26/11/12

Αρωματικό Κέικ Πρωινού με Ξηρά Φρούτα και Καρύδα





Υλικά

2 ώριμες μπανάνες
1/2 κουταλάκι σόδα
50 γρ βούτυρο μαλακό (το αφήνουμε έξω από το ψυγείο να μαλακώσει αλλά όχι να γίνει εντελώς κρέμα)
50 γρ τυρί κρέμα μαλακό
1/2 κούπα γιαούρτι 
3/4 της κούπας καστανή ζάχαρη
1 αυγό
1 κουταλάκι βανίλια εκχύλισμα
 1 κούπα αλεύρι για όλες της χρήσεις
1 κούπα αλέυρι ολικής άλεσης
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού baking powder
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
1/4 κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο
1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 κούπα τριμμένο καρότο
4 κουταλιές της σούπας σταφίδες
4 κουταλιές της σούπας αποξηραμένα cranhberries
4 κουταλιές της σούπας κοπανισμένο καρύδι
4 κουταλιές της σούπας καρύδα


Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς αντιστάσεις.
Λιώνουμε τις μπανάνες με πιρούνι μαζί με την σόδα και αφήνουμε στην άκρη.
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ το βούτυρο με το τυρί κρέμα, το γιαούρτι και την ζάχαρη. Χτυπάμε σε μέτρια ταχύτητα για 3 λεπτά περίπου να αναμιχθούν καλά τα υλικά, προσθέτουμε το αυγό με την βανίλια και χτυπάμε για λίγο ακόμη. Προσθέτουμε τις λιωμένες μπανάνες και χτυπάμε κ άλλο.
Σε ενα μπολ ανακατεύουμε τα αλεύρια με το baking powder, την κανέλα, το μοσχοκάρυδο, το αλάτι, το καρότο, τις σταφίδες, τα cranberries, το καρύδι και την καρύδα. Ανακατεύουμε καλά.


 Σιγά σιγά προσθέτουμε το μείγμα του αλευριού στο μείγμα του γιαουρτιού μέχρι να ενσωματωθούν τα υλικά. Η ζύμη θα είναι σχετικά σφιχτή.
Βουτυρώνουμε ή λαδώνουμε και αλευρώνουμε ελαφρώς μια φόρμα για κέικ. Προσθέτουμε σε αυτην το μείγμα του κέικ και ψήνουμε για 65 λεπτά. Το αφήνουμε να κρυώσει για 10 λεπτά μέσα στην φόρμα και μετά περνάμε ενα μαχαίρι απο τα τοιχώματα αναποδογυρίζουμε την φόρμα και  το ξεφορμάρουμε.


Καλή Όρεξη! 
*******************************************
Καλη εβδομάδα!  Η τελευταία του Νοεμβρίου αν δεν το έχετε καταλάβει, σας το λέω εγώ. :)
Σήμερα στα πλαίσια της ιδέας της Νοτούλας "Το κέικ της Δευτέρας"  σας έχω το απόλυτο κέικ για πρωινό και το θεωρώ ιδανικό για τις γιορτινές μέρες και όχι μόνο. Ένα χαλαρό πρωινό, φτιάχνουμε αυτό το κέικ και σερβίρουμε με φρέσκα φρούτα, χυμό φρούτων και φυσικά πολύτιμο αχνιστό καφεδάκι. Είναι αρωματικό, πολύ υγιεινό, ενισχυμένο με γιαούρτι, καστανή ζάχαρη, φρούτα, ξηρούς καρπούς και καρύδα είμαι σίγουρη ότι αν το φτιάξετε θα το αγαπήσετε πάρα πολύ. 

36 σχόλια:

  1. Τέλειο το κεικ σου Ερη μας.

    Μμμμμμμμμ !!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρη μου φανταστικό!!!!
    Αγαπημένα υλικά λαχταριστό κέικ!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α πολύ ωραίο κέικ, μοσχοβολιστό, για δυναμικό ξεκίνημα της ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερη μου τι φανταστικό κεκάκι είναι αυτό;Πάρα πολύ ωραίο!!!Η τελευταία φωτό με τα σποράκια ροδιού καταπληκτική!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κέικ και φρούτο! Πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα κέικ πραγματικά γιορτινό!
    Με εντυπωσίασε το τυρί κρέμα στα υλικά του, θα δίνει ξχωριστή υφή!
    Φιλάκια Ερη μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο.......το ζήλεψα, αλήθεια σου λέω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poso m'aresoyn tetoia keik den mporeis na fantasteis! M'aresei episis poly i teleytaia fwtografia sou me to kafedaki kai ta sporakia rodiou!
    Pantws egw oute poy to katalava pws perase o Noemvris. Se ligo Xristougenna!!
    Filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρη μου οι φωτογραφίες σου είναι αξιοζήλευτες! Το κεικ δε νομίζω ότι ειναι μια πολύ καλή ιδεά για το κολατσιο των παιδιών... Η καρύδα είναι πολύ έντονη;; Ενώ εγώ την λατρευω, οι υπόλοιποι την μισούν.... φυσικά θα μπορούσα να την αντικαταστήσω και με κα΄τι άλλο....
    Θα δοκιμαστεί παραυτα! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σ'ευχαριστώ πολύ, η καρύδα δεν γίνεται καθόλου αντιληπτή, όπως πολύ σωστά λέει και η Ξανθή απο κάτω ειναι μικρή η ποσότητα, δίνει όμως ένα ακόμη επίπεδο στην γεύση, είναι πραγματικά ένα πολύ καλό κεκάκι!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο κι εγώ θα παραλείψω την καρύδα δεν μ΄αρέσει εμένα, αν και τώρα που το ξαναείδα δεν είναι μεγάλη η ποσότητα κι ίσως δεν γίνεται αντιληπτή.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το λές Ξανθή μου πρέπει να το πεις σε κάποιον ότι έχει καρύδα, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, παρολαυτά συμπληρώνει γευστικά το κεκάκι. Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Έρη, τα κέικς είναι από τα ελαφρά γλυκά, που μου τα ζητούν περισσότερο από όλα στο σπίτι. Το δικό σου κέικ, είναι εξαιρετικά πλούσιο σε υλικά, γεύση, αλλά και θρεπτικά υλικά. Από αυτά που δίνουμε στα πιτσιρίκια για κολατσιό, αλλά συνοδεύουν επίσης το καφέ μας, στο γραφείο ή στο σπίτι. Η καρύδα, τα κράνμπερις και τα καρύδια, είναι από τα υλικά που μου αρέσουν σε αυτό το κέικ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο κέικ Ερη!Μού αρέση πολύ η καρύδα!Υπέροχα όλα τά υλικά!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλοφτιαγμένο και νόστιμο φαίνεται ,εγω θα το φτιάξω χωρίς την καρύδα όμως γιατί δεν την μπορώ καθόλου,Καλή εβδομάδα Ερη μου και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι πλούσιο και θρεπτικό κέικ είναι αυτό! Πάνω που πήγα να συνηθίσω το άλλο σου, μου πετάς τώρα αυτό, τι να κάνω ¨Ερη??? Πόσα κέικ να αντέξω η γυναίκα???
    Σημειώνεται για άμεση εκτέλεση! Καλή εβδομάδα κουκλάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντα έχεις πρωτότυπες συνταγές!! Θα το προσπαθήσω και θα σου πω αποτελέσματα αν και δεν είμαι καλή στην κουζίνα!! ;) Καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά για την γιορτή σου!!Κατερίνα δεν είσαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Esta receta me encantó se ve muy deliciosa,abrazos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μία υπέροχη πρόταση από ένα κέϊκ που μας σερβίρεται επιδεικνύοντας τα πλούσια και υγιεινά υλικά του,τα άφθονα αρώματα του,την πεντανόστιμη γεύση του!Ένα κέϊκ ,βόμβα ενέργειας,ως εκ τούτου ιδανική λύση για το κολατσιό των παιδιώνάλλά και των μεγάλων!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με τόσα υλικά θα είναι super! Όλα ένα κι ένα! Εγώ θα το κάνω με διπλάσια καρύδα, μπορώ???
    Θα δοκιμαστεί μέσα στην εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μμμμμμ!!! Φαίνεται πεντανόστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό Έρη μου δεν είναι κέικ... είναι υπερπαραγωγή... γεμάτο αρώματα και γεύση!!! Ιδανικό για πρωινό και όχι μόνον!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ γευστικό με τόσο νόστιμα υλικά το κεικ σου Έρη μου. Το καφεδάκι μου το έφτιαξα, αλλά πως θα γίνει να διακτινίσεις ένα κομματάκι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίο κέικ και διαφορετικό από τα συνηθισμένα! Υπέροχα υλικά! Και η ιδέα της καρύδας μου αρέσει τόσο, που όταν το φτιάξω σκέφτομαι να αυξήσω τη δόση!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Έρη μου!
    Πράγματι πολύ ιδιαίτερο το κέικ σου και οι πιθανότητες να μην το λατρέψουμε είναι μάλλον ελάχιστες!
    Πολύ πλούσιο σε γεύση αλλά και σε θρεπτικά συστατικά, είναι μια πολύ καλή πρόταση για τα όμορφα εορταστικά πρωινά μας στο σπίτι!
    Μη σου πω ότι είναι τέλειο για να γίνει βασιλόπιτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λαχταριστό! Δεν θα έλεγα όχι σε ένα κομμάτι!!!!!! Φιλιά από Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαθά του Ισαάκ και του Αβραάμ, έχει Έρη μας τούτο το κέϊκ!
    Αρώματα, φρούτα, γεύση...
    Λαχταριστό.
    Και συμφωνώ και με την Ερμιόνη, θα μπορούσε να γίνει πολύ ωραία εκδοχή βασιλόπιτας :-)))
    Καλό μεσημέρι εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. υπέροχο και πολύ θρεπτικό..ιδανικό για τα μικρά που δεν πολύσυμπαθούν τους ξηρούς καρπούς ή το καρότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραίο, νόστιμο και χορταστικό κέικ για ένα υπέροχο ξεκίνημα ημέρας!
    Ωραία υλικά και το αποτέλεσμα θρεπτικότατο!
    Ευχαριστούμε, Έρη μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος27/11/12, 7:56 μ.μ.

    I'll right away grasp your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you have any? Kindly allow me know in order that I could subscribe. Thanks.
    Look into my web blog - clean my pc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λαχταριστό και αυτό το κεκάκι σου Έρη. Μέχρι εδώ οι μυρωδιές του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το κέϊκ είναι απίστευτο! Με τόσα υλικά φαντάζομαι ότι θα ικανοποιεί ακόμα και τον πιο δύσκολο με τις γεύσεις! Φαίνεται πραγματικά υπέροχο Έρη μου! Γεια στα χέρια σου!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα έχει όλα αυτό το κέϊκ Ερη μου.
    Ωραιότατα υλικά που το κάνει απίστευτα νόστιμο.

    Για σούπερ πρωϊνά, γιορτινά ή όχι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/2/13, 11:15 π.μ.

    εφτιαξα το συγκεκριμενο κεικ και εμεινα ενθουσιασμενη.ευκολο,υγιεινο,χωρις περιττα λιπη,οικονομικο,τα εχει ολα κοινως.συγχαρητηρια για τις συνταγες σας.γραφω πρωτη φορα και ηθελα να σας πω εντυπωσεις ως ευχαριστηριο για την δουλεια που κανετε και τις ιδεες που μας δινετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...