15/10/12

Σαλάτα με Σύκα, Γκοργκοντζόλα και Προσιούτο



Υλικά 

2 κούπες ανάμικτες πρασινάδες (ρόκα, σπανάκι, ραντίκιο)
4-5 φρέσκα ή ξερά σύκα κομμένα στα τέσσερα
120 γρ gorgonzola dolce (είναι πιο γλυκιά απο τα συννηθισμένα τυριά αλλά οποιοδήποτε blue cheese θα κάνει την δουλειά του)
7-8 καρύδια ψημένα για 5 λεπτά στους 180 για να γλυκάνουν και να ξεπικρίσουν
3 φέτες προσιούτο κομμένο σε κομμάτια
Για την βινεγκρετ
3 κουταλιές της σούπα ςελαιόλαδο
1 κουταλιά της σούπας ξύδι μπαλσάμικο
1 κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα ντιζόν
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Ανακατεύουμε απαλά τις πρασινάδες με τα σύκα, τα καρύδια, το προσούτο, το τυρί κομμένο σε μπουκίτσες. Χτυπάμε με πιρούνι σε ενα μπολάκι τα υλικά της βινεγρέτ και περιχύνουμε την σαλάτα ακριβώς πριν σερβίρουμε.


 Καλή Όρεξη!
***********************************
Καλή εβδομάδα! 
Ελπίζω να περάσατε καλά το Σαββατοκύριακο, για μένα ήταν ένα πολύ γεμάτο Σαββατοκύριακο είχα και βραδινή έξοδο κάτι που πλέον συμβαίνει σπάνια και πέρασα πολύ καλά.. Γι αυτό το λόγο δεν έχω κάνει τις καθιερωμένες βόλτες μου στην blogoγειτονιά αυτό το Σαββατοκύριακο. Ελπίζω όμως να επανορθώσω αυτη την εβδομάδα.
Σήμερα σας έχω μια απλή αλλά πεντανόστιμη σαλάτα με φρέσκα σύκα αφού έτυχε να βρω Ελληνικά πριν 2 εβδομάδες και άρπαξα την ευκαιρία. Άξιζε φυσικά τον κόπο ή μάλλον το κόστος και έγινε αυτή η φοβερή σαλάτα. Τα φρέσκα σύκα μπορουν άνετα να αντικατασταθούν με ξερά για μια χειμωνιάτικη σαλάτα.


Κλήρωση για τα γεύματα αξίας 60 ευρώ το καθένα για τα εστιατόρια Fridays.

54 άτομα μπήκαν στην κλήρωση και κέρδισαν οι






Παιδιά θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σας για να σας δώσω τα vouchers, ελπίζω να περάσετε καλά στα fridays, Φιλιά πολλά

24 σχόλια:

  1. Πως λατρεύω αυτές τις πολύχρωμες σαλάτες με πληθώρα διαφορετικών γεύσεων!!

    Λοιπόν Ερη και αυτή η σαλάτα είναι μια από τις best off που έχω δει στην κατηγορία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα σύκα μάλλον μας τελείωσαν για φέτος, αν όμως βρω σήμερα κιόλας θα τη φτιάξω.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τη σαλάτα αυτή!!! Γεια στα χέρια σου Έρη μου! Είναι λαχταριστή!!!
    Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έρη, χορταστική η σαλάτα και για το στομάχι, αλλά και για το μάτι. Μια χαρά, μπορεί να σταθεί και σαν γεύμα, τα έχει όλα άλλωστε. Τα φρέσκα σύκα είναι προς το τέλος τους εδω, άρα ίσα που προλαβαίνουμε. Αλλιώς θα την γευτούμε σαν χειμωνιάτικη με τα ξερά. Τα ελληνικά σύκα είναι τα καλύτερα.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Σαλάτα φαίνεται υπέροχη. Θα την δοκιμάσω και με ξερά σύκα τα οποία λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η σαλάτα σου φαίνεται νόστιμη και πολύ χορταστική!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία χρωματική παλέτα.
    Αυτές οι πολύ ποίκιλες σαλάτες με προσθήκη φρούτου, είναι και δική μου μεγάλη αδυναμία καλή μου Έρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα φιλενάδα!
    Μ' αρέσει πολύ ο συνδυασμός υλικών, το αποτέλεσμα είναι μια πολύ σικ σαλάτα, τόσο σε γεύση, όσο και σε εμφάνιση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά δεν θα πείραζε και καθόλου να την δοκιμάσω!
    Αστόχησα για ένα στον διαγωνισμό γιαυτό θα πάρω όλη την σαλάτα και θα φύγω.
    :)
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ας ξεκινήσουμε την εβδομάδα με κάτι ελαφρύ! Πολύ ωραία σαλάτα Έρη μου! Με σύκα δεν έχω φάει, αλλά ως γνωστόν πάντα δοκιμάζω!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά..είναι απίθανη σαλάτα!!!!!!!!!!!!!!
    φοβερές γεύσεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερη μου απίθανη η σαλάτα σου, όσο για το συνδυασμό των υλικών έχω να πω πως είναι φανταστικός!Μπράβο!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέρεις πόσο λατρεύω τέτοιου είδους σαλάτες!
    Αγαπημένα υλικά και γεύσεις έχεις συνδυάσει Ερη μου σε μια πολύ ιδιαίτερη σαλάτα!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραιότατη είναι, Έρη μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίνεται γευστικότατη αλλά δυστυχώς τα πράσινα με πειράζουν...μπουχου χου...
    Καλή απόλαυση στις τυχερές στα Friday's!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύχρωμη και πολύ νόστιμη πρέπει να είναι Ερη μου,με τοσες πολλές και ωραίες γεύσεις μαζί,όπως πάντα μας παρουσιάζεις ένα πολύ ωραίο πιάτο,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία σαλάτα!Καί σέ γεύση αλλά καί σέ εμφάνηση!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη η σαλάτα σου, με όλα τα αγαπημένα μου υλικά! Συγχαρητήρια στους τυχερούς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια μέρα δεν ήμουν συνεπής στην επίσκεψή μου στο μπλογκ και κερδισα!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!
    Η σαλάτα είναι φανταστική, πολύχρωμη και δροσερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια .. τέλεια .. τέλεια η σαλάτα σου Ερη μας.

    Συγχαρητήρια στις τυχερές.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. νιαμ νιαμ..Ερη μου.Απολαυση αυτή η σαλάτα.Και εγώ κάνω ανάμεικτες,με ότι νομίζω πως ταιριάζει-)
    πολλά φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τί ωραίος συνδυασμός υλικών στη σαλάτα σου. Είναι από τους αγαπημένους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απίθανη και εντυπωσιακή η σαλάτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...