο πέρα από Ζυγός!!! Δημιουργική !!!!!
    Χαίρομαι όταν συναντώ ανθρώπους που μοιραζόμαστε το ίδιο ζώδιο !!!!!!
    Παίρνω ένα γλυκάκι και σε χαιρετώ!!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φίλη μου, είμαστε καλά παιδιά τα ζυγάκια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Έρη μου χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμενη! Τα σοκολατέλια σου προφιτερόλ είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Έρη μου..Χρόνια Πολλά σου εύχομαι να χαίρεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς και να 'σαι πάντα υγιείς!
    Πολύ εύκολα τα σου..θέλω κάποια στιγμή να τα επιχειρήσω γιατί είναι αγαπημένο μας γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, γλυκά και δημιουργικά, με υγεία!!!!!!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έρη μου! Χρόνια πολλά! Να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένη, δημιουργική και τυχερή! Κι αφού σε λίγες μέρες έχει γενέθλια και ο σύζυγός σου, τότε οι ευχές μου είναι διπλές! Θα περιμένω να δω το γλυκάκι του πάρτυ! Για την ώρα παίρνω 1 (2,3...!!!!)από αυτά τα λαχταριστά προφιτερόλ!
    Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σελ μου σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά με υγεία!Είναι πολύ λαχταριστά!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να κάνεις πάντα λαχταριστές γεύσεις!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραια αναρτηση για να ευχηθει καποιος καλο σκ! χιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά...Χρόνια Καλά... και Χρόνια Μυρωδάτα, Eri μας :-))

    Αυτή η φραουλένια κρέμα, έστω κι' αν δεν είναι κατάλληλα πηγμένη, με συγκίνησε αφάνταστα πρωί-πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σέυχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου, η αλήθεια είναι ότι πηγμένη ξεπηγμένη χαμένη δεν πήγε! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Έρη, χρόνια πολλά σε σένα αλλά και στον σύζυγο. Να είστε χιλιόχρονοι και πάντα μαζί, να χαίρεστε και να καμαρώνετε τον γιο σας. Από τις δύο γεύσεις του προφιτερόλ που μας κερνάς, θα διαλέξω.... και τις δυο!! Άλλωστε διπλά δεν είναι τα γενέθλια;;!! Και του χρόνου με Υγεία!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!

      Διαγραφή
  10. Χρονια πολλά και στους δυό σας Ερη μου !να είσαστε πάντα καλά και αγαπημένοι!!! Οσο για το προφιτερλ τι να πω ! αν το δεί η κόρη μου θα πάθει ! και με ροζ κρεμούλα ??? αστα να πάνε, μαλλον πρέπει να της το φτιάξω επειγόντως !!!!!

    και παλι πολύχρονοι να είσαστε !

    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 'Ερη μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και στους δυό σας. Να είστε γεροί, δυνατοί, ευτυχισμένοι πάντα και να χαίρεστε τον κούκλο σας!!! Εσύ να είσαι πάντα καλά και κεφάτη και να μας δίνεις τις υπέροχες αναρτήσεις σου.
    Όσο για το φρουτοπροφιτερόλ είναι απλά υπέροχο ...αυτή τη ροζ κρέμα θα την φτιάξω στις μικρές..
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και πάντα ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωωω,.Χρόνια Πολλά Ερη!!!!Να ζήσεις,να είσαι γερή,χαρούμενη και γεμάτη όρεξη να τρως όλα αυτά τα υπέροχα που κανεις-))
    καταπληκτική και αυτή η συνταγή(έχεις σκοπό να μας παχύνεις?)-)))
    σου έστειλα μαιλ για το Bienenstich
    πολλά φιλιά και πολύχρονη-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυστα μου, και σέυχαριστώ για την συνταγή!

      Διαγραφή
  14. Αχ αχ αχ τι ομορφιές και νοστιμιές έφτιαξες πάλι!!
    Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου και στους δυο σας! Πάντα γεροί και χαρούμενοι και χαμογελαστοί και ακμαίοι και και και
    Α! Τι τρέλα το κόλλημα με τις φωτό ε; Χαχα σε καταλαβαίνω απόλυτα. Άτοιμο και πολύτιμο φως της ημέρας. Η χειρότερή μου είναι η συννεφιά και δεν έχω και τεχνητό φως γμτ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σέυχαριστώ πολύ! αξίζει όμως τον κόπο, να κάνουμε θυσίες τι να κάνουμε το φως της ημέρας δίνει ζωή στην φωτογραφία..!

      Διαγραφή
  15. χρόνια πολλάααααααααα!!!! έφτιαξες αρκετά για να πάρω όλη τη πιατέλα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια Πολλα φιλενάδαααααααα...Κεράστηκα και εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία ......... όσο για το γλυκό σου θα έκανα χαλαρά μια εναέρια κατάδυση σκουπίζοντας τα με τη μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυχρονη γλυκεια μου Ερη, να χαιρεσαι και τον αντρουλη σου, να ειστε και οι δυο γεροι και ευτυχισμενοι!
    Καλα, τον νταλγκα με το φως τον ξερω καλα, και εχω κατι νευρα τον χειμωνα με τις συννεφιες, που ολα βγαινουν γαλαζωπα, σαν στρουμφακια...
    Επηξε δεν επηξε η κρεμα, εγω θα κεραστω απο το προφιτερολ σου, ειναι τοσο λαχταριστο, που δεν υπαρχει περιπτωση να αντισταθω!
    Πολλα φιλια!
    ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σέυχαριστώ πολύ!Ασε τρέμω τον χειμώνα!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα και στους δυο σας!
    Να χαίρεστε και να καμαρώνετε την οικογένειά σας!
    Και να είστε πάντα γλυκαμένοι, σαν τα υπέροχα γλυκάκια που πάντα μας κερνάς!
    Φιλάκια Ερη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια σου πολλα!! Να τα εκατοστήσεις!!! Πολύχρονη και ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια Πολλα Κουκλα, να τα εκατοστησεις, να σε χαιρετε η οικογενεια σου!!!!!
    ευχομαι ΟΛΗ ΣΑΣ Η ΖΩΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ που ανεβαζεις!!!!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα μου!

      Διαγραφή
  22. χρόνια πολλά σε σας και τον άνδρα σας γεμάτα ευτυχία και υγεία και όμορφες στιγμε΄ς
    το προφιτερόλ είναι το αγαπημένο μου (ότι έχει να κάνει με σοκολάτα βασικά) :) το συνηθισμένο το σοκολατενιο
    πρώτη φορά ακούω με φρούτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινάκι! Ειναι ωραίο και με τα φρουτάκια!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσετε, υγεία και ευτυχία σε εσάς και στην οικογενειά σας!!!το γλυκάκι φαίνεται απλά υπέροχο!!θα προσπαθήσω να το φτιάξω το συντομότερο δυνατόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα Έρη!!! Και σε εσένα αλλά και στον σύζυγό σου!! Πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι να είστε!! Να χαίρεστε την υπέροχη οικογένεια που έχετε φτιάξει!! Πάνω απ' όλα όμως, υγεία!!
    Τα κεράσματά σου απίθανα!! Μακάρι να είχα όλη την πιατέλα, όπως την βλέπω, μπροστά μου!! Ούτε ψίχουλο δεν θα άφηνα!! χαχα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έρη μου
    Ολοψύχως εύχομαι χρόνια πολλά,δημιουργικά,χαρούμενα,ταξιδιάρικα,ζωντανά,ονειρεμένα,παιγνιδιάρικα,γαλήνια,φιλόστοργα και οι ρυτίδες της ζωής να ζωγραφιστούν στα μέτωπά σας χωρίς καμμιά στενοχώρια,χωρίς κανένα βάσανο που να μη μπορείτε να αντιμετωπίσετε.
    Το γλυκό αποθεώνει τη γιορτάσιμη μέρα,χαρείτε το πρώτα εσείς και μετά εμείς ακολουθούμε..εξάλλου είναι υπέροχο!Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια σου πολλά Έρη!!!Να είσαι πάντα καλά,γερή,δυνατή και δημιουργική για να μας παχαίνεις με τις ωραίες συνταγές σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έρη μου, αστέρι μου χρόνια πολλά, καλά, φωτεινά, χαρούμενα, πικάντικα, δημιουργικά, λαχαριστά, μοσχοβολιστά, ανθοστόλιστα, ταξιδιάρικα, γελαδερά, αγαπησιάρικα, με κόσμους, φίλους, αγαπημένους, να είσαι πάντα εσύ, και να κάνεις πάντα αυτό που ακουμπάει στην ψυχή σου!!! Φιλιά πολλά κι αγάπες άλλες τόσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μάρθα σέυχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!

      Διαγραφή
  28. Έρη χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!
    Μα τι ωραίο να γιορτάζετε με τον άνδρα σου μόλις με λίγες μέρες διαφορά!!!
    Τρικούβερτο θα γίνεται το πάρτυ κάθε χρόνο ε??

    Ακρως κοριτσίστικη εμφάνιση όμως του γλυκού σου!
    Υπέροχα τα προφιτερόλ και λαχταριστά όπως φαίνονται.
    Μου έρχεται να πέσω με τα μούτρα στην οθόνη και ας μην είναι παγωμένη η φραουλένια σου κρέμα!!! χα

    Όσο για το φως ημέρας... άστα, μεγάλη πίκρα! Κάνω τα αδύνατα δυνατά κάθε φορά να έχω έτοιμο το φαγητό στις 12 το πρωί, να το φωτογραφίσω εκείνη την ώρα γιατί μετά, τζίφος! Φεύγει ο ήλιος απ΄το παράθυρό μου!!!

    Μήπως να έφτιαχνα ένα μίνι στούντιο στο σπίτι?? χαχαχα

    Φιλιά πολλά και πολύχρονη για ακόμα μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χρυσαυγή μου, σε καταλαβαίνω δύσκολο να μην έχεις φως και να σε περιόρίζει ο χρόνος

      Διαγραφή
  29. Happy birthday my friend!Υγεία καί ευτυχία σού εύχομαι καί πολλές επιτυχίες σέ αυτό πού κάνης!Νά ευχηθώ καί καλή επάνοδο στήν πατρίδα μας!Τρελλάθηκα μέ τήν συνταγή σου!Ψάχνω καιρό γιά κάτι διαφορετικό,καί τό βρήκα!Μπράβο Ερη μου!Καλά νά περνάς!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ερη μου γλυκά και τέλεια σαν και σένα!!!!!!!!!!!
    Όσες ευχές και να σου πω δεν φτάνουν!!!!
    Να τα εκατοστήσεις και να είναι τόσο γλυκιά και νόστιμη η ζωή σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια Έρούλα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια σου πολλά Έρη μου εύχομαι να τα εκατοστήσεις, να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!Όσο για το γλυκάκι - κεράσμα τι να πω !!!Από εμφάνιση πάντως σκίζει, είμαι σίγουρη πως και απο γεύση πρέπει να είναι φοβερά!Μπράβο σου!Να περάσετε καλά!!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελένη μου φιλάκια πολλά, σέυχαριστώ πολύ, αντε να γυρίσεις γρήγορα κοντά μας!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλάααα!!!! Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη! Εξαιρετικό το κέρασμα!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά! πολύ ωραίο το γλυκάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρονια πολλα σε σενα και τον αντρουλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλα, Χρόνια καλα και δημιουργικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σέυχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά!!!!!!
    Και στους δυο, μην τον αφήσουμε παραπονεμένο τον αντρούλη σου.
    Όμορφα και σίγουρα νόστιμα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχές πολλές, πολύχρονη κι ευτυχισμένη!
    Το κέρασμα καταπληκτικό, σε ευχαριστούμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά γλυκά και αγαπημένα εύχομαι σε σενα και τον σύζυγό σου!
    Να τα εκατοστήσετε!
    Παρακολουθω ανελλιπώς την ιστοσελίδα σου και όσες συνταγές σου έχω δοκιμάσει έχουν πετύχει απόλυτα.
    Keep up the good work and have fun!
    Helen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά κι από εδώ, Έρη!!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Στέλλα!! χιχι!

      Διαγραφή
  41. Να σου ευχηθώ και απο εδώ Εράκι μου να είσαι πολύχρονη. Εύχομαι πάντα ευτυχισμένη με αγάπη και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε.

    Οσο για το γλυκάκι ... επειδή το βλέπω λίγο χάλια έτσι που έχει τρέξει το ροζουλι σιρόπι, έρχομαι να το περιμαζέψω μην το βλέπεις και σκας ...χιιχιχ

    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. σούπερ σούπερ!!! τα θέλω αυτά τα σουδάκια-μινι προφιτερόλ!!! ευχαριστούμε για το κέρασμα!! πολύχρονη και πολύχρωμη!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Εβονιτάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  43. Χιλιόχρονη και πάλι Έρη μου!!Πολύ λαχταριστά και πολύ του γούστου μου τα γλυκάκια σήμερα..Παίρνω ένα από το καθένα και σ'ευχαριστώ για το κέρασμα!! Πολλά φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μιαμ μιαμ.
    Σαν να πείνασα λιγάκι!
    φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νικολέττα Σωτηροπούλου30/9/12, 3:47 μ.μ.

    Χρόνια γλυκά!!!!!Τέλεια τα προφιτερόλ αν και εμένα μου βγήκαν 7 κομμάτια μόνο μιας και αντι για μεγάλους σβόλους έκανα τεράστιες πέτρες.......χιχιχιχι....όσο πειραματίζομαι θα μάθω όμως.Υπέροχη γεύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, βρε συ εσύ δεν έκανες προφιτερόλ, έκανες μπαμπάδες σοκολατένιους! σέυχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  46. Κοριτσάκι μου γλυκό να τα εκατοστήσεις!
    Εύχομαι να είσαι καλά, γερή και δυνατή και να παραμείνεις έτσι ακριβώς όπως σε γνωρίσαμε και σε αγαπήσαμε κι εμείς, χαρούμενη, αυθόρμητη, προσιτή και δημιουργική!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στις αναζητήσεις σου και καλή συνέχεια σε όλα αυτά με τα οποία καταπιάνεσαι!
    Το γλυκάκι σου υπέροχο, διαφορετικό με τις φρουτένιες κρέμες του και τα σοκολατένια σουδάκια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...