Ατομικά Banana Breads



Υλικά (20 - 24 μαφινάκια)

6 μπανάνες ώριμες
3 κουτ.σούπας βιταμ
1 κούπα καρύδια και αμύγδαλα φιλέ χοντροτριμμενα
2 αυγά
2 κουταλάκια σόδα
βανίλια
λίγο αλάτι
3 κούπες φαρίνα
1 1/2 κούπα μαύρη ζάχαρη
1 φακελάκι σταγόνες σοκολάτας γάλακτος

Διαδικασία


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.
Βάζουμε στο μίξερ τις μπανάνες με το βιταμ και τις χτυπάμε για  2 λεπτά, 



Κατόπιν προσθέτουμε την ζάχαρη τα αυγά,την βανίλια

το αλάτι και χτυπάμε λίγο ακόμα






προσθέτουμε τα καρύδια,την σόδα και τις σταγόνες σοκολάτας, 




ανακατεύουμε καλά με μια κουτάλα και στη συνεχεία ρίχνουμε την φαρίνα.




Ανακατεύουμε πολύ καλά, βάζουμε το μείγμα σε θήκες για κέικ





ή σε μακρόστενη φόρμα ψήνουμε το κέικ σε φόρμα για 50 λεπτά με 60, στις θήκες για 20 λεπτα (πάντα δοκιμάζουμε με την οδοντογλυφιδα)






                          Καλή Επιτυχία!!!

Η συνταγή είναι της φίλης του blog "Συνταγές απο Σπίτι"  Μαριάς Βουλγαρη


Λογάκια
Θα χρησιμοποιήσετε όποιο γλάσο σας αρέσει, εγώ θα προτιμούσα ένα ελαφρύ γλάσο τυριού αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βουτυρόκρεμα ή σοκολατένιο γλάσο. 
Σημείωση 09/10/2012 επειδή με ρωτήσατε για γλάσο θα σας δώσω ένα γλάσο λευκής σοκολάτας που κάνω εγώ συχνά και είναι ολόιδιο με αυτο της φωτογραφίας. Δεν είναι όμως αυτο που χρησιμοποίησε η Μαργαρίτα, είναι αυτό που κάνω εγώ. Θα λιώσετε σε μπεν μαρί 120 γρ λευκή σοκολάτα καλής ποιότητας κομμένη σε κομματάκια και μόλις λιώσει αφηστε την λίγο στην άκρη να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου. Χτυπήστε στο μίξερ μισή κούπα μαλακό βούτυρο με 1 κούπα άχνη ζάχαρη και προσθέστε μέσα 1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας και 1 κουταλάκι κορν φλάουρ. Συνεχίστε το χτύπημα να γίνει αφράτο το μείγμα και τέλος προσθέστε την λιωμένη λευκή σοκολάτα, ενσωματώνοντας με σπάτουλα. Αφήστε το στο ψυγείο να κρυώσει πριν το χρησιμοποιήσετε.

*********************************************
Καλή εβδομάδα!
Σήμερα έχω την τεράστια χαρά να φιλοξενώ στο blog μου αυτη την πανεύκολη, πανέμορφη και όλο γλύκα συνταγή απο την Μαργαρίτα και το "Συνταγές απο Σπίτι". Δεν θα ξαναπώ πόσο χαίρομαι με τα guest posts, γίνομαι κουραστική και με κοροϊδεύει και η φίλη μου η Μαργαρίτα..
Eμείς σήμερα έχουμε την ημέρα των ευχαριστιών, είναι αργία εδώ στον Καναδά και το πρόγραμμα έχει και πάλι ΠΟΛΥ μαγειρική. 
Το Σάββατο κάναμε το παρτάκι των γενεθλίων μας και περάσαμε τέλεια! Είχα πολύ καιρό να ευχαριστηθώ ένα μεγάλο σχετικά τραπέζι. Την Παρασκευή που μας έρχεται θα σας έχω την πρώτη τούρτα γενεθλίων που έφτιαξα και μας άρεσε πάρα πολύ!
Επίσης θέλω κ εγώ με την σειρά μου να συγχαρώ απο το σπιτάκι μου, όλα τα παιδιά που πήραν μέρος στον διαγωνισμό των Greek Food Blogs για τα Fridays και να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλή τύχη σε όσους πέρασαν στην δεύτερη φάση. Είναι τόσοι πολλοί οι φίλοι που πέρασαν που πραγματικά δεν ξέρω ποιον να υποστηρίξω. Φυσικά τους υποστηρίζω όλους και εύχομαι να διακριθούν οι πιο νόστιμες και δημιουργικές συνταγές! Καλή επιτυχία Παιδιά! 

Τώρα όμως θα σας πάω στα υπέροχα μαφινάκια, ατομικά Banana Breads, από το κορυφαίο blog "Συνταγές από Σπίτι"!


Οποιοδήποτε blog θα ήθελε να συμμετέχει σε ένα guest post, ή θέλει ένα guest απο το Captain Cook (δεν χρειάζεται να είναι blog μαγειρικής, οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να μαγειρέψει για να φιλοξενηθεί εδώ η συνταγή :P) , ας επικοινωνήσει μαζί μου με email, θα χαρώ πολύ!