17/10/12

Σπιτικά "Γαριδάκια" - Σνακ με Τυρί



Υλικά ( 60 - 80 κομμάτια)

150 γρ σκληρό τυρί τσένταρ (αυτό είναι που δίνει την χαρακτηριστική γεύση και χρώμα στα γαριδάκια) τριμμένο στο χοντρό μέρος του τρίφτη
3 κουταλιές της σούπας βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου κομμένο σε μικρά κομματάκια
1/3 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις ανακατεμένο με 1/3 κουταλάκι μαγειρική σόδα
Λίγο πιπέρι
1 κουταλιά της σούπας γάλα (ίσως χρειαστεί παραπάνω θα το δούμε στην διαδικασία)

Διαδικασία

Βάζουμε σε πολυκόφτη ή μούλτι όλα τα υλικά εκτός από το γάλα. Τα αλέθουμε για λίγο και ρίχνουμε 1 κουταλιά της σούπας γάλα. Τα αλέθουμε και πάλι για πολύ λίγο και θα δούμε την ζύμη να μαζεύεται, δείτε την δεύτερη φωτογραφία της διαδικασίας.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 170 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω, η σχάρα στην μεσαία θέση του φούρνου.



Βγάζουμε με προσοχή την λεπίδα από τον πολυκόφτη και με τα χέρια μας μαζεύουμε την ζύμη σε μια μπάλα. Την αφήνουμε σε καλά αλευρωμένη επιφάνεια και ρίχνουμε λίγο αλεύρι από πάνω.  Την διπλώνουμε δυο φορές, αλευρώνουμε τον πλάστη μας και ανοίγουμε σε ένα λεπτό φύλλο πάχους μισού εκατοστού. Αρχίζουμε και κόβουμε , με το μαχαίρι λωρίδες και μετά τετραγωνάκια 1 - 1μισι εκατοστό επί 1 - 1μισι εκατοστό. Με την πίσω πλευρά από ένα ξυλάκι κάνουμε μια τρύπα στο κέντρο γαι να μην μας φουσκώσουν σαν μπαλονάκια. Τα μεταφέρουμε με προσοχή σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί (αφήστε χώρο μεταξύ τους, θα φουσκώσουν και θα απλώσουν).
Ψήνουμε για 14 λεπτά. Μπορείτε να τα κόψετε και σε λωρίδες σαν πακοτίνια, έχετε υπόψιν σας ότι σε αυτή τη περίπτωση ίσως θέλουν μόνο 5 λεπτά ψήσιμο τα δικά μου νυχτεριδάκια ήθελαν 7 λεπτά.
Μόλις τα βγάλετε από τον φούρνο τα βγάζετε αμέσως από το ζεστό ταψί για να σταματήσετε το επιπλέον ψήσιμο τους.



 Λογάκια
Αν δεν συμπεριλάβετε την σόδα στην συνταγή θα σας γίνουν πιο προς το κρακεράκι παρά προς το γαριδάκι αλλά πάλι θα είναι πολύ νόστιμα. 
******************************************
Το πόσο γαριδάκι έχω φάει στη ζωή μου δεν μπορώ να σας το περιγράψω.. Ενώ προέρχομαι απο σπίτι που πάντα είχαμε στο τραπέζι όλα τα καλούδια και έλλειψη απο σπιτικά σνακς δεν είχαμε ποτέ, ένα γαριδάκι θα βρισκόταν οπωσδήποτε κάπου μέσα στο σπίτι. Βλέπετε εκείνες τις εποχές όλη αυτή η "επανάσταση" των τυποποιημένων προϊόντων θάμπωνε τα απαίδευτα μυαλά των σύγχρονων ανθρώπων οι οποίοι παραδίνονταν χωρίς όρους στον Χαρρυ Κλιν και τα φουντούνια, τον Δρακουλίνο με τα Δρακουλίνια, τον Μπουλά και Ζουγανέλη με τα video snack,  τον Κοντογιαννίδη με την Lila Pause κοκ.
Θυμάμαι στο δημοτικό να έχω αδυναμία στην σερενάτα και τα πιτσίνια (για τα οποία θα κάνω τις δοκιμές μου) ενώ θυμάμαι την 80άχρονη γιαγιά μου να έχει αδυναμία στα φουντούνια! 
Σήμερα που όπως και να το κάνουμε ενδιαφερόμαστε περισσότερο για τη διατροφή μας (είμαστε όμως περισσότερο παχύσαρκοι από ποτέ), ενημερωνόμαστε και προσπαθούμε να κρατηθούμε στον ίσιο δρόμο παρά τις σειρήνες των τυποποιημένων προϊόντων, το στοίχημα που βάζουμε εμείς που μαγειρεύουμε είναι ένα. Γιατί να μην φτιάξουμε κάτι σαν αυτο το τυποποιημένο γεμάτο πρόσθετα προϊόν, με φυσικό τρόπο, να το κάνουμε οπωσδήποτε πιο υγιεινό και να αναπολήσουμε εκείνες τις δικές μας παιδικές στιγμές που καταπίναμε τα Ε (συντηρητικά) σαν τα στραγάλια. 
Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές συνταγές, έκανα τρεις δοκιμές για την συνταγή, η πρώτη αποτυχημένη, η δεύτερη καλή και τελικά κατέληξα σε αυτή που σας έχω σήμερα. 
Εγώ χρησιμοποίησα δυο "σχέδια" στα γαριδάκια μου, έκανα κάποια απλά τετραγωνάκια και έκανα και μερικά χρησιμοποιώντας ένα μικρό κουπατ νυχτερίδας (αυτό που βλέπετε στην τελευταία φωτογραφία της διαδικασίας) τα οποία βγήκαν σαν στενόμακρα γαριδάκια.


Και για να γελάσουμε...


66 σχόλια:

  1. πραγματικά υπέροχη ιδέα!! σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια σπιτικά γαριδάκια .. τι άλλο να ζητήσουμε ?

    Κάνει να τσιμπήσω απο τα ετοιματζίδικα που έχω στο ντουλάπι ?

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρη μου τι υπέροχα;;;;; Θα τα κάνω σίγουρα!!!! Ξετρελάθηκα σου λέω...
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελεια, προτοτυπα και πανω απο ολα υγιεινα
    θα μπουν στην λιστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ. Καλε μηπως εχουμε την ιδια γιαγια, φυτινη, φουντουνια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική ιδέα! Είσαι πολύ δημιουργική με πρωτότυπες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παραμένω φίλη στα γαριδάκια, πιο πολύ απ' ό,τι στα πατατάκια, και τα δικά σου τυργαριδάκια θα τα κεραστώ πολύ ευχαρίστως κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία ιδέα, Έρη, τυγχάνω κι εγώ γαριδόπληκτη! Μ΄αυτή τη συνταγή τουλάχιστον δε θάχω τύψεις..Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα και υγιεινά.Να είσαι καλά Έρη καλή σου μέρα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ μου αρεσει η ιδεα. νομιζω οτι θα τα δοκιμασω. ολοι φαγαμε γαριδακια κλπ, τωρα τα αποφευγουμε, αλλα που και που..... κανενα σακκουλακι!
    καλη σου μερα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγνωμη τωρα που ξαναδιαβασα προσεχτικα. δεν βλεπω την σοδα που αναφερεις στο τελος του ποστ. στα υλικα δεν την γραφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλλον κοιμαμαι ακομη. οκ. ολα ενταξει!!!! :) παω να φιαξω εναν εσπρεσσο! :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ εύκολα και πολύ πιο υγειινά από τα άλλα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα Έρη μου, τρελλαίνομαι για γαριδάκια, εκτός από τσένταρ που εδώ δεν βρίσκω εύκολα, μπορώ να βάλω κάποιο άλλο τυρί????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου είμαι σίγουρη ότι με μι ακαλή σκληρή και πικάντικη γραβιέρα θα είναι ακόμη πθιο νόστιμα απλά θα χάσουν λίγο στο χρώμα. Βέβαι μπορείς να βάλεις πάπρικα γλυκιά να το βοηθήσεις λίγο.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Σήμερα χαμογέλασα με την ανάρτηση σου Έρη μου..μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια,τότε που ήταν όλα αθώα-ή έτσι τουλάχιστον πίστευα-τότα που αναζητούσαμε τη διαφορετική γεύση σε τέτοιου είδους σνακ,τότε που η μητέρα έκρυβε τα σακουλάκια-λόγω της αμφίβολης υγιεινής τους-και από την άλλη μεριά η γιαγιά τα εμφάνιζε γιατί δε χάλαγε χατήρι!
    Σήμερα που τα απομυθοποιείς,είναι μία καλή ευκαιρία να ξορκίσουμε τις οποιεσδήποτε επιφυλάξεις και να προσφέρουμε πρώτα στον εαυτό μας και μετά στους άλλους αυτή τη γεύση του παρελθόντος,καμωμένη από τα χεράκια μας!!!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Έρη μου Με έκανες να γελάσω πρωί πρωί με το βίντεο!!! ωραία ιδέα τα γαριδάκια για σας που έχετε μικρά παιδάκια μπράβο γιαβρί μου φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μα τι τελεια συνταγη! εκτυπωθηκε ηδη και θα την προσπαθησω!
    σε ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερη καλημέρα!!!Απίστευτη η σημερινή σου ανάρτηση τι να πω, θα τα φτιάξω οπωσδήποτε!Μπράβο!
    Εχω γελάσει πολύ με το βιντεάκι χαχα!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έρη, τα σπιτικά γαριδάκια, θα ξετρελάνουν τα παιδάκια!! Ωραίο σνακ και χωρίς συντηρητικά. Βέβαια τώρα που κρυώνει ο καιρός, λέμε τώρα, και μαζευόμαστε περισσότερο στο σπίτι, θα είναι κάλή παρέα και για μας τους μεγάλους, όταν θα βλέπουμε κάποια αγαπημένη ταινία, στην τηλεόραση. Όσο για τα "βιομηχανικά" γαριδάκια, ποιος δεν τα δοκίμασε;; Ακόμα και οι γιαγιάδες!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Έρη μου!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου με τα γαριδάκια..μπορούν τα παιδιά μας να απολαμβάνουν σπιτικά γαριδάκια χωρίς όρια!(Λέμε τώρα!)

    Μήπως μπορείς να μου δώσεις το λινκ της συνταγής της 2ης φωτογραφίας που έχεις πάνω-πάνω;;;(Μάλλον κωκ πρέπει να ναι!)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά, ότι θα έφτιαχνες και γαριδάκια, ε, αυτό δεν το είχα φανταστεί!!!
    Τελικά από σένα όλα θα τα δούμε!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι λες τώρα !!!!!!!!!!! Θα σε λατρέψουν τα παιδιά μου!! Ξέρεις τι κυνήγι πέφτει για να μην τρώνε σαβούρες τυποποιημένες? Μόλις τα απενεχοποίησες, θα τα φτιάξω και θα τα πάρω στο σχολείο να τσιμπήσουν όλοι!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μιλάμε για πλήρες "εργόχειρο"...και μόλις βγουν από τον φούρνο θα γίνει πάρτυ από τους άντρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωωωω! Τι μου θύμισες κι είμαι σε φάση που κατέβασα στο pc και βλέπω ξανά τη φρουτοπία (με τι ωραίο τρόπο όμως αυτό το σούπερ παιδικό προωθούσε την ιδέα της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών στα παιδάκια, ε? :)

    Στο θέμα μας, μου άρεσαν τρελά τα πιτσίνια και νομίζω πως η συνταγή σου με λίγη πάπρικα μέσα θα τα προσεγγίζει αρκετά! Τρελή ιδέα, ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό να ψάξω στο net για κάτι ανάλογο!
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!
    Η σόδα δε μυρίζει αν δεν την «σβήσεις»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι όχι Τατιάνα καθόλου, η όποια οξύτητα του τυριού κάνει την δουλειά του. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  25. Γαριδάκια!Είσαι τρομερή και προκομένη!
    Σε θαυμάζω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι καλό!!!
    τελεια...θα τα δοκιμάσω...!!!
    ελπίζω να τους αρέσουν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αχ πιτσίνια και γαριδάκια
    αχ.....
    (το καλυτερο μού ήταν σαντουιτς από 2 πατατάκια με γέμιση γαριδάκια-καφρίλα λιγουλάκι).
    Θέλω να κάνω την συνταγή σου αλλά φοβάμαι ότι θα μ'αρεσει και θα θέλω να την κάνω συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ παιχνιδιάρικο και νοσταλγικό σνακ μας ετοίμασες σήμερα!
    Μ' αρέσει πάρα πολύ και η φωτογράφηση,τρελή φατσούλα ο Ρατατούης στο background!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα σημειωνω στα προσεχως, γιατι μπορει να μην τρελλαινομαι για τα γαριδακια αλλα αυτες οι τυρολιχουδιες μου εκαναν κλικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σπιτικό γαριδάκι, δεν το περιφρονώ με τίποτα!!!
    Μπράβο Ερη μου!
    Καλά, τι μου θύμισες με τις διαφημίσεις?? Τα πιτσίνια!
    Ούτε θυμάμαι πόσους ....τόνους πιτσίνια έχω φάει στα νιάτα μου, ήταν τα αγαπημένα μου χα χα χααα!!!
    Λες να βρούμε συνταγή για σπιτικά πιτσίνια???
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάω να πάρω τσένταρ ΤΩΡΑ!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος17/10/12, 5:03 μ.μ.

    ερη με κουφανες!!!!!!!! πως σκεφτηκες να φτιαξεις γαριδακια!!!!θεα!!!!
    θα τα δοκιμασουμε αν και εχω αρχισει διαιτα..αλλα..τπσα χροναι που μιλαμε ολο διαιτα κανω οποτε καταλαβαινεις..χαχαχαχα

    βενετια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τα γαριδάκια μου αρέσουν αλλά προσπαθώ να τα αποφεύγω λόγω ότι δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα καλό στον ανθρώπινο οργανισμό. Δυστυχώς αρέσουν και στον μικρό μου και πέφτει κυριολεκτικά μέσα στο μπολ όταν μας προσφέρουν σε φιλικά σπίτια. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να φτιάξω γαριδάκια και ήρθε η συνταγή σου Ερη και μου άλλαξε την γνώμη, Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τα φτιάξω τον Δεκέμβρη στα γενέθλια του μικρού μου… Διατηρούνται τραγανά την επόμενη ημέρα;;;
    Φιλάκια….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φιλεναδα δεν εχω λογια φοβερά και εγω λατρεία έχω στα γαριδάκιααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πω, πω τί θυμήθηκες! Εγώ έτρωγα έξτρα τυρογαριδάκια μέσα σε ατομική τυρόπιτα, που έφερνε ο παππούς μου όταν μας επισκεπτόταν στο εξοχικό! Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός!
    Δεν είχα ιδέα ότι υπήρχαν συνταγές για σπιτικά γαριδάκια! Πολύ ωραία και εύκολα φαίνονται. Θα προτιμήσω την αφράτη εκδοχή με τη σόδα.
    Πολλά φιλιά Έρη μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ερη τι ωραία ιδέα αυτα τα γαριδάκια!!!!!!!!πολυ μου άρεσαν,σίγουρα θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια και προπαντώς υγιεινά,φιλάκια πολλά ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χα χα! Τώρα τα είδα......Λοιπόν θα σας ενημερώσω ότι το 1966 όταν τα πρωτοέφαγα δεν μου άρεσε η μυρωδιά τους..........Ο θείος μου που δούλευε φωτορεπόρτερ στο Χίλτον μου τα έμαθε καθώς εκεί τα σερβίριζαν με το ουίσκυ...Βέβαια τότε στα περίπτερα δεν υπήρχαν...τα έφερνε ένα μπακάλικο στου Γκύζη.....Σούπερ μαρκετ δεν υπήρχαν...
    Έρι μου , άλλες εποχές...Μετά άνοιξε το πριζουνίκ Μαρινόπουλος στην λεωφ. Αλεξάνδρας και παίρναμε από εκεί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/9/13, 1:06 μ.μ.

      Ποιο μπακάλικο στου Γκύζη;; Καθε φορά που "ακούω" άλλους να περιγραφουν την γειτονιά μου , αποκτω ενα χαζοχαρούμενο χαμόγελο! χαχα
      Σισσυ

      Διαγραφή
  38. θα τα φτιαξω σιγουρα!!!!!!Εμενα η γιαγιακα μου ηθελε πιτσινια...δοκιμη για πακοτινια pleaseeeee.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τί είπες τώρα! Λατρεία στα πιτσίνια (ναιαιαιιιαιιιιιι, θέλουμε συνταγή!) και η γιαγιά μου.... στα φουντούνια! Το'χουν οι γιαγιάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι φανταστική ιδέα !!! Θα τα δοκιμάσουμε σίγουρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ καλή ιδέα! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. επιτέλους τα είδα...!!!
    τα ψάχνω από χθες που άδειασα μετά τους δύο τελικούς που πήρα μέρος...
    Greek Food Blogs & SIN RADIO...lol
    Πανέυκολα και χωρίς όλα αυτά που μέχρι τώρα αν και πολύ θα θέλαμε,δεν μας επέτρεπαν να τα βάλουμε στο σπίτι...
    αλλά μου είχε μείνει απωθημένο από τότε που τα προανήγγειλες...
    Οπως καταλαβαίνεις,αύριο έχει...γαριδάκια...!!!
    φιλιά πολλά πολλά και ευχαριστίες που τα μοιράστηκες μαζί μας...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ...ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΤΟ ΜΕΝΟΥΥΥΥ!!!!!χιχι!!τα λατρευουν....αλλα ειναι ...απαγορευμενα....η μαλλον......ΗΤΑΝ....!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος22/10/12, 11:00 π.μ.

    Πολύ έξυπνη συνταγή... θα την δοκιμάσουμε σίγουρα!!!!

    Εχει δοκιμάσει κανεις να προσθέσει στη συνταγή λίγο πελτέ κ πάπρικα, μήπως γίνουν σαν τα δρακουλίνια;

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πιθανό να μοιάζει πολύ η γεύση με πάπρικα!

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος22/10/12, 7:32 μ.μ.

    απλά τελεια και πανευκολα!!! οτι πρεπει για συνοδευτικο με ποτακι..χρειαστηκε μονο να βαλω περισσοτερο γαλα (3-4 κουταλιες) γιατι τριβοταν η ζυμη...Έφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος23/10/12, 5:37 μ.μ.

    pedia fantastika ta ekana poli nostima sas protino na ta kanete !!! pola filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τα εφτιαξα και ειναι τελεια!
    Η μονη αλλαγη που εκανα ειναι οτι τα εψησα στον αερα και οχι στις αντιστασεις και εγιναν αφρατα και τραγανα.
    Επισης σε μια δοση προσθεσα αρκετη παπρικα και αντι για γαλα εβαλα μια κουταλια σαλτσα ντοματας και εγιναν σαν δρακουλινια :)
    Ο γιος μας και εμεις σε ευχαριστουμε παααααρα πολυ για την συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εστειλα την συνταγη σε εναν φιλο μου... ξετρελαθηκε και αυτος και οι καλεσμενοι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΤΣΙΝΙΑ ΤΗΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ρε συ, τώρα το είδα αυτό!!! Τι τέλεια ιδέα!! Και κάτι ακόμα που με άγγιξε -και η δικιά μου συνομίληκη γιαγιά (δεν υπάρχει πια) ήταν τρελαμένη με τα φουντούκια! Όχι μόνο τη δεκαετία του 80 αλλά και ως πριν 3 χρόνια που ζούσε! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. *συνομήλικη -το "σκότωσα" :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος9/9/13, 8:41 μ.μ.

    Πολύ ωραία η συνταγή σου... να κάνω μια ερώτηση, πόσα κομμάτια βγαίνουν περίπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος19/9/13, 1:08 μ.μ.

    Έρη μου γίνονται και με καλαμποκάλευρο;;;
    Το Σισσάκι είμαι! :-) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ωραία ιδέα!!!τι μου θύμισες τώρα?τα γαριδάκια αρέσουν και στα μικρά και στα μεγάλα παιδάκια!!!θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος8/12/13, 6:40 μ.μ.

    είναι τέλεια. Τα έκανα αρκετές φορές. Συμφωνώ ότι χρειάζεται 3-4 κουταλιές γάλα και όχι μόνο μια. Επίσης, διατηρούνται αρκετό καιρό χωρίς να θέλουν ψυγείο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος19/8/14, 7:08 μ.μ.

    Μολις τα εφτιαξα.Ειναι υπεροχα.Στην μιση ζυμη εβαλα κουρκουμινη για χρωμα.Φανταστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος13/5/15, 12:55 μ.μ.

    ερη μου μολις τα εκανα κ ειναι φανταστικα!!!!φυσικα μπορειτε να κανετε διαφορες παραλλαγες.!!!που τα διατηρουμε τωρα ομως παιδια????εδω σας θελω....σε σακουλακι η σε ταπερ???λετε στο ταπερ να μαλακωσουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλησπέρα μολις τα έφτιαξα κ ειναι τελεια μια απορια δεν μου εγιναν σαν γαριδάκια πιο πολυ σαν κρακερακια αλμυρα θα ελεγα παρολο που εβαλα σοδα μαγειρικη. Φταιει το κασερι που ηταν οτι ειχα κ οχι τσενταρ ή η σοδα ηταν λιγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Συγχαρητήρια είναι υπέροχα θα τα κάνω συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...