7/9/12

Ρολά Κανέλας Ολικής Άλεσης με Μήλο





Υλικά (Για 12 ρολά)

1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού ξηρή μαγιά
80 ml ζεστό νερό (τόσο ζεστό όσο το μπανάκι ενός μωρού)
200 ml γάλα ( χρησιμοποίησα 2%)
1 αυγό
6 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
5 κουταλιές της σούπας βούτυρο λιωμένο όχι πολύ ζεστό
1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας ή 1 βανίλια σκόνη
1 1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 1/2 κούπα αλέυρι ολικής αλέσεως
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
Για την γέμιση
1 1/2 μήλο κομμένο σε κομματάκια
1/2 λεμόνι (τον χυμό του)
1/2 κούπα καστανή ζάχαρη
1/2 κούπα λευκή ζάχαρη
1 1/2 κουταολάκι του γλυκου  κανέλα
μια τσιμπιά τριμμένο γαρίφαλο
μια τσιμπιά αλάτι

Διαδικασία

Χρησιμοποιώντας ένα μπολάκι, διαλύουμε το κουταλάκι της ζάχαρης στο ζεστό νερό και πασπαλίζουμε απο πάνω την μαγιά. Αφήνουμε την μαγιά να αφρίσει για 10 λεπτά.




Σε ένα μεγάλο μπολ, χτυπάμε μαζί το γάλα με την ζάχαρη, το αυγό, 2 κουταλιές της σούπας από το βούτυρο και την βανίλια. Προσθέτουμε το μείγμα της μαγιάς και ανακατεύουμε. Απλώνουμε ενα αντικολλητικό χαρτί ( ή χρησιμοποιούμε ένα μπολ, εγώ με αυτή τη διαδικασία γλιτώνω πλύσιμο) και προσθέτουμε στο κέντρο του τα αλεύρια με το αλάτι. Ανακατεύουμε, σηκώνουμε το χαρτί από τις άκρες και προσθέτουμε τα αλεύρια στο μείγμα του γάλακτος και της μαγιάς. 



Ανακατεύουμε με κουτάλι μέχρι η ζύμη να μαζεύεται γύρω απο το κουτάλι. Η ζύμη θα κολλάει, δεν πειράζει, την σκεπάζουμε με μεμβράνη και την αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 2 ώρες. 
Σε αυτό το σημείο έχουμε την δυνατότητα να την κρατήσουμε στο ψυγείο,   αφού φουσκώσει η ζύμη, την πατάμε να ξεφουσκώσει, την λαδώνουμε, σκεπάζουμε με μεμβράνη και κρατάμε στο ψυγείο μέχρι 3 μέρες.
Όταν είμαστε έτοιμοι να πλάσουμε τα ρολά μας, ετοιμάζουμε την γέμιση, ανακατεύουμε το μήλο με τον χυμό λεμονιού, τις ζάχαρες, την κανέλα, το γαριφαλάκι, λίγο αλατάκι και κρατάμε στην άκρη.
Αναποδογυρίζουμε την ζύμη σε μεγάλη αλευρωμένη επιφάνεια, την αλευρώνουμε από πάνω,  αλευρώνουμε και τον πλάστη μας καλά και σχηματίζουμε την ζύμη σε ένα παραλληλόγραμμο με την μια μακριά πλευρά προς το μέρος μας.



Ανοίγουμε την ζύμη με τον πλάστη και βουτυρώνουμε ελαφρώς την ζύμη με ένα πινέλο αφήνοντας αβουτύρωτο 1 εκατοστό στο επάνω και κάτω μακρύ μέρος. Απλώνουμε την γέμιση, αφήνοντας και πάλι ακάλυπτο ένα εκατοστό στο επάνω και κάτω μέρος. Αρχίζουμε και τυλίγουμε το ρολό ξεκινώντας από το απομακρυσμένο μακρύτερο μέρος και πλησιαζουμε προς εμάς.  Κλείνουμε με τα δάχτυλά μας την ένωση και βουτυρώνουμε καλά όλο το ρολό. Κόβουμε με κοφτερό μαχαίρι τα ρολά μας σχετικά χοντρά (2 εκατοστά) και τα αφήνουμε, σε ταψάκι στρωμένο με το αντικολλητικό χαρτί που χρησιμοποιήσαμε για τα αλεύρια (βουτυρώνουμε και  το χαρτάκι), το ένα δίπλα στο άλλο.
 Σκεπάζουμε με μεμβράνη και τα αφήνουμε να φουσκώσουν σε θερμοκρασία δωματίου για 1 ώρα (σε αυτο το σημείο τα ρολλά στο ταψάκι μπορούν να είναι έτοιμα απο το προηγούκενο βράδυ και να ψηθούν το επόμενο πρωί. Τα κρατάμε στο ψυγείο καλυμμένα με μεμβράνη.  Τα βγάζουμε απο το ψυγείο μισή ώρα πριν τα ψήσουμε).
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 190 βαθμούς. Ψήνουμε για 20 -25 λεπτά, δεν θέλουμε να κοκκινίσουν πολύ γιατί θα σκληρύνουν. Για να τα σερβίρουμε, τα γυρίζουμε ανάποδα.  

Έτσι βγαίνουν από τον φούρνο
 Δηλαδή η κάτω πλευρά τους στο ψήσιμο είναι η επάνω στο σερβίρισμα γιατί η καραμέλα μένει κάτω στο ψήσιμο και λούζει το ρολό αναποδογυρίζοντας το στο σερβίρισμα. 
Διατηρούνται άριστα αν και σπάνιο πράγμα να μείνουν πάνω από 1 δευτερόλεπτο..

Σερβίρονται ανάποδα
 Πολύ καλό σας Σαββατοκύριακο!!!!

Λογάκια
Θα μου πείτε γιατι να αφήσω την μαγιά να αφρίσει στο νερό 10 λεπτά? Γιατι να αφήσω το ζυμάρι να φουσκώσει για 2 ώρες? Γιατι να αφήσω τα ρολά να φουσκώσουν για 1 ώρα? 
Κ εγώ θα σας πω ότι έτσι τα ρολά σας θα γίνουν παραμυθένια και ευκολοχώνευτα. Εαν βιάζεστε μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο της μαγιάς στο νερό στα 2 λεπτά, το ζυμάρι στην μισή ώρα και τα ρολά στην μισή ώρα.

Βραβείο!!!
Η φίλη Μάριον και το blog της Cinemagnifique  , το οποίο μας ενημερώνει για νέες κυκλοφορίες ταινιών και πρέπει να το επισκεφθείτε, μου χάρησε το παρακάτω βραβείο και την ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!



Με την σειρά μου το χαρίζω σε όλους σας!!
*********************************************
Παρασκευή! Πραγματικά πόσο γρήγορα πηγαίνει αυτός ο μήνας, τι να σας λέω! 
Να σας πω ότι ο μικρός μου ξεκίνησε την Τετάρτη πρώτη μέρα στο προνήπιο και ήδη έχω την εντύπωση ότι το πρόγραμμα μας είναι άνω κάτω! Σημασία έχει ότι βλέπω το παιδί μου ευτυχισμένο, ανυπομονεί κάθε μέρα να πάει στην δασκάλα του και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ!   Δεν έχω περάσει από τα σπιτάκια σας αλλά θα το κάνω λίαν συντόμως! 
Σήμερα σας έχω υπέροχα ρολάκια κανέλας με μήλο, είναι τα πλέον διάσημα και η συνταγή που σας έχω σήμερα είναι φανταστική! 
Το ξέρετε ότι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι το Captain Cook να έχει καλές συνταγές αυτή όμως η συνταγή είναι απο τις καλυτερότερες!  Σας έχω την διαδικασία υπερ αναλυτική, πρέπει οπωσδήποτε να την δοκιμάσετε και δεν θα το μετανιώσετε. Ξέρω ότι είναι ακόμη νωρίς για "μηλόπιτες" αλλά κρατήστε αυτή τη συνταγή και φτιάξτε την στα παιδιά σας ( ή μόνο για εσάς) αργότερα. Είναι από τις συνταγές που τα παιδιά σας θα θυμούνται και θα εκτιμούν σε όλη τους την ζωή, η μυρωδιά αλλά και η αίσθηση που αισθάνεται κάποιος καθώς βυθίζει τα δόντια του στο τραγανοτρυφερό, μελωμένο ζυμαράκι προκαλεί μια ισχυρή εμπειρία που δύσκολα ξεχνιέται...


49 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Είμαι fun της μηλόπιτας και αν πέσει στην αντίληψή μου συνταγή που δεν την ξέρω και μου φανεί καλή την κάνω!Και επειδή αυτή φαίνεται πολύ καλή ,θα σου πω εντυπώσεις σε λίγες μέρες :)) Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από εδώ μου μυρίζει η κανέλα με το μήλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας τρεχουν τα σαλια πρωι πρωι!! θα το φτιαξω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Ερη! Μεχρι εδω μυρισαν τα μηλοπιτορολακια σου!
    Απ'οτι ειδα χρησιμοποιεις την συνταγη για το μπριος χωρις ζυμωμα. Απιστευτη συνταγη ετσι? Εχει λιγο καιρο που την ανακαλυψα (δεν προλαβα ακομα να κανω την αναρτηση) και μου ελυσε τα χερια. Ετοιμαζω την διπλασια ποσοτητα, την μιση την ετοιμαζω αμεσα και την υπολοιπη μετα απο 3-4 μερες και ετσι εχουμε πρωινο φρεσκο και αφρατο για ολη την εβδομαδα.
    Καλη χρονια στα παιδακια!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη η διαδικασία αλλά.... ήδη μου τρέχουν τα σάλια!!! Μήλο και κανέλα!! Θεικος συνδυασμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω τι διαβάζω πρωί πρωί!!!Έχω υλικά και θα τα ετοιμάσω από σήμερα για να τα ψήσω αύριο το πρωί που έχει γενέθλια ο άνδρας μου να τα φάμε για πρωινό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα..Ιδανικό πρωινό..μεζεδάκι!
    Εγω φτιάχνω παρόμοια ρολάκια,με σφολιάτα..Λατρεύω όμως και τα δικά σου..Μελωμένα και με γέμιση μήλο!
    Το καλύτερο μου..
    φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία πράγματα πρωί πρωί ,με το καφεδάκι μου μια χαρα θα πήγαινε τώρα ένα,καλή χρονιά και στο παιδάκι σου ,και χαίρομαι που το πήρε έτσι καλά το σχολείο ,φιλιά πολλά και σε σένα και σ αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ αγαπημένα μου τα συγκεκριμένα ρολά και η προσθήκη μήλου είναι πολύ ενδιαφέρουσα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενδιαφέρουσα συνταγή ... το ολικής και το μηλαράκι κάνουν τη διαφορά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τις εκδοχές που πολύ μου αρέσουν!
    Και μόλις τα μήλα γίνουν "κατάλληλα" για ψήσιμο (γιατί ακόμη είναι αρκετά σκληρά) θα την κάνω Eri μου, μιας και πολύ μου άρεσε ο τρόπος του "μελώματος" τους.
    Καλό ΣΚ σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μία συνταγή που στην πρώτη ματιά μου φάνηκε σύνθετη,στη δεύτερη και πιο προσεκτική ,παρατήρησα ότι είναι απλή ,αρκεί να ακολουθήσεις τα βήματα ένα προς ένα.Το αποτέλεσμα ..δίχως λόγια.Τραγανά,προκλητικά μυρωδάτα και νόστιμα ,έρχονται να δώσουν άλλη διάσταση στον πρωινό ή απογευματινό καφέ μας,στο κολατσιό του παιδιού ή σε ενα όμορφο καλάθι μία προσφορά αγάπης σε λατρεμένα πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ Έρη μου, μοσχομύρισε ο τόπος! Πολύ λαχταριστά τα ρολάκια σου!
    Καλή σχολική χρονιά για το ζουζούνι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενταξει με επεισες... περιμενω τα καλα τα μηλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ερη. Πρώτη φορά σχολιάζω στο όμορφο μπλογκ σου! Ενουσιάστικα με τη συνταγή γιατί τελευταία φτιάχνω μια παρόμοια εμπνευμένη από την πρωτότυπη των Κανελμπουλαρ (κανελόψωμα). Σουηδική συνταγή με μαρζιπάν και καρδαμόσκονη. Εγώ την έχω σε αναλογίες που ταϊζει διμοιρία ανδρών για μια εβδομάδα!!! Οπότε η δόση που γράφεις και η παραλλαγή με βόλεψε πολύ!!! Ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά και καλά μαγειρέματα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το μήλο με την κανέλα είναι γεύση και άποψη μαζί.
    Πολύ ωραία η εκδοχή σου.
    Πρέπει να είναι σαν τσουρεκάκια με μήλο στη γεύση.
    Τέλειο το χειμώνα για τσάι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μμμμμ!!!!!! όνειρο !!!!!!!! αχ και να είχα τώρα όοοοολο το ταψάκι !!!χιχι
    γεια στα χερακια σου Ερη μου.

    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με συνεπήραν τα αρώματα και οι γεύσεις και ξέχασα να ευχηθώ καλή.... σχολική χρονιά στον μικρούλι μας μαθητή !!!! χιχιχι! δωστου μερικά φιλάκια στα μαγουλάκια απο μένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Την συνταγή την σημειώνω για όταν πιάσουν λίγο τα κρύα! Μου βγάζει ατμόσφαιρα χουχουλιαστή στο τζάκι!! Και η μητέρα μου θα την εκτιμήσει δεόντως!! Βέβαια χρειάζεται να ασχοληθεί κάποιος από το πρωί, αλλά στον απογευματινό καφέ, θα τα απολαμβάνει δυο-δυο!! χιχι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α πα πααααααααααααα!!!!
    Τέλεια, τέλεια, δεν το συζητώ!!!!
    Εκανα κατ' ευθείαν copy paste
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα λατρεύω αυτά τα ρολάκια, αν κι έχω φάει μόνο με κανέλα, όχι μήλο. Δεν πειράζει λίγος κόπος, το αξίζουν! Από τις ωραιότερες μυρωδιές, μήλο και κανέλα :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΡΗ! ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ). ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΕΣ. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΙΔΕΕΣ Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπαίνουν στο αρχείο για την πρώτη ψύχρα..έτσι με ένα μακρυμάνικο και ζεστά μυρωδάτα ρολάκια να αλλάξουμε εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανυπομονω να γινουν τα μηλα στον κηπο και να τα φτιαξω! Λατρευω τον συνδιασμο μηλου με κανελας και ειμαι σιγουρη πως αυτα τα ρολακια θα ειναι πεντανοστιμα! Καλη σχολικη χρονια στον μικρο Κωστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλη αρχή λοιπόν στον μικρούλη!η χαρά του για το σχολείο είναι και ο δείκτης του δασκάλου για το έργο του :)...η συνταγη με τρελλαινει και την καρφιτσωνω στα προσεχώς!!(μήλα κι φθινοπωρο το τελειο ζευγαρι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία φθινοπωρινή,η συνταγή σου Ερη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ώραία συνταγή, εγώ την έκανα με σφολιάτα αντί για ζυμη. Τωρα θα την δοκιμάσω και έτσι γιατί μου φαίνεται πολύ καλύτερη.
    καλό βράδυ Έρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια, τέλεια, τέλεια και λατρεύω τις μηλόπιτες και τα καραμελωμένα ρολάκια σου!! Ένα είναι σίγουρο Έρη μου ...ότι θα τα φτιάξω!!! Γεια στα χέρια σου! Πολύ ωραία συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λατρεύω το μήλο και τη μηλόπιτα...μιαμμμ.
    Αλλά για κάποιο λόγο μου φάνηκε δύσκολη συνταγή..
    Θα την επιχειρήσω κι αν έχω απορία θα τη γράψω εδώ..έχε με στο νου σου!
    Καλό βράδυ γλυκιά Έρη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ νόστιμα ρολάκια!! μου αρέσουν πολύ οι συνταγές με μήλο κι έχω κι εγώ μια στο συρτάρι εδώ και πολύ καιρό, αλλά μια η δίαιτα μια το καλοκαίρι δεν κατάφερα να την φτιάξω.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα, Έρη μου, και καλή αρχή για το μικρό σου!
    Κι εγώ χθες ρολάκια κανέλας έφτιαξα και τα απολαύσαμε σήμερα το πρωί. Ακολουθώ την ίδια διαδικασία με τη μαγιά, γιατί και πιο αφράτα γίνονται και την ελέγχεις, αν είναι ενεργή.
    Το βραβείο μου άρεσε και το πήρα, ευχαριστώωωωωωωω!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος8/9/12, 2:59 μ.μ.

    sloyrp!!!!!!!!

    zaxarenia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τα λατερυω τα ρολλα κανελας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΟ ΜΠΛΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Maravilloso es un dulce irresistible..felicitaciones por su premio muy merecido,abrazos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ¸.•°`♥✿彡

    Excelente!
    Muito saboroso!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Έρη μου, καλή εβδομάδα και καλή χρονιά στο αντράκι!!!Ξελιγώθηκα τελείως με τα Κανελομηλορολάκια σου!!!Πράγματι μια συνταγή για παιδάκια κάθε ηλικίας!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Έρη μου!
    Είδα το σχόλιο που μου άφησες και με έπιασαν τα γέλια! Ορίστε, επέστρεψα κι εγώ! Δεν πρόλαβα καλά-καλά να γυρίσω και να σου έπεσα πάνω στα υπέροχα, μελωμένα ρολάκια σου! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα φτιάξω, έχουν τόσο ωραία υλικά και οι φωτογραφίες σου τα αναδεικνύουν τόσο πολύ, που είμαι σίγουρη ότι θα είναι θεσπέσια!
    Καλή σχολική σας χρονιά! Τι τέλειο που ο μικρούλης σας χαίρεται και ανυπομονεί να πηγαίνει στο σχολείο! Θα είσαι κι εσύ χαρούμενη και ήρεμη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λατρεύω τα ρολάκια κανέλλας! Και με μήλο θα είναι ακόμα πιο ζουμερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. βρε φιλενάδα μεσα στο μυαλό μου είσαι??? σήμερα σκεφτόμουν να βρω συνταγή για ρολά κανέλας και τσουπ ξεπετάχτηκε μπροστά μου!! φαίνονται τέλεια!
    καλή αρχή στο ζουζούνι σου!
    φιλούρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πωπωω, η περιγραφή σου στο τέλος με ξελίγωσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έρη μου παιδεύτηκα πολύ με το ζυμαράκι γιατί κολλούσε παντού και μου γίνανε λίγο αλλοπρόσαλα εμφανισιακά, αλλά τα ρολάκια σου είναι πεντανόστιμα! Ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος4/11/12, 9:04 μ.μ.

    Συγχαρητηρια για τις όμορφες συνταγές! Προσπάθησα να φτιαξω αυτά τα λαχταριστά ρολά αλλά δυστυχώς δεν πέτυχαν και ήθελα να σε ρωτήσω για την ζύμη, η οποια μετά τις 2 ώρες συνέχιζε να κολλάει. Δυσκολεύτηκα να την ανοίξω και μετά δεν μπορούσα να φτιαξω το ρόλο, καθώς άνοιγε και η γέμιση χυνοταν έξω. Ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες σου. Τι μπορεί να πήγε στραβά γιατί θα ήθελα να προσπαθήσω ξανά να τα φτιαξω. Σ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ λυπάμαι που δυσκολευτήκατε, το πιο πιθανο είναι να ήθελαν περισσότερο αλεύρι. Την επόμενη φορά βάλτε λίγο περισσότερο και όταν την βάλετε στον πάγκο κανονίστε να είναι αρκετά αλευρωμένος ο πάγκος απο κάτω αλλα να βάλετε και αρκετό αλευράκι απο επάνω πριν την ανοίξετε με τον πλάστη. ελπίζω να ξαναδοκιμάσετε. Ευχαριστώ για το μηνυμα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/12, 10:05 μ.μ.

      Σε ευχαριστω πολύ! Αύριο κι όλας θα δοκιμάσω να τα φτιαξω! Αρτεμις

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος28/1/13, 3:54 μ.μ.

    συγχαρητηρια για το blog σου ειναι υπεροχο...πως δεν το χα βρει τοσο καιρο!!τα εφτιαξα 2 φορεσ κιολασ και αρεσαν παρα πολυ σε ολους!!!μπορει να φαινονται λιγο δυσκολα αλλα δεν ειναι καθολου!!!τα πιο ωραια ρολα που εχω φαει!!ο αντρας μου,μου τα ζηταει συνεχεια!!
    Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα καλώς ήλθες, χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν και εμείς τρελαινόμαστε, είναι πεντανόστιμα! Φιλιά πολλά κ ευχαριστώ για το μήνυμα!

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος20/9/13, 2:53 μ.μ.

    Είσαι καταπληκτική , σ ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα τα ωραία που μας μαθαίνεις

    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...