7/11/12

Γρήγορο Γιουβέτσι με Κοτόπουλο



Υλικά (4 άτομα) (Άλλη μια ιδέα απο το Cooking Light)

2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι - Πιπέρι
500 γρ φιλέτο κοτόπουλο απο μπούτι χωρίς δέρμα κομμένο σε μπουκιές
1 1/2 κούπα κριθαράκι άβραστο
1 κουταλάκι πελτέ
1/2 κούπα ντοματάκι κονκασέ με μυρωδικά (παίρνουμε με το κουτάλι πιο πολύ τα κομμάτια της ντομάτας και λιγότερο το ζουμάκι)
1 σκελίδα σκόρδο στην πρέσα
2 κούπες φρέσκα φύλλα σπανάκι ( 1/2 κούπα κατεψυγμένο)
1/2 κούπα τριμμένη φέτα

Διαδικασία

Πλένουμε το κοτόπουλο, το σκουπίζουμε ταμποναριστά με χαρτί κουζίνας και το αλατοπιπερώνουμε καλά.
Βάζουμε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και προσθέτουμε το λάδι. Προσθέτουμε το κοτόπουλο και το αφήνουμε να πάρει καλά χρώμα από κάθε πλευρά (περίπου 10 λεπτά η όλη διαδικασία). Μόλις είναι έτοιμο και έχει μαγειρευτεί, το βγάζουμε και το κρατάμε στην άκρη. Χαμηλώνουμε την θερμοκρασία της εστίας στο μέτριο προς χαμηλό.
Εν το μεταξύ σε ενα κατσαρολάκι βράζουμε μπόλικο νερό και βράζουμε το κριθαράκι λίγο χρόνο λιγότερο απο ότι γράφει η συσκευασία του (συνήθως γράφει 20 λεπτά, το αφήνουμε 16 -17 λεπτά). Το σουρώνουμε και κρατάμε 1/2 κούπα απο το νερό που έβρασε. Κρατάμε στην άκρη.
Επιστρέφουμε στο τηγάνι μας, προσθέτουμε τον πελτέ, ανακατεύουμε λιγάκι να μοσχομυρίσει και προσθέτουμε το κονκασέ και το σκόρδο. Μόλις πάρουν βράση προσθέτουμε το κοτόπουλο, το βρασμένο κριθαράκι με το νερό που κρατήσαμε και το σπανάκι. Ανακατεύουμε καλά τα υλικά να μαραθεί το σπανάκι και αποσύρουμε από την φωτιά. Πασπαλίζουμε με την τριμμένη φέτα και σερβίρουμε αμέσως.



Καλή Όρεξη!

Λογάκια
Όπως θα παρατηρήσατε χρησιμοποιώ κονκασέ με μυρωδικά. αν έχετε σκέτο κονκασέ (ή σκέτες ντομάτες κομμένες σε κομμάτια) τότε προσθέστε στο φαγητό όταν φτιάχνετε την σάλτσα 1 κουταλάκι κοφτό ρίγανη, και 1/2 κουταλάκι ξερό βασιλικό.
Επίσης όπως θα παρατηρήσατε, ξεκίνησαν οι νυχτερινές φωτογραφίες :)
*******************************************
Το πιο γρήγορο πεντανόστιμο γιουβετσάκι σας έχω σήμερα!
Με τον κλασσικό τρόπο, στην γάστρα δηλαδή, έχουμε μαγειρέψει στο παρελθον το γιουβετσάκι με ατομικά ρολά κοτόπουλο το οποίο είναι πιο κοντά - απο άποψη τεχνικής-  στο παραδοσιακό γιουβέτσι. 
Σήμερα όμως το κλασσικό φαγάκι που όλοι αγαπάμε γίνεται διαφορετικό, σύγχρονο, ελαφρύ και εμπλουτισμένο διατροφικά τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα που δεν θα το πιστεύετε. 
Για εμάς είναι σίγουρα ένα απο τα σουπερ γρήγορα αγαπημένα πιάτα της εβδομάδας αφού σε 30 λεπτά τρώμε ένα γνώριμα θεσπέσιο μαμαδίστικο γεύμα χωρίς καθόλου κόπο.
Πάμε στοίχημα ότι θα μπει και στην δική σας αγαπημένη λίστα?
 

28 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω για νυχτερινές φωτογραφίες, αλλά μόλις φτιάξω αυτό το φαγητό προβλέπονται νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο! :) :)
    Και γρήγορη και νόστιμη φαίνεται αυτή η συνταγή!
    Καλημέρα Έρη μου! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν σε ένα παραδοσιακό φαγητό κατεβαίνει η ώρα μαγειρέματος από το δύορο και βάλε στη μισή ώρα, ε τότε τι περιμένεις, ότι δεν θα το φτιάξουμε??? Έξυπνη λύση Ερη!!

    Όσο για τις νυχτερινές φωτογραφίες... δεν το κατάλαβα εγώ. Το φως είναι πολύ καλό. Χρισιμοποιείς μονάχα το φως του σπιτιού σου ή και κανένα προβολέα. Με ενδιαφέρει γιατί πολλές φορές έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Ότι πρέπει να μαγειρέψω κάτι στις 10 το πρωί ενώ άλλη ώρα της ημέρας είμαι ποιο άνετη.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή μου το φως του δωματίου χρησιμοποιώ απλά κάνω μερικές δοκιμές τώρα, βγάζω με φλας αλλα τυλίγω το φλας με χαρτί και σελοτειπ ωστε να μην ειναι τόσο σκληρό. Στην συνέχεια επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες στο Office Picture Manager δίνοντας τους φως και πειράζοντας ελαφρώς το contrast. Παρολαυτά κατα την γνώμη μου χάνει πολύ η φωτογραφία το βράδυ, σαν αν μην έχει ζωή.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ ότι χάνουν οι φωτογραφίες το βράδυ αλλά δεν συμφωνό ότι συμβαίνει αυτό στις δικές σου. Πραγματικά αν δεν το ανέφερες δεν θα το καταλάβαινα ότι είναι τραβηγμένες νύχτα. Κάνεις καλή δουλειά φαίνεται. Θα δοκιμάσω κι εγώ αλλά δεν είμαι αισιόδοξη για το αποτέλεσμα. Πραγματικά Ερη μην διστάζεις να βγάζεις φωτό το βράδυ. Είναι πολύ καλές και στο λέω με πάσα ειληκρίνεια.

      Διαγραφή
  3. Φοβερό και αγαπημένο! Νυχτερινές φωτογραφίες?? Τίποτα δεν διαφέρει από τις γνωστές καλλιτεχνικότατες φωτό σου :)
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nυχτερινές φωτογραφίες???Άρα έφαγες γιουβετσάκι τη νύχτα!!!!Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο, μου αρέσει πολύ αυτή η κατηγορία φαγητών!Στον επόμενο διαγωνισμό μου, πάρε μέρος και μη σε νοιάζει τίποτα !Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό το γιουβέτσι σου! Ειδικά με την φετούλα απο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νοστημιες μυριζω μπραβο σου θα χαρω να σε δω στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρη να σου πω ένα μυστικό??? Τρώω κριθαράκιν ακόμη και σκέτο...τόσο πολύ μου αρέσει!!!!! Αλλά εμπολουτισμένο σαν το δικό σου είναι θεϊκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α πολύ ωραίο το μοντέρντο γιουβετσάκι, μπαίνει στα προσεχώς (γιατί το παραδοσιακό δε νομίζω να το φτιάξω ποτέ, εκτός αν αυτό είναι το "gateway-γιουβετσακι")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανεξυπνη η ιδεα σου Ερη μου !!! οπως λες και εσύ σίγουρα θα δοκιμαστεί !!!!

    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερή η συνταγή σου! Θα τη δοκιμάσω! Καλό υπόλοιπο της μέρας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύκολες και νόστιμες συνταγές, δεν τις προσπερνάω ποτέ!!!
    Οι φωτός σου μια χαρά, εγώ δεν το τολμώ καν να φωτογραφίσω βράδυ γιατί το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα απογοητευτικό!
    Φιλάκια Ερη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ τι νυχτερινές φωτογραφίες που νομίζεις ότι θα βγει το γιουβέτσι από την οθόνη του υπολογιστή...; Οι φωτό σου είναι πάντα εξαιρετικές!
    Όσο για το φαγητό, έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο! Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να φας γιουβετσάκι τις μέρες που γυρνάς κατάκοπη από τη δουλειά και δεν θες να μαγειρεύεις με τις ώρες. Και πάλι μπράβο Έρη μου για την εφευρετικότητά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ερη μου τέλειο φαγητό και πολύ γρήγορο, εννοείται πως θα κρατήσω τη συνταγή!Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές, δε μοιάζουν με τίποτα νυχτερινές!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εράκι σούπερ! Την κάνω τη συνταγή πολύ συχνά με μια μικρή παραλλαγή.... Γαριδούλες! Δες εδώ --> http://my-kitchen-diary.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html
    Φιλάκια! (μας δουλεύεις για τις φώτος έτσι? Μες στα μούτρα μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Eri μου!!!! και αυτά τα λογάκια στο τέλος, αγαπημένα :))))))))) φιλιαααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έρη, πολύ καλή ιδέα του γρήγορου γιουβετσιού. Θα μας βολέψει και ειδικά τις εργαζόμενες μητέρες, που αναζητούν τις γρήγορες αλλά νόστιμες λύσεις. Είναι από τα φαγητά που αρέσουν και στα παιδιά. Ο μικρός θα το τσάκισε, φαντάζομαι!! Η τελευταία φωτογραφία του φαγητού, είναι πολύ καλή. Ο πειραματισμός δεν βλάπτει άλλωστε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πώ πώ Ερη μου!Τέλεια συνταγή!Λατρεύω τό γιουβέτσι!Πολύ γρήγορη καί νόστιμη συνταγή!Καλή συνέχεια!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπήκε στη λίστα !!!! Επρεπε να το δω νωρίτερα ... εχω ήδη μαγειρεμένα για σήμερα ... ομως και αύριο μέρα είναι !!!!

    Πόσα θες να μας τρελλάνεις κοπελιά ? Αν δεν το έλεγες κανένας δεν θα καταλάβαινε ότι η φωτογράφιση ήταν νυχτερινή .. γιατι τώρα που το είπες το καταλαβαίνουμε νομίζεις ??

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εννοείται ότι στοιχηματίζω υπέρ σου Έρη μου! Σε 30’ ένα τόσο νόστιμο και πληθωρικό πιάτο;; Και βέβαια μπαίνει πανηγυρικά στη λίστα με τα αγαπημένα μας!
    Αν οι νυχτερινές σου φωτογραφίες είναι έτσι, προχώρα και μη φοβάσαι τίποτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σούπερ Έρη μου!! Σε 30 μόνο λεπτά ένα τόσο υπέροχο πιάτο;;;; Ουάουυυυ! Μπαίνει στα αγαπημένα μου!!! Όσο για τις νυχτερινές φωτό σου είναι μια χαρά πού να δεις τις δικές μου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ ωραιο πιατιο και γρηγορο!!
    Μια χαρα ειναι ειναι οι φωτο ξεκολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μισαωράκι???? εννοείται πως μπαίνει στη λίστα ευθύς αμέσως!! χι χι.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πιο γρήγορο και νόστιμο δεν γίνεται.
    Η πιο ωραία εκδοχή για το γιουβέτσι Ερη μου
    Η προσθήκη σπανακιού μου άρεσε πολύ.

    Ωραίες και οι φωτογραφίες σου :)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο Ερη, σε 30 μόλις λεπτά έτοιμο γιουβέτσι??? Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέτοιες εύκολες, γευστικές και γρήγορες συνταγές που το κυριότερο αρέσουν στα παιδιά...τις θέλουμε τρελά! Μπράβο βρε Έρη. Θα την δοκιμάσω την άλλη βδομάδα, μεσοβδόμαδα δηλαδή όταν βιάζομαι, δεν έχω χρόνο και πρέπει να μαγειρέψω σαν τρελή για την επόμενη μέρα για το σχολείο των παιδιων. Με σώζεις!!!! Φτιάχνω γιουβέτσι αλλά θέλει χρόνο να φτιάξεις το μοσχάρι και μετά κια φούρνο, ενώ αυτό σούπερ τσαχπίνικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έρη μου, φανταστικό το γιουβέτσι σου. Έτσι το έκανα πάντα (χωρίς τις προσθήκες σπανάκι) και το έβαζα στο φούρνο να γκρατιναριστεί το τυράκι λίγο. Βαριέμαι πια τις χρονοβόρες συνταγές. Θα το δοκιμάσω και με τα δικά σου υλικά. Θα είναι θεϊκό και πλήρες γεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...