16/12/12

Προτάσεις Εβδομάδας

8 σχόλια:

  1. Πολύ βοηθητικές οι αναρτήσεις με τις προτάσεις τις εβδομάδας. Αυτές οι βίδες ογκρατέν μου άνοιξαν την όρεξη πρωί πρωί!
    Καλή Κυριακή Έρη μου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γευστικότατα και ωραιότατα όλα Ερη μου!
    Να έχεις μιαν υπέροχη Κυριακή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτες οι μπαρες στο τελος μου κολλησαν στο μυαλο!!!!!!!μμμμμμμμ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα πολύ ωραία, Έρη μου!
    Την κολοκυθόσουπα θέλω να δοκιμάσω.
    αλή Κυριακή, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νόστιμες, μια και μια οι προτάσεις σου, για την επόμενη εβδομάδα, Έρη. Τις μπάρες και την κολοκυθόσουπα, θα ήθελα πολύ να τις έχω αυτή την στιγμή!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τους νηστέψω αυτή την εβδομάδα αλλά και για την επόμενη οι προτάσεις σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πόσο μου αρέσει το φρικασέ!!! και έχω τόσο καιρό να φάω!!! ευχαριστούμε για τις προτάσεις, μας δίνεις τόσο ωραίες ιδέες πάντα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρη μου, όπως πάντα νοστομότατες οι ιδέες και οι συνταγές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...