12/11/12

"Κέικ" Πορτοκάλι με 2 γλάσα (Πραλίνα και Πορτοκάλι)



Υλικά

3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3/4 της κούπας ζάχαρη
4 κουταλάκια του γλυκού baking powder
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 κουταλάκι γαρίφαλο τριμμένο
Το ξύσμα απο 2 πορτοκάλια
1/3 της κούπας κρύο βούτυρο (76 γρ) κομμένο σε κομματάκια
2 αυγά
τον χυμό απο 3 πορτοκάλια
Για το γλάσο πραλίνας
2 κουταλιές της σούπας έτοιμη πραλίνα φουντουκιού
1 κουταλάκι ζεστό γάλα
Για το γλάσο πορτοκάλι
3 κουταλιές της σούπας χυμός πορτοκαλιού
1 κούπα άχνη ζάχαρη

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς, αντιστάσεις όχι αέρα.
Σε ενα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι και την ζάχαρη, το baking powder, το αλάτι, το γαρίφαλο και το ξύσμα. Κοβουμε σε μικρά κομματάκια το βουτυρο και το προσθέτουμε στο μείγμα του αλευριού. Με τα χέρια μας τρίβουμε ανάμεσα στα δάχτυλά μας τα κομματάκια του βουτύρου (δεν θέλουμε να λιώσουν τελείως). 



Χτυπάμε με μίξερ τα αυγά με τον χυμό και τα προσθέτουμε στο μείγμα του αλευριού ανακατεύοντας με ένα κουτάλι. Το μείγμα θα είναι αρκετά σφιχτό δεν θα μοιάζει με το μείγμα του κέικ.
Λαδώνουμε καλά και αλευρώνουμε ελαφρώς μια στρογγυλό στεφάνι για κέικ και προσθέτουμε το μείγμα. Το στρώνουμε με το κουτάλι και ψήνουμε για 30 - 35 λεπτά. Αφήνουμε μέσα στο ταψί για 10 λεπτά και στην συνέχεια το βγάζουμε απο την φόρμα.
Για το γλάσο πραλίνας ανακατεύουμε την πραλίνα με το γάλα και με κουτάλι κάνουμε γραμμές πάνω απο το κέικ
Για το γλάσο πορτοκαλιού, ανακατεύουμε τον χυμό πορτοκάλι με την ζάχαρη άχνη και στολίζουμε το κέικ επίσης με κουτάλι.



Καλή επιτυχία!

Λογάκια
Χρησιμοποίησα 1/2 κούπα ζάχαρη γιατί δεν το ήθελα γλυκό, νομίζω ότι τα 3/4 που σας δίνω θα είναι οκ, γνώμη μου είναι να μην χρησιμοποιήσετε πάνω από 1 κούπα ζάχαρη.
*******************************************
Καλή εβδομάδα! 
Το κέικ της Δευτέρας σήμερα, η ιδέα της Νοτούλας
Σήμερα σας έχω ένα διαφορετικό κέικ που φτιάχνεται με διαφορετική τεχνική από ότι τα κανονικά γνωστά κέικς. Το αποτέλεσμα είναι κάτι ανάμεσα σε κέικ και τσουρέκι και είναι πάρα πολύ νόστιμο. Είναι πολύ ελαφρύ αφού έχει ελάχιστο βούτυρο ανα μερίδα και επειδή υπάρχει το γλάσο (2 γλασα για να είμαι ακριβής) δεν χρησιμοποίησα πολύ ζάχαρη, θα δείτε λεπτομέρειες στην εκτέλεση.
Είναι εντυπωσιακότατο, γίνεται πολύ γρήγορα, έχει γιορτινή εμφάνιση και αρμόζει σε ένα χαλαρό πρωινό.
 

32 σχόλια:

  1. Τέλειο!! Με τον απογευματινό μου καφέ θα ήταν ό,τι πρέπει τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α πολύ ωραίο!!! !επιλέγω γλάσο πραλίνας εννοείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε θα έκανες πάλι το θαύμα σου.
    Χάρμα οφθαλμών, ελαφρύ και αγαπημένοι συνδυασμοί γεύσεων!!!
    Ε μα είσαι καταπληκτική!!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!!!!!!
    thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Έρη μου!
    Δεν έχω ξαναδεί να χρησιμοποιείται τέτοια τεχνική για κέικ, πώς επηρεάζει την υφή του αλήθεια; Μου κίνησε την περιέργεια και θα το δοκιμάσω!
    Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ που είναι φουλ πορτοκαλένιο! Με τόσο χυμό και η γεύση θα είναι πλούσια, αλλά και η υφή πιο ζουμερή!
    Όσο για το γλάσο με την πραλίνα, παραδέξου ότι κατά βάθος εμένα σκεφτόσουν!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλειο φαίνεται Ερη...θα το δοκιμάσω...
    συμφωνώ μαζί σου για τη ποσότητα της ζάχαρης...
    καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Έρη μου! Στα γρήγορα το κέηκ ΚΑΙ με διπλό γλάσο ΚΑΙ πορτοκάλι ΚΑΙ φουντούκι. Δε θα μπορούσα να ζητήσω τίποτε καλύτερο για αρχή εβδομάδας! Γεια σου φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κέικ υπερπαραγωγή ...!!!!!!!!

    Πάω να σκουπίσω τα σάλια μου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρη μου φανταστικό!!!!Ότι κάνεις είναι σαν ζωγραφιά!!!!
    Για άλλη μια φορά δεν έχω λόγια!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου τρέχουν τα σαλια....κάτι σαν το καμπανάκι των χριστουγέννων,έχει τις μυρωδιες τους!λατρευω και τα 2 γλάσα,τι να διαλέξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Έρη μου τέλειο το κέικ σου αν κι εμένα μου έκανε κάτι απο χριστούγεννα όπως το είδα,κοντά δεν είμαστε άλλωστε;;;
    Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έρη, από τα ωραία σου κέικς. Διαφορετική τεχνική, αλλά με το επιθυμητό, άψογο αποτέλεσμα. Μοσχοβολάει το πορτοκάλι και με τα γλάσα από πάνω...μούρλια!! Όπως το λες, η καλύτερη παρέα μαζί με ένα καφεδάκι για χαλαρά πρωινά!! Θα πρόσθετα και για κρύα χειμωνιάτικα πρωινά, σαν και αυτά που έχουμε μπροστά μας.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο, Έρι, λαχταριστό σου έγινε και πολύ μυρωδάτο!
    Μου άρεσε το διπλό γλάσο, το έκανε εμφανίσιμο και πρόσθεσε γεύση.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγούλα.
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι χάρμα οφθαλμών είναι αυτό! Λατρεύω τα κέικ! Έχω ολα τα υλικά για το συγκεκριμένο και λέω να το φτιάξω σήμερα, Δευτέρα απόγευμα που κάνει κρύο...καιρός οικογενειακός! Παράξενος ο τρόπος παρασκευής του, αλλά για να το προτείνεις εσύ, θα είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγραψες Έρη μου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο!!!!Ο συνδυασμός γλάσου πορτοκαλιού και γλάσου πραλίνας με κάνει να μου τρέχουν τα σάλια, όσο για το πορτοκάλι, το βουτυράκι και το γαρίφαλο, μέσα στο κέικ με κάνουν να φαντάζομαι γεύση και μυρωδιά και τρελαίνομαι!!! Καλή εβδομάδα Έρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπεροχο κεϊκ , ειμαι κι εγω περιεργη να δοκιμασω την υφη αυτης της ασυνηθιστης ζυμης!
    καλη εδομαδα και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντυπωσιακό κέϊκ! Το πορτοκάλι μου αρέσει πάρα πολύ, οπότε είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει! Να ξελασκάρω λίγο από κάποιες δουλειές που έχω και θα ξαναβάλω μπροστά τα μαγειρέματα!
    Να είσαι καλά Έρη μου και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω μια αδυναμία στα κεικ Έρη, κι αυτό φαίνεται πολύ νόστιμο το άτιμο!!πορτοκάλι, σοκολάτα, συνδυασμός θανατηφόρος!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωτότυπη τεχνική με άριστο αποτέλεσμα!Διπλή απόλαυση γλάσου στο απαλό,χρυσαφένιο,αφράτο κέϊκ που ξεσηκώνει με τα έντονα αρώματα και την καταπληκτική εμφάνιση.Δελεαστικό όχι μόνο για τη νοστιμιά του,αλλά και για την ευκολία στη παρασκευή του!!!Μπράβο Ερη!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μμμμ!!! μοσχομύρισε το διαδίκτυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Ερη μου,πολύ νόστιμο και εντυπωσιακό φαίνεται,ωραίος συνδιασμός γεύσευων και οτι ειναι κατι ανάμεσα σε κέικ και τσουρέκι το κάνει ακόμη πιο διαφορετικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ερη μου πάρα πολύ εντυπωσιακό.Θέλω πολύ να το δοκιμάσω σίγουρα είναι νοστιμότατο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχο!...... Εμφανίσιμο και σίγουρα γευστικότατο! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φαίνεται τέλειο.
    μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου Έρη, πολύ ωραίο το πορτοκαλένιο σου κεκάκι!Είναι πράγματι αλλοιώτικο και μυρωδάτο..! Καλή σου εβδομάδα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειο το κέικ σου Έρη μου! Μου αρέσει που δεν χρησιμοποιείς πολύ ζάχαρη και το γλάσο είναι φανταστικό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μμμμμμμ! Τέλειο το κέικ Έρη...θα το φτιάξω οπωσδήποτε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ω! Τι καλό...
    Mε λίγα αυγουλάκιαm, με λίγο βούτυρο, με ελεγχόμενη ζάχαρη (γιατί κι εγώ τα πολύ γλυκά δεν τα συμπαθώ)! Πραγματικά πιο ελαφρύ από τα πιο σύνθετα στην γεύση και στα υλικά κέικς.
    Μπράβο σε σένα Έρη και μπράβο και στην Νοτούλα φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστικό τό κείκ σου Ερη μου!Καί μέ τό γλάσο πολύ νόστιμο!Μού αρέση καί η γεύση πορτοκαλιού!Καλή συνέχεια!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πορτοκαλένιο και αρωματικό.
    Ωραίο κεικ έκανες Ερη και τα δυο γλάσα το στολίζουν αλλά και προσθέτουν στη γεύση του.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απλά θεϊκό :)))))) φιλια πολλαααααααααααα και να σαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. όπως σου είχα πει, το έφτιαξα χτες τελικά το απόγευμα και σήμερα δεν υπάρχει! θα σου στείλω φώτο με @ Έρη. Πήγαμε και στις δασκάλες του γιού μου:) Όπως το είπες είναι, κάτι ανάμεσα σε κέικ με τσουρέκι. Όντως δεν έχει πολύ ζάχαρη γιατί το γλάσο δίνει και παίρνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...