10/10/12

Burger Mediterraneo



Υλικά ( 4 άτομα)

4 αφράτα ψωμάκια
1 ματσάκι ρόκα
4 λεπτές φέτες καπνιστό μετσοβόνε  

Για τις αργοψημένες ντομάτες
4 μικρές Ρόμα ντομάτες κομμένες «κυδωνάτες» στα 4
2 - 3 κλωνάρια δενδρολίβανο
4 σκελίδες σκόρδο με την φλούδα πατημένες να ανοίξουν με το μαχαίρι
2 Κουταλιές της σούπας Ελαιόλαδο

Για την μαγιονέζα
3 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα ελαιολάδου
1 σκελίδα σκόρδο (απο τις ψημένες με τις ντομάτες)
2 κουταλάκια του γλυκού μουστάρδα ντιζόν
Χυμός απο μισό λεμόνι (κατα γεύση δοκιμάζουμε το τελικό αποτέλεσμα και συμπληρωνουμε αν χρειαστεί)
½ κουταλάκι αποξηραμένο εστραγκόν
1/2 κουταλάκι φρέσκο θυμάρι ψιλοκομμένο 

Αλάτι
1 κουταλάκι Θυμαρίσιο Μέλι
Λίγο πιπέρι
Για τα burgers
2 φέτες bacon ψιλοκομμένο
800 gr μοσχαρίσιος κιμάς όχι άπαχος
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1 κουταλιά της σούπας worcestershire sauce
1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένο μανιτάρι porcini περασμένο στο multi να γίνει σκόνη και κοσκινισμένο
1 κουταλιά κοφτή αποξηραμένο κρεμμύδι σκόνη
1 κουταλάκι θυμάρι φρέσκο ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι ρίγανη ξερή
Αλάτι – Πιπέρι

Για τα τραγανά sticks απο κολοκυθάκια και κρεμμύδια
2 κολοκυθάκια κομμένα σε λεπτά sticks
2 κρεμμύδια κομμένα σε λεπτές φέτες
2 κούπες ξινόγαλο ή buttermilk
2 κούπες αλέυρι για όλες τις χρήσεις
Κουταλάκι του γλυκού Αλάτι
Πιπέρι γαι το σερβίρισμα
Λάδι για τηγάνισμα


Διαδικασία

Ξεκινάμε με τις ντομάτες, 
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 110 βαθμούς. Στρώνουμε ενα ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί και απλώνουμε τις κομμένες ντομάτες.
Βάζουμε μαζί το δενδρολίβανο, τα σκόρδα, λίγο αλατάκι, πιπεράκι και σιγοψήνουμε τις ντομάτες για 3 ώρες (Πιστέψτε με αξίζει τον κόπο).




Για την μαγιονέζα ανακατεύουμε όλα τα υλικά της με σειρά ανακατεύοντας και κρατάμε στην άκρη.
Burgers
Τηγανίζουμε το bacon να γίνει τραγανό, το στραγγίζουμε, αφηνουμε να πέσει λίγο η θερμοκρασία του και το προσθέτουμε σε ενα μπολ με τον κιμά, το σκόρδο, την worcestershire sauce, την σκόνη απο τα porcini (κοσκινισμένη), το κρεμμύδι σκόνη, το θυμάρι, την ρίγανη, αλάτι, πιπέρι. Ζυμώνουμε τον κιμά, όχι πολύ να μην σφίξει. Σκεπάζουμε και κρατάμε στην άκρη μέχρι να χρειαστεί να ψήσουμε τα μπιφτέκια. Τα ψήνουμε σε δυνατό grill για 4-5 λεπτά την πλευρά. Κάνουμε μια λακουβίτσα στην μέση πριν το ψήσιμο για να μην μας φουσκώσουν στο κέντρο.




Τραγανά Sticks απο κολοκυθάκια και κρεμμύδια
Βάζουμε τα κομμένα κολοκυθάκια και κρεμμύδια μέσα στο ξινόγαλο για τουλάχιστον 30 λεπτά ή μέχρι να τα χρησιμοποιήσουμε. 



Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το αλεύρι με το αλάτι και λίγο πιπέρι. Βουτάμε τα sticks μας στο αλεύρι και τηγανίζουμε σε λάδι (θερμοκρασία 180 βαθμοί το λιγότερο ) για 1-3 λεπτά.
Στησιμο
Ψήνουμε ελαφρώς στο grill τα ψωμάκια μας απο την κομμένη πλευρά, αλείφουμε με το aioli (μαγιονέζα), συμπληρώνουμε με ρόκα, λίγο πριν βγεί το burger απο το grill του προσθέτουμε το μετσοβόνε για να λιώσει λιγάκι, το προσθέτουμε απο πάνω απο την ρόκα, συμπληρώνουμε με 2-3 κομμάτια απο τις αργοψημένες ντομάτες, το επάνω μέρος του ψωμιού  και σερβίρουμε το burger με μερίδα από τα τραγανά sticks από κολοκυθάκια και κρεμμύδια.




Αυτό ήταν το burgerάκι μου και σας γλυκοφιλώ!!

Λογάκια
Μπορείτε να αντικαταστήσετε τις αργοψημένες ντομάτες με λιαστές τις οποίες θα έχετε πλύνει καλά και θα τις έχετε σκουπίσει με χαρτί κουζίνας. Επειδή όμως χρειαζόμαστε το ψημένο σκόρδο για την μαγιονέζα, σοτάρετε μια σκελίδα σκόρδο σε τηγάνι με την φλούδα της, μέχρι να μαλακώσει εσωτερικά περίπου 5 λεπτά σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά.  
*******************************************
Επαιξα με μεσογειακές γεύσεις κ έφτιαξα ένα burger με μια φανταστική μαγιονέζα με γλυκοψημένο σκόρδο και μεσογειακά μυρωδικά, ένα burger που μέσα του εκτός των άλλων έχει bacon για την τσαχπινιά του και  μανιτάρι πορτσίνι που έκανα σκόνη και δίνει απίθανη γεύση. Το συμπλήρωσα γευστικά με αργοψημένες ντομάτες στον φούρνο, μια τεχνική που κάνει ακόμη και την πιο άνοστη ντομάτα να γλυκαίνει, να συμπυκνώνεται η γεύση της, συμπλήρωσα με μια φέτα απο άριστο καπνιστό μετσοβόνε και συνόδευσα το burger με τραγανά sticks απο κρεμμύδια και κολοκυθάκια! 
Αυτο ήταν λοιπόν!.


73 σχόλια:

  1. Έρη μου όση ώρα το διαβάζω τρέχουν τα σάλια μου!!!!!!!Φανταστικό!!!!!Δεν έχω λόγια!!!!
    Απίστευτο ξετρελάθηκα!!!!!Θα το τσάκιζα ακόμα και αυτή την ώρα!!!!!!!!!!Πολλά πολλά φιλάκιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/12, 1:00 π.μ.

    Ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια και για την ωραια συνταγη!
    apouko@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Έρη μου, πραγματικά η συνταγή σου είναι εξαιρετική και σίγουρα δεν σημαίνει τίποτα ότι δεν την επέλεξαν τα Fridays, εξάλλου είναι προφανές ότι η συνταγή σου έχει δημιουργηθεί με μεράκι!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερη μου είναι ένα αριστούργημα η συνταγή σου, 10 με τόνο σου δίνω εγώ και πολλά πολλά φιλιά!!!καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια στα χεράκια σου Έρη μου, φτου φτου φτου μη σε ματιάξω με τα μεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/10/12, 2:37 π.μ.

    Μου τρέχουν τα σάλια και όχι τίποτα άλλο είμαι και έγκυος! Αχ τι μου κάνεις βραδιάτικα!!! θα το δοκιμάσω το συντομότερο!

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα μόνο για να Θαυμάσω το πιάτο σου, Έρη μου, προσεγμένο, άψογα παρουσιασμένο με πολύ νόστιμα υλικά! Μπράβο!
    Δεν μετέχω στην κλήρωση.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αμάν αμάν πρωί πρωί Έρη! Μας συγκλόνισες! Ποιός τρελός κριτής δεν πέρασε αυτό το burger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό πιάτο!!!
    Η θέα του μόνο σε αφήνει άφωνο!!!!!!!!!
    Που να το δοκιμάσεις κιόλας :)
    Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ
    Φιλιά
    Καλημέρα Έρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/10/12, 8:22 π.μ.

    ωχ..παναγία μου...πολυ πεθυμησα ενα μπέργκερ...θα ειναι τέλειο!!θα το εχω στα υπόψιν οταν μαζευτεί η παρέα μου στο σπίτι!!

    ιωάννα μπάλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα. Τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωί πρωί???Τρελαίνομαι για burgers.
    Η συνταγή θα δοκιμαστεί το συντομότερο .
    Φιλιά πολλά Γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμ burger!! Θα το φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία, καθώς ο hubby τρελαίνεται!
    Μη στεναχωριέσαι για την πρόκριση, πολλά που ξέρουν οι ξένοι από φαγητό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κρίμα που δεν προκρίθηκε, φαίνεται λαχταριστό...
    Την επόμενη φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο το burger σου Έρη μου...κρίμα που δεν προκρίθηκε!!! Είναι υπέροχο και θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατί έχει έναν συνδυασμό υλικών που το κάνει στα σίγουρα φανταστικό!
    Μη με συμπεριλάβεις στα vouchers για ευνόητους λόγους...
    Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη και λαχταριστή συνταγή σε κάθε της στάδιο. Κρίμα που δεν προκρίθηκε. Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Είναι πολύ καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/10/12, 10:17 π.μ.

    Καλημέρα!
    Τέλεια ιδέα τα τραγανά sticks απο κολοκυθάκια και κρεμμύδια!! Μας άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί!
    Αναστασία
    anasb7@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ καλημέρα ...... για πρωϊνό θα εισέπνεα 2 χαλαρά.Και διαβάζω ότι δεν προκρίθηκε!Μα καλά τυφλός ήταν ο κριτής η μήπως ήταν Κύκλωπας?
    Το χρυσό μετάλλιο από εμένα στην Κυρία παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σπιτικά burger και τι άλλο!! Πολύ ωραία η συνταγή σου, τι κι αν δεν προκρίθηκε την προκρίνουν οι αναγνώστες σου.
    Η 15η Οκτωβρίου για μένα είναι μια μέρα επετειακή λες να κερδίσω;;χαχαχα
    Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι κολπάκια είναι αυτά που μας είπες! Πίστευα ότι ένα μπέργκερ δεν είχε μυστικά, και καταλαβαίνω ότι είμαι βαθιά νυχτωμένη! Τα sticks πολύ ενδιαφέροντα! Σ ευχαριστώ!
    Μη με βάλεις σε παρακαλώ στην κλήρωση! Είμαι στην Αφρική!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλημέρα Έρη μου
    Εντυπωσιακή παρασκευή των burgers,εκείνο που πραγματικά με κέρδισε είναι ο πρωτότυπος τρόπος προετιμασίας και μαγειρέματος των sticks!!!Πρωτοποριακή γενικά η συνταγή,προκρίθηκε στις καρδιές μας και θα λάβει τιμητική θέση στο οικογενειακό τραπέζι μας και ...στο στομάχι μας!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν συμμετέχω στην κλήρωση.Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  21. Ένα burger διαφορετικό, λαχταριστό και ελληνικότατο!Από τη γέμιση μέχρι και τη γαρνιτούρα!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρέπει να είναι υπέροχο. Εντυπωσιάστηκα με τα υλικά του burger αλλά και τα sticks. Κρίμα που δεν προκρίθηκε, θα το λάτρευε πολύ κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλενάδα μου γλυκιά, με το χέρι στην καρδιά σου λέω ότι αν έβλεπα αυτό το μπέργκερ στο μενού των Friday's θα το δοκίμαζα το συντομότερο δυνατό! Είναι πραγματικά ένα πολύ ευφάνταστο πιάτο με ωραία και ιδιαίτερα υλικά! Λάτρεψα το μετσοβόνε, το μπέικον και τα μανιτάρια, ενώ τα στικς απίστευτο συνοδευτικό!
    Η αλήθεια είναι ότι βλέποντας τη λίστα με τα πιάτα που προκρίθηκαν, δεν μπορώ να πω ότι διέκρινα κάποια λογική.
    Όπως μαντεύεις δεν θα συμμετάσχω στην κλήρωση.
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ. Διάβασα ότι είχατε σεισμό, είστε καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλημέρα Ερη μου!Κρίμα πού δέν προκρίθηκε αυτό τό νοστιμότατο πιάτο!Γιά εμάς όμως είσαι η νικήτρια!!Θά τό δοκιμάσω αλλά καί τά στίκς ειναι φανταστικά!Καλή συνέχεια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πω πω τι ζημιά ειναι αυτή που μας έκανες μεσημεριάτικα (αντε να φάω βραστά κολοκύθια με αυτά που βλέπω)!!!!!!!!!
    Κρίμα που δεν προκρίθηκε.... μ'αρεσει πάρα πολύ το συνοδευτικό που έχεις κάνει (και αναρωτιόμουν τόσες μέρες τι είναι). Άμα πάμε στo εστιατόριο για φαγητό θα τους κάνω παράπονα για το μενού πάντως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτική φαίνεται η συνταγή...Πρέπει να την δοκιμάσουμε άμεσα!
    Συνέχισε τη καλή δουλειά που κάνεις και μας προσφέρεις διαφορετικές συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλεια συνταγή με αγαπημένα υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος10/10/12, 3:07 μ.μ.

    Μιάμ μιάμ μιαμμμμμμμμμμμμμμ!!!! Ευχαριστούμε πολύ για τις τέλειες συνταγές!!! και τα δωράκια φυσικά!!!
    Ελένη Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μου αρεσει πολυ το ψητο σκορδο. Ετσι παντα οταν ψηνω κατι βαζω και μερικες σκελιδες σκορδο στο φουρνο. Δινουν και τρομερο αρομα στο φαι. Τι μας δινει το μπυσκεμα στο ξυνογαλα? Εγω εκει μαριναρω μονο κρεας για να μαλακωσει, γινεται τελειο. Καλη επιτυχια στις αλλες 2 συνταγες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το ξινόγαλα εκτός του ότι βοηθά στην γεύση στα λαχανικά, βοηθάει και να μην λιώσουν, ν ακρατήσουν το σχήμα τους.

      Διαγραφή
  30. εννοείται πως θα φτιάξω και αυτή τη συνταγή σου!!! όλα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μ αρέσει πολύ ο συνδυασμός που έκανες, πολύ πρωτότυπο πιάτο με τέλειες φωτογραφίες!!!
    Τα τηγανιτά κολοκυθάκια είναι super!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος10/10/12, 4:02 μ.μ.

    πολυ ωραιο, φαινετε τελειο, κριμα που δεν προκριθηκε.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος10/10/12, 4:02 μ.μ.

    Όπως πάντα υπέροχα πιάτα με αυτό το κάτι που τα κάνει ξεχωριστά...να είσαι καλά!!!!

    Vasso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απλά δεν υπάρχει. Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. φαίνεται λαχταριστότατο!!! σίγουρα θα το φτιάξω!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν και δεν ειμαι φαν του μπεργκερ, το δικο σου ειμαι σιγουρη οτι θα μου αρεζε πολυ! κριμα που δεν περασε στην επομενη φαση! την ιδια τυχη ειχαν και οι δικες μου συνταγες, αλλα για να πω και του στραβου το δικιο, εγω δεν την εψαξα τοσο πολυ...
    Δεν θα συμμετασχω στην κληρωση...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΄Ερη μου, και μόνο από τα υλικά που διάβασα είναι καταπληκτική !!! Σε ευχαριστούμε για την συνταγή και σίγουρα θα την φτιάξω στα παιδιά, που τρελλαίνονται για burger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τελεια συνταγη μπραβο ερη μου.φιλια πολλα απο Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. H συνταγή σου τέλεια από κάθε άποψη Ερη μου, ήταν από αυτές που προσωπικά πιστεύω έπρεπε να προκριθούν!
    Δεν είναι απλά ένα νόστιμο και "ευφάνταστο" burger, είναι ένα πιάτο που μαγείρεψες με πολύ φροντίδα και μεράκι.
    Σου αξίζουν πολλά μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ερη μου τι να πω γιαυτή τη συνταγή και τι να πρωτοθαυμάσω!Πολύ κρίμα που δε προκρίθηκε αν και θα έπρεπε!!!Μπράβο και ξανά μπράβο όλα καταπληκτικά!!!
    Φιλάκια πολλά!

    **Μη με συμπεριλάβεις στα vouchers(καταλαβαίνεις γιατί)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν πειράζει που δεν προκρίθηκε!
    Το προκρίνουμε εμείς και μας τρέχουν τα σάλια κοιτώντας το...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Θα δοκιμάσω τη συνταγή σου το σαββατοκύριακο. Μπορώ να αντικαταστήσω τα πορτσίνι με ασπρα φρέσκα μανιτάρια;
    Με την ευκαιρία, το κοτόπουλο με μανιτάρια και χυλοπίτες έγινε επιτυχία! Καταπληκτική γεύση με απλά υλικά!
    Θέλω να συμμετέχω στην κλήρωση. Αν κερδίσω τα vouchers θα τα χαρεί η κόρη μου, η φοιτήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη Ελένη μου δεν σε πρόλαβα, ελπίζω να το δοκίμασες, έχει διαφορά το πορτσίνι γιατι έχει μια ιδιαίτερη και συμπηκνωμένη γεύση αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις μανιτάρια μέσα στον κιμά, λιώστα στο μουλτι και χρησιμοποιήσε τα. 5 μανιτάρια γι αυτη την ποστότητα νομίζωβ ότι είναι οκ. Και πάλι συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης

      Διαγραφή
  43. Η συνταγή σου είναι πολύ καλή κρίμα που δεν προκρίθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος10/10/12, 6:40 μ.μ.

    ελα ρε ερη μου δεν προρκιθηκες??κριμα στο ειχα σιγουρο!!! τι ωραιος διαγωνισμος! αντε καλη μας επιτυχια!!!

    βενετια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κρίμα φιλενάδα που δεν προκρίθηκες γιατί φαίνεται πεντανόστιμο (αχχχ μου τρέξανε τα σάλια)!!!!
    καλή μου τύχη στην κλήρωση! σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εμένα μου φαίνεται φοβερή η συνταγή σου, όπως και πολλές άλλες που έχω διαβάσει εδώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος10/10/12, 8:24 μ.μ.

    Η συνταγή φαίνεται προσεγμένη και νόστιμη. Κρίμα που δεν προκρίθηκε!
    Θα ήθελα να συμμετάσχω στην κλήρωση.ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος10/10/12, 8:58 μ.μ.

    Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΦΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ, ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος10/10/12, 9:00 μ.μ.

    TO MAIL MOY EINAI katantonatou@hotmail.com ΕΙΜΑΙ Η ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εντάξει, τι να πούμε για αυτή τη συνταγή.. Θεϊκό το burger και τα τσιπς δίπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εξαιρετικό πιάτο!!!!!!!!! τι και άν δεν προκρίθικε καμμία σημασια δεν έχει, εχει νομίζω την επιβράβευση όλων μας,φιλάκια πολλά Ερη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θα έπρεπε να έχει προκριθεί στο διαγωνισμό, αλλά δεν πειράζει. Προκρίνεται στα στομάχια μας και με διαφορά! Φαίνεται πάρα πολύ νόστιμο burger Έρη μου! Αναλυτική και κατατοπιστικότατη η συνταγή σου!
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτά τα τραγανά sticks φαίνονται τέλεια... μήπως να έδινες το Burger δωράκι και όχι τα voucher(χι!χι!χι!)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πραγματικά μου τρέχουν τα σάλια από την εικόνα και την περιγραφή σου...
    Ευχαριστούμε για την συνταγή!!!

    lefteris.natasa@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φαἰνεται υπέροχο,θα το δοκιμάσω σίγουρα!!
    stellapalkav@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. SofiaMak
    Τέλειες συνταγές ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος11/10/12, 6:19 μ.μ.

    Δεν υπάρχει τίποτα σαν τα αγνά και φρεσκοψημένα χειροποίητα burgerάκια! Τα αγαπημένα μικρών & μεγάλων. Αυτά ακόμη καλύτερα μιας και είναι Μεσογειακά και πληθωρικά! Είμαι 100% σίγουρη ότι εκείνα των Fridays θα ωχριούν μπροστά τους!
    Ανυπομονώ να τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αυτή η συνταγή αξίζει να εκτελεστεί μόλις έλθουν τα παιδιά μου στο σπίτι! Θα ξετρελαθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αυτή η συνταγή αξίζει να δοκιμαστεί μόλις έλθουν τα παιδιά μου στο σπίτι! Θα ξετρελαθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. είναι τόσο λαχταριστά αυτά τα burgers!!! πω πω και έχω να φάω πολύ καιρό!!! τα λιγουρεύτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πωπω τι γράφεις σήμερα! Δεν μπορώ να συγκρατήσω τα σάλια μου!
    Φυσικά δεν μπορώ να αντισταθώ και στην κλήρωση! Λες να είμαι τυχερή;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος12/10/12, 2:09 μ.μ.

    Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πείνασα μόλις είδα τη φωτογραφία, δεν το συζητώ τι έγινε με το που διάβασα τη συνταγή...
    Νεκταρία Καπαλίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σου'χω πει, το burgeraki αυτό το φαντασιώνομαι στς πρώτες λιγουρίτσες από τη στιγμή που το είδα! Ευχαριστούμε για τη συνταγή! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Βίκυ Λυμπέρη12/10/12, 8:15 μ.μ.

    Yummy!!!!Το θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος12/10/12, 8:30 μ.μ.

    φαίνεται γευστικότατο και ειναι 1 πλήρες γεύμα. μου αρέσει το blog σου και πέρα από τις συνταγές σου λατρεύω να βλέπω και τα τέλεια μέρη που γυρνάς!keep blogging.
    τελεια η ιδεα για τα gifts!
    thank you!
    γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος12/10/12, 9:36 μ.μ.

    Δεν την δοκίμασα, αλλα φαίνεται απίθανη. Εχω κάνει τόνους απο Burgers, αλλα στην ιδέα με τα κρεμμυδάκια και κολοκυθάκια sticks βγάζω το καπέλο!
    Επίσης, ενθουσιάστηκα με την τεχνική της 'δαχτυλιάς στη μέση', τεχνική που επίσης χρησιμοποιώ, και πρώτη φορά την συναντώ και αλλού! Μπράβο Ερη.
    mail4stil@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/10/12, 9:38 μ.μ.

      ps. Παρακαλώ για συμμετοχή στην κλήρωση!
      mail4stil@yahoo.com

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...