3/10/12

Σούπα απο Κόκκινες Φακές με Bacon και Πατάτες



Υλικά ( 5 - 6 μερίδες)

1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
3 φέτες bacon ψιλοκομμένο
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κουταλιά της σούπας άνηθο ψιλοκομμένο
2 κλωνάρια σέλερι σε φετάκια
2 μέτρια καρότα σε φετάκια
3 μέτριες πατάτες κομμένες κυδωνάτες
Αλάτι - Πιπέρι
4 κούπες ζωμό κοτόπουλο
1 κούπα κόκκινες φακές μουλιασμένες σε κρύο νερό για 15 - 20 λεπτά
1/2 κούπα baby αρακά
Γιαούρτι και λίγο λεμόνι για το σερβίρισμα

Διαδικασία

Μουλιάζουμε τις φακές για 15 λεπτά σε κρύο νερό.
Τοποθετούμε μια κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και προσθέτουμε το ελαιόλαδο. Μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το bacon με το κρεμμύδι και ανακατεύουμε για 1 λεπτό. Προσθέτουμε τον άνηθο και ανακατεύουμε και πάλι. Περιμένουμε να μαλακώσει το κρεμμύδι περίπου 3-4 λεπτά και προσθέτουμε το σέλερι, τα καρότα, τις πατάτες, αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύουμε και προσθέτουμε 1 κούπα απο τον ζωμό. Μόλις πάρουν βράση, χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγοβράζουμε για 10 λεπτά. 
Προσθέτουμε τον υπόλοιπο ζωμό, τις στραγγισμένες κόκκινες φακές, δυναμώνουμε και πάλι την ένταση της φωτιάς και μόλις πάρουν βράση την χαμηλώνουμε πάλι και σιγοβράζουμε για 10 λεπτά ακόμη. Προσθέτουμε τον αρακά  και σιγοβράζουμε για άλλα 10 λεπτά. 
Σερβίρουμε κάθε πιάτο σούπας με λίγο γιαουρτάκι και μερικές σταγόνες λεμόνι.



Καλή Όρεξη!
**************************************
Αν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμη κόκκινες φακές (οι οποίες είναι πορτοκαλί και όχι κόκκινες), ήρθε ο καιρός να το κάνετε. Αυτή τη σουπίτσα ξεκίνησα να την φτιάχνω απο πέρσι και είναι πλέον η αγαπημένη μας. Οι κόκκινες φακές είναι πιο εύπεπτες από τις συνηθισμένες καφέ, έχουν πιο ήπια και ντελικάτη γεύση ενώ επιπλέον μαγειρεύονται σε λιγότερο χρόνο. Την σούπα την έχω φτιάξει και με κανονικές καφέ φακές απλά δεν χρησιμοποίησα λεμόνι αλλά το συνηθισμένο ξύδι στο σερβίρισμα. αν αποφασίσετε να την φτιάξετε με καφέ φακές απλά θα τις βάλετε απο την αρχή του μαγειρέματος, μαζί με τα καρότα και τις πατάτες. 
Την επόμενη φορά όμως που θα δείτε τις κόκκινες φακές στο σουπερ μάρκετ, πάρτε τις και δοκιμάστε αυτή τη συνταγή, θα ενθουσιαστείτε και εσείς αλλά και τα παιδιά.

28 σχόλια:

  1. Εχτές είχαμε κόκκινες φακές!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά τις φτιάχνω χωρίς μπέικον... την επόμενη φορά θα τις δοκιμάσω με την δική σου εκδοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρη μου δεν έχω δοκιμάσει ποτέ,τώρα με αυτό που βλέπω θέλω!!!!!!
    Φαίνεται τέλεια η σούπα και αγαπάω σούπες!!!
    Θα την δοκιμάσω σύντομα!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ και ούτε ήξερα καν ότι υπάρχουν!
    Όταν πάω σουπερ μάρκετ θα ψάξω να τις βρω..θέλω να τις δοκιμάσω έτσι από περιέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ την κάνω μα χωρίς μπέικον και χωρίς πατάτα! Είναι πολύ ωραια σούπα! Θέλει μόνο λίγη προσοχή στους χρόνους μαγειρέματος (όπως κάνεις εσύ) να μη γίνουν εντελώς πουρές οι φακές!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλο λέω να τις πάρω να τις φτιάξω, αλλά ποτέ δεν το κάνω. Πολύ ωραία η σούπα, αντε να κρυώσει λίγο ο καιρος για να την φτιαξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερη μου πολύ θρεπτική η σουπίτσα σου. Δεν έχω δοκιμάσει κόκκινες φακές και δυστυχώς δε βρίσκεις εύκολα (ιδίως στη Λάρισα που μένω εγώ).Αμα βρω σίγουρα θα τη δοκιμάσω τη σουπίτσα αυτή.Τις φακές τις λατρεύει η μικρή μου!!!Πάρα πολύ ωραία πρόταση, μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει σίγουρα σε μαγαζιά με βιολογικά!

      Διαγραφή
  7. Ωραία σούπα και θρεπτική Έρη μου κι εγώ λατρεύω τις κόκκινες φακές!
    Καλό βράδυ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ νόστιμη φαίνεται η σούπα και καλομαγειρεμένη ,τις φακές αυτες δεν τις ξέρω, αλλα θα τις δοκιμάσω ,πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τις σούπες και τις φακές γενικότερα αλλά δεν έτυχε να δοκιμάσω κόκκινες...Θα το κάνω όμως..η σούπα σου φαίνεται υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή το λες εσύ, θα το τολμήσω! Φαίνεται εύκολο και πάνω από όλα υγειινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από βδομάδα μάλλον θα αρχίσουμε κι εδώ τις σούπες... Χαλάει λένε ο καιρός! Πάνω στην ώρα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλησπέρα Ερη μου!Αυτήν τήν σούπα θά τήν έχω στά υπόψιν γιά τίς κρύες μέρες πού έχονται!Θά κοιτάξω νά βρώ καί τίς φακές!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααα! Πρέπει να τις δοκιμάσω! Η φωτογραφία πάντως με το πιάτο είναι...μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν κρινω απο αυτο που βλεπω θα πρεπει να ειναι υπεροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τις βλέπω τις κόκκινες φακές και δεν τις έχω τολμήσει ακόμα να τις μαγειρέψω!
    Μάλλον ήρθε η ώρα τους λέω βλέποντας την λαχταριστή σουπίτσα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω να αλλάξει λίγο ο καιρός μήπως μπορέσουμε και αρχίσουμε επιτέλους τις σούπες!πρώτη φορά βλέπω αυτές τις φακές και νομίζω θα τις δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεύω τις σούπες ..... με λίγο tabasco μέσα στην σούπα,θα την ρουφούσα σαν ηλεκτρική σκούπα!Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τις τρώμε πολύ τις κόκκινες φακές αλλά τις μαγειρεύω με τον Ινδικό τρόπο.
    Σαν σούπα δεν τις έχω μαγειρεύσει ποτέ. Ίσως τη δοκιμάσω, αν θα συμφωνήσουν και οι υπόλοιποι!!!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωραία σουπίτσα :-)

    Συμφωνώ είναι πιο ελαφριές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τον χειμώνα αποτελεί μια από τις λίγες αγαπημένες σούπες μου.
    Ανάλογα δε, τι λαχανικά έχω στην κατοχή μου βάζω: καρότα, λίγο φρέσκο τζιντζερ, πατατούλα, ρίζα σέλινου...και πάει λέγοντας.
    Γιαουρτάκι δεν τους έχω προσθέσει ποτέ Έρη!
    Να λοιπόν μια καλή διαφορετική γευστική νότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. έχω κάνει στο παρελθόν,μία φορά όμως μόνο.Και όχι όπως εσύ-))))που με όλα τα φαγητά κάνεις τα μαγικά σου.Φαίνεται υπέροχη,μπράβο Ερη-)))
    πολλά φιλιά και καλή όρεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κόκκινες φακές, δεν έχει τύχει να τις πετύχω σε κανένα σούπερ μάρκετ!
    Το πιάτο σου Έρη μου και όμορφο είναι και θρεπτικό και πολύ έξυπνο, αφού συνδυάζει με μαεστρία πολλά και ωφέλιμα συστατικά! Και για να είναι και λίγο πιο σπιρτόζικο έχει και μπέικον!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λοιπόν ούτε εγώ έχω ξαναδοκιμάσει κόκκινες φακές, τις έβλεπα στο σούπερ μάρκετ κι αναρωτιόμουν με τι τρόπο μαγειρεύονται.. Τώρα έμαθα! ;) Τι ωραία που φαίνεται η σουπίτσα σου Έρη μου! Και σίγουρα θα ήταν νοστιμότατη... Και θρεπτική! Θα τη δοκιμάσω, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτή και αν τη βρίσκω πρωτότυπη!!! Φοβερή συνταγή!!! Θα τη δώσω στη μητέρα μου!!! :)) πολλά φιλιά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κόκκινες φακές???? χμμ... δεν τις έχω ξαναδεί!!! που τις βρίσκουμε?? πολύ πρωτότυπη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραίες οι κόκκινες φακούλες Έρη μου! Τέλεια σουπίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΟΟ τρελένομαι για κόκκινες φακές!! Και μπέικον και πατάτες!!! Θα την κάνω σίγουρα αυτή την συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...